GP4 apzvalga

Jūs esate čia:
2001 Lapkričio 11 d. 14:12

taigi, taigi, turiu jus nuliudinti...
yes as vos neaplenkiau jau pirmame posukyje, tiesiog au mandagus ir palikau jam pakankamai vietos...
apsisuko jis ne pirmame posukyje o po keliu ratu...
ir jo lenkimai nebuvo labai korektiski...
bent jau kai lenke mane, yes uzkirto man kelia, nors vietos buvo pakankamai
bet kaip sakant tai tik lenktynes...
sveikinu su pergale

2001 Lapkričio 11 d. 16:32

Visų pirma sveikiname nugalėtoją Arus bei nugalėtojų komandą "Year Racing", kuri dar kartą įrodė, kad turi pranašumą (nors ir nelabai žymų) ir kitas komandas kol kas dar lenkia.

"Team Patrick" vardu turiu pasakyti, kad šis savaitgalis rezultatų prasme nebuvo palankus komandai. Abu lenktynininkai kvalifikavosi pirmame šešetuke ir tikėjosi gražios ir įtemptos kovos. Deja, dėl mechanikų klaidos bolidui buvo sumontuotos skirtingos padangos: priekyje slikai, o gale - lietaus padangos. To pasekoje stabdymo zonoje dėl neišbalansuoto sukibimo galas buvo linkęs pabėgti ir teisėjai bei žiūrovai galėjo grožėtis įspūdingais suktukais. Visgi net ir tokioje nepalankioje situacijoje lenktynininkas nenuleido rankų ir kovėsi dėl pozicijų. Antrajam gi lenktynininkui nusisekė prasčiau. Startas buvo daug žadantis - po pirmo posūkio ketvirta (?) vieta. Deja, antrame rate trumpam palikus trasą gainė dešinė padanga buvo pažeista ir prarado slėgį. Bolidas visiškai atsisakė atlikinėti kairius posūkius - važiuodavo idealiai tiesiai :-) Žiūrovams turėjo atrodyti keistai, kai bolidas lašo formos posūkyje nuvažiuodavo tiesiai, tada sustabdydavo, iš lėto pasukdavo į kairę ir vėl važiuodavo iki sekančio kairio posūkio. Tačiau net ir kankinant techniniams nesklandumams lenktynininkas kovėsi su Expertu dėl ketvirtos vietos ir keitėsi pozicijomis keletą kartų. Deja, priešpaskutiniame rate padanga galutinai išsikvėpė ir bolidas lašo formos posūkyje nuvažiavo tieisiai ant žvyro. Praradus begalę laiko beliko grįžti į trasą ir pasukti į boksus, nes nebebuvo galima užtikrinti saugaus važiavimo. Taigi, galutinis rezultatas - penkta ir šešta vieta.
Komanda nepaisydama patikimumo problemų iškelta galva žiūri į ateitį - progresas daugiau nei akivaizdus. Kadangi finansiškai esame viena iš silpniausių komandų ir negalime atlikinėti testinių važiavimų, tai šis savaitgalis buvo labai puikus patirties formavimo etapas, kuris yra rimtas indėlis į ateities kovas ir pergales.

2001 Lapkričio 11 d. 18:38

Komandos partneris jau issake musu komandos nuomone, taciau as dar pridursiu:

Po keliu etapu mes matome, kad siuo metu musu pagrindiniai konkurentai yra "Wirtgen-Vabalai" komanda, bei jos skrajuojantys vabalai - "expertas" ir "BENIS".
Su visa atsakomybe noretumem pareiksti, kad kovosime su 'koloradais' ir sutelksime visas savo jegas ir pastangas, kad numusti "W-V" komanda kuo zemiau 'Komandineje iskaitoje'.

We will beat U - "Wirtgen-Vabalai"!


