ddt
IP: 21ec4ad | 12/03 07:01 Atsakyti
kart
12/02 19:32

Tu rašei, kad toks rėmimas skiriasi nuo Stroll'o, nes kitam rėmėjui neva reikia kažką įrodyti. Tai aš tavęs ir klausiu, ką įrodė Kubica, kuris buvo patapęs tavo patyčiu objektu. Ogi nieko.

Tas pats ir su Perezu. Nors jis ir demonstruoja kažkokius rezultatus, bet jo rėmimas nesusijęs visiškai su rezultatais.

Aš tuo atveju kalbėjau apie tokius atvejus kaip Stroll'as ir Mazepin'as (žr naujienos turinį), ir - likusius. Likusius taip pat galima klasifikuoti skirtingai, bet kolega jei įdėmiai skaitote, turėjote suprasti apie konkrečiai ką aš pasisakiau konkrečiame post'e, kuriame aš nenorėjau dar labiau išsiplėsti su dar vienu ar keliais "laiškais", nei jau buvo išsiplėsta ;)
Perez'as man kelia mažiausiai alergijos, nes čia tas atvejis, kada tave gal ir prastumia pinigų bankas, o ne tu jį atsivedi, bet bent jau jis nepozuoja modelio pozoje su IQ neturinčia šypsenėle ir nesižarsto vizijomis apie "set of skills" ar "šviesų rytojų". Plius yra ir visai solidus rezultatas.
kart
IP: ff4c1cb | 12/02 19:32 Atsakyti
ddt
12/02 19:14

Nesupratau, kolega. Aš gi apie tą patį. Aš šimtą metų sakau tą patį, nesvarbu, puldinėja su patyčiomis žurnalistiniai adminai/kiti f1žinovai - ilgamečiai Kubicos gerbėjai, pasislėpę po anoniminiais nick'ais, ar šiaip žmonės neįsigilinę.
Bet tu ir bajeristas :D

Tu rašei, kad toks rėmimas skiriasi nuo Stroll'o, nes kitam rėmėjui neva reikia kažką įrodyti. Tai aš tavęs ir klausiu, ką įrodė Kubica, kuris buvo patapęs tavo patyčiu objektu. Ogi nieko.

Tas pats ir su Perezu. Nors jis ir demonstruoja kažkokius rezultatus, bet jo rėmimas nesusijęs visiškai su rezultatais.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/02 19:14 Atsakyti
kart
12/02 18:06

Tu geriau papasakok, už kokius nuopelnus jis aplamai sugrįžo į tą F1 ir už kokius nuopelnus, šiemet kartais gauna pavairuoti Alfa bolidą per testus.

Dar kartą kartoju, jeigu ne rėmėjai už jo nugaros, kurie dar ir spaudimą Williamsam darė, jis seniai visų būtų pasiūstas toli nafik. Tiek Williams, tiek Alfa jį ėmė iš išskaičiavimo ir tas yra akivaizdu.

Nesupratau, kolega. Aš gi apie tą patį. Aš šimtą metų sakau tą patį, nesvarbu, puldinėja su patyčiomis žurnalistiniai adminai/kiti f1žinovai - ilgamečiai Kubicos gerbėjai, pasislėpę po anoniminiais nick'ais, ar šiaip žmonės neįsigilinę.
Bet tu ir bajeristas :D
kart
IP: efb0e7e | 12/02 18:06 Atsakyti
ddt
12/02 16:38

Ką įrodė, kaip įrodė ir kokiam pabėgusiam rėmėjui įrodė 2016 metais, kad tais metais ir nebeturėjo pinigų tęsti čempionatą po pirmo etapo, atsakymai čia: https://www.youtube.com/watch?v=TCae8kG-kNk

O ar po to atsiradęs Orlen skyrė atitinkamą paramą Williams, jei Kubica neteko vairuotojo kėdės 2020 sezonui, aš gal jau ir nebekomentuosiu, ir taip viskas matosi.

Tu geriau papasakok, už kokius nuopelnus jis aplamai sugrįžo į tą F1 ir už kokius nuopelnus, šiemet kartais gauna pavairuoti Alfa bolidą per testus.

Dar kartą kartoju, jeigu ne rėmėjai už jo nugaros, kurie dar ir spaudimą Williamsam darė, jis seniai visų būtų pasiūstas toli nafik. Tiek Williams, tiek Alfa jį ėmė iš išskaičiavimo ir tas yra akivaizdu.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/02 16:38 Atsakyti
kart
12/02 14:58

Tu mažiau čia sapaliok apie orą.

