Go-1 pasiaiskinimai

2002 Sausio 12 d. 17:19

Na ka gi pirmosios lenktynes...
isties ispudingos...
as pasakysiu tik tiek...
kad kitose lenktynese year racing tikrai tures smarku pasipiresinima...
dar galiu pridurti kad pagal laikus tam tikruose trasos sektoriuose as buvau greiciausias, tik per daug spaudziau is to vargselio karto ir daznai perzengiau jo galimybiu ribas...todel ir ivyko nevienas suktukas:)

2002 Sausio 12 d. 17:23

dar beje ... kvalifikaciniai rezultatai tikrai neatspindi lenk. pajegumo...
del saves galiu pasakyti... jei ne galimybiu perzengimas tikrai buciau pravazeves per maziau nei minute visa trasa...
pvz...
po pirmu 2 posukiu mano laikas buvo 10 sek. o kitu 12-15 sek.:)

2002 Sausio 12 d. 18:09

HaMLeT> jo, jo... taip ir buva :]

2002 Sausio 12 d. 19:07

2002.01.12.
"Team Patrick"
Alessandro Zanardi GP :
'bole' TP2B - Kval. 2 vieta / Lenkt. 4 vieta
'AF1' TP2C - Kval. 9 vieta / Lenkt. 10 vieta.
--------------------------

Komandos rezultatai stebina - vienas lenktynininkas pasirode isties puikiai, kitas gi tiesiog "nerado sau vietos".
Komanda vyko i "Alessandro Zanardi GP" su tais paciais, praeito sezono bolidais - TP2C bolidas buvo su aerodinaminiu paketu, naudotu GP5 metu, o TP2B - 'bole' bolidas neturejo ipatingu pranasumu, kaip veliau isaiskejo - butent tai ir jo puikus vairavimas uztikrino jam labai dziuginancius rezultatus.
Kadangi lenktynes vyko eismui priesinga kryptim, 'AF1' bolido aerodinaminis paketas ne kiek nepadejo, o dar labiau trukde kairiuosiuose posukiuose. Piloto vaziavimas galetu praversti nebent cirko arenoje -'AF1' tarsi kamikadze bande praplatinti trasa keliuose vietose, labai inirtingai stumde sniego kalnus ir dare tik jam budingus supersuktukus - pilnu greiciu vaziuojant nesustojant apsisukdavo 360 laipsniu kampu... To pasekmes aiskios - priespaskutine vieta kvalifikacijoje ir paskutine vieta lenktynese.
'bole' gi parode isties puikius lenktynininko sugebejimus - 2-a (!) vieta kvalifikacijoje, be to nuo 'Pole position' ji skyre vos 0,03 sek (!).
Lenktynes klostesi ne itin sekmingai, nes pirmame rate 'Laso' posukyje keli lenktynininkai susidure ir apsisuko, 'bole' nusirito i 5-a vieta, taciau veliau vazivao stabiliai ir be klaidu, finiso vieta - 4-oji.
Komandos inzinieriai dabar kuria nauja, revoliucini 2,5 cilindru, 13 voztuvu varikli, kuris, kaip mano komandos vadovybe prides bolidams apie 0,78AG.
Tikimes pristatyti naujove vasario - kovo menesiais.



Pagarbiai,
"Team Patrick" press office

2002 Sausio 15 d. 14:39

Sveiki,

Visu pirmiausia noriu padekoti teisejams - dirbote tikrai puikiai, kuo toliau, tuo geriau. Esu tikra, kai prie jusu prisides dar vienas teisejas, net priekabiausias pilotas (t.y. Gyvate), nesugebes rasti, del ko butu galima papriekaistauti.

