Giancarlo Fisichella

Giancarlo Fisichella
FAKTAI
Gimė
1973-01-14 (Italija)
Ūgis
172
Svoris
66
Lenktynės
229
Debiutas
1996, Australijos GP, "Minardi"
Pergalės
3
„Pole“ pozicijos
4
Greičiausi ratai
2
Debiutas
1996, Australijos GP, "Minardi"
Geriausi rezultatai
4 vieta, 2006
Giancarlo Fisichella
PILOTAS
Giancarlo Fisichella

Po to, kai 1990-ais Giancarlo puikiai pasirodė Europos kartingo čempionate, jis dalyvavo “Formulės Alfa Boxer”, vėliau 3 sezonus važiavo Italijos F-3 čempionate.

1993-ais jis parodė labai gerus rezultatus, o kitais metais tapo čempionu su “RC Motorsport” komanda. Tais pačiais metais jis laimėjo lenktynes Monake ir vieną iš Macau lenktynių.

1995-ais ir 1996-ais Fisichella dalyvavo tarptautiniame kėbulinių automobilių čempionate ir kartu buvo F-1 komandos “Minardi” pilotu-bandytoju. 1996-ais jis pirmą kartą paragavo “Grand Prix” lenktynių skonio, tai įvyko Australijoje.

1997-ieji, “Jordan” komanda. Geriausias rezultatas – 2-oji vieta Belgijoje, Spa-Francorchamps žiede. Čempionato pabaigoje – 8-a vieta tarp pilotų.

Fisichella persikėlė į “Benetton” ir 1998-ais finišavo antroje pozicijoje Monake ir Kanadoje, o Austrijoje, A-1 trasoje jis startavo iš ”pole” pozicijos.

Puiki 1999-ųjų metų sezono pradžia: iš šešių lenktynių keturiose Giancarlo finišavo taškuose, o Kanadoje užėmė 2-ą vietą. Tačiau sezono pabaiga buvo ne itin sėkminga ir čempionatą Fisichella baigė su 13 taškų, 9-je pozicijoje.

Geras pasirodymas 2000-ųjų metų sezone. Giancarlo baigė čempionatą 6-ju su 18 taškų, o “Benetton” tapo ketvirta konstruktorių įskaitoje.

2001-ais “Benetton” bolidus varė naujieji “Renault” varikliai, sezonas buvo labai sunkus. Giancarlo ir jo komandos partneris Jensonas Buttonas dažnai kovodavo tik su “Minardi”, tačiau du puikūs pasirodymai Spa (3-a vieta) ir Vokietijoje (4-a vieta) šiek tiek praskaidrino Giancarlo nuotaiką.

2002-ais Giancarlo, grįžęs į “Jordan” komandą lenktyniavo kartu su jaunuoju japonu Takuma Sato. Nepaisant prastos “Jordan-Honda” techninės bazės, Fisico sugebėjo pelnyti 7-is taškus.

2003-ais Fisichella liko “Jordan”, bet “Ford” varikliais varomi bolidai buvo nei greiti, nei patikimi. Nepaisant to, Giancarlo pavyko pelnyti pirmąją pergalę karjeroje! Tai įvyko lietingo ir kupino avarijų Brazilijos GP metu.

2004-ais Giancarlo atstovavo “Sauber”, kuri įsigyjo naują aerodinaminį tunelį, gavo tokios pat specifikacijos “Ferrari” variklį, bei artimai bendradarbiavo su italų ekipa. Fisichellai pavyks pelnyti 22 taškus.

2005 m. Giancarlo sugrįžo į „Renault“, tačiau du metus iš eilės nusileido jaunesniam kolegai F.Alonso, kuris tapo čempionu.

2007 m. G. Fisichella galutinai nuvylė „Renault“ komandą. Nors sezono pradžioje jis dar važiavo geriau už debiutantą kolegą Heikki Kovalaineną, tačiau metų viduryje šis visiškai perėmė iniciatyvą ir nukonkuravo veteraną. Suomis pelnė 30 taškų, o italui teko tik 21. Užimta 8-oji vieta čempionate.

Po to du metus Fisichella lenktyniavo "Force India" ekipoje, o 2009 metų sezono pabaigai, pakeisdamas susižeidusį F. Massą, perėjo į legendinę "Ferrari".

TOP naujienos

F-1.lt pulsas