GO-1: Dėl baudų/nuobaudų skyrimo

2009 Gruodžio 13 d. 21:01

Sveiki,
cia noriu iškelti klausimą apie šiandien gautą, kaip Egge įvardino, bonusą, bei ar nevertėtų pakeisti kai kurių nuostatų bent mūsų galvoje, kad nebūtų taip lengvai manipuliuojama nuobaudų skyrimu, daugiau dėmesio būtų skiriama varžybų stebėjimui?

Iki siol negaliu suprasti uz ka gavau DQ ir dar DQ2.

Keliaudamas namo, deliojausi logika, kuri niekaip neisnesa kodel as gavau bauda.

Starto pozicijos:
4 Arka(17)
5 Elyga(26)
6 Andal(15)
7 Tiny-Dyme(19)
8 HaMLET(18)

Po starto iki 1 posūkio mane pralenkė Elyga(26) ir HaMLET(18).
Uz manes liko uzblokuotas Tiny-Dyme(19) ir kažkur Andal(15) - letai startaves kartas.

Andal i 3 posuki iejo paskutinis (Andal teigimu).

Liudininku teigimu 3 opsukyje susikale paskutiniai trys kartai
(t.y. jeigu man skiriama bauda, tai susikalti galejo tik 4 kartingai - o ne 3).

Treciame posukyje visoje toje koseje nebuvau "krainij", todėl isšlikau trasoje, beje pats gavęs smugi ir jei tai nebuvo Andal
tai tikrai nebuvo vaiduoklis.. Vienintelis kurio nuomonės neišgirdau buvo Tiny-Dyme, kurio kaip supratau nieks ir nepaklause ka jis veike pirmo rato metu.

Po tokiu sprendimu tikrai praeina noras lenktyniaut kai baudos skiriamos rastam atpirkimo ožiui iš lempos.
Suprantu Elyga, kuris buvo išmuštas, bet sprendimas visiskai nesuprantamas.

Apskritai turetumem baudas skirti liudininkams,
kuriu TOP'e niekada nebuna ant kritiniu posukiu...

Sekmes visiems

2009 Gruodžio 13 d. 21:36

arka> as postinau po praeito etapo forume, kad negrazu kai TOP vaziavime teiseju (t.y. Go-1 dalyviu buna 1-2 arba nei vieno), bet tada nelabai sulaukiau pritarimo.
Siandien kas ivyko tai dar karta patvirtina, kai C vaziavime stovi daugiausia teiseju, o TOP vaziavimas tuscias "kaip eskimo jurta".
Todel tikrai manau dabar taisykle esanti savanoriska teisejavima pakeisti i PRIVALOMA teisejavima, idant nemazinti sportiskumo.
P.S. jautiesi, kaip LH po 2008 SPA lenktyniu :))) - uzjauciu...

2009 Gruodžio 13 d. 21:50

Tema opi, bet represijomis jos neisspresi. Aisku galima visiem ipaisyt po kokia nuobauda, nes is tikruju teiseju su veliava TOP vaziavime nebuvo (na, as nesikukliniu ir pasakysiu, kad vienas buvo).

Ar problema issispres, jei visi privales kazkur stoveti? Galime pabandyti, pvz paskirti po dvi/tris komandas i viena trasos vietu/posukiu ir tie is tu paskirtuju, kas tuo metu nevaziuoja, privalo ten stoveti ir fiksuoti ivykius.

Jei toks variantas tinka, galime tartis del jo.

Jei ne - as vis dar manau, kad lenktynes be taisykliu butu geresnis variantas. Gal is pradziu jis atrodo absurdiskas, bet turi savu pliusu/minusu.

Detaliau apsitarti siulau po DonRomaso rengiamo evento ateinanti sekmadieni, Panoramoje.
Manau po jo galesime gyvai aptarti idejas, kurias kol kas tikrai galima siulyti cia.

2009 Gruodžio 13 d. 22:05

Aš manau, kad teisėjų / teisėjavimo apskritai nereikia.

