Tai jeigu pvz. pilotas su senom padangom važiuoja prieky, atitrūkęs...skaityti daugiauTai jeigu pvz. pilotas su senom padangom važiuoja prieky, atitrūkęs 30 sekundžių, ir už jo atsilikęs važiuoja kitas pilotas su naujom padangom, ir bus raudona vėliava, tai po raudonos vėliavos tas 30 sekundžių atstumas pranyks ir jie važiuos vienas šalia kito, bet tas priekyje bus su senom padangom, o už jo su naujom. Kur tame logika? Tai jeigu neleisit keisti padangų, tai tada ir sugalvokit, kaip išlaikyti prieš tai buvusį atstumą tarp pilotų. Pavyzdžiui, visi startuoja iš boksų, bet išvažiuoja pagal tokį laiką, kokiu atsiliko nuo varžovo prieš pakeliant raudoną vėliavą.
o po SC atstumas islaikomas? gal ten irgi siulai isrikiuoti pagal pries tai buvusia situacija?
esme, kad tiek SC, tiek RF yra loterija tai nereiketu labai stengtis suvienodinti loterijoje visu galimybes, nes tiesiog nepavyks, tiek kad saziningiau butu RF metu neleisti keisti
Tai jeigu pvz. pilotas su senom padangom važiuoja prieky, atitrūkęs 30 sekundžių, ir už jo atsilikęs važiuoja kitas pilotas su naujom padangom, ir bus raudona vėliava, tai po raudonos vėliavos tas 30 sekundžių atstumas pranyks ir jie važiuos vienas šalia kito, bet tas priekyje bus su senom padangom, o už jo su naujom. Kur tame logika? Tai jeigu neleisit keisti padangų, tai tada ir sugalvokit, kaip išlaikyti prieš tai buvusį atstumą tarp pilotų. Pavyzdžiui, visi startuoja iš boksų, bet išvažiuoja pagal tokį laiką, kokiu atsiliko nuo varžovo prieš pakeliant raudoną vėliavą.
Visada bus taip kad atsiradus raudonai veliavai kazkas nukentes. Tai gal ir kvalifikacijos laika reiktu nuresetinti kiekviena karta kai parodoma raudona kad visi galetu pradeti nuo nulio ir kad niekas nuo raudonos veliavos nenukentetu? Butu Lando nestojes Brazilijoje, sitas klausimas nebutu iskeltas.
Viena vertus logiška, kita vertus nelogiška. Lenktynininkas pasikeitė padangas ir bam, raudona vėliava, jis krenta rikiuote dėl sustojimo ir varžovai priekyje gauna naujas padangas, neteisinga. Iš kitos pusės pažiūrim, tas kuris nestoja, praranda turėtą pranašumą dėl varžovo sustojimo ir praranda galimybę užsidėti naujas padangas, taigi restartas be pranašumo ir su senomis padangomis, jam teks stoti ir prarasti daug laiko, kurį jis prieš tai turėjo, iki raudonų vėliavų, vėl neteisinga.
Manau esamas reikalas yra teisingesnis, kadangi, tas kas rizikavo ir nestojo, turi šansą laimėti, o tas kuris stojo ir taip tą šansą turi, o jei per raudoną vėliavą būtų negalima keisti padangų, tai gautų visišką dovaną tik už tai, kad sustojo į boksus. Aš už esamas taisykles.
1. Lyja.
2. Nieks nesideda wet'ų, važiuoja su interais; ...skaityti daugiau1. Lyja.
2. Nieks nesideda wet'ų, važiuoja su interais;
3. Strollas sienoje;
4. Red flagas;
5. Visi su interais;
6. Negali tęst lenktynių nes nesaugu su interais.
del panasiu atveju taisykle ir buvo ivesta tik gal ne wet/inter, o pazeidimu po avariju, padangu tusciu ir pan - kad po starto nereiketu papildomo rato kazkam vaziuoti.
Kodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kuri...skaityti daugiauKodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kurie blogus sprendimus priima ir dėl jų nukenčia? Išlošė gerus sprendimus priėmę pilotai - tie, kuriems užteko sukibimo išbūti trasoje ir sulaukti beveik garantuotos raudonos vėliavos ar saugos automobilio. Tie, kurie pasikeitė padangas į tokias pačias, priėmė netinkamą sprendimą - sugrįžo į trasą su naujom padangom, bet pasirodė, kad jų pranašumas buvo tik ant popieriaus, aplenkti ir irtis rikiuote pirmyn pasirodė esą per sunku. Tie, kas priėmė rizikingą sprendimą, ir pasikeitė į pilnai lietaus padangas, tiems atsipirko. Jie kiekvienam sektoriuj po kelias sekundes atlošė. Pritrūko tik laiko prarastas pozicijas atsikovot, būtų atsipirkę su kaupu.
Tai kodėl blogus sprendimus priėmusios komandos ir pilotai turėtų būti skatinami ir toliau blogus sprendimus priiminėt ir kodėl atimti iš komandų savarankiškumą priimant sprendimą rizikuoti? Kam reikia perrašyti taisykles taip, kad prasti strategai nebepriiminėtų blogų sprendimų? Tegul klysta, tegul ima pavyzdį iš mažiau klystančių ir mokosi.
Kodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kuri...skaityti daugiauKodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kurie blogus sprendimus priima ir dėl jų nukenčia? Išlošė gerus sprendimus priėmę pilotai - tie, kuriems užteko sukibimo išbūti trasoje ir sulaukti beveik garantuotos raudonos vėliavos ar saugos automobilio. Tie, kurie pasikeitė padangas į tokias pačias, priėmė netinkamą sprendimą - sugrįžo į trasą su naujom padangom, bet pasirodė, kad jų pranašumas buvo tik ant popieriaus, aplenkti ir irtis rikiuote pirmyn pasirodė esą per sunku. Tie, kas priėmė rizikingą sprendimą, ir pasikeitė į pilnai lietaus padangas, tiems atsipirko. Jie kiekvienam sektoriuj po kelias sekundes atlošė. Pritrūko tik laiko prarastas pozicijas atsikovot, būtų atsipirkę su kaupu.
Tai kodėl blogus sprendimus priėmusios komandos ir pilotai turėtų būti skatinami ir toliau blogus sprendimus priiminėt ir kodėl atimti iš komandų savarankiškumą priimant sprendimą rizikuoti? Kam reikia perrašyti taisykles taip, kad prasti strategai nebepriiminėtų blogų sprendimų? Tegul klysta, tegul ima pavyzdį iš mažiau klystančių ir mokosi.
Tik kai mb savo laiku taip iškrisdavo RF, kažkaip kitaip kalbos eidavo 😀
Kodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kuri...skaityti daugiauKodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kurie blogus sprendimus priima ir dėl jų nukenčia? Išlošė gerus sprendimus priėmę pilotai - tie, kuriems užteko sukibimo išbūti trasoje ir sulaukti beveik garantuotos raudonos vėliavos ar saugos automobilio. Tie, kurie pasikeitė padangas į tokias pačias, priėmė netinkamą sprendimą - sugrįžo į trasą su naujom padangom, bet pasirodė, kad jų pranašumas buvo tik ant popieriaus, aplenkti ir irtis rikiuote pirmyn pasirodė esą per sunku. Tie, kas priėmė rizikingą sprendimą, ir pasikeitė į pilnai lietaus padangas, tiems atsipirko. Jie kiekvienam sektoriuj po kelias sekundes atlošė. Pritrūko tik laiko prarastas pozicijas atsikovot, būtų atsipirkę su kaupu.