"Vienas dalykas susirasti turtingą banką kaip rėmėją kad galėtum įrodyt bankui, kad tu iš tiesų talentas ir atidirbai skirtą biudžetą"

Tai aš dabar tavęs klausiu, tau suprantama kalba, nes iš pirmo karto nedaėjo. Kuo skiriasi rėmėjo situacija nuo Perezo ir ką Kubica įrodė, kad tas rėmėjas nepabėgo?

Ką įrodė, kaip įrodė ir kokiam pabėgusiam rėmėjui įrodė 2016 metais, kad tais metais ir nebeturėjo pinigų tęsti čempionatą po pirmo etapo, atsakymai čia: https://www.youtube.com/watch?v=TCae8kG-kNk

O ar po to atsiradęs Orlen skyrė atitinkamą paramą Williams, jei Kubica neteko vairuotojo kėdės 2020 sezonui, aš gal jau ir nebekomentuosiu, ir taip viskas matosi.
kart
IP: ff4c1cb | 12/02 14:58 Atsakyti
ddt
12/02 07:13

Tu žiauriai klysti, nes aš triedžiau (naudoju tau suprantamą frazeologiją) dėl Kubicos, kuris NEVAŽIUOJA, NEVAŽIAVO ir NEVAŽIUOS, ir į F1 sugrįžo po katastrofiško pasirodymo WRC (iki trijų stogų per praktiškai kiekvieną lenktynių savaitgalį - kas dar tokį rekordą yra sumušęs?), F1 "Jūs laukėt? Aš sugrįžau!" bandymas tapo dar viena kastrofa, kaip ir DTM, ir viskas tik dėl pinigų iš Orlen. Va dėl ko aš triedžiau. Bet tai nebuvo atvejis, kada tėtis nuperka komandą sūnui. Mokykis skaityti ir prie progos - bandyk įsiminti ką perskaitei.

Tu mažiau čia sapaliok apie orą.

"Vienas dalykas susirasti turtingą banką kaip rėmėją kad galėtum įrodyt bankui, kad tu iš tiesų talentas ir atidirbai skirtą biudžetą"

Tai aš dabar tavęs klausiu, tau suprantama kalba, nes iš pirmo karto nedaėjo. Kuo skiriasi rėmėjo situacija nuo Perezo ir ką Kubica įrodė, kad tas rėmėjas nepabėgo?
ddt
IP: 21ec4ad | 12/02 14:46 Atsakyti
Accadia
12/02 13:57

Palaikau abi nuomones. Lance juk turi patirties.
Tiesiog yra žmonių, kurie pastebi neadekvatumą.

Čia kaip principo klausimas: jei geri vairuotojai ilsisi, kodėl mes žiūrim šitą nupirktą dalyką? Nes tai muilas, o jie - aktoriai.

geras vairuotojas savo iniciatyva retai kada per galvas ar kiaurai per tvoras važiuoja, iš čia - geri vaizdai ir galimybė išsilieti komentaruose :) Win-win. Jei ne Grosjean'as ir Stroll'as, praeitos lenktynės būtų nykokos. Kaip pavyzdys.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/02 14:40 Atsakyti
mariusis
12/02 07:45

Tau rimtai kažkas yra negerai. Čia pavydas, kad kažkas lentyniauja ir dar komandą gali nupirkti, ar šiaip toks esi iš prigimties keistas? Bandai čia kažką įrodyti visiems pastoviai.

aš atsakinėjau kitam kolegai į klausimą, kuo skiriasi turtingas rėmėjas nuo turtingo tėtušio. Ačiū.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/02 14:35 Atsakyti
maxpower
12/02 10:01

Tai kam Sennai tie banko pinigai jei super talentingas? :)

Hulk'as kai jų neturi, nors talento lyg ir pakanka, tai ką matom? :)
Accadia
IP: 50ddfbe | 12/02 13:57 Atsakyti
mariusis
12/02 07:45

Tau rimtai kažkas yra negerai. Čia pavydas, kad kažkas lentyniauja ir dar komandą gali nupirkti, ar šiaip toks esi iš prigimties keistas? Bandai čia kažką įrodyti visiems pastoviai.

Palaikau abi nuomones. Lance juk turi patirties.
Tiesiog yra žmonių, kurie pastebi neadekvatumą.

