"Team Patrick" press release reg. GP5
Sunday, December of 9-th
Vilnius, Lithuania
Komanda "Team Patrick" buvo nepasiruosusi tokiam staigiam oro salygu, bei trasos konfiguracijos pasikeitmams. Bet kadangi musu komandos biudzetas labai ribotas, nuo pat GP4 nebuvo atliekami jokie gyvi testiniai vaziavimai, apart testu aerodinaminiame tunelyje.
Taciau tai nesutrukde komandai visgi atvykti i GP5 ir parodyt isties neblogu rezultatu. Kadangi naujai pasamdyti mechanikai nezinojo kaip regulioti bolida ledo, ovalo formos trasai, buvo pasirinktas labai rizikingas kelias: 'AF1' ir 'bole' bolidai buvo suregulioti skirtingai - 'bole' bolidas buvo sureguliotas pagal GP3 duomenys, o 'AF1' bolidas - pagal GP4. Skirtumas buvo tik aerodinamikoje. Kadangi komanda nespejo paruosti dvieju bolidu su naujais aerodinaminiais elementais, naujove surizikavo isbandyti 'AF1', jo bolidas kaip tik ir tapo kvalifikacinio vaziavimo 'tamsiuoju arkliuku', kadangi pilotas kvalifikavosi net 3-ioje (komandos rekordas!) vietoje, palikes uz saves tokius GO-1 grandus kaip: arus, Yes, Gass bei progresuojanti naujoka HaMLeT.
Taciau 'bole', pasirinkusiam konservativius bolido nustatymus pasiseke maziau - vos prasidejus kvalifikacinio vaziavimo Out-Lap'ui jis radijorysiu perdave komandos techniniam direktoriui, kad is greiciu dezes sklinda kazkoks keistas garsas, bet tuo nepasibaige bolido problemus... iveikus "Dugno" posuki 'bole' pastebejo, kad desine padanga itartinai vibruoja... professionalo akis jo neapgavo - telemetriniai duomenys parode, kad tai yra pakabos reversines traukes antgalio asigalio gedimas. Tad stabdziu balansas tapo neprognozuojamas - desinys ratas stabde tik 15% pajegumu. Taigi desiniosios puses stabdziu nepakankamumas trasoje, kur visi keturi posukiai yra desini dave savo rezultata...
Per laika, likusi iki vaziavimo gedimas buvo pasalintas, taciau greiciu dezes uzesys liko, tiesiog neliko laiko pakeisti greiciu dezes.
Bet startavus is paskutines pozicijos jau pirmam rate 'bole' parode savo meistriskuma - isiverze i antra pozicija ir pradejo vytis lyderi, po nedidelio incidento nukrito i ketvirta vieta, po to vel vaziavo uztikrintai antroje pozicijoje, bet... staiga greiciu dezes uzesys tapo bildesiu ir 'bole' pranese i pitus, kad uzsikirto ir nebeveikia 1a, 2a, 5a ir 6a pavaros, tad tiesiosiuose jis vaziavo 4a, o posukius iveikinejo 3a pavara, kas aisku buvo labai paranku priesininkams...
'bole' finisavo 4as savo vaziavime ir tik deka 'Anglosakso' isskrydimo is trasos nefinisavo paskutinis...
'AF1' startavo puikiai, islaikydamas savo pozicija, taciau "Misko" posukyje, issipleses i antra pozicija ir jau bandes akcelerutis pajuto duzteljima ir jo bolidas apsisuko... Pirma rata jis baige ketvirtu, po to "Misko" posukyje aplenke 'Yes', taciau sekanciam rate, kai bande iveikti "Dugno" posuky visiskai nuspaudes akceleratoriu ir stabdyti kuo veliau pries "Misko" posuky neapskaiciavo savo jegu ir isleke i zvyro sekcija, ko pasekoje oro angos prisipilde zvyro, smelio ir akmenu, kas neleido pakankamai ausinti variklio sekcija.. Bolidas tapo labai nestabilus ir 'AF1' buvo apsisukes dar keleta kartu. Pries vaziavimo pabaiga, isslydes "Cempionu posukyje" ir jau akceleraves jis staiga pamate is desines atvaziuojanti, ratu ji lenkianti "W-V" atstova 'BENIS'. Jie nestipriai susidure, taciau abu tese lenktynes.
Stai ka apie si incidenta pasake pats AF1: "Pamaciau, kad is desines vezlio greiciu juda volkswagen bolidas, kadangi jis mane turetu lenkti ratu pristabdziau ir vos jis pravaziavo sukryzminau traektorija, kad iseit i tiesiaja pilnu greiciu, taciau ir cia jis staiga pristabde ir as ji siek tiek pastumiau. Laimei abu teseme lenktynes be jokiu pasekmiu. Tikiuosi kita karta jis tiesiog lenktyniaus, o ne atsargiai iveikines posukius, kaip pensininkas."
Visumoje komandos vadovai patenkinti, kad naujas aerodinaminis paketas taip puikiai pritapo prie bolido ir tikisi, kad artimiausiu metu komandai pavyks pritraukti remeju, kurie galetu finansuoti komandos testines sesijas.
"Team Patrick"