"Team Patrick"
AF1

2001 Lapkričio 11 d. 18:49

Ir dar papildysiu savo kolegą :
"....bet tai nereiškia, kad mes nekovosime su ar bet kuria kita komanda dėl pergalių. Tiesą pasakius, būtent tam mes ir ruošiamės šiame priešsezoniniame laikotarpyje. Tačiau viskas ateis pamažu ir dėsningai. Svarbu motyvacija, kantrybė ir geras komandos draugas :-) Kaip matyti, viską turime, taigi...."

2001 Lapkričio 11 d. 22:21

...taigi pirmyn!

2001 Lapkričio 12 d. 07:21

oi nezinau vyrukai, tiek ryzto pas jus kaip snypsto:)))))
che che
nemanykit kad taip lengvai sieksit pergaliu
KSM nusileidzia tik year komandai, taip kad jums tex dar labai labai ilgai vilktis uodegoje.
kai griz gass, kristis, vilma, jums vyrukai lix vietos tik antrame sesetuke:)))
che che

2001 Lapkričio 12 d. 09:14

F-1 savaites komanda sveikina nugaletojus, prizininkus ir visus dalyvavusius, nepabugusius salto oro ir kartingu riaumojimo :) Sekmes.

2001 Lapkričio 12 d. 09:32

HaMLet> Perziureje lenktyniu vaizdo irasa, mes teigiame, jog Jusu teigiama informacija nevisai atitinka tikroves. Irase aiskiai matosi, kad Yes apsisuko po pirmojo posukio (cia lenktynininkai paprastai vaziuoja neatleide akseleratoriaus) ir pries pat staiguji Misko (cia kartais islekiama is trasos ir lekiama i miskeli). Ir visa tai ivyko pirmame rate po starto.
Taip pat kameros uzfiksavo HaMLet bandymus pirmame rate lenkti musu komandos lenktynininka Arus (bet ne Yes, kai teigiama Jusu pranesime spaudai), taciau jau antrame rate Arus igyjo pakankama persvara ir iki lenktyniu pabaigos si atstuma saugiai kontroliavo.
Del Yes lenkimu korektiskumo, musu komanda isitikinusi, kad kova vyko korektiskai ir nepazeidziant taisykliu.

Tad "Year reising" kreipiasi i varzybu teisejus kei KK, su prasymu atsakyti ar HaMLet pranesimas nepazeidzia "Year racing" interesu ir tame pranesime nurodyti faktai atitinka tikrove.

2001 Lapkričio 12 d. 09:41

Vilma> Dekojame, bet kitam kartui tikimes gauti ir rankos paspaudima trasoje :-)

2001 Lapkričio 12 d. 09:48

Beje nezinau, kaip kitiem, bet man tikrai patiko varzybos su tikra kvalifikacija. O ir oras toks visai gerai...

2001 Lapkričio 12 d. 09:55

sveiki-sveiki
Kagi, komanda yra patenkinta etape iskovojusi antra vieta,taciau lenktyninku darba ivertino skirtingai...Benis-atliko puiku progresa "B" vaziavime, aplenke ratu "maja"komandos nare...stai ka jis sake po lenktyniu vikusioje spaudos konferencijoje( ji ivyko 1 val po GP..Ritos sleptuvei)...
-..Na kvalifikaciniai vaziavimai mane labai nuliudino, 7 sek. nuo komandos draugo-per didelis atsilikimas,todel nenorejosi gauti velniu ir nusprendziau kovoti gonkese iki galo, man tai pavyko.Rato laikas buvo labai artimas geraiusiam A vaziavimo rato laikui...,taigi manau jau tuoj busiu vertas "A" vaziavimo..- Porino lenktyninkas Benis..
Expertas-komanda nusivylusi lyderio iskovota pozicija,taciau co. suprato priezastis ir atleido lenktyninka nuo bausmes...Stai ka porino lenktyninkas po gonkiu...
-..Kvalifikacija pavyko neblogai - 3 vieta,nera prastas rezultatas,taciau 1.01 sek yra didelis atstumas,tada ir supratau, kad apsisaugodamas nuo juodliges(miltelines) susirgau didesnes pasekmes turincia skystine liga "Starkinlige", sios ligos epogejus pasieke lenktyniu metu..starta pramiegojau,poto pakilau iki 3 vietos -suklydau ir vel 5,puiki kova su bole...,Hamletas pries pat nosi (gal 2.5 sek.), ir podiumo nera, zodziu reakcijos nebuvo esu laimingas kad komanda mane suprato...-
Komanda yra suzaveta teiseju atliktu darbu..yra tik vienas zodis "FANTASTIKA",skubi pagalba, vietos rodimas pravaziuojanciam pilotui(Leika), padrasinimai, zodziu - vyriukai jus atlikote tikrai daug juodo darbo - komanda sako jums dideli ACIU...
Tai oficialus komandos leidinys, lenktyninkai gali savo nuomone isreiksti atskirai, ji gali skirtis nuo ko., nuomones...
Iki