Čia kaip principo klausimas: jei geri vairuotojai ilsisi, kodėl mes žiūrim šitą nupirktą dalyką? Nes tai muilas, o jie - aktoriai.
Accadia
IP: 50ddfbe | 12/02 13:56 Atsakyti
ddt
12/02 07:19

radikaliai skiriasi.
Variantas a) "Gerb. NATIONAL, aš labai perspektyvus ir itin talentingas vaikinas, esu greitas lenktynėse, jau esu tai įrodęs - kartinguose praktiškai visada nugaliu, mano perspektyvą srities profesionalai vertina kaip unikalią ir daug žadančią, ir aš ieškau rėmėjo, kuris su manim nueitų čempionišką kelią. Ir manau, kad tai būtent jūsų bankas. Jūsų, A. Senna"
Variantas b): "Tėti, aš noriu lenktyniauti" (palydima isterijos parkritus ant žemės, spiegiant ir daužant rankomis į grindis). "Džonai, pasirūpink, kad fondas surastų lėšų paimti 20 proc AML. Sūnus užsimanė būti F1 lenktynininku, davai padarom tokį projektėlį. Nes pats tai jis neprasimuš niekad, pas jį set of skills klausimas - jis jau ir namie namuose su dviračiu posūkių neišsuka neužkabinęs kampų, užkkniso remontuot, tegul tą F1 trasoje daro, Kita vertus, o kiek čia tą komandą nusipirkt tekainuoja. Kapeikos. Žiek, čia kažkokia forseyndija ant bankrodo.. Paruošk popierius. Sincerely, Stroll."

Ahaha užskaitau kūrybingumą, patiko interpretacija. Laki vaizduotė - lyderio savybė. Ech, galėtum parašyti knygą: dideli dalykai mažomis akimis, arba F1 pagal LT ;)
maxpower
IP: f03da13 | 12/02 10:01 Atsakyti
ddt
12/02 07:19

radikaliai skiriasi.
Variantas a) "Gerb. NATIONAL, aš labai perspektyvus ir itin talentingas vaikinas, esu greitas lenktynėse, jau esu tai įrodęs - kartinguose praktiškai visada nugaliu, mano perspektyvą srities profesionalai vertina kaip unikalią ir daug žadančią, ir aš ieškau rėmėjo, kuris su manim nueitų čempionišką kelią. Ir manau, kad tai būtent jūsų bankas. Jūsų, A. Senna"
Variantas b): "Tėti, aš noriu lenktyniauti" (palydima isterijos parkritus ant žemės, spiegiant ir daužant rankomis į grindis). "Džonai, pasirūpink, kad fondas surastų lėšų paimti 20 proc AML. Sūnus užsimanė būti F1 lenktynininku, davai padarom tokį projektėlį. Nes pats tai jis neprasimuš niekad, pas jį set of skills klausimas - jis jau ir namie namuose su dviračiu posūkių neišsuka neužkabinęs kampų, užkkniso remontuot, tegul tą F1 trasoje daro, Kita vertus, o kiek čia tą komandą nusipirkt tekainuoja. Kapeikos. Žiek, čia kažkokia forseyndija ant bankrodo.. Paruošk popierius. Sincerely, Stroll."

Tai kam Sennai tie banko pinigai jei super talentingas? :)
egis01
IP: b356cb1 | 12/02 08:44 Atsakyti
Apmaudu kad talentingi bet neturtingi neprasimuša, bet ir tie turtingi nėra tokie beviltiški. Nebent Makdonaldas toks buvo, bet jis ne kiek pats turtingas, o rėmėja gera turėjo.
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 12/02 08:33 Atsakyti
Telemetrijus
12/02 08:05

Dar keli metai ir visi F1 pilotai bus iš tų, kurie yra gimę su "sidabriniu šaukštu".
Jau dabar, beveik pusę tokių.

o kuo f-1 išskirtinė? Pažiūrėkit į politikus - ten irgi pilna gentvilų ir mazuronių kurie jau ministrų portfelius matuojasi nieko doro gyvenime nenuveikę. O provincijoje tai mero postą uzurpavusios turtuolių šeimos rotacijos principu dalinasi ir nugalėtojai būna žinomi iš anksto. kartais jautiesi žmogus kaip viduramžiais.
Telemetrijus
IP: 09e3a02 | 12/02 08:05 Atsakyti
Dar keli metai ir visi F1 pilotai bus iš tų, kurie yra gimę su "sidabriniu šaukštu".
Jau dabar, beveik pusę tokių.
mariusis
IP: a279885 | 12/02 07:45 Atsakyti
ddt
12/02 07:19

