G. Steineris: atnaujinimai kartais yra pervertinami

G. Steineris: atnaujinimai kartais yra pervertinami
logo 2022 Balandžio 05 d. 13:46, Haas / LAT Photo

Haas“ komandos vadovas Guentheris Steineris teigia, kad nereikia pervertinti į bolidus diegiamų naujovių, nes techniniai atnaujinimai dažnai gali nesuveikti, o jų efektyvumas privalo būti įrodytas trasoje.

„Mes ruošime atnaujinimus. Sirgaliams patinka, kai jie girdi, jog mes įdiegsime naujoves, bet kai jūs stengiatės padidinti prispaudžiamąją jėga vienu, dviem ar net trim punktais, nauji elementai, tam skirti, atrodo kitaip, bet kiek jie yra efektyvūs? - pasakojo G. Steineris. - Jei duosime valią aerodinamikos skyriui, tai jie į kiekvieną etapą atveš naujovių, vertų milijono dolerių, tačiau jos tik minimaliai padidins prispaudžiamąją jėgą.

Apribotų biudžetų sąlygomis šį procesą reikia griežtai kontroliuoti. Nesakau, kad nebūna efektyvių naujovių, bet galvoju, kad jų kokybės nereikia pervertinti.

Šiemet man norisi, kad komanda dirbtų ramiai, aš bandysiu to pasiekti ir ne todėl, kad mes neturime pinigų. Aš norėčiau, kad apie kiekvieną atnaujinimų kompleksą būtų galima pasakyti: „Jis leidžia padidinti prispaudžiamąją jėga tiek ir tiek punktų, mes tai galime tiksliai išmatuoti ir įsitikinti, jog bolido balansas dėl to nepablogėjo. Tuomet mes tokį kompleksą įdiegsime.

Negalima sakyti, kad mums reikia „atnaujinimų iš bolido kairės ir iš dešinės pusės ir dar per centrą“. Pirmiausiai reikia nuodugniai ištirti dabar esančią važiuoklę, išsiaiškinti jos ypatumus ir iki galo atskleisti visą potencialą trasoje. Dabar kur kas didesnio pagerėjimo galima pasiekti tiksliau reguliuojant bolidą. Per žiemos bandymus mes nuvažiavome nepakankamai daug kilometrų, todėl reikia palaipsniui gerinti rezultatus sezono eigoje.

Bet tai nereiškia, kad pas mus viskas blogai su nustatymais, bet galvoju, kad mes galėjome pasiekti kur kas daugiau, jei būtumėm turėję daugiau laiko darbui trasoje“.

Per Bahreino GP Kevinas Magnussenas finišavo penktas, o Saudo Arabijoje užėmė 9 vietą ir ten artimiausi varžovai - „Alpine“ ir „Alfa Romeo“ buvo kiek greitesni.

Bet G. Steineris tikisi, kad „Haas“ rodys aukštesnius rezultatus, kai iš mašinos išspaus daugiau: „Kevinas visus metus nepilotavo „Formulės-1“ automobilio, niekada nevažiavo Džidoje, praleido penktadienio treniruotę, o vėliau nuvažiavo gana gerą ratą kvalifikacijoje. Daugiau jis kol kas nelabai gali dėl kaklo. Bet lenktynių eigoje jis pasakojo, kad „mašina daro viską, ko jis pageidauja“. Žinoma, visada yra ką tobulinti, bet esu įsitikinęs, kad VF-22 maloniai stebina, tai yra konkurencingas automobilis.

Taigi, dabar reikia gerai atidirbti visas savaitgalio dienas, surasto teisingus nustatymus ir maksimaliai naudingai juos išnaudoti. Jei viskas pavyks, mums tikriausiai pavyks aplenkti ne vieną vidurinės grupės komandą“.

Haas F1 Team
Komanda: Haas F1 Team 2024 sezono taškai: 40
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: VF-21
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983