Glaudus bendradarbiavimas su „Ferrari“ nuo pat pradžių buvo Gene Haaso principiniu pasirinkimu. Toks požiūris „Haas“ ekipai padėjo pirmaisiais sezonais, kurie įprastai būna pats sunkiausias išbandymas „Formulės-1“ naujokams.
Vėliau „Haas“ sportinė forma didžiąja dalimi priklausė nuo „Ferrari“ jėgainių pajėgumo – o dabar Guentheris Steineris papasakojo, apie gana įdomias partnerystės su „Ferrari“ pasekmes: „Haas“ konstruktoriams yra labai sunku diegti nuosavus sprendimus, jei jie gana daug skiriasi nuo „Ferrari“ koncepcijos.
„Mes visada ieškome kažkokių naujų sprendimų, bet paprasčiausiai negalime paimti ir įdiegti „Red Bull“ koncepcijos, - aiškino „Haas“ vadovas. - Tu turi važiuoklę su savo komponuote. Ten jau sumontuoti radiatoriai, aušinimo sistemos detalės. Negalima jų paimti ir išmesti.
Mes negalime pakeisti pakabos, net tai pareikalautų visos važiuoklės perdarymo. Todėl mes galime tik siekti didesnio efektyvumo su tuo, ką turime.
Suprantama, kad kiekviena komanda kažką išbando naujo. Bet mes nieko nesiimame, jei nesame 100 proc. įsitikinę, kad tas sprendimas duos naudą.
Gali būti, kad kitame sezone išbandysime kokius nors rimtus perdarymus. Bet dabar nėra tikslo kažką keisti skubotai. Manau, mes turime pakankamai tvirtas pozicijas peletono viduryje“.
Po penkių GP etapų „Haas“ komanda su 8 taškais užima 7 vietą Konstruktorių taurės įskaitoje.