radikaliai skiriasi.
Variantas a) "Gerb. NATIONAL, aš labai perspektyvus ir itin talentingas vaikinas, esu greitas lenktynėse, jau esu tai įrodęs - kartinguose praktiškai visada nugaliu, mano perspektyvą srities profesionalai vertina kaip unikalią ir daug žadančią, ir aš ieškau rėmėjo, kuris su manim nueitų čempionišką kelią. Ir manau, kad tai būtent jūsų bankas. Jūsų, A. Senna"
Variantas b): "Tėti, aš noriu lenktyniauti" (palydima isterijos parkritus ant žemės, spiegiant ir daužant rankomis į grindis). "Džonai, pasirūpink, kad fondas surastų lėšų paimti 20 proc AML. Sūnus užsimanė būti F1 lenktynininku, davai padarom tokį projektėlį. Nes pats tai jis neprasimuš niekad, pas jį set of skills klausimas - jis jau ir namie namuose su dviračiu posūkių neišsuka neužkabinęs kampų, užkkniso remontuot, tegul tą F1 trasoje daro, Kita vertus, o kiek čia tą komandą nusipirkt tekainuoja. Kapeikos. Žiek, čia kažkokia forseyndija ant bankrodo.. Paruošk popierius. Sincerely, Stroll."

Tau rimtai kažkas yra negerai. Čia pavydas, kad kažkas lentyniauja ir dar komandą gali nupirkti, ar šiaip toks esi iš prigimties keistas? Bandai čia kažką įrodyti visiems pastoviai.
Pavlikas_Marozov
IP: 764d25d | 12/02 07:20 Atsakyti
Nu apie těvo pinigus šnekėt galima kiek norim, bet jo tie rezultatai(2 vieta GP3, 3 vieta F2) yra identiški su Albono, kuris matom iki kur dasitempė. Tai iš niekur stumt vien dėl to kad paydriveris kaip pusė grid'o nėr ko. Pagyvensim, pamatysim...
ddt
IP: 21ec4ad | 12/02 07:19 Atsakyti
maxpower
12/01 22:37

Kuo skiriasi banko pinigai nuo Strolo? O gi niekuo

Baikit verkt del to strolo. Nei jis pirmas ir nei paskutinis

radikaliai skiriasi.
Variantas a) "Gerb. NATIONAL, aš labai perspektyvus ir itin talentingas vaikinas, esu greitas lenktynėse, jau esu tai įrodęs - kartinguose praktiškai visada nugaliu, mano perspektyvą srities profesionalai vertina kaip unikalią ir daug žadančią, ir aš ieškau rėmėjo, kuris su manim nueitų čempionišką kelią. Ir manau, kad tai būtent jūsų bankas. Jūsų, A. Senna"
Variantas b): "Tėti, aš noriu lenktyniauti" (palydima isterijos parkritus ant žemės, spiegiant ir daužant rankomis į grindis). "Džonai, pasirūpink, kad fondas surastų lėšų paimti 20 proc AML. Sūnus užsimanė būti F1 lenktynininku, davai padarom tokį projektėlį. Nes pats tai jis neprasimuš niekad, pas jį set of skills klausimas - jis jau ir namie namuose su dviračiu posūkių neišsuka neužkabinęs kampų, užkkniso remontuot, tegul tą F1 trasoje daro, Kita vertus, o kiek čia tą komandą nusipirkt tekainuoja. Kapeikos. Žiek, čia kažkokia forseyndija ant bankrodo.. Paruošk popierius. Sincerely, Stroll."
ddt
IP: 21ec4ad | 12/02 07:13 Atsakyti
kart
12/01 22:23

Ne tu čia triedei dėl Kubicos, kuris be Orlen pinigų net į paddock'a turbūt nebūtų kviečiamas?

Tu žiauriai klysti, nes aš triedžiau (naudoju tau suprantamą frazeologiją) dėl Kubicos, kuris NEVAŽIUOJA, NEVAŽIAVO ir NEVAŽIUOS, ir į F1 sugrįžo po katastrofiško pasirodymo WRC (iki trijų stogų per praktiškai kiekvieną lenktynių savaitgalį - kas dar tokį rekordą yra sumušęs?), F1 "Jūs laukėt? Aš sugrįžau!" bandymas tapo dar viena kastrofa, kaip ir DTM, ir viskas tik dėl pinigų iš Orlen. Va dėl ko aš triedžiau. Bet tai nebuvo atvejis, kada tėtis nuperka komandą sūnui. Mokykis skaityti ir prie progos - bandyk įsiminti ką perskaitei.
sambobmhs logo rėmėjas
IP: 2cb0053 | 12/02 07:13 Atsakyti
Jeigu nuo to hassams tik geriau tai pirmyn, man asmeniškai svarbu kad hassai būtų čempionate, o tie piniginingi snargliai tegul demonstruoja savo sugebejimus. Svarbu neuzliptu ant galvos su visokiais praleidinejimais, nes kaip suprantu mazepinas bus nr1 komandoj pilotas.

TOP naujienos