Si GP prisiminsiu kaip juodziausia per savo karjera. Vienintelis isties puikus dalykas buvo skrydis i pusni per kvalifikacija. Zinokit, man patiko, jausmas nerealus - tai ne i pylima trenktis - smagus skrydzio pojutis ir jokiu nepageidaujamu pasekmiu sveikatai. Per kita GP siulau visiems pameginti, nenusivilsit! :)
O stai per iskaitini vaziavima pasijutau kaip Mika Ispanijoje. Startavau is paskutines pozicijos. Pirmame rate aplenkiau du pilotus. Dar po keliu ratu atlikusi sekminga lenkimo manevra vaziavau antra. Ir staiga, iki finiso likus vienam posukiui nei is sio, nei is to uzgeso kartas. Taigi, lenktynes baigiau prieskpaskutine. Baisiai abidna, nes vaziavau tikrai gerai. :((((

O dabar pamastymas - PASIULYMAS. Manau, reiketu reglamentuori pagalba is salies. Grazu, kai tame vaziavime nedalyvaujantys pilotai padeda kolegoms, laikinai palikusiems trasa, sugrizti i ja. Vis delto tai nesazininga ju konkurentu atzvilgiu. Kai pries kuri laika privaciai apie tai diskutavome su Yes, mano nuomone buvo tokia, kad pagalba butina. Pagrindinis argumentas - bent jau as viena karto is pusnies tikrai neissitraukciau.
Po sio etapo mano nuomone pasikeite. Maciau, kaip plauko garbanos posukyje vienas lenktynininkas istrigo i pusni. Visi, stoveje tame posukyje puole jo istraukineti. Tuo metu kitas lenktynininkas istrigo tame paciame posukyje tik truputi toliau. Niekas jo nepastebejo, jis pats islipes issitrauke karta, ir prarado daugiau laiko negu pirmasis. O juk vyko kova del tasku.
Taigi siulau: pagalba butina, kai uzgesta kartas, padeti ji kuo greiciau uzvesti; nepadeti tiems, kurie trasoje tik apsisuko, bet gali i ja grizti neislipdami is karto; jeigu kas nors istrigo pusnyje, jam reikia padeti issitraukti karte, bet ir jis pats turi is karto islipti ir tame traukimo procese dalyvauti. Manau, tai butu sazininga kitu pilotu atzvilgiu, nes uz klaidas reikia moketi. Siuo atveju - prarandant laiko.
Ka apie tai manote?

2002 Sausio 15 d. 14:57

Gyvate > hm hm hm... As tai manau, kad greitai nutirps sniegas, ir nebeliks apie ka kalbet... O kad ir ka sutartume, vistiek atsiras pareiskianciu, mol, mane is pusnies trauke 0,23 sekundes ilgiau nei priesininka, ir tik todel neatvaziavau 1-as...

ISPUDZIAI > nu ka, kaip supratau is atsiliepimu, prie daugumos sikart nepritapsiu - mano ir kartas buvo geras, ir grubiu klaidu isvengti pavyko... Zodziu, sekesi tiosiog nerealiai, ir tik todel pavyko iskovoti teise kita etapa paskelbti "Jacques'o Villeneuve'o GP". Beje, jam noreciau dedikuoti ir sia pergale. Tikiuosi, jis man atsilygins Australijos DP metu paimdamas win'a (per press konferencija po finiso gales netgi nemineti mano vardo - uzteks ir win'o...) :)))

HaMLeT > tikrai dziaugtumemes, igije stipru priesininka, deja deja ... daug jau pries jus grasino ta padaryti, daug dar bus ir po jusu... :)

2002 Sausio 15 d. 15:02

Yes > Manau, kad tai bus aktualu, nors gal ir ne taip labai kaip dabar, ir sniegui nutirpus. O del pareiskimu, kad kazka ilgiau trauke... Absoliucios lygybes neivesi, bet... Na, nors jau apsisukusiems nereiketu padeti i vaziavimui tinkama padeti sugrizti.

2002 Sausio 15 d. 15:15

Gyvates pasiulymu turetu susidometi Teiseju kolegija, taciau as manau, kad tai jau aprasyta "GO-1" SR ir BT, galbut mes siek tiek papildysim taisykles.

Kol kas buvo zodinis susitarimas - padeti tik tiems, kurie negali _savarankiskai_ testi lenktynes (istrige pusnyje, griovyje; uzgeso variklis). Paprastas apsisukimas i sia kategorija, deja bet neieina ir Teisejai turetu akylai stebeti ivykius trasoje, nes tokia 'nereikalinga' pagalba gali atsiliepti piloto rezultatams.


