GO-2: organizacijos diskusija

2009 Spalio 18 d. 15:30

Po 2 etapo tikriausiai kilo ivairiu minciu kaip patobulinti organizacija, vaziavimus ir t.t.

Prasau sioje temoje visus ir issipasakoti. Pats savo idejas parasysiu veliau siandien. Taip pat sukursiu atskira tema rezultatams, tai cia prasau aptarinekime tik organizacinius klausimus.

2009 Spalio 18 d. 16:05

Mano pasiūlymas būtų kažkokiu būdų geriausius kvalifikacijoje starto rikiuotėje nustumti į galą. Nes Henrikui šiandien turėjo būti neįdomu :)

2009 Spalio 18 d. 16:22

Beje, Donatai, apskritai - labai sveikintina iniciatyva ir sklandi organizacija. Dalyviai taip pat puikūs, jokių bulių kautynių :)

2009 Spalio 18 d. 16:27

na ka man visai patiko, pirmos varzybos man,bet sakyciau,kad visai smagu, tikrai nera zmoniu piktybiskai besidauzanciu ir pan,viskas vyko gana korektiskai:) O del patobulinimo tai as irgi manyciau,kad geriausi turi stoveti gale,o ne prieky,nes kitaip nera idomu vaziuot...

2009 Spalio 18 d. 18:17

Baikit juokus su savo galais :) Reiktų gal modelį pasiskolint iš megėjų kartingų lenktynių? Bo baisiai likau nepatenkints, kad likęs 10 nebevažiavau :) nors kainą mokėjom visi vienodą :)

gerai, kai 11 tik buvom, bet jeigu būtų tarkim 16, ir 8 krenta. Nelogiška ir tai darosi panašu į žiaurią atranką :)

O dėl Henriko. Matosi, kad vaikinas pažengęs gerokai į priekį, bet viskas čiki :) uostydami jo dulkes, gal iš pykčio ir mes patobulėsim :)

2009 Spalio 18 d. 18:48

Aciu Jaudriau uz gerus zodzius.

Del mokesciu, suprantu kad kai kurie gali buti nepatenkinti, bet kol nera pastovaus skaiciaus ir moka kiekvienas, nera tiesiog galimybes galvoti apie kazkokius grazinimus pinigu jei maziau vaziuoji.
Be to si karta kai vaziavom modelis buvo paimtas is GO1, ir kas del grazinimo GO1, tai ten mokama taip pat 80 LT, ir grazinama puse jei kvalifikacijos nepraeini, t.y. pravaziuoji tik kvalifikacija, tai siuo atveju kvalifikacija visi praejo, visi dalyvavo mazajame finale, ir 8 geriausi pateko i super finala. Teoriskai galima organizuoti dar ir 8 blogiausiu finaliuka bet prasmes del tasku tai nera, nes juos gauna tik 8, nebent keisti tasku sistema, ir kaina visiems padidetu.
Mano nuomone ne top 8, o top 9 - 16 finalus galetumete itraukti i oficialia programa esant tarkim pastoviems 16 dalyviu.
si karta manau pakankamai teisinga visu atzvilgiu buvo, buvo motyvacija patekti i super finala.

2009 Spalio 18 d. 21:23

Esminiai klausimai kuriuos noreciau aptarti:
1) Kartingai, ju paskyrimas, startas po kvalifikacijos ir lenktynese;
2) Papildomi pavaduotojai organizaciniais klausimais
3) Teisejavimas

1) Man asmeniskai nepatinka dabartine tvarka su kartingu paskyrimu ir nauju burtu traukimu kiekvienoms lenktynems.
Pirmaji finala siulau vaziuoti iskovotu poziciju tvarka, taciau su priesinga eile skirtais kartingais. T.y. jei kvalifikacijoje dalyvavo 8, laimejes 1 vieta gaus 8 dalyvio kartinga, o 8 - 1 ojo. Mintis tokia kad jei sugebejai laimeti pole pozicija gali laimeti ir lenktynese su bet kokiu kartingu. (gal taip sutramdysime henrika :D)
Super finalui ideju kolkas neturiu.

