- GP4 spaudos konferencija -

2002 Gruodžio 17 d. 19:01

Gilles Villeneuve GP spaudos konferencija
2002-12-17

I spaudos konferencija kvieciami:
Yes (YEAR racing) - 1 vieta
Pumba (666) - 2 vieta
nrvz (Xtra Racing) - 3 vieta
Gangas (Xtra Racing) - 4 vieta
Gyvatė (Maya) - 5 vieta
- - -
1) Yes, nors jau tampa iprasta matyti Jus spaudos konferencijoje, bet si karta Jus vel nustebinot - kvalifikacija laimejote kone 5 sekundemis! Tai neitiketina.. Ar ir ledo trasoje Jus busite nepavejamas?

2) Pumba, puikus pasirodymas. Kopiate aukstyn, siuo metu jau esate antras tarp visu GO-1 lenktynininku. Kokie ispudziai is ziemos lenktyniu ir ar bandysite 'atsiplesti' nuo HaMLeT asmenineje iskaitoje?

3) nrvz, tai tiesiog neitiketinas rezultatas. Sveikiname su pirmuoju pasirodymu podiume. Ar tikejotes, kad pavyks taip puikiai kvalifikuotis, bei finisuoti 3-je vietoje?

4) Gangas, Jus, kaip ir Jusu komandos parteneris parodete puiku vaziavima kvalifikacijoje ir lenktynese. Kur slypi Jusu komandos puikus pasirodymas ledu ir sniegu padengtoje trasoje?

5) Gyvatė, tradisiskai esate stipri ziemos metu, kuomet vaziavimo salygos yra ne itin palankios kitiems, iprastiems TOP vaziavimo dalyviams. Kur slypi Jusu pasirodymo paslaptis - ar tai atsargus vaziavimas, ar ivairiu traektoriju pasirinkimas, o gal, kerai?
- - -

Primename, kad pagal GO-1 BT lenktynininkai privalo issamiai atsakyti i klausimus per 3 paras nuo ju paskelbimo.
Laukiame Jusu atsiliepimu ir kitu diskusiju dalyviu klausimu 'from the floor'.
Taip pat primename, kad spaudos konferencijos metu draudziamos bet kokios zinutes, nesusijusios su uzduotais klausimais.

GO-1 press

2002 Gruodžio 17 d. 19:18

Norėčiau paklausi Yes'ą:
1. Ar nepabodo pastoviai lyderiauti?
2. Ar nekyla kitiems pilotams minčių: "Ai, vis tiek tas Yes nugalės"?
3. Gal kam kyla minčių lyderiui papildomo svorio prikabint?

2002 Gruodžio 17 d. 19:24

hehe, nu Gangas pavaryk is kur gi pas tave tie sugebejimai ant slidzios dangos :):)

2002 Gruodžio 17 d. 19:29

3) nrvz, tai tiesiog neitiketinas rezultatas. Sveikiname su pirmuoju pasirodymu podiume. Ar tikejotes, kad pavyks taip puikiai kvalifikuotis, bei finisuoti 3-je vietoje?

Aciu uz sveikinimus, tikiuosi tai tikrai nepaskutinis pasirodymas podiume :D. Tikejausi papulti i A vaziavima, bet si syki varzovai nebuvo pakankamai greiti (nors ir su galingesneis bolidais) todel pavyko sekmingai pasirodyti kvalifikacijoje, bei dar sekmingiau finisuoti.

2002 Gruodžio 17 d. 19:29

4) Gangas, Jus, kaip ir Jusu komandos parteneris parodete puiku vaziavima kvalifikacijoje ir lenktynese. Kur slypi Jusu komandos puikus pasirodymas ledu ir sniegu padengtoje trasoje?
***********************************************
Hmm... tiesa pasakius, klausimas gana sunkus ir atsakymo nezhinau, ash manau, kad rezultatas yra tik geros kvalifikacijos pasekme, nes varzhybu metu teko "susisukt" 2 kartus, o gan gera kvalifikacija ivyko del 2 priezhaschiu:
1. Teko vazhiuoti vienam ish pirmu ir mano kvalifikacinio vazhiavimo metu sniego ir ledo santykis buvo didesnis negu kitiems dalyviams vazhiavusiems veliau.
2. Vazhiavau atsargiai, kad tik "nesusisukt", tai velgi yra gerai, nes ant slidzhios dangos visi judesiai turi but plastishki ir negalimas joks agresyvumas bei staigumas, nes praradus greiti labai sunku ji vel "uzhsisauginti", del mazho sukibimo.