2001 Lapkričio 12 d. 09:59

Sveiki,
Pirmiausia noreciau atsiprasyti lenktynininko, kuris mane papildomame vaziavime aplenke tiesiojoje (kai eilini karta nesuveike stabdziai), o as ji istumiau is trasos. Tai buvo netycinis planuotas veiksmas :-)) Taigi dabar apie pimaji starta:
Visu pirma tai mano komanda isitikino, kad vieno mechaniko neuztenka aprupinti viso bolido. Pirmame vaziavime pamirso prisukti kairiaja vairo trauke (bolidas visai nesuko i kaire "laso formos" posukyje), o antrame neipyle stabdziu skyscio (buvo sunku stabdyti antrame "misko" posukyje). Dar bus...

2001 Lapkričio 12 d. 10:21

Hamlet>Prašyčiau laikytis SR 9punkto (apeliacijos) tvarkos. Dėja apelaicijų nesulaukėme...
Kaip teisėjas, buvęs trasoje, noriu pareikšt, kad rimtų incidentų trasoje nebuvo. Vyko graži sportinė kova dėl vietų. Noriu pasveikinti visus dalyvavusius ir atskirai nugalėtojus.

2001 Lapkričio 12 d. 10:23

Dar karta didelis aciu komandai uz ju supratinguma...,
Mano manymu tai buvo iki siol pats geriausias GP, kvalifikacija yra - jega, lenktynes buvo idomios - oro salygos diktavo eiga...Ideja-Pasiulymas gal reiktu lenktynes rengti po 15.00 min., isivaizduojate koks kaifas butu...
"Year racing" >
na siuo metu jus esate zingsneliu priekyje kitu (nesant F-1 sav.), taciau sutiksite kad W-V,P-T,KSM..bent jau po viena ju goncika neleis jums uzsnusti..,
Patric-Team >
Na jeigu jus nesugebejote aplenti manes sergancio, tai gal jus dar atsiliekate nuo musu ,padangos cia nekaltos, mano bolidas buvo su nuluzusiu priekiniu spoileriu ir stabziai buvo vieni blogiausiu, taigi treniruokites...
Arus >
Aciu uz nebloga treniruote po lenktyniu..
Hamlet >
gaila kad taves nepavijau, perdaug prigribavau is pradziu, o butu buve idomu pakovoti...
Teisejai >
Just Fantastic ( kartojuosi,bet jau taip esu suzavetas)
Visiems >
Manau reiktu visiems trasos posukiams,tiesiosioms sugalvoti pavadinimus- jau yra keletas ( misko posukis,bus-stop...)
Na tai iki

2001 Lapkričio 12 d. 10:24

Jrs> berods ten buvau as, bet matesi, kad tai buvo nepiktybinis bandymas :-)

2001 Lapkričio 12 d. 10:37

As irgi buvau suzavetas puikia organizacija ir teiseju darbu.
Dekui visiems.
Lenktynes buvo puikios