2009 Gruodžio 13 d. 22:14

O norintiems pabandyti išgelbėti teisėjavimą, siūlau tokį va paprastą procesą, kurį apgalvojau važiuodamas namo šiandien.

[b]Teisėjavimas lenktynininkams privalomas, už nedalyvavimą jame baudžiama Q10 nuobauda kitam etapui.[/b] Čia svarbiausias elementas. Jokios atmaskės nepriimamos.

Kas kada teisėjauja:
C važiavime teisėjauja TOP važiavimo dalyviai,
B važiavime - C važiavimo dalyviai,
A - B,
TOP važiavime - A važiavimo dalyviai.

Tokiu būdu taupysis laikas tiems, kas nori anksčiau nusimuilinti, t.y. ilgiausiai papildomai užtruksi tik sekantį važiavimą + 5 min. po jo.

Trasoje numatomi 3 punktai, į kuriuos atsistoja po 2, jei įmanoma - daugiau stebėtojų (teisėjų) ir/arba daugiau punktų. Į punktus paskirsto vyr. teisėjas. [b]Punktai nustatomi prieš etapą[/b].

Pasibaigus važiavimui, iškart daromas briefingas, kurį organizuoja ir prižiūri vyr. teisėjas. Briefinge dalyvauja visi to važiavimo teisėjai ir visi važiavimo dalyviai. Briefinas vyksta iš anksto numatytoje vietoje, atvirame lauke (kad būtų šalčiau ir visi norėtų greičiau tą reikalą baigti).

Briefingo metu dalyviai išsako savo pastabas, trumpai ir aiškiai. Toje pozicijoje stebėję teisėjai pasako savo nuomonę dėl incidento. Vyr. teisėjas priima galutinį sprendimą kiekvienu atveju dėl nuobaudos taikymo.

Briefingas baigiasi, važiavimo dalyviai stoja teisėjauti kitam važiavimui.

Briefingo metu gali vykti sėkmingai apšilimo ratas.

2009 Gruodžio 13 d. 22:25

jaudrius> Paskirstyti vaziavimu dalyvius, kad stebetu ivykius vieni kitiems - super!
Reik tik padaryti skirstyma, kad gretimu vaziavimu lenktynininkai nestebetu kitu t.y.:
TOP, A, B, C vaziavimams vykstant butu skirstoma taip:
Stebi - Lenktyniauja
A - C
TOP - B
C - A
B - TOP

Del briefingu - jie negali buti kaip ilgos ir nuobodzios diskusijos, tiesiog kiekvieno, pastebejusio incidento pareiga, privalo buti tokia - jis po vaziavimo butinai prisistato Vyr. Teisejui ir nupasakoja savo nuomone.


Visa tai galioja, jei nenutarsime vaziuoti be taisykliu, ko as labai noreciau :)

2009 Gruodžio 13 d. 22:31

AF1> Mano idėja veikia arba pilnai, ar neveikia visai, nes dabartinė sistema neveikia tiesiog, metat viską lauk ir bandot įgyvendinti viską normaliai.

Aš sąmoningai susikirsčiau taip, kad gretimų važiavimų lenktynininkai stebėtų vieni kitus. čia tam, kad būtų sutaupyta žmonėms laiko ir visi galėtų eiti savais keliais atlikę savo prievolę.

Lygiai taip pat sąmoninga ir briefingo mintis. Esmė čia yra griežtumas. Jokių ilgų diskusijų negali būti. Nėra laiko. Išsako savo pozicijas abi pusės, stebėtojai toje vietoje, priimamas sprendimas. NO BULLSHIT - reikia griežto vyr. teisėjo. Laikas optimizuojamas ant griežtumo ir ant visų dalyvavimo vienoje vietoje tuo pačiu metu.

2009 Gruodžio 13 d. 22:36

Viskas suprantama, bet gretimo vaziavimo negali stebeti - po finiso reik nusigabenti pvz is gyvates posukio ir ruostis savo vaziavimui (rinktis pozicija/karta), tik todel parasiau, kad turi buti ne gretimu vaziavimu dalyviai. Siaip visa kita ok.

2009 Gruodžio 13 d. 22:41

Nematau problemos su nusigabenimais, gal neįsigilinai.

