Seniausi komentarai
leksas
| Spalio 11 d. 14:31
jie nekuria po naują variklį kiekvienam sezonui... Viskas ką jie daro tai tobulina įpurškimo sistemą iki tobulybės
Sloikas
| Spalio 10 d. 23:44
Panašu, kad gamintojus jau domina tik elektra, ir jie tempia F-1 link F-E. Bet žmonės visada norės girdėti VD, todėl ateity atsiras niša. Nepriklausomos komandos turėtų vienytis ir įkurti naują čempionatą, aka Formula Legacy, kuriame važiuotų tik auto su VD varikliais.
vaideriuks
| Spalio 10 d. 19:56
Nesąmonė. Užtenka ir taip, kad jau komandos nieko naujo negali išradineti, ko pasekoje turim vienos komandos dominavimą iki sekančio reglamento keitimo. Ką tokiu atveju daryt Hondai arba Renault?
Life
| Spalio 10 d. 13:07
Logiška, kad gamintojai nebenori investuoti autosporte į tai, į ką nebeinvestuos ar jau dabar nebeinvestuoji gamindami serijinius automobilius, t.y. į vidaus degimo variklius.
talianas
| Spalio 10 d. 11:45
Visos problemos dėl esamų variklių ir ypatingai dėl MGU-H. Kai tiek pinigų išmesta, logiška, kad nei vienas gamintojas nenori nieko keisti. Bet esant tokiai situacijai tikrai neateis nauji gamintojai, būtų visiška beprotybė. O esami gamintojai mėto beprotiškus pinigus ir taip pat dėl to skundžiasi. Nauji varikliai poros metų laikotarpių pareikalautų didesnių sumų, bet po to taptų daug pigiau, konkurencingiau ir finansiškai logiškiau. Tas pats ratas suksis tol, ko bus šie varikliai. FIA pralošė su nauju reglamentu be variklių keitimo, sukurtas reglamentas yra tas pats kas kambaryje oro pagadinimas.

F-1.lt pulsas