2001 Lapkričio 12 d. 11:13

hello

kadangi teamo pareiskimas jau padarytas belieka tik pridurti kad si karta tikrai buvo jega....organizacija aukstumoj viskas aukstumoj..jega tikrai..kvalifikacija
tikrai yra gerai..nu aisku jei kvalifikuojiesi gerai.man si karta kvalifikacija nepavyko bet supratau savo bedas ir per varzybas truputi atsigriebiau..progresas akivaizdus taigi jei per kitas gonkes vabalu nekankins "starklige" tai jus dar pamatysit.......
aciu uz gera savaitgali o kada kitos gonkes? siulyciau gruodzio 1-2 kuo greiciau tuo geriau o toks oras tai isvis jega...
"W-V"

2001 Lapkričio 12 d. 12:10

Sveiki,
Dziaugiuosiu neblogai pavykusiu etapu, dziaugiuosiu, kad nesigirdi pranesimu apie kokius nors susirgimus po varzybu, kova etape buvo grazi, kvalifikacija, tokia kokia buvo dabar, buvo idomi. Idomu, ar bus taip pat jei vazines trasoje kiti kartai.
Kaip teisejas galiu pareiksti, kad tobulejimui rezervu dar yra nemazai, ir kituose etapuose Jus tai turetumete pamatyti.
Nes trukumu buvo, pavyzdziui, teisinga Gyvates pastaba, kad nebuvo zalios starto veliavos. Tiesa pasakius, as nezinojau, ar turiu teise paprasyti jos pas kartodromo savininkus. Nes diskusijose smekstelejo tokia mintis, kad kartodromo seimininkai uz varzybas kelia kainas. Sis klausimas tikrai issipres.
Aciu lenktyninkas uz palaikyma, aciu sveciams, jie svariai papilde si etapa.

Btw. - kas laimejo toto?

2001 Lapkričio 12 d. 12:21

sorry uz paskutini klausima, jau radau, sveikinimai Teisuciui, susaudys dabar MS kartu su jo bolidu :-((

2001 Lapkričio 12 d. 12:23

taigi, negalvokit kad as noriu apeliuoti...
viskas oki doki...
teisejai buvo tikrai fantastiski, puikiai atliko savo darba...
kvalifikacija buvo tiesiog kvapa gniauzianti, skirtumai tarp laiku tiesiog neissivaizduojami...
expertas>jei kita gp as busiu su noramaliom pirstinem tai tikiu kad ir year komandai pakutensiu nervus...
malionu kad nepavijai:P

2001 Lapkričio 12 d. 12:57

Hamlet>
manau, kad "year racing" mato musu galimybes, tik per daznai pas mus buna "bet", taigi reikia susikaupti ir parodyti kur veziai ziemoja....,o pirstines, Starkinlige - cia musu paciu kalte, reikia rimciau ziureti i pasiruosima lenktynemis.
Mano manymu 6 lenktyninkai plius dar f-1 sav. komanda, gali kovoti del pergales,todel ir negalima sakyti "bet" man sutrukde ..., jei pralosiai pats kaltas....
Jei kas turite minciu gal ivardinkime posukius vardais:
1.Misko posukis ( po ilgosios tieses)
2.Gyvate skrydzio posukis
3.Laso posukis (didysis ovalas)
4.Plauko garbana
5.Bus-stop posukiu seka
6.Experto posukis :)
7.Benio posukis :)
Metro tiesioji..
Ir dar noretusi sezona "0" uzbaigti - gruodzio 1-2 dienomis, pamastykit

2001 Lapkričio 12 d. 13:05

Expertas> yra žinutė su trasos posūkių vardų siūlimu ir dar dėl pavadinimų; "ni za žirna" 6-7 posūkiai...

2001 Lapkričio 12 d. 13:38

Posukis - tai kaip paminklas, pavyzdziui isejus i pensija... Gal dar palaukiam :-)

2001 Lapkričio 12 d. 14:00

beje gal dar viena gp lapkricio pabaigoje aaa?