Dėl vaikščiojimo: finišo vėliava parodoma - visi varo į nustatytą vietą. Kol nuvažiuojamas po finišo ratas, visi jau prie būdelės - tiek važiavimo dalyviai, tiek stebėtojai.

Kartingo/pozicijos rinkimasis neaktualus, nes važiavime teisėja jau važiavę lenktynininkai (išskyrus pirmąjį važiavimą, kuriame teisėjauja TOP, važiausiantys už 30 min. ir turintys dar dafiga laiko).

2009 Gruodžio 13 d. 23:00

Labai geras jaudriaus siūlymas dėl teisėjų(kurie jau pravažiavę būna savo važiavimą, tad jiems nereik jau niekam ruoštis, na nebent važiuot namo).

2009 Gruodžio 14 d. 08:42

Jaudriau> del " tiems, kas nori anksčiau nusimuilinti

BT 1.3. punktas skelbia: Etape dalyvaujantys lenktynininkai, Teisėjai ir VVK turi būti kartodrome likus 15 minučių iki kvalifikacinio važiavimo pradžios ir turi palikti kartodromą ne anksčiau, kaip po nugalėtojų paskelbimo. Pavėlavę ar anksčiau pasitraukę lenktynininkai yra baudžiami Q3 nuobauda.

Ar suderinai su teisejais ar VVK kad anksciau palikai kartodroma?? ;) kaip ir bauda turetu buti tau skirta, bei speju dar keliems dalyviams.. tik tiek, kad i si punkta nelabai kas ziuri ;) suprantu, nesinori labai liudinti dalyvius baudomis.. ne tam gi susirinkome.. ziurima tik kad neveluotu, kad laikas susitaupytu..


del teisejavimo>>

SR 5. punktas: Lenktynininkai – trasos stebėtojai:

"5.1. Visi lenktynininkai, nedalyvaujantis važiavime turi atlikti lenktynių stebėtojų pareigas.
Per ratą po finišo, lenktynininkai dalyvaujantys kitame važiavime, turi grįžti i boksus ir kuo skubiau pasiruošti važiavimui.
Per apšilimo ratą visi praeito važiavimo dalyviai privalo pasiskirstyti i stebėjimo vietas trasoje.
Pozicijas, kurias turi užimti stebėtojai, turi teisę paskirti VVK arba VT.
Kiekviename trasos posūkyje ir starto-finišo tiesiojoje turi būti ne mažiau nei 3 ir ne daugiau kaip 6 stebėtojai."

aiskiai viskas surasyta, tik nera skiriama bauda ir tikrai ne "VISI" lenktyninkais stebi ivykius trasoje, kaip skelbia taisykliu punktas .. kai kas visgi sildosi rubinese, kai kas ruosiasi savo vaziavimui ir analizuoja laikus... viskas kaip ir taisyklese yra graziai aprasyta, tik sioje vietoje truksta kokios tai Q baudos sakyciau.. :) taigi, jeigu butu numatyta bauda tai vyr. teisejas galetu ir supilti "VISIEMS" baudas, kuriu nemate salia trasos..

kita vertus, kad VISIEMS neskirti baudu, tai galime stebetojus suskirstyti pagal vaziavimus, kaip siulo jaudrius..

bandziau viska pateikti faktais kas yra uzrasyta juodai baltai (ir dar raudonai) GO-1 taisyklese..

2009 Gruodžio 14 d. 09:16

Zilvinai, taisykles puikiai žinau, bet esmė tame, kad sistema neveikia tiek iš teisėjų pusės, tiek iš lenktynininkų pusės ir visiems anksčiau ar vėliau pasidaro dėl to vienodai. Todėl ir siūlau sistemą pokyčiams. Kitu atveju manau reikia apskritai atsisakyti teisėjavimo.