2) Darosi sunku suspeti vienam surasyti kas kur vaziuoja, priziureti balastus, uzrasyti laikus ir pan. Dabar mane pavaduoja ir Henrikas, taciau esant situacijai kuomet, as ir Henrikas vaziuotume, neaisku kas viska protokoluos. O ateityje reikia ismokti tai daryti greitai! kad apsikeitimas tarp dalyvaujanciu uzimtu kuo maziau laiko.
Laukiu savanoriu.

3) Kolkas mano nuome visi vaziuojame gana tvarkingai ir gincytinu situaciju lyg ir nebuvo. Taciau si etapa Henriko nuomone Jaudrius mane pastume neleistinai vienoje vietoje, mano ir Jaudriaus nuomone tai buvo lenktyninis incidentas tai problemu ir nekilo. Taciau ateityje problemu gali kilti. Todel siulyciau bent 2 dalyviam kurie tuo metu nedalyvauja priziureti tvarka trasoje, ir pastebejus neleistinus veiksmus fiksuoti viska popieruje, po vaziavimo jei kas nors jauciasi neteisingai aplenktas ar kyla kazkoks gincas, eina bent vienas is nukentejusiu pas teiseja ir sako taip ir taip buvo. Jei teisejas mate ivyki ir gali sau leisti priimti nuosprendi, jis ji priima, jei kyla abejones abu lenktyninkai paaiskina situacija kaip kas buvo ir priimamas vienoks ar kitoks sprendimas.


Laukiu jusu minciu, pasiulymu, komentaru.

2009 Spalio 18 d. 21:44

Na kas susije su pirmu punktu tai as sutinku,kad reiktu kartingus apkeisti tokia tvarka kaip kad pats jau ir pasakei manau tai butu tikrai teisinga. Del pavadavimo tai net nezinau ar cia kazkas patys siulosi ar kaip? Siaip manau del to neturetu buti bedu,nes is esmes pavaduot galiu ir as ir bet kuris kitas is dalyvaujanciu tai nera sunku ar kazkokia nasta viskas del bendro tikslo,o del stebetoju kuriuos tu vadini teisejais net nezinau ka ir pasiulyt,manau vistiek vienam vienaip atrodys kitam kitaip ir bus tos gincytinos situacijos,bet stebejimas manau geras variantas butu,taciau butina atsizvelgti i incdente dalyvavusiu zmoniu pasakojimus ir tik tada kazka spresti.

2009 Spalio 18 d. 21:59

Del stebetoju butent del to ir isskyriau toki atveji, jei kazkas jaucia kad vienas is dalyviu pazeide taisykles paima ir pasako vienam is teiseju, jei teisejas pasako: taip maciau ta situacija, kaltas tas arba tai buvo normalus lenktyninis incidentas, priimamas sprendimas. Diskusijos baigtos. Teisejo sprendimas negincyjamas.
Jei teisejai nemato ivykio tada isklausom incidento dalyviu jei yra liudininkai, jie irgi pasisako, ir priimamas sprendimas. Diskusijos baigtos. Teisejo sprendimas negincyjamas.

Sioje vietoje manau turi buti grieztos taisykles, nes prasidejus isvedziojimams gausis belekas.

O teiseju/stebetoju manau turetu buti min. 2, zinoma esant galimybei.Jais gali buti bet kas, tuo metu nedalyvaujantis vaziavimuose.

Ir toliau reikia vaziuoti taip tvarkingai kaip dabar, bet tiesiog butu ir savireguliacija, ir taisykliu pazinimas geresnis.

2009 Spalio 18 d. 22:20

Perskaiciau Jusu komentarus.
Siulyciau naudoti visa kartu burtu sistema ir kartu dalybas taip, kaip tai sekmingai daro GO-1. PVZ; visi pravaziuoja valifikacija. Kvalifikacijos kartai renkami burtu keliu. po to: 1 vieta kvalifikacijoje uzemes sportininkas renkasi tai, ka jis nri: arba starto pozicija vaziavima, arba kartinga.