2001 Lapkričio 12 d. 14:24

As nezinau, bet girdejau, kad mano kvalifikacija buvo antra. Tai nera labai geras pasirodymas, bet kaip pirma karta sedint uz karto vairo tai visai neblogai. Varzybu pradzia buvo idomi, kadangi komandos biudzetas labai ribotas tai jokios elekktronikos nenaudojome, bet pasirodo, kad geriausia elektronika yra akys (is 12 poz. i 2 poz.). taciau veliau prasidejo problemos. "Laso" formos posukyje kartas visai neklause (nebuvo kaires vairo traukes) taigi ten vaziavau leciausiai, bet nuo pirmavusio ... visai neatsilikau. Jei buciau gaves karta (nr.3 ar nr. 7) tai buciau atvaziaves pirmas :-)
Labai noriu atsiprasyti "Arus" nes jis mane labai sunervino kai aplenke ir ji "autobuso stoteles" posukyje ilgai stumiau kol istumiau is trasos. SORRY !!!

2001 Lapkričio 12 d. 15:57

Uzmirsau parasyti, kad ko gero graziausias momentas buvo ko gero treciajame vaziavime, kai vienas kita posukiuose lenke arus ir Yes ..

Jrs> Tavo kvalifikacija tikrai nebuvo antra. Skirtumas tarp Yes ir arus buvo 0.01 s.

2001 Lapkričio 12 d. 16:59

Jrs> taip, kad tu turbut dar kaska buvai istaranaves...:-). Nes su tavim as turejau du incidentus 1.po to, kai buvai aplenktas tiesiojoj, viena kart stuktelejai "Gyvates skrydzio posukyje"-bet abu likom trasoj, o paskui iskart "laso"posukyje. Ten as jau gerai gaves i gala-vaziavau greicio gesinimo zona :-). Taip, kad "bus stop" -e as kontakto su tavim neturejau :-)) ir toliau su Yes kovojom.
Siaip ta kova laisvam uzvaziavime nerialiai patiko. Buvo, kad net puse rato varem salia viens kito. Siap aplamai viskas buvo COOL

2001 Lapkričio 12 d. 17:25

Malonu girdeti, kad lenktynininkai patenkinti teiseju darbu, bet, kaip bassvoice ir minejo, tobulejimui ribu nera. Taigi, karpau kojines (juoda-balta, juoda- balta), laukiu artimiausios nacionalines sventes (kad nuo kaimyno namo "pasiskolinciau" tautine veliava), ir pazadu, kad artimiausioj ateity teiseju brigada bus pilnai aprupinta visa reikiama ekipiruote, startas bus duodamas su nacionatine, finishas- su languota veliava.
I issakytus kai kuriu lenktynininku priekaistus vienas kitam mes (teisejai) ziurime tik kaip i laisvo zmogaus laisva savo nuomones reiskima. Teisejai varzybu metu rimtesniu incidentu nepastebejo, apeliaciju per nustatyta laika nesulaukta, tad sis klausimas laikomas baigtu. Reikia vistik pastebeti, kad siame etape pirma syki buvo pritaikyta DQ taisykle, nors ji ir neturejo jokios itakos galutiniams rezultatams. Tai ivyko kvalifikaciniuose vaziavimuose, kai musu zymioji skrajokle Gyvate isleke i iskaitini rata. Pirmuose dvejuose sektoriuose apledejusioje trasoje parodytas nerealiai geras laikas jau beveik garantavo vieta pirmajame sesetuke, kai "plauko garbanos" posukyje Gyvate nesuvalde savo bolido, ir sekdama geriausiomis garsaus F-1 apsauginiu zonu arimo virtuozo Ukio Katayama tradicijomis isleke is trasos. Tiesa, jai pavyko sugristi ir baigti iskaitini rata, bet liko neiveikta "autobusu stoteles" posukio dalis, uz ka veliau jos pasiektas rezultatas buvo anuliuotas.
Linkejimai visiems GP-4 dalyviams ir ziurovams. Dalyviai taip pat perspejami, kad artimiausioje ateityje teisejai zada isigyti alkotesteri kodiniu pavadinimu "ciukciamometr-2", tad kai kurioms komandoms teks ieskoti naujo pergales recepto.