AF1
"GO-1" VVK

2002 Sausio 15 d. 16:31

Siaip Gyvates pamastymai tikrai vertingi ir reiketu tikrai aiskiau reglamentuoti.
Yes>LOL

2002 Sausio 15 d. 16:40

Mes, teisejai, dar kvalifikaciniu vaziavimu metu buvom nurode trasoje esantiems pagalbininkams lenktynininkui padeti tik tada, kai be pasaliniu pagalbos jis nebegali testi lenktyniu. Ateiciai reiketu pamastyti ir galbut papildyti taisykles tokiu punktu, kad trasoje esantys pagalbininkai gali padeti tik tiems lenktynininkams, kurie islipe is kartingo. Gal tai issprestu kai kurias problemas. Arba galima apskritai uzdrausti bet kokia pagalba is salies- tuomet nepatenkintu buti neturetu, tik siuo atveju mums greiciausiai butu atsibode laukti, kol pvz Gyvate butu pusvalandi atsikasinejusi savo kartinga per kvalifikacija :)
Dar apie taisykles: gyveni zmogus ir mokaisi- isaiskejo, kad pazodziui laikantis reglamento, jis yra per grieztas, tad teiseju kolegija vieningai nutare teikti siulymus papildyti ta lenktyniu reglamento dali, kuri kalba apie baudas.

Si karta turejau proga po labai ilgos pertraukos vel sudalyvauti vaziavimuose kaip lenktynininkas. Ispudziai dvejopi- beveik patenkintas savo uzimta vieta, bet kiek nusivyles tuo, kaip ta vieta buvo iskovota. Stipriai slege atsakomybe pries komanda, kuri apmoka mano dalyvavima, tad finaliniame vaziavime vaziavau ypac atsargiai stengdamasis neprarasti antros pozicijos. Atsiprasau Yes, kad nesudariau tinkamos konkurencijos ir varzybos del to jam virto monotoniska rutina, deja, tokia jau ziemos varzybu taisykle- gerus rezultatus pasiekia ne tie, kurie vaziuoja greiciausiai, bet tie, kurie vaziuoja ramiai ir nedarydami klaidu. Mes- geriausias to pavyzdys. Tikiuosi, kad prasidejus varzyboms ant normalios dangos nei jums, nei man nebeteks skustis adrenalino trukumu.

2002 Sausio 15 d. 16:51

Panasiai ir buvo - is pradziu pagalba buvo momentali , t.y. kai tik kazkas ivaziavo , o veliau nutareme , kad reikia duoti galimybes truputi meginti savo jegomis. Sis momentas turetu buti aiskiau apsprestas reglamente, kaip as jau minejau anksciau. Kitas dalykas - manau siame ir kituose cempionatuose reiktu paskelbti vienu is devizu - fair play. Dar vienas pastebejimas (siulymas) del taisykliu - jei pilotas kovos ikarstyje trumpina distancija, bet veliau kompensuoja tai - ar praleidimu , ar sustojimu - DQ jam neturi buti taikomas. Tai yra jo isklydimas neturi buti laikomas samoninga veikla. Aisq, matau, kad ne viska mes (teisejai) dar darome kaip turetume, bet stengiames. is kitos puses, jei turite ka pasakyti mums, tai nenesiokite to uz anties, kaip antai, man pasirode, kad vienas is pilotu buvo nepatenkintas paprastu reglamentiniu zingsniu, bet nepaaiskino kodel. Siaip buvo smagu, tik kazkodel ne visi susirinko.

2002 Sausio 15 d. 16:56

Na, as adrenalino trukumu ir dabar nesiskundziu :]

Kas liecia nuobaudu klasifikacija, as ja kiek pakeiciau (ivesta DQ3):
http://WWW.F-1.LT/GO-1/sr.doc

O bet kokie pasiulymai is Teiseju kolegijos arba lenktynininku atstovo del SR papildymo/pakeitimo visada laukiami.