2009 Gruodžio 14 d. 09:25

as irgi ir noriu pazymeti, kad viskas yra graziai parasyta "juodai ant balto ir dar raudonai" ir nelabai reikia ka ir keisti.. jei jau norima tos teisybes, tai ir vadovaukimemes VISI taisyklemis..

tik yra kita dar beda - VISI gi isivaizduojame, kad esame ne kalti, tik aplinka kalta ;)

anyway.. asmeniskai as atvaziuoju praleisti puikaus sekmadienio ryto, bei popietes :)

2009 Gruodžio 14 d. 09:33

Visiskai sutinku. Pripazinkime, apsileidome ir tiesiog varlinejame po kartodroma juokaudami ir t.t. Galetumem padet kolegoms ir stoveti posukiuose, kaip kolegos is TOPo daro. Visiskai sutinku. As uz. Tirkai stovesiu posukiuose ir papasakosiu ka mano akys uzmatys. Ramu.

2009 Gruodžio 14 d. 09:37

geros mintys, aš dar siūlyčiau neduoti starto kol bent vienas teisėjas iki Gyvatės posūkio nenubezdės.

2009 Gruodžio 14 d. 10:04

Žilvinai, o aš pasakysiu paprastai - viskas parašyta gražiai, bet neveikia. Kodėl neveikia? Todėl, kad niekas neverčia ir kad per daug atsakingų yra. Sunkiai žmonėse kaip masinė atsakomybė, nu nėra tiesiog :)

2009 Gruodžio 14 d. 11:01

AF1> Del vaziavimo be taisykliu. ArtKart tai veikia tik del vienos priezasties - jei isleksi is trasos - 90%, kad kartas, kuris greiciausiai priklauso tau, bus sulauzytas ir varzybu nebetesi. Cia gi visi gali skraidyti dauzytis ir stumdytis o tie tankai ir toliau vaziuoja :D, tad taisykles ir baudos manau reikalingos.

Tik kol kas is ties dar nesulaukiau argumentu del vakar dienos nuobaudos skyrimo. Nes susidare ispudis, kad kazkas kazka mate, Elyga buvo isstumtas, Chemikui nebuvo laiko daug gilintis ir kazkam reikejo ipaisyti bauda - vualia. Nors tarp diskusiju buvo klausimas - greiciausiai kaltas tas kas vaziavo is paskos, nes tas turejo sukelti traukinio incidenta, bet kazkodel nieks nemate kas vaziavo is paskos... Tik as jauciau, kad tikrai gavau smugi, bet man buvo pasakyta: tau pasivaideno kai treciam posukyje per kerba vaziavai :D Apsurdas...

2009 Gruodžio 14 d. 11:51

Pritariu jaudriaus idejai, Q10 manau veiktų puikiai. Tai inestu daugiau tvarkos ir ko gero beveik visi incidentai butu uzfiksuoti.
Gal kai kurie vaziuoja cia del Fun, bet yra nemazai, kurie kovoja ir kovoja del tasku, noretusi, kad rezultatai atspindetu lenktyninko sugebejimus, o ne jo sekme nepasitaikyti "buldozeriui" po nosim. Taisykles mano galva yra butinos.

Dabar kas liecia Arka, jei ir atrode, kad jis kaltas, tai kiek poziciju prarado Elyga? Del kurio istumimo butent vaziavimo metu as ir prisiemiau kalte ir ji praleidau. Nejaugi dvi ?

2009 Gruodžio 14 d. 12:13

Kuriozas visiskas :)

Uz Elygos isstumima apkaltinamas Arka, nes trys susidure paskutiniai kartingai yra - Arka, Elyga ir Andal.

Pagal fakta Andal kaip vaziaves is paskos atsitrenkia i istumiama Elyga, siam issikreivinusiam belekiant is trasos, uz tai atsipraso ir praleidzia Elyga.

Arka gauna DQ2, nes elyga prarado 2 pozicijas? :D

Tai kur tas mistinis vaiduoklis, kurio dar viena pozicija Elyga prarado? :D

Gal visgi apkaltinkim mistini vaiduokli ir skirkime jam DQ2? Kadangi GO-1 nėra vairuotojo "Vaiduoklis", tai kaip ir DQ2 nėra kam skirti :D

Arba bent jau man is DQ2 i DQ1 pakeiskit?

Prasau teisėju isaiskinti logiką.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983