„
Mercedes“ variklių gamintojai išsiaiškino tikslias variklių, variusių Kimi Raikkoneno („McLaren“) bolidus per praėjusius du „Formulės-1“ lenktynių savaitgalius, gedimų vietas, tačiau jie suglumę, nes nesupranta, kas sukėlė problemas.
Agregatus gaminanti kompanija „Ilmor“ pranešė, kad Prancūzijos GP treniruočių metu sugedo guolis, o Didžiojoje Britanijoje – kuro siurblys. „Mercedes“ variklių gamintoja nesupranta, kaip iki tol nė karto negedęs variklis sugedo dviejų iš eilės „Grand Prix“ savaitgalių metu.
„Tai neturėtų skambėti kaip pasiteisinimas, tačiau iki etapo Magny-Cours (Prancūzijos GP – red. past.) varikliai buvo negedę beveik visus metus. Iš šono nekaip atrodo tai, kad per savaitę įvyko du gedimai, tačiau faktas tas, kad iki tol beveik metus nieko nebuvo įvykę“, – sumišęs kalbėjo „Ilmor“ kompanijos, gaminančios „Mercedes“ variklius, vadovas Mario Illienas.
„O dėl to, kas nutiko
Silverstone‘e (Didžiosios Britanijos GP – red. past.) – sugedo vieno iš kurio siurblių pagrindinis velenas. Kiek pamenu, paskutinė tokia problema buvo nutikusi prieš penkerius ar šešerius metus Mika Hakkineno bolide“, – pridūrė jis.
Britų leidinys „Autosport“ atskleidė, kad Didžiosios Britanijos GP treniruočių metu sugedusį kuro siurblį „Mercedes“ galėjo nesunkiai ir greitai pataisyti, tačiau tokiu atveju būtų buvęs pažeistas viena iš FIA plombų ir tai būtų laikyta kaip variklio keitimas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).