AF1
"GO-1" VVK

2002 Sausio 15 d. 16:57

Hello,

As uzbegdamas viskam uz akiu noriu pareiksti apgailestavima del komandos apvylimo ir nesugebejimo dalyvauti 1 gp.Taip pat labai atsiprasau visu lenktyninku uz pareiksta nepagarba. Pazadu pasitaisyti ir kitose lenktynese jau busiu kad ir kas beatsitiktu. Dar karta atsiprasau.
aciu Teisuciui uz 2 vieta.

sorry

2002 Sausio 15 d. 18:01

Sveiki,
malonu matyti tiek daug idomiu pasakojimu is praejusio pirmojo oficialuas Gp " Alexanrdo Zanardi Gp" :)

Visu pirma noriu pasidziaugti, kad pagaliau galiu normaliai rasyti (korekcija spaudineti klavisus kompo), nes matot po tokio "ypatingai" sekmingo etapo, musu Fan-club nariai, surenge mums nerealias sutiktumes ( deam those bug's..),tad poto teko ilgai ziureti i savo pirstus ir matyti - kokiomis trajektorijomis negalima iveikti "kairiuju" posukiu :0,dabar jau jauciuosi geriau ..
Apie lenktyninkus :
Benis - na patys skaitete jo ispudzius :)
Expertas - kagi tai buvo pati nuostabiausia kova su AF1, galvojat-juk jis vaziavo kitame "a" vaziavime, o tu experte"b" ? , Taip - jus teisus, kova vyko kas daugiau atliks suktuku trasoje, nors ir nezimiai taciau nusileidau AF1, taciau atsigriebiau diskalifikacija...galiu pasiaiskinti tik taip, vaziuodamas turejau dvi galimybes 1.Penkta karta i pusni, kur stovejo Hamlet ir ko, 2.Pataupyti karta, isvengti smugio i i pusni, pataupyti Hamlet'o ir ko sveikata, praleisti visus ir finisuoti paskutiniam, bet butinai toliau kovoti su AF... :)
Pasirinkau butent antraji, jis sukele ypac daug diskusiju, todel as kaip kaltininkas sito daugiau officialiai nebegaliu komentuoti, viska pareiskiau teisejams - jie nusprende kaip mane nubausti :(
Galiu pasakyti jie buvo labai gailestingi .
Toks buvo Wirtgen-Vabalu Gp

Expertas
Wirtgen-Vabalai

2002 Sausio 15 d. 17:52

AF1> dar syki gerai isiskaiciau i reglamenta ir pamaciau, kad 7 dalis suteikia galimybiu taikyti svelnesias bausmes, t.y. jei lenktynininkas nenusizenge sportiskumo principui ar dirbtinai neigijo pranasumo- tokio ivykio galima nelaikyti incidentu.
Pagirtinas tavo operatyvumas- kad taip F-1 Bernie operatyviai reaguotu i komandu poreikius :)

2002 Sausio 15 d. 18:05

Teisutis> aciuz, aciuz :)
Expertas> hehe, Mano "360 pirueto" siaip sau neatkartosi - treniruotis reik ;)

2002 Sausio 15 d. 18:09

AF1>
Viea kart teko tai atlikti, 2 posukyje isvaziuojant i tiesiaja, pries plauko garbana, JEGA... na gal 345 buvo ne 360, bet normaliai

2002 Sausio 15 d. 20:34

Sveiki,

nezinau ar skaitete ar ne ankstesneje diskusijoje, bet mes su Charles i A.Zanardi GP buvom atvyke, deje diena veliau :). Shiaip malonu, kad kaip ir visada GP nusiseke.

Del pashalines pagalbos teikimo:

Lenktyniu metu siulau ishvis uzhdrausti pashaline pagalba. Chia jei atsimenat kai ash su expertu vieno GP metu turejau incidenta ir likau zholese. Negavau tada ash jokios pashalines pagalbos ir manau, kad jos nereikejo. Jeigu pilotas atsidure zholese/pusnyje, manau jis pats kaltas del to ir tegu kapstosi kaip tik nori. O jei jis kapstosi maishydamas kitiems dalyviams tai turi gaut DQ.