2001 Lapkričio 12 d. 17:58

Joooo, gerai jus cia visi pavaret...
Tik... manau, kad informacija pateikta labai jau tendencingai, todel nusprendziau pateikti placiajai publikai savaja ivykiu versija...
Viskas prasidejo nekaip... Kadangi komandos Maya naudojamos padangos geriausiai tinka sausai trasai, Gyvate kelis vakarus is eiles meldesi savo globejui sventajam Mikai, kad pasirupintu geru oru ir sausa trasa. Deje, sv. Mika maldu neisklause (o gal nesuprato lietuviskai, teks kita karta pabandyti angliskai, o gal ir suomiu kalbos pramokti :-)).
Kvalifikacija irgi buvo ne pati geriausia... Buvo ivykdytas siaubingas samokslas. Kol Kaili vaziavo kvalifikacinius ratus, kazkokie pikto linkintys asmenys nustate dazni, kuriuo veikia abipusis rysys tarp komandos boksu ir bolido. Kai i kvalifikacini vaziavima isvaziavo Gyvate, vienoje pavojingiausiu trasos vietu tie pikto linkintys asmenys (matyt nusiteike pries moteris ne tik F-1, bet ir Go-1, o ypac moteriskas komandas), staiga padidino bolido greiti, ko pasekoje Gyvate isskrido is trasos ir turejo nukirsti plauko garbanos posuki. Del to ji prarado daug laiko ir galimybe startuoti pirmajame sesetuke. Panasia kiaulyste tie nezinomi nedoreliai bande pakartoti ir paskutiniame posukyje, bet Gyvate, jau pajutusi, kad kazkas per atstuma gali kaitalioti jos bolido greiti, buvo budri, suvalde bolida ir tik truputi pasivazinejo saugumo zonoje.
(Beje, girdejau gandus, kad prie sio samokslo yra prisidejes bent vienas is teiseju, nes tuojau pat buvo iskeltas pasiulymas taikyti Gyvatei nuobauda uz trasos distancijos sutrumpinima, neatsizvelgiant i tai, kad isskridimas is trasos ir posukio kirtimas buvo netycinis, kad Gyvate del to prarado nemazai laiko, o priedo rizikavo uzstrigti zemese... Tiesa, is karto pareiskiu, kad tais gandais netikiu. Laikausi nuomones, kad apie teisejus reikia kalbeti arba gerai, arba nieko :-)... Nors... vienas is ju pats viesai prisipazino, kad tepalo ant trasos buvo pripyles... :-) )
Bet tai dar buvo ne pabaiga... Samokslininkai paslepe zalia veliavele, todel Gyvate, kuri buvo tikra, kad lenktynes turi vykti pagal reglamenta (t.y. startas duodamas zalia veliavele) "pramiegojo" starta.
Varzybu metu samokslininkai ir toliau reguliavo Maya komandos bolidu greiti, naudodamiesi rysio priemonemis. Del to Kaili bolidas viena karta apsisuko vietoje, o kita karta net isskrido is trasos. Gyvate buvo budri ir tik kelis kartus truputi pasivazinejo saugumo zonomis.
Musu priesu nelaimei, abi komandos pilotes finisavo ir uzdirbo komandai net 9 (!) taskus.
Po varzybu komandos vadovybe pareiske, kad dziaugiasi pilociu atkaklumu ir didziuojasi ju daromu progresu (net 9 taskai palyginus su 2, iskovotais praejusiame etape). Vadovybe pazadejo, kad jeigu ir toliau bus daromas toks stulbinantis progresas, po Go-1 2002m. sezono, abi pilotes dalyvaus... ne, jokiu budu ne Go-2, kaip, esu tikra, ne vienas skaitytojas pagalvojo :-)... o F-1, kur atsiradus pirmajai test-pilotei, kiekvienos komandos prestizo reikalu taps tureti bent viena moteri test-pilote (panasiai kaip dabar prestizo reikalas tureti vejo tuneli) :-) O toliau... ka gali zinoti... siaip ar taip XXI amzius...