2002 Gruodžio 18 d. 08:22

[b]Yes, nors jau tampa iprasta matyti Jus spaudos konferencijoje, bet si karta Jus vel nustebinot - kvalifikacija laimejote kone 5 sekundemis! Tai neitiketina.. Ar ir ledo trasoje Jus busite nepavejamas?[/b]

Aciu uz suteikta zodi. Esu isties patenkintas savo pasirodymu, tik gal visu "nuopelnu" nepriskirciau itin slidziai trasos dangai. Tiesiog tikrai nepaprastai norejosi padaryti kazka TOKIO, kad si etapa galeciau visada su dziaugsmu prisiminti kaip GILLES'o Villeneuve GP - zmogaus, daznai dariusio tai, kas kitiem atodydavo neitiketina. Sakyciau, didziaja dalimi butent etapo pavadinimas mane ir "uzvede".
Is kitos puses - dar pries kvalifikacija dalyviai jau buvo susiskirste i dvi grupes: atvyke anksciau ir pries etapa prasitestave (kai kurie netgi ne viena karta:)), bei to nepadare. As buvau tarp pirmuju ir to apsilimo metu pavyko rasti optimaliausias trajektorijas. Ir trecia - visada megau slidzia danga, ji artima mano vaziavimo stiliui, tad kvalifikacijoje dideliu problemu neiskilo.
Naudodamasis proga nuosirdziai sveikinu Gyvate bei Xtra Racing komanda su puikiu pasirodymu ir rezultatais!

Atsakant i AlBano klausimus:

[b]Ar nepabodo pastoviai lyderiauti?[/b]
Nepabodo, taciau jau kartais pasiilgstu kovu iki pat finiso. Bet, stebint kitu pilotu progresa, tampa akivaizdu, kad dabartinis mano pranasumas turetu greit isgaruoti ar bent jau nebebuti tokiu akivaizdziu.

[b]Ar nekyla kitiems pilotams minčių: "Ai, vis tiek tas Yes nugalės"?[/b]
Na, sito reiketu paklausti tu kitu pilotu :) As tik galiu pastebet, kad taip mastantis niekada neiskovos pergales, sakyciau, tai yra isankstine kapituliacija. Taciau puikiai zinau, kad GO-1 pilotu tarpe yra labai daug tokiu, kurie i kiekviena etapa vaziuoja su mintim nugaleti, ir, nepaisant to, kad galbut nevisada tai pavyksta, as juos gerbiu jau vien uz sia kovotojo gyslele.

[b]Gal kam kyla minčių lyderiui papildomo svorio prikabint?[/b]
Siaip man irgi butu idomu suzinot, ar kyla kam nors tokiu minciu :) Bet velgi, taip manantys (jei tokiu isvis yra), sakyciau, negerbia patys saves, pripazindami, kad be pagalbos is salies manes nesugebes iveikti. Kitaip tariant, issakydami tokius siulymus del papildomo svorio, jie tarsi viesai deklaruoja, kad yra zemesnes klases lenktynininkai. Visgi manau, kad GO-1 dalyviu tarpe tokiu nera.

Gal dar turite klausimu?

2002 Gruodžio 18 d. 09:03

Jooo - cia tikrai panasiau i MS, nei i GV..
Sveikinimai visiems etapo dalyviams, salygos buvo labai sunkios..

2002 Gruodžio 18 d. 09:22

Yes'ai kvalifikacijoje puse rato apvaziavote negeriau nei Pumba, o per antra ato dali islosete 7sek. Gal atskleisite paslapti kaip tai padarete?
(kiek is sono matesi paslaptis slypi sauksto posukyje ir ypac is jo isvaziuojant)
P.s svorio prikabint nenoriu, bet siuliau pakeisti
tvarka kuria yra renkamsi gokarus t.y kad paskutinis renkasi pirmas ir t.t Ka jus apie tai manote? (Suprantu kad ziema tai dideles reiksmes neturi, bet vasara...)

2002 Gruodžio 18 d. 10:48

[b]Yes'ai kvalifikacijoje puse rato apvaziavote negeriau nei Pumba, o per antra ato dali islosete 7sek. Gal atskleisite paslapti kaip tai padarete?[/b]
Akivaizdu, kad didziaja pirmosios rato puses dali sudaro tiesioji, po jos - "Gyvates" posukis, kur tikrai sunku sugalvoti kazka ypatingo. Po to seka letu posukiu kombinacijos, geresnis ju iveikimas ir salygojo zymiai geresni nei Pumbos rato iveikimo laika.

[b]P.s svorio prikabint nenoriu, bet siuliau pakeisti tvarka kuria yra renkamsi gokartus t.y kad paskutinis renkasi pirmas ir t.t Ka jus apie tai manote?[/b]
Mano nuomone siuo klausimu labai skeptiska. Visu pirma, tai butu siekimas pazeisti pagrindini sportiskumo principa - kad nugaleti turi geriausias. Kvalifikacija yra viena is sudedamuju visu lenktyniu daliu, tad leiskit paklausti, kodel maziau pasirenges lenktynems ir kvalifikacijoje uzemes zemesne vieta pilotas turetu buti proteguojamas, leidziant jam pirmesniam rinktis karta? Kol kas vienintelis argumentas, kuri girdejau del sitokio pobudzio siulymu, yra tai, kad tuomet lenktynes taptu idomesnemis. Bet nejau GO-1 yra show? Tai gal apskritai GO-1 padarom ne gokart cempionatu, o kokiu nors grozio ar talentu konkursu? Juokas juokais, bet grizkim prie autosporto, i kuri (ypatingai Formule-1) lygiuojames ir mes su GO-1. Taigi, kas laimi kvalifikacija? Geriausiai lenktynems pasiruoses pilotas, turintis geriausia technika. Ka jis tuo laimi? Pirmaja startine pozicija, tuo tarpu jo technikos pranasumas pries visus kitus dazniausiai islieka. Tuo tarpu GO-1'ame kvalifikacijos metu _visi_turi_lygias_galimybes_, nes vaziuoja tais paciais kartais. Kitaip tariant, rezultatas priklauso tik nuo piloto. Ir uzemes pole position pilotas, uz savo pastangas bei pasiruosimams etapui skirta laika yra apdovanojamas ... blogesniu gokartu?.. Juokaujat.
Kitas aspektas: isivaizduokim, kad si pataisa igyvendinama ir gokartu pasirinkimas vyksta atvirkstine tvarka. Kiekvienam vaziavimui yra po sesis gokartus, taciau "A" vaziavimo metu vienas ju sugenda ir iki "TOP" vaziavimo nesutaisomas. Kas gi gaunasi? Kad pole position laimetojas, kaip paskutinysis besirenkantis gokarta, negali startuoti, nes jam karto paprasciasiai nelieka? Vel juokinga... Bet taip turbut lenktynes tampa "idomesnemis"?..
Ir dar leiskit priminti, kas yra vadinama incidentu apskritai bei kada gali buti taikoma didziausia galima GO-1 taisyklese numatyta nuobauda - SDQ:
"Incidentu vadinamas toks lenktynininko(-ų) elgesys, kuris leidžia turėti dirbtinai įgytą pranašumą prieš kitus lenktynininkus arba lenktynininko nesportinis elgesys. Taip pat incidentu arba nesportiniu elgesiu vadinamas lenklynininko (komandos) elgesys, kuriuo siekiama diskredituoti GO-1 čempionatą, jo dalyvius ir rengėjus bei piktybinis taisyklių pažeidimas."
"Nesportinis elgesys - SDQ"
Ir butent minties del savokos "SDQ" ivedimo uzuomazga kilo po praejusio sezono MS GP etapo, kai mes su Arus specialiai kvalifikavomes i zemesni vaziavima, viso labo siekdami padaryti show. Turbut visi prisimena, kokia po to buvo kilusi audra, kiek buvo kaltinimu nesportisku elgesiu. Visi pripazista, kad lenktynes tapo idomesnemis, taciau nei vienas tuo (bent jau atvirai) nesidziauge. Ir dabar lenktyniu metu gali tekti atsisakyti netgi elementarios komandines taktikos, kad kas nors nesugalvotu to ivardinti nesportiniu elgesiu ir anuliuoti galbut net viso sezono taskus. Tuo tarpu, DonRomaso, ar nemanai, kad siulai apskritai atsisakyti sportiskumo principu?