Na kvalifikacijoj yra kiek kitaip. Visu pirma norima, kad visi pravazhiuotu su kuo mazhiau nesamoniu, kad reiktu kuo mazhiau moketi, todel siulymas istrigusius pilotus traktuoti kaip paskutinius ir varyti juos tiesiai i boksus. Na o jei yra net keli nebaige kvalifikacijos, tai jiems atiduoti paskutines vietas pagal chempionate uzhimama vieta.

Tai tiek tam kartui,

Gass

P.S. Blemba koki pravala pajutau kai be jokio spaudimo susikure mano fan klubas:) , deja nebera uzh ka sirgti...

2002 Sausio 15 d. 20:37

Blemba ryt egzas(teorines mechanikos, fue), BIJAU!!!


Palinkekit man sekmes


Gass

2002 Sausio 15 d. 21:13

Sekmes. Atmink, svarbiausia islaikyt.

2002 Sausio 15 d. 22:16

Yes>prizadu jog ateinancio gp metu tikrai sulauksite tikro pasipriesinimo...

2002 Sausio 15 d. 22:38

HaMLeT> bla bla bla... :)

2002 Sausio 15 d. 22:42

Yes, HaMLeT> nenuvertinkit jaunimo...

2002 Sausio 16 d. 11:48

ech jaunimas jaunimas...
beje charles kiek tau metuku?
nes atrodo kad tu save laikai mazyliu:P
AF1>bla bla bla cia pas tave:)
o pas mane: VICTORY WILL BE MINE !!!

2002 Sausio 16 d. 13:15

HaMLeT> patikek, as is visu GO-1 dalyviu (labai tikiuosi juo tapti) busiu jauniausias.

2002 Sausio 16 d. 13:16

bejej jau buciau tapes, jei nesumautas mano kompo kalendorius...

2002 Sausio 16 d. 14:54

Shiaip ash dabar teisejas, bet tai nereishkia kad juo visada busiu, tada ir pamatysit ka reishkia Gass.

Beje, noredamas padeti Charles ash mastau apie vieno GP pasirodyma, t.y. sekancio, nes jauchiu nezhmonishka poreiki parodyti tai, ka ishmokau belenktyniaudamas zhiagais.

Na anyway dabar ash teisejas ir siulymas apsvarstyti mano siulyma ir uzhtampuoti punkta del pagalbos ish shalies.


Achiu uzh demesi,

Gass


P.S. Tu pashalinai KSM komandos pavadinima ish GO-1. Dabar ash esu teisejas, kurio nezhavi ne viena komanda:)

2002 Sausio 16 d. 16:03

Chia tame P.S. kreipimasis i hamlet

2002 Sausio 18 d. 12:41

Gass > Nepritariu tavo pasiulymui del pagalbos is salies visisko uzdraudimo. Prasau atkreipti demesi i tai, kad Go - 1 dalyvauja merginos (tam niekas nepriestaravo), kurios tiesiog neturi pakankamai fiziniu jegu istraukti smarkiai uzstrigusi karta. Aisku, pazadame pasitaisyti, treniruojames, bet to rezultatai nepasimato taip greitai, kaip noretusi. Taigi, pagalba issitraukiant kartus, bent jau si sezona, butu labai labai pageidaujama.