Kaip Cool tureti savo vardo posuki :-) Aciu visiems, pasiuliusiems ar palaikiusiems sia ideja. Jauciuosi nepaprastai gerai, tai pakele nuotaika po suniskai sunkios dienos...
Beje... gal galetumete paaiskinti, kuris butent posukis yra Gyvates skrydzio posukis, nes... jei gerai pamenu, beveik nera posukio, kuriame kada nors nebuciau isskridusi... :-)))

2001 Lapkričio 12 d. 17:58

Teisutis> Pazadu i kitas varzybas atvaziuoti blaivas :-) Bet as juk tinkamai elgiausi ir trasoj ir uz jos, o GP reglamente niekur neradau parasyta apie promiliu kieki kraujyje....

2001 Lapkričio 12 d. 18:14

Gyvate> :-)
Savo posuki surasi pasiziurejus i zinute "GO1 trasos". Beje neveltui tavo vardu pavadintas pats pavojingiausias :-)

2001 Lapkričio 12 d. 19:01

Arus> nepergyvenk, jei nuspresim, kad tai geras budas prizinio fondo didinimui- manau AF-1 greitai irasys atitinkama skyreli. Juolab, kad pasigirsta kalbos, neva teisejai ir organizatoriai nieko nedaro pilotu saugumui didinti. Che che, eisim lengviausiu keliu. Nors zinant, kad Lietuvoje ir tarp profesionaliu lenktynininku nepriimta i lenktynes atvykti blaiviems, greiciausiai bus apsiribota piniginemis baudomis. Tik baisu, kad kita karta gali visi naudoti jusu sekmes formule. Tad patarimas ateityje neviesinti komandos paslapciu ir pergales priezasciu.
Gyvate>special for You, teisejus numatoma aprupinti didelio galingumo zadintuvais, siekiant isvengti... mieganciu pilotu starto metu, kas gali virsti masine avarija, panasia i Spa'98 arba Burcio 'najezda' ant Shumo siemet. Mes juk to nenoretume?

2001 Lapkričio 12 d. 19:04

...ops, atrodo pats to nenoredamas nurodziau Gyvatei krypti, kuria gali tobulinti savo skrydzius. Del visa ko kita etapa duodamas starta pasistengsiu stoveti toliau nuo trasos.

2001 Lapkričio 12 d. 20:12

Ash kaip "papoilsiaves" Go-1 narys pareishkiu, kad dabar psichologishkai jauchiuosi sutiprejes ir subrendes, manes nebeslegia pralaimejimo baime.

Beje dekanatas po svarstymo pradejo man moketi pashalpa(41.70lt) i menesi, taigi kaip ir turiu nauja remeja(VGTU ir co :) ). Turekit omeny, kad ne visi Go-1 nariai gali pasigirti darbo turejimu ir dideliais finansiniais resursais, todel ishlaidu mazhinimas butu visai gerbtinas dalykas. Beje, kiek kainavo shio savaitgalio pasivazhinejimas, be papildomo vazhiavimo vienam pilotui?

Beje, ka nuveikiau kol jus vazhinejotes kartais? Visai netiketai suzhinojau kad shi sekmadieni turejo vykti Kaishiadoriu lada klubo varzhybos. Mano zhiago karterio tarpine buvo truputi kiaura, taigi mes buvom atidave zhiaga meistrui, kuris turejo ja pakeisti. Dideliam musu nustebimui, karterio tarpine sheshtadieni vis dar nebuvo pakeista, taigi iki varzhybu likus 18 valandu neaishku kur rasti tarpine ir tuo labiau ja pakeisti, nes meistrai ja shvelniai tariant pamete. Tarpines ieshkojimas beviltishkas, bet yra galimybe, kad ir senoji visai bus gera ir su hermetiko pagalba ji visai bus tinkama. Randam garazha kuriame yra keltuvas ir duobe, taigi apie 18:00 val prasideda karterio nuemimo darbai. Galiu pridurti, kad darbus atlikau ash su savo komanos draugu. apie 20:00 jau turime tarpine savo rankose, kuri atrodo apgailetinai, tenka ieshkoti kitos. 22:00 paieshkos bevltishkos su draugu ishsiskirstom i draugu gimtadienius. Sekmadienis 8:00 atsikeliu su mintim kad varzhybu startas 11:00,o ash net nezhinau kur ieshkot tarpines. 8:05 grizhta tevas su zhinia, kad jau zhiage montuojama tarpine, kuria ish kazhkur atkniso tevo benradarbis. 10:30 mano zhiagas skrenda link trasos. 15:45 paaishkeja kad musu komnda ish 11 paima 8 vieta. Beje, tai buvo ralis. Vat sekmadieni supratau, kad del pergales reikia nerealiai vargti. Beje, buvo kaip svechias atvazhiaves Albrechtas su savo Lancia, tai seile tyso kai zhiurejau i jo vazhiavima.