Visi taip issirenka. tuomet kartingu dalybos prasideda nuo paskutines vietos. Paskutine vieta pasirinkes sportininkas renkasi ats pirmasis kartinga, koki jis nori. ir t.t. Zodziu, pirmaja pozicija pasirinkes sportininkas kartinga renkasi pats paskutini. Ar aisku? Isvis, km as cia rasau, paskaitykit GO-1 reglamenta ir bus aisku. Jofana :) Siandien kaip tik apie tai is kalbejom su Jaudrium.

Del greitesnes organizacijos:
reikia, kad dalyviai neskaiciuotu varnas, o butu visuomet pasiruose. Nes dabar atvaziuoja kartai is kvalikacijos pirmo vaziavimo, tai kiti ziopso ir klausineja, kas kur ir kada vaziuos. Matote - ant lentos pakabintas sarasa. Vsio. Pasiemat balasta, sokat i karta ir lekiat. Teisejas tik staigiai paziuri ir ramu. Labai paprasta.

Toliau: BUTINA buti pries starta 30 min. Mano toks siulymas. PVZ: etapas prasideda 12:00, tai privalai trasoje buti 11:30. Tada issitraukiam burtus, pasisveriam ir varom. Nebus gaisaties. Nes dabar pradejom vaziuoti pusvalandziu veliau. O tai negerai.

Toliau: kvalifikacijos vaziavimus jug galime is karto surasyti, kaip tai daro GO-1. Jfana, juk Jus net neskaitet reglamento :) ar ne? :) Tad 3-iajam etapui kvalifikacija atrodytu taip:

pirmas vaziavimas:

1. Algirdas
2. DonatasB
3. Ishigo
4. Munis


Antras vaziavimas:

1. Darix
2. Alfonsas
3. Jaudrius
4. Henrikas

Zodziu, atvirkstine tvarka, nei finsavome. Surasiau tik astuonis, nes nezinau poziciju, kaip baige likusieji, uz astuntuko ribos. Jei ateina i etapa naujoku., jie pozicionuojami auksciausiai. T.y. vaziuoja patys pirmieji.

Labai paprasta. Tai itin sekmingai daro GO-1. Patikrinta ir pati geriausia sistema.

Zinai, kad lygiai 12:00 ir pvz Donatas B jau sedi antrame karte. Jokiu parkiu. Tik lekti.

Tai pradziai tiek.

Del teiseju ir stebetoju - visiskai pritariu.

Dziugu, kad labai smagi xebra, be pykcio ir tik su gerom emocijom, tad neabejoju, jog viskas eisis sklandziai. SEKMES.

Beje - del 80 LT. viskas ok, nepapuoliai i kita vaziavima, pats kaltas. Siaip tai mes cia labai pigiai vaziuojam. Jokiu problemu nematau.

aciu.

2009 Spalio 18 d. 22:21

Sorry uz klaidas. Klaviatura mano tragiska.

2009 Spalio 18 d. 22:36

nors ir nedalivavau dar nei viename go2 vaziavime( bet tikrai sudalivausiu ) taigi henriko pastabos ir siulymai man atrodo labai liux pritariu

2009 Spalio 18 d. 22:42

Del kartu dalybu GO1, kai as jose dalyvavau, supratau kad jie visvien daro loterija tam tikra, po to kai pirmi 2-3 pasirenka kartus, kiti tiesiog nebemato skirtumo imti ta ar ana karta. Pas GO1 tas pats kartas vienam vaziavime 1 atvaziuoja, kitam 5.

O del kvalifikacijos rezimo manau 100% galima naudoti GO1 tvarka.

2009 Spalio 18 d. 23:09

perskaiciau visa GO-1 reglamenta,ten del kartu pasirinkimo painokai paaiskinta,ir draudziama juo naudotis.seip nenoreciau visko is ten kopijuoti,reiketu kaska ir savo kitokio tureti,man visai nieko donato mintis-pirmasis kvalifikacijoje gauna paskutiniojo karta,o pacia kvalifikacija taip kaip GO-1.
Ir henrikas gerai sako,reike nesnaust,stebet laikus,kartu numerius tada ir organizatoriui maziau reiks rupintis,bet jei reikia savanoriu galiu ir as pasisiulyt,manau organizatorei turi but pastovus.
stebetojei tikrai nepamaisys.

2009 Spalio 18 d. 23:29

Mano pasiūlymas - neišradinėkit dviračio, pasiimkit GO-1 reglamentą ir juo vadovaukitės.

Sorry, bet nesat protingesni už tuos, kurie 10 metų tai daro ir yra išdirbę sistemą. Kai pralėksit sezoną visą, pasidarysit išvadas ir galbūt jau norėsit kažką keisti.

Norėčiau pakomentuoti donato pasiūlytą kartingo pasirinkimo tvarką - briedas. Specialiai kvalifikacijoje važiuočiau lėtai tokiu atveju, koks tikslas gauti grabą lenktynėse? Plytinėje gerokai daugiau lemia kartingas rezultatus, o ne starto pozicija. Deja, taip yra ir prie to reikia taikytis.

O dabar ne į temą: Henrikai, Donatai, kur buvo tas mano neleistinas manevras? Kažką ryškiai praleidau :)

2009 Spalio 18 d. 23:55

jaudriau nebuk toks tikras kad mes nesam protingesni :),o sistema kartais sveika pakeist,ziurek f1 taipat retkarceis kaska pakeice,na bet man tinka ir GO1 raglamentas,nieko pries ir del kokio patobulinimo,kaip dauguma nuspres.
O del apmokejimo tai jei as buciau naujokas,netureciau talento greit tobuleti ir praktiskai netureciau sansu patekti y super finala tai tikrai nebutu malonu moketi 80lt. uz 14min.vazevimo,brangoka.

2009 Spalio 19 d. 09:07

Na laikas man pasisakyti. :D
NA del kvalifikacijos tai tinka kad atvirkstine tvarka butu.
Del teisejavimo irgi visi gali prisideti ir stebeti nereik tik snausti.
Del velavimo irgi blogia kai veluoja zmones :D todel reikia neveluoti.
O del lenktyniu turiu ir noreciau kad pasikeistu tvarka (kartu ir tasku sistema).
nes tokiu budu pramesti nemazai zmoniu is finalo yra ziauru (del sio etapo tai tiekto buvo kaip buvo taip ir turejo buti :D ). Bet manau si etapa galima butu daryti taip kvalifikacija, lenktynes tosia paciose grupese o tada i super finala patenka po 2-3 is kiekvienos grupes o kiti letesni i kita, praleke silpnesni o tada stiprus. Tuomet ir taskai bus aisq ir del kvalifikaciju sekanciam etapui bus aisq. ir visi vaziuos vienodai kartu. Tik kas durniausia reiktu jau prasidejus sezonui pasikeisti tasku sistema. Ir si sistema manau labiausia priimtina.

2009 Spalio 19 d. 09:27

darix> dabar tikrai nesat protingesni. pasidarot bent vieną sezoną, tada keičiat. o dabar - imkit, kas patikrinta. tas liečia ir lenktynių formavimą, pinigų klausimus bei taškų sistemą. čia tik patarimas iš šalies žiūrint - nelaikau savęs tikru jūsų čempionato dalyviu :)

2009 Spalio 19 d. 10:40

Jaudrius-> Henrikas sake kazkur mate, ir dar klause manes ar taip buvo, stovejai salia bet praklausei.
Del go1 reglamento, formato esam informuoti apie ji ir kad galime juo naudotis, bet tam ir yra diskusiju lenta, tegul buna diskutuojama gal atsiras idomiu minciu.

Dabar del 80 litu ir del to kad neva tai yra per brangu. Taip, nepigu bet yra kaip yra. Jei butumet papuole i GO1 irgi butumete mokeje 80 LT, ir daznu atveju uz tiek pat vaziavimu kaip buvo si savaitgali. Kazkas pasake dauguma eliminavom super finalui, jei tiksliai tai buvo 3 is 11.

F-1 manot koks fisikela gauna nuolaida komandai kad nepraeina trecios kvalifikacijos dalies? :D

Is vis apie kainas buvo papasakota kaip kas yra emailuose, manau tikrai aiskiai paaiskinau kaip sudaroma kaina. Visi zinot kaip yra ir nereikia cia toliau tos temos pletoti.

2009 Spalio 19 d. 11:22

Donatai, siūlau stengtis, kad lenktyniautų visi susirinkę. Tuomet dėl pinig nekils problemų. Ir taškų gautų. Nes kitaip sparčiai mažės dalyvaujančių skaičius, kai išryškės lyderiai ir nuo jų atsiliekantys. Nebus motyvacijos, kaip sakant :)

2009 Spalio 19 d. 11:32

Taip butent ne piniguose esme o kad lenktyniauti. ir padarant dvi grupes kur kas efektyviau ir idomiau nei 8 varzosi o 8 ziuri ir po sezono sedi 8 su tiek pat tasku 0 :D ir galvoja kuris is musu stipresnis (apie autsaiderius sneku :D) :D

2009 Spalio 19 d. 11:36

Stengtis tai stengiuosi, si savaitgali daugiau vaziavimu uz ta kaina tikrai nebuvo laiko.

Kaip jau sakiau pradzioje sios temos berods, jei butu 16 dalyviu ar bent jau 14 galima daryti antra finala del zemesniu poziciju, tada visi vienodai vaziuotu, bet tam reikia dalyviu skaiciaus. o tai dabar nepateko 3, tai jiems 3 dalyvauti irgi jokio idomumo, pravaziuotu 10 ratu kiekvienas sau ir tiek ziniu.

Zinoma galima finala skaidyti i mazesnes grupes, bet del laiko tikriausiai tektu mazinti ratu skaiciu, ir per mazos grupes manau neidomu, geriausias skaicius lenktynese butu 8.

Per 1 finala berods buvo, kai vaziavom 5, 1 i prieki pabego, 2,3,4 pesesi del poziciju o 5 atsiliko. 1 ir 5 veiksmo truko, o butu 8 tai grupeles gali susidaryti, ir visi turetu ka veikti trasoje.

2009 Spalio 19 d. 11:55

na tai dabar lauksim 10 metu kad atsirastu 16 reikia daryti taip kaip yra dabar ir su laiku augs daugiau zmoniu ir bus gerai manau du finalai 5 ir 6 arba 6 ir 5 manau butu jie visi panasaus pajegumo ir butu buvusi kova. Na tai galima ir tuos ratus pamazinti pirmama finalui kur kovoja del kas pateks i finala daryt maziau ir viskas is dvieju vazevimu susidaro antram silpnesniu finalui ir viskas kame bedos.

2009 Spalio 19 d. 16:34

Kiek žmonių, tiek nuomonių :)

Siūlau kolkas atsižvelgti į žmonių skaičių, jeigu pastoviai bus po 11 - 12. Ok. No problem. Varome taip, kaip antrame.

jeigu 16, tada jau kažką galvoti reikėtų :) laukiame trečio etapo :)

2009 Spalio 19 d. 17:44

Kiek etapu tiek bandymu :)

Kitame etape jei bus galimybe galime pabandyti isdestyti vaziavimus taip:
1 kvalifikacija po 4 min.
2 mazieji finalai. 8 ratai
3 super finalas del top poziciju - 10 ratu
4 super finalas del likusiu poziciju - 10 ratu

ir visa tai sugrusti i valanda.

2009 Spalio 19 d. 20:24

manau labai saunus variantas jei bus daugiau nuo 10 dalyviu reik taip ir daryti plius reikia pagalvoti apie tasku sistema tarkime si sezona nemanau kad turesime virs 16 nariu tai galima padelioti taip:
1-16
2-15
3-14
4-13
5-12
6-11
7-10
8-9
9-8
10-7
11-6
12-5
13-4
14-3
15-2
16-1
tarkim jei butu 12 nariu tai jie tas 12 vietu taskus ir dalinasi visi lik vienodai pravazeve gaus tasku gales autsaideriai ir tarpusavyje pakovoti.
Jei bus 8 ar 9 tai panaikinam mazaji finala ir tiek ir taskai lieka tie patis. tik 8 arba 9 vietu.
kas praleidzia tas ir kaltas negauna tasku o kas dalyvauja tai nors po viena taskeli rinks :D ir gal aplenks kelis kartus dalyvaujanti.

2009 Spalio 19 d. 20:25

dar pastaba reiktu sukeisti vietom top ir likusius vaziavimus nes lyderiam reiktu pasilseti o silpnesni padangas pasildis :D

2009 Spalio 19 d. 20:53

Tavo balu sistema nera gera nes pirmos vietos labai mazai duoda privalumu. Nors is pirmo zvilgsnio ir atrodo kad tai leistu sudaryti salygas itemptai kovai.
Turime leidima naudotis GO1 reglamentu, tad juo ir naudokimes, ten yra tasku sistema, atitinkamai galima pakoreguoti tasku sistema jeigu susidarys pastovus ir didesnis dalyviu skaicius.
As fiksuoju visu dalyviu rezultatus, tad esant reikalui galesime perskaiciuoti taskus.

Dabar mane labiausiai domina klausimas su tais kartingu pasiskirstymais, gal kas nors is GO1 galetu paaiskinti kodel naudojama tokia sistema atsirenkant kartingus? Jei kas nors is go 1 skaitote parasykite cia, kodel taip nusprendet.
Nes man visvien susidaro ispudis kad tai tam tikra loterija.

Beje jei kas nori isigyti savo salma tai moto4u pardavineja salmus su 50% akcija ;)

2009 Spalio 19 d. 23:15

Ptvirtinu donato informacija del salmu,pac nesenei tenai ysigijau salma.

2009 Spalio 19 d. 23:18

50 %? super. o apsaugoms kas nuolaidas daro? Baisai sonkaulius skauda

2009 Spalio 19 d. 23:20

tai kas tau tuos sonkaulius vanoja? :)

2009 Spalio 19 d. 23:40

Dabar mane labiausiai domina klausimas su tais kartingu pasiskirstymais, gal kas nors is GO1 galetu paaiskinti kodel naudojama tokia sistema atsirenkant kartingus?

Kas konkrečiai neaišku? Gerai pasirodai kvalifikacijoje, turi pirmumo teisę galimai pasirinkti optimaliausia sprendimą. Kad tokį sprendimą padarytum, reikia gerai įvertinti kartingų pajėgumus ir kaip seksis/nesiseks lenkti. Šiaip ar taip, važiavimuose ne visada laimi greičiausias, geriausią poziciją pasirinkęs "lenktynius". Kai pilotų pajėgumas labai panašus, daug kas priklauso nuo sėkmės važiavime. Vienintelė vieta, kur viskas priklauso nuo piloto, tai kvalifikacija ;)

2009 Spalio 20 d. 08:02

o kokios kainos ten tu salmu gaunasi?

2009 Spalio 20 d. 10:19

reiks gal ir man salmeli koki pasiimti :D

2009 Spalio 21 d. 14:34

na as salma pasiemiau uz 123 litukus ;)

2009 Spalio 21 d. 14:50

ar labai rasojantis? O ten pirkimas tik internetu?

2009 Spalio 21 d. 15:18

koki tiksliai pirkai ir kiek suprantu ten puslapi kainos parasytos be akcijos

2009 Spalio 21 d. 18:03

dar neturejau progos isbandyti, nes tik pirmadieni nusipirkau. pirkau juoda :) moto 4 u firmos, ten prekyba pas juos normalioj parduotuvej, netoli litexpo. daug ten pas juos pasirinkimo.
Jei tiksliai tai mano salmas sitas: Moto4u V170 , http://www.failai.in/P/1256135508_pr_3390_0_3.jpg
Tik dydi turejau imti didesni, paprastai kartodrome imu L, o pirkau XL, kazkaip L buvo per mazas.

Stiklas sake kad nera antifog, nes tie antifog berods nuo 400 litu prasideda.

2009 Spalio 21 d. 19:08

o kurioj ten vietoj prie litexpo jie yra?

2009 Spalio 21 d. 21:00

Moto4u.lt ten ir zemelapis yra, prie pat tilto ta parduotuve

F-1.lt pulsas