Tai tiek mano argumentu siuo klausimu. Tikrai siulyciau gerai pagalvoti, pries meginant daryti is GO-1 show. Juk show koncepcija yra tokia, kad jo kurejai, atlikejai, uz tai gauna atlyginima, tuo tarpu visi GO-1 pilotai patys moka pinigus uz dalyvavima. Tad gal nereiketu linksmintis ju (t.y., musu) saskaita?..

2002 Gruodžio 18 d. 11:48

Jei neklystu, Yes, turėtų kelti pasipiktinimą, kai Michaelis visada gauna technikos naujienas pirmas nei Rubensas. Jei taip, kodėl tada siūlymas pirmam rinktis kartą atrodo kaip "mažiau pasirengusio" piloto protegavimas?

2002 Gruodžio 18 d. 11:59

5) Gyvatė, tradisiskai esate stipri ziemos metu, kuomet vaziavimo salygos yra ne itin palankios kitiems, iprastiems TOP vaziavimo dalyviams. Kur slypi Jusu pasirodymo paslaptis - ar tai atsargus vaziavimas, ar ivairiu traektoriju pasirinkimas, o gal, kerai?
**************************

Pradziai noriu pastebeti, kad man vaziavimo salygos ziema tokios pat nepalankios, kaip ir kitiems, iprastiems TOP vaziavimo dalyviams ;)
Sunku atsakyti uzduota klausima, nes pati gerai nezinau, kurgi ta mano gero pasirodymo paslaptis slypi ;) Tikriausiai penkta vieta kvalifikacijoje leme daugelis faktoriu:
1) Gerai pasirinkta taktika: pravaziavusi kvalifikacijoje pavaisinau konkurentus "Suktiniu", nuo kurio jie pridare suktuku :D
2) Apsilimo rato metu isnaudojau visa savo suktuku ir isskridimu limita, todel greita rata pravaziavau be klaidu :)
3) Puikus treneris, kuriam esu labai dekinga ;)
4) O jeigu rimtai, manau, pavyko rasti optimalu atsargumo ir greicio santyki, kuris ir nuleme puikius kvalifikacijos rezultatus.

Labai dziaugiuosi siuo puikiu savo pasirodymu. Net labiau, nei pergale InfoBalt'o kartingu cempionate. Smagu, kad pavyko iveikti tikrai stiprius varzovus. Dar ir siandien vaikstau issisiepusi, net zandikauli skauda :D

2002 Gruodžio 18 d. 11:59

[b]Jei neklystu, Yes, turėtų kelti pasipiktinimą, kai Michaelis visada gauna technikos naujienas pirmas nei Rubensas. Jei taip, kodėl tada siūlymas pirmam rinktis kartą atrodo kaip "mažiau pasirengusio" piloto protegavimas?[/b]
Taip, tai kelia pasipiktinima, nes, kaip teko isitikinti ne vieno sio sezono etapo metu, MS tikrai nevisada yra geriau pasirenges lenktynems uz RB.
Bet ar nemanai, kad sis klausimas veda link eilinio flame'o "kas geresnis pilotas - MS ar RB ir kuris nusipelne pirmenybes i naujoves"? Kam to reikia, cia juk protingu ir kulturingu zmoniu spaudos konferencija ;)

