[b]Yes'ai kvalifikacijoje puse rato apvaziavote negeriau nei Pumba, o per antra ato dali islosete 7sek. Gal atskleisite paslapti kaip tai padarete?[/b]
Akivaizdu, kad didziaja pirmosios rato puses dali sudaro tiesioji, po jos - "Gyvates" posukis, kur tikrai sunku sugalvoti kazka ypatingo. Po to seka letu posukiu kombinacijos, geresnis ju iveikimas ir salygojo zymiai geresni nei Pumbos rato iveikimo laika.
[b]P.s svorio prikabint nenoriu, bet siuliau pakeisti tvarka kuria yra renkamsi gokartus t.y kad paskutinis renkasi pirmas ir t.t Ka jus apie tai manote?[/b]
Mano nuomone siuo klausimu labai skeptiska. Visu pirma, tai butu siekimas pazeisti pagrindini sportiskumo principa - kad nugaleti turi geriausias. Kvalifikacija yra viena is sudedamuju visu lenktyniu daliu, tad leiskit paklausti, kodel maziau pasirenges lenktynems ir kvalifikacijoje uzemes zemesne vieta pilotas turetu buti proteguojamas, leidziant jam pirmesniam rinktis karta? Kol kas vienintelis argumentas, kuri girdejau del sitokio pobudzio siulymu, yra tai, kad tuomet lenktynes taptu idomesnemis. Bet nejau GO-1 yra show? Tai gal apskritai GO-1 padarom ne gokart cempionatu, o kokiu nors grozio ar talentu konkursu? Juokas juokais, bet grizkim prie autosporto, i kuri (ypatingai Formule-1) lygiuojames ir mes su GO-1. Taigi, kas laimi kvalifikacija? Geriausiai lenktynems pasiruoses pilotas, turintis geriausia technika. Ka jis tuo laimi? Pirmaja startine pozicija, tuo tarpu jo technikos pranasumas pries visus kitus dazniausiai islieka. Tuo tarpu GO-1'ame kvalifikacijos metu _visi_turi_lygias_galimybes_, nes vaziuoja tais paciais kartais. Kitaip tariant, rezultatas priklauso tik nuo piloto. Ir uzemes pole position pilotas, uz savo pastangas bei pasiruosimams etapui skirta laika yra apdovanojamas ... blogesniu gokartu?.. Juokaujat.
Kitas aspektas: isivaizduokim, kad si pataisa igyvendinama ir gokartu pasirinkimas vyksta atvirkstine tvarka. Kiekvienam vaziavimui yra po sesis gokartus, taciau "A" vaziavimo metu vienas ju sugenda ir iki "TOP" vaziavimo nesutaisomas. Kas gi gaunasi? Kad pole position laimetojas, kaip paskutinysis besirenkantis gokarta, negali startuoti, nes jam karto paprasciasiai nelieka? Vel juokinga... Bet taip turbut lenktynes tampa "idomesnemis"?..
Ir dar leiskit priminti, kas yra vadinama incidentu apskritai bei kada gali buti taikoma didziausia galima GO-1 taisyklese numatyta nuobauda - SDQ:
"Incidentu vadinamas toks lenktynininko(-ų) elgesys, kuris leidžia turėti dirbtinai įgytą pranašumą prieš kitus lenktynininkus arba lenktynininko nesportinis elgesys. Taip pat incidentu arba nesportiniu elgesiu vadinamas lenklynininko (komandos) elgesys, kuriuo siekiama diskredituoti GO-1 čempionatą, jo dalyvius ir rengėjus bei piktybinis taisyklių pažeidimas."
"Nesportinis elgesys - SDQ"
Ir butent minties del savokos "SDQ" ivedimo uzuomazga kilo po praejusio sezono MS GP etapo, kai mes su Arus specialiai kvalifikavomes i zemesni vaziavima, viso labo siekdami padaryti show. Turbut visi prisimena, kokia po to buvo kilusi audra, kiek buvo kaltinimu nesportisku elgesiu. Visi pripazista, kad lenktynes tapo idomesnemis, taciau nei vienas tuo (bent jau atvirai) nesidziauge. Ir dabar lenktyniu metu gali tekti atsisakyti netgi elementarios komandines taktikos, kad kas nors nesugalvotu to ivardinti nesportiniu elgesiu ir anuliuoti galbut net viso sezono taskus. Tuo tarpu, DonRomaso, ar nemanai, kad siulai apskritai atsisakyti sportiskumo principu?
Tai tiek mano argumentu siuo klausimu. Tikrai siulyciau gerai pagalvoti, pries meginant daryti is GO-1 show. Juk show koncepcija yra tokia, kad jo kurejai, atlikejai, uz tai gauna atlyginima, tuo tarpu visi GO-1 pilotai patys moka pinigus uz dalyvavima. Tad gal nereiketu linksmintis ju (t.y., musu) saskaita?..