Tai kodėl blogus sprendimus priėmusios komandos ir pilotai turėtų būti skatinami ir toliau blogus sprendimus priiminėt ir kodėl atimti iš komandų savarankiškumą priimant sprendimą rizikuoti? Kam reikia perrašyti taisykles taip, kad prasti strategai nebepriiminėtų blogų sprendimų? Tegul klysta, tegul ima pavyzdį iš mažiau klystančių ir mokosi.
Viską pats pasakei su „beveik garantuotos raudonos vėliavos ar saugos automobilio. “
Būta tokių lenktynių, kuriose dauguma manė, jog bus vienas ar kitas - ir babach, nėr.
Kodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kurie blogus sprendimus priima ir dėl jų nukenčia? Išlošė gerus sprendimus priėmę pilotai - tie, kuriems užteko sukibimo išbūti trasoje ir sulaukti beveik garantuotos raudonos vėliavos ar saugos automobilio. Tie, kurie pasikeitė padangas į tokias pačias, priėmė netinkamą sprendimą - sugrįžo į trasą su naujom padangom, bet pasirodė, kad jų pranašumas buvo tik ant popieriaus, aplenkti ir irtis rikiuote pirmyn pasirodė esą per sunku. Tie, kas priėmė rizikingą sprendimą, ir pasikeitė į pilnai lietaus padangas, tiems atsipirko. Jie kiekvienam sektoriuj po kelias sekundes atlošė. Pritrūko tik laiko prarastas pozicijas atsikovot, būtų atsipirkę su kaupu.
Tai kodėl blogus sprendimus priėmusios komandos ir pilotai turėtų būti skatinami ir toliau blogus sprendimus priiminėt ir kodėl atimti iš komandų savarankiškumą priimant sprendimą rizikuoti? Kam reikia perrašyti taisykles taip, kad prasti strategai nebepriiminėtų blogų sprendimų? Tegul klysta, tegul ima pavyzdį iš mažiau klystančių ir mokosi.
1. Lyja.
2. Nieks nesideda wet'ų, važiuoja su interais;
3. Strollas sienoje;
4. Red flagas;
5. Visi su interais;
6. Negali tęst lenktynių nes nesaugu su interais.
Gali uždrausti keistis padangas prie raudonų vėliavų (12)
Tai jeigu pvz. pilotas su senom padangom važiuoja prieky, atitrūkęs... skaityti daugiau
esme, kad tiek SC, tiek RF yra loterija tai nereiketu labai stengtis suvienodinti loterijoje visu galimybes, nes tiesiog nepavyks, tiek kad saziningiau butu RF metu neleisti keisti
Manau esamas reikalas yra teisingesnis, kadangi, tas kas rizikavo ir nestojo, turi šansą laimėti, o tas kuris stojo ir taip tą šansą turi, o jei per raudoną vėliavą būtų negalima keisti padangų, tai gautų visišką dovaną tik už tai, kad sustojo į boksus. Aš už esamas taisykles.
1. Lyja.
2. Nieks nesideda wet'ų, važiuoja su interais;
... skaityti daugiau
Kodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kuri... skaityti daugiau
Kodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kuri... skaityti daugiau
Kodėl reikia keisti taisykles, kai jos "kaltos" dėl to, kad kai kuri... skaityti daugiau
Būta tokių lenktynių, kuriose dauguma manė, jog bus vienas ar kitas - ir babach, nėr.
Tai kodėl blogus sprendimus priėmusios komandos ir pilotai turėtų būti skatinami ir toliau blogus sprendimus priiminėt ir kodėl atimti iš komandų savarankiškumą priimant sprendimą rizikuoti? Kam reikia perrašyti taisykles taip, kad prasti strategai nebepriiminėtų blogų sprendimų? Tegul klysta, tegul ima pavyzdį iš mažiau klystančių ir mokosi.
2. Nieks nesideda wet'ų, važiuoja su interais;
3. Strollas sienoje;
4. Red flagas;
5. Visi su interais;
6. Negali tęst lenktynių nes nesaugu su interais.