GP5 apzvalga

Jūs esate čia:
2001 Gruodžio 08 d. 14:21

Taigi ivyko ilgai lauktas "GO-1" etapas ant ledo - GP5.
Buvo isties smagu, turbut kiekvienas padare bent po kelis suktukus kvalifikacijoje ar vaziavime, ir nors buvo laaaabai salta, niekas nepajuto jokio diskomforto.
Sulaukem ir pretendentu i GO-1, atvyko 'Anglosaksas' ir 'T-zex' , kurie isbande savo jegas trasoje (laukiam is jusu atsiliepimu ;) ).
Sakyciau etapo 'Rookie of the GP' tapo Gyvate, kuri kvalifikavosi 9-oje pozicijoje, o lenktynes baige net 7-oje, ir per pati vaziavima nepadare nei vienos klaidos !!!
Buvo pora laaabai smulkiu incidentu, netgi incidentuku... viename ju as biski stumtelejau BENI (sorry man :) ), bet abu teseme lenktynes, net nenumete apsisukimu :) ...

Laukiam komentaru ir ispudziu aprasymo is kitu dalyviu.



AF1
PS Visa info bus patalpinta i GO-1 direktorija keliu dienu begyje.

2001 Gruodžio 08 d. 15:08

hello all,

kaip sako musu bernie tikrai pagaliau sulaukem etapo ant ledo(jau greit galesim sakyti, kad isbandem daugiau nei tikri f-1 pilotai- ir sausa, ir slapia, ir netgi ledine trasa). Nepaisant to, kad buvo beprotiskai salta, bet, kad smagu tai turbut niekas net nebandys gincytis. Sutinku su AF1, kad gyvate vare tikrai sauniai. As tik paskui supratau, kodel man taip sunku buvo vaziuot su tuo 1 bolidu, ji vaziavo ramiai, neforsuodama ivykiu ir viskas jai puikiai pavyko. Paklausus apie stabdzius, ji pasake as nelabai pasiekiu, bet siaip geri. Tai va, gyvate, nebuvo ten stabdziu, nebuvo...
Apie musu "vabalu" komanda galiu pasakyti, kad po paskutiniu testu musu komanda tikejosi, kad bus labai sunku kitiems, nes jie paprasciausiai tokiomis salygomis nebuvo vaziave. Musu remejai tikejosi, kad si karta mums turi pavykti...
Tai irode kvalifikacija. Mes buvome greitesni uz visus. Pirma karta "vabalu" komanda uzeme pirma staro linija. Kadangi rysys su remejais buvo palaikomas visu lenktyniu metu, tai jie labai nudziugo suzinoje kvalifikacijos rezultatus. Bet kaip sakoma gera pradzia tik puse darbo...Antra starto pozicija mane kiek baugino, nes maciau kaip is ten sunkiai startavo anglosaksas. Deja, bet man atsitiko tas pats.. ir kai tiesiojoje nukritau i 5 vieta, pamaciau pries save besisukanti AF1....bum bum ir visi beveik jau pabege.....bet lyderiams tas pats atsitiko 2 rate, taigi po antro rato 1 ir 2 pozicijas uzeme "vabalu" pilotai. Musu komanda taip ir tikejosi finisuoti, deja nepaaiskinamas experto islekimas i sniega(ar tik nebus cia rankeliu prideje "yr" atstovai- kaip ten su atsuktais ratais?:)), yes nepastebejimas ir praleidimas, susistumdymai su AF1 atnese, tai ka ir turim dabar
2 ir 3 vietas.Gaila, kad ne pergale uzbaigem sezona, bet tikrai su tvirtais pareiskimais ateiciai....Mes visada sakem, kad esam bent jau 2 komanda tai tikrai, bet naujajame sezone kelsim galvas ir auksciau.......Aciu uz geras lenktynes, atsiprasau, jei ka isstumiau(>AF1), >YES- palauk ateis ir tavo laikas....


su viltimis ateiciai
BENIS

2001 Gruodžio 08 d. 15:41

Dar noriu pasakyty DIDZIULI ACIU musu teisejams: 'Teisutis' 'Leika' ir 'bassvoice' , kurie eilini karta labai gerai teisejavo, nepaisant nerealaus salcio.
Beje laimetojams buvo isteigti prizai (atleiskit, nezinau kuris is Jusu tai suorganizavo, tad parasykite prasom patys :) )...

Aciu teisejams! Mes kartu - sauni komanda!


AF1

2001 Gruodžio 08 d. 15:50

Sveiki,

Jau pries GP minejau, kad komanda Maya pateiks siurprizu. Ju buvo sociai. Naