Paskutinį kartą „Ferrari“ „Formulėje-1“ nugalėjo 2019 metų rudenį, o vėliau prasidėjo italų komandos kritimas – tik praėjusiame sezone komanda pradėjo po truputį kapstytis iš duobės, Konstruktorių įskaitoje iškovojusi trečiąją vietą.
Milijoninė legendinės automobilių markės gerbėjų armija tikisi, kad esminės permainos reglamente leis „Ferrari“ komandai nuo šių metų sezono vėl sugrįžti į lyderių tarpą, tačiau kartu ir varžovai yra nusiteikę pasinaudoti šiuo momentu.
Italijos laikraštis „Gazzetta delo Sport“ praneša, kad komandai iš Maranello jau pavyko persivilioti kelis talentingus inžinierius iš „Red Bull“ ir „Mercedes“ ir taip sustiprinti ekipos techninį štabą.
Yra žinoma, jog „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto visuomet buvo stabilumo šalininkas, dar jam dirbant technikos direktoriumi jis norėjo iki minimumo sumažinti kadrų kaitą ir jau tikrai nekeisti nusistovėjusios struktūros.
Tačiau dabartinė situacija reikalauja ypatingų sprendimų, todėl „Ferari“ nutarė kiek pakeisti požiūrį ir pasikviesti naujų žmonių. Kalbama, jog italų ekipą labiausiai domina „Red Bull“ veteranai – ypač tie, kurie gerai žino šios komandos technikos direktoriaus Adriano Newey požiūrį į aerodinaminius sprendimus.
Be to, dabar „Ferrari“ techninį štabą konstruojant naują važiuoklę konsultuoja Rory Byrne'as. Šis garsus inžinierius ir konstruktorius vyr. konstruktoriumi ekipoje dirbo 2000-tųjų pradžioje, kai Skuderija su Michaeliu Schumacheriu neturėjo lygių prie raudonojo bolido vairo.
Byrne'ui dabar jau 78 metai, tačiau jis yra gana darbingas ir gali savo buvusiai komandai duoti daug naudos. Byrne'as jau buvo Maranello komandos konsultantu, bet nuo darbų atitolo 2019 metais. Dabar jis vėl, anot italų spaudos, aktyviai įsitraukė į darbus.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 475 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |