Joooo, gerai jus cia visi pavaret...
Tik... manau, kad informacija pateikta labai jau tendencingai, todel nusprendziau pateikti placiajai publikai savaja ivykiu versija...
Viskas prasidejo nekaip... Kadangi komandos Maya naudojamos padangos geriausiai tinka sausai trasai, Gyvate kelis vakarus is eiles meldesi savo globejui sventajam Mikai, kad pasirupintu geru oru ir sausa trasa. Deje, sv. Mika maldu neisklause (o gal nesuprato lietuviskai, teks kita karta pabandyti angliskai, o gal ir suomiu kalbos pramokti :-)).
Kvalifikacija irgi buvo ne pati geriausia... Buvo ivykdytas siaubingas samokslas. Kol Kaili vaziavo kvalifikacinius ratus, kazkokie pikto linkintys asmenys nustate dazni, kuriuo veikia abipusis rysys tarp komandos boksu ir bolido. Kai i kvalifikacini vaziavima isvaziavo Gyvate, vienoje pavojingiausiu trasos vietu tie pikto linkintys asmenys (matyt nusiteike pries moteris ne tik F-1, bet ir Go-1, o ypac moteriskas komandas), staiga padidino bolido greiti, ko pasekoje Gyvate isskrido is trasos ir turejo nukirsti plauko garbanos posuki. Del to ji prarado daug laiko ir galimybe startuoti pirmajame sesetuke. Panasia kiaulyste tie nezinomi nedoreliai bande pakartoti ir paskutiniame posukyje, bet Gyvate, jau pajutusi, kad kazkas per atstuma gali kaitalioti jos bolido greiti, buvo budri, suvalde bolida ir tik truputi pasivazinejo saugumo zonoje.
(Beje, girdejau gandus, kad prie sio samokslo yra prisidejes bent vienas is teiseju, nes tuojau pat buvo iskeltas pasiulymas taikyti Gyvatei nuobauda uz trasos distancijos sutrumpinima, neatsizvelgiant i tai, kad isskridimas is trasos ir posukio kirtimas buvo netycinis, kad Gyvate del to prarado nemazai laiko, o priedo rizikavo uzstrigti zemese... Tiesa, is karto pareiskiu, kad tais gandais netikiu. Laikausi nuomones, kad apie teisejus reikia kalbeti arba gerai, arba nieko :-)... Nors... vienas is ju pats viesai prisipazino, kad tepalo ant trasos buvo pripyles... :-) )
Bet tai dar buvo ne pabaiga... Samokslininkai paslepe zalia veliavele, todel Gyvate, kuri buvo tikra, kad lenktynes turi vykti pagal reglamenta (t.y. startas duodamas zalia veliavele) "pramiegojo" starta.
Varzybu metu samokslininkai ir toliau reguliavo Maya komandos bolidu greiti, naudodamiesi rysio priemonemis. Del to Kaili bolidas viena karta apsisuko vietoje, o kita karta net isskrido is trasos. Gyvate buvo budri ir tik kelis kartus truputi pasivazinejo saugumo zonomis.
Musu priesu nelaimei, abi komandos pilotes finisavo ir uzdirbo komandai net 9 (!) taskus.
Po varzybu komandos vadovybe pareiske, kad dziaugiasi pilociu atkaklumu ir didziuojasi ju daromu progresu (net 9 taskai palyginus su 2, iskovotais praejusiame etape). Vadovybe pazadejo, kad jeigu ir toliau bus daromas toks stulbinantis progresas, po Go-1 2002m. sezono, abi pilotes dalyvaus... ne, jokiu budu ne Go-2, kaip, esu tikra, ne vienas skaitytojas pagalvojo :-)... o F-1, kur atsiradus pirmajai test-pilotei, kiekvienos komandos prestizo reikalu taps tureti bent viena moteri test-pilote (panasiai kaip dabar prestizo reikalas tureti vejo tuneli) :-) O toliau... ka gali zinoti... siaip ar taip XXI amzius...
Kaip Cool tureti savo vardo posuki :-) Aciu visiems, pasiuliusiems ar palaikiusiems sia ideja. Jauciuosi nepaprastai gerai, tai pakele nuotaika po suniskai sunkios dienos...
Beje... gal galetumete paaiskinti, kuris butent posukis yra Gyvates skrydzio posukis, nes... jei gerai pamenu, beveik nera posukio, kuriame kada nors nebuciau isskridusi... :-)))