2002 Sausio 22 d. 08:01

Ei bliamba kas man bana buvo ikales?! Nu bet eina, na, na, karoce dvi savaites nieko parasyt negalejau jau isikirtau kas cia yra. Manes neuztildysit as visvien sakysiu ka noresiu ir man nepaaiskinsit. Ir jeigu nepatinka ka sakau tai neskaitykit. Nu vsio daugiau nesikeiksiu nes paskui vel bus pi... pipiru man israsyta.
Man tai labiausiai zvengas jama kad tie kur reke kad Vabalai kieciausi dabar sedi uzsirauke. Man atrodo jie dabar maikonus, kurie buvo morkavai balti bando perdazyti i juodai raudonus ir tada sakys kad Year Racing jega o Vabalai ne. Pamatysit, tuoj visi bus YR fanai, visada taip buna bet jus matote kad as esu ju fanas jau seniai o ne tik tada kai laimi.
Bet didziausias man prikolas buvo kad pakeite viena WV pilota. Turbut valdzia pamate kad jam reikia daug babkiu moketi o aplinkui yra daug greitesniu pilotu. Tik ydomu kodel nieko nekomentuoja?.. Turbut dar nesugalvojo kaip atleisti ji ir nemoketi iseitines kompencacijos. O uz kito piloto vieta komandoje moka remejas, tai jo dar gal nemes.
Nu bet nukrypau. Karoce burkimes i Year Racing fankuba! Kaip? Ogi nueikite i officialu YR saita http://www.geocities.com/yearracing/YearRacing.html ir spauskite ant "Fankubas: Mokesciai ir bausmes ju nemokantiems". Dar nueikite i chat'a - pabazarinsim. iki

2002 Sausio 22 d. 08:54

Sveix YR f@n@s ,
kur buvai dinges ? , Vabalai nepersidazo savo maikonu, ir kaip isvis drysai apie tai pagalvoti, tiesiog dabar visas klubas bando pagelbeti komandai islipti is nesekmiu liuno, tobulina masina - kol pagrindiniai pilotai atostogauja....Budamas W-V fanklubo lyderis, galiu drasiai kalbeti, kad tokio darbo koky atlieka test pilotas "Grambuolys", dizaino vadovas "Uodas",variklio specialistai "Bitinai" , turetu pakakti kad tavo megstama komanda atsidurtu toli uz musu DIEVU nugaros , siuliciau tau pradeti ieskoti oranziniu dazu, kitaip pasiliksi su jau is mados isennanciomis spalvomis :)
Apie pilotus, sakeme kad jie ruosiasi pagal atskira programa, Benis lankosi "anoniminiu pramiegotoju" bendrijos susitikimuose, expertas - "stabilumo" pamokose...viskas bus tvarkoj,
Palaukit pavasario, sugris drauges "Moshkes" - tada W-V parodis jums , kur jusu vieta :)

Karkvabalis
W-V fan-club

2002 Sausio 22 d. 09:03

nors ir nemanau kad dera taip kalbeti bet musu fanau lupomis kalba teisybe....
benio kursu programa jau eina i pabaiga ko pasekoje atvykes i kartodroma 6 ryte jis vaziuoja greiciausiai experto programa irgi tuoj baigsis ir tada pamatysit kaip vienodai greitai didindamas tempa ir atstuma nuo 2 vietos jis tolsta i prieki, bet tai ateityje- netolimoj ateityje....
YR> miegokit miegokit ant lauru(ar laurynu) kai spirsim lauk tai namo neprisibelsit
p.s dar niekada jie nebuvo tokie stiprus.....

2002 Sausio 22 d. 12:40

sveiki,
Gal jau yra patvirtinta galutine 2 ( Jacque Villeuneve GP ) data,laikas ?
Ar yra komandu norinciu sudalyvauti officialiuose testuose, pries antra GP...
YR, Patric'ai ,"Greiti ir ramus", Majo's - atsakykite
Iki :)

2002 Sausio 22 d. 12:50

Expertas>
nebuk issiblaskes - visos GP datos yra http://www.f-1.lt/GO-1 > Kalendorius

O kas liecia oficial testus - reik mastyt.. gal ka nors ir sumastytumem :) su laiko apskaita, kartu pasikeitimais tarp komandos nariu ir pan.


AF1

2002 Sausio 22 d. 13:17

AF1>
Na ir vel labai tiksliai pastebejai, truputuka issiblaskes, pirma lapa pasiziurejau , o toliau nebelindau, zioplys , aciu tau :)
o del oficialiu testu, man patiko tavo pasiulimas, gal bandom organizuoti, 26 diena Sestadieni,labai sudomino karto pasikeitimas tarp komandos nariu , butu jega :)

Expertas

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553