G. Steineris: blogiau būti jau negali

G. Steineris: blogiau būti jau negali
logo 2019 Birželio 17 d. 10:14, Haas

Kvalifikacijose „Haas“ mašinos palieka neblogą įspūdį ir kartais atrodo, kad pagal greitį ji nusileidžia tik trims „top“ komandoms. Tačiau amerikiečių komandai niekaip nepavyksta išsiaiškinti su naujų „Pirelli“ padangų elgesio ypatumais – beje, tokio pobūdžio sunkumų turi ir kiti – todėl lenktynėse „Haas“ rezultatai būna labai nestabilūs.

Šiais metais padangos turi kur kas plonesnį darbinį sluoksnį – būtent su juo susiję sunkumai, kurie prideda daug problemų kai kurioms komandoms, tarp kurių ir „Haas“.

Kanadoje Romainas Grosjeanas užėmė tik 14 vietą, o Kevinas Magnussenas apskritai finišavo priešpaskutinėje vietoje – beje, po avarijos kvalifikacijoje jis išvis startavo iš techninio aptarnavimo juostos. Tai buvo jau ketvirtas kartas šiame sezone, kuomet „Haas“ nepavyko uždirbti taškų ir galiausiai komanda nusirito į 8 vietą Konstruktorių įskaitoje.

„Ateina momentas, kai susierzinimas pasiekia galutinę ribą, - pareiškė komandos vadovas Guentheris Steineris. – Nepasakyčiau, kad esu sugniuždytas, bet tam reikia padėti galą, situacija turi pasikeisti į gerą tik todėl, kad blogiau būti jau negali. Tikiuosi, kad persilaužymas greitai ateis.

Mūsų atveju padangos dirba labai nestabiliai – manau, kad ir kiti su tuo susiduria. Mūsų mašina gali būti greita vienose lenktynėse, bet kitose mes esame paprasčiausiai nekonkurencingi. Kai reikalai klostosi neblogai, jūs pradedate galvoti, kad išsiaiškinote su problemomis, bet kitose lenktynėse vėl tenka sugrįžti į realybę.

Jei prisiminti, kas buvo Monte Carle, tai ten kvalifikacijoje mes „Ferrari“ nusileidome mažiau nei dviem dešimtosiomis. O štai Kanadoje kalba jau ėjo apie sekundes. Esmė negali būti vien mūsų mašinoje, tai – padangos. Monake „Ferrari“ turėjo neblogą mašiną, bet, regis, ten jiems nepavyko pasiekti efektyvaus padangų darbo, o mums – pavyko.

Visa tai vyksta kažkaip nesistemiškai. Mes nežinome, kada padangos gerai dirbs, o kada – ne. Daugelis prašo sugrįžti prie pernykščių padangų, kurios turėjo storesnį darbinį sluoksnį, todėl, atrodo, kad jos dirbo kur kas stabiliau. Negali būti, kad problema yra tik mes“.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983