2002 Gruodžio 18 d. 12:09

Nemanau, Yes. Klausimą uždaviau ir palyginau, nes šiek tiek nustebau, kad tau nepatiko pasiūlyta kartų pasirinkimo tvarka. ;)

2002 Gruodžio 18 d. 12:15

Turbūt, Gyvate, neatsigini vyrukų dėmesio, šampane maudo? :)

2002 Gruodžio 18 d. 12:17

AlBanas > Cia klausimas, ar isvada? ;)

2002 Gruodžio 18 d. 12:49

Yes zino kad laimi tik su geriausia technika ir nenori imti kitokios? Juk challenge yra jega :)

2002 Gruodžio 18 d. 13:23

Y, kaip matome, ne itin suprantanciam, kas tai yra GO-1 bei sio cempionato taisykles, noreciau dar karta pakartoti, kad kvalifikacija vyksta dviem kartais, kurie yra tie patys visoms komandoms. Kartoju (sako, tai padeda isiminti:)) - _ta_pati_technika_. O toliau vadovaujantis sia logika, galbut butu racionalu, jog "B" vaziavimo laimetojas butu skelbiamas absoliuciu etapo nugaletoju? Juk kuo jis kaltas, kad kvalifikavosi ne i "TOP" vaziavima, reikia gi ir jam padeti, ar ne?
BTW, Y, nepamirskim, kad lenktynes "in real life" _mazumele_ skiriasi nuo virtualiu...

Taciau nenoreciau toliau pletoti sios temos, nes, kaip zinia, zinutes "ne i tema" sioje diskusijoje labai greitai gali dingti.

2002 Gruodžio 18 d. 13:23

AlBanas > labai nelygiavertis sulyginimas ;)

2002 Gruodžio 18 d. 14:18

Yes> Kaip manote, ar nesutrukdys jums Naujuju metu sventimas,pries kita GP :). Juk yra zinoma, kad pilotams Arus, Expertas, Benis, Demsee - tai padeda.O kaip bus jums ;).
Dar sveikinu su saune pergale :goodjob:
Su pagarba,
Expertas

2002 Gruodžio 18 d. 14:28

Dar karta sveikinu Yes!!!
o visiems Yes klausinetojams: neklausinekit kvailu klausimu...jokiu kartingu keitimu, jokiu svoriu...nugalesim Yes ir be pagalbiniu priemoniu :p

2002 Gruodžio 18 d. 15:19

Siaip del kartu parinkimo as pilnai palaikau Yes'a.Nes remiuosi tik saltais samprotavimais ir logika.Manau cia yra tik siaip diskutavimas ir neturejimas daugiau ka priespastatyti. Nieko cia nepadarysi jei Yes'as vaziuoja daug geriau nei kiti likusieji ir cia nesvarbu ar tokiu rezultatu pasieke savo talento ar ilgu ir daznu treniruociu pgalba. Niekam nieks netrukdo siek tiek pasitreniruoti.Ir man labai keista buvo kai pries etapa isgirdau kai kuriu pilotu pasipiktinima kad neva kai kurie pilotai pries etapa prasitestavo. Iskart kilo klausimas: kas jums neleido prasitestuoti. Gal jau laikas butu i GO-1 cempionata pradeti ziureti daug rimciau. Netikiu kad F-1 irgi taip atvaro daug maz su bolidu palaksto ir tuo pasibaigia. Kitas klausimas yra finansinis, bet cia irgi tas pats kaip ir formulej kuo maziau komanda turi finansiniu istekliu tuo ji yra zemesneje vietoje. Cia yra naturalu cia yra atranka arba kitaip "c'est la vie".Ir siaip pabaigoje noreciau pasveikinti Yes'a su eiline pergale. Gyvate, NRVZ ir Ganga su visai neblogu debiutu top vaziavime.

2002 Gruodžio 18 d. 15:22

Pumba> "visai neblogu" - neatrodo, kad per silpnai pasakei? ;)

2002 Gruodžio 19 d. 09:40

Expertas >
[b]Kaip manote, ar nesutrukdys jums Naujuju metu sventimas,pries kita GP . Juk yra zinoma, kad pilotams Arus, Expertas, Benis, Demsee - tai padeda.O kaip bus jums?[/b]
Naujuosius sutikti planuoju tikrai pakankamai ramiai ir neaudringai, tad jokiu problemu etapo metu del to kilti neturetu.

2002 Gruodžio 19 d. 14:24

Turbūt, Gyvate, neatsigini vyrukų dėmesio, šampane maudo?
*****************************
Nesulaukiau AlBano paaiskinimo, ar tai buvo klausimas, ar tiesiog komentaras, bet nenoriu rizikuoti gauti Q5, todel trumpai pakomentuosiu.

AlBanas > Kaip mes abu puikiai zinome, vyrukams patinka tokios merginos, kurios stovi boksuose, graziai sypsosi ir giria puiku ju vaziavima; o ne tokios, kurios ilinde i apsmukusius (kartodrome nera normaliu dydziu :()kombinezonus, geria "Suktini" is butelio ir su vyrukais lenktyniauja, o kartais (neduok Dieve :)) juos aplenkia. Taigi, sampane manes dar niekas nemaude. ;)
Just joking... :D

2002 Gruodžio 19 d. 15:30

Hmm...

2002 Gruodžio 19 d. 17:38

Na, kaip čia pasakius. Kaip kas sugeba kame ką gražaus įžvelgti. Kartais pelenė žavesnė už kokį pasipūtusį modelį.
O kombinezono ar negalėtum savo pasisiūti? Tarkim iš senų striukių, gal skirtingų spalvų. Ir originalu ir sava.
Na, o "Suktinis" iš butelio tai jėga ir vyrukams trasoje nenusileisk - mynk gazą, kad suknelė kiltų - gal ne taip atsiliks? :)
Dėl šampano - tai begėdžiai, kad neišmaudė - gyrė puikiu važiavimu ir pasitaupė. :) Bent taurę kokią pastatę būtų.

2002 Gruodžio 20 d. 15:02

2) Pumba, puikus pasirodymas. Kopiate aukstyn, siuo metu jau esate antras tarp visu GO-1 lenktynininku. Kokie ispudziai is ziemos lenktyniu ir ar bandysite 'atsiplesti' nuo HaMLeT asmenineje iskaitoje?
Siaip buvo labai idomu ir saunu palenktyniauti ant sniego. Ant sniego teko lenktyniauti pirma kart. Labai malonu buvo kad pasiseke nenusileisti patyrusiems vilkams ir netgi juos aplenkti (nors sis etapas buvo tikrai nenuspejamas). Siaip buvo labai salta. po lenktyniu nieko kito nesinorejo kaip tik begti kuo greiciau susisildyti prie radiatoriaus.
Labai ne konkretus klausimas del atsiplesimo nuo Hamlet nieks nezino kaip pasikeis cempionato eiga ir kas prades lyderiaut, gal tai buvo mano paskutinis finisavimas antoje pozicijoje... Aisku stengtis visada reikia. Ir stengtis reikia ne tik kad atsiplesti nuo Hamlet bet ir nugalet.

2002 Gruodžio 22 d. 19:35

jaja..bandyk laime :P che che...is visu jegu stengsiuos tau sutrukdyt :)

2002 Gruodžio 24 d. 09:58

nu ka vel gresia intriga. O Yes'as tai tegu sau vazinejasi vienas.:)

2002 Gruodžio 24 d. 21:25

jep..tegu liudi sau vienas priekyje:) o mes pakovosime :)

2002 Gruodžio 27 d. 20:50

HaMLeT, Pumba > jei jus taip, tai as tarp jusu ilysiu ir kovot trukdysiu :)

2002 Gruodžio 28 d. 10:40

:)che che:)

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553