Taigi o apie Go-1 galiu pasakyti, kad mano naujasis komandos narys- Hamlet per gerai pasirode varzhybose, nes toto ash uzh ji stachiau 4 vieta, o taip norejos shumio plakato:) Taip pat priduriu, kad seniai Yes ir Arus dabar turetu sunerimti, nes du nerealiai perspektyvus jaunuoliai nebeduos jums ramybes kiekvienose Go-1 gonkese. KSM komanda jau tapo elitine komanda, kurios vienintelis konkurentas- Year Racing.
Wirtgen vabalams galiu pasakti, kad laikas susiimt. Jau patirties turit, tik truksta rimtesnio pozhiurio. Na ir belieka tiketis, kad Vylma su Krisciu nepateiks kokiu nors siurprizu, nes tai taip pat stiprus varzhovai.

Ir malonu matyti merginas Go-1 gonkese.

KartingShouMenu draiveris- Gass

2001 Lapkričio 13 d. 08:52

Gass>
:)

kainavo 37,50 vienam asmeniui

2001 Lapkričio 13 d. 13:59

Teisuti > Zadintuvo, bent jau man neprireiks. Jau zinau, kad is teiseju galima visokiu siurprizu tiketis. Busiu budri ir pasiruosusi netiketumams...
O nuo trasos tikrai patariu kuo toliau stoveti. Ypac jeigu vel sugalvosi tepalo papilstyti... :)

2001 Lapkričio 13 d. 16:21

Nepaisant slidzios trasos lenktynes buvo grazios. Turejau galimybe iskovoti nors pora taskeliu , bet apsisukimas pirmame posukyje palaidojo visas viltis, na bet tai dar tik 0 cempionatas. MAYA taupo jegas ateiciai. Ir Gyvate> puiku tureti zvaigzde savo komandoje.
Sveikinu visus nugaletojus ir tuos kuriems pritruko mazytes sekmes.

2001 Lapkričio 13 d. 19:42

AF1> jei gali- pataisyk kvalifikacinius rezultatus. Oficialus rezultatai skaitomi abieju teiseju uzfiksuoti laiko vidurkiai, o tu i GO-1 skyreli idejai rezultatus tik is vieno protokolo. Jei turesi laiko...

2001 Lapkričio 13 d. 20:53

Teisutis>
oky, perziuresiu...

Bet ir pasiulyma tam atvejui turiu... parasysiu gal veliau...

2001 Lapkričio 14 d. 09:28

Sveiki!

Na, kadangi po kovos kumsciais nemosuojama, tai tik isreiksiu susizavejima puikiomis lenktynemis, nerealiu fun'u, kuri, esu tikras, apturejo visi.
T.p. didele padeka teisejams, kuriu puikus darbas ir organizuotumas itakojo tai, kad etapas praejo super sklandziai; GO-1 Berniui (AF1), kurio darbas yra gal ir maziau pastebimas trasoje, taciau del to jo svarba ne kiek nemazeja. Na, ir aisku, visiems kolegoms pilotams, nepabugusiems salto oro ir ankstaus laiko, su kuriais buvo really cool pakovoti.

Yes

P.S. Sveikinu toto nugaletoja Teisuti. Esu tikras, kad jei butu dalyvavus F-1 savaites komanda, Teisucio rezultatas butu buves ne 40, o 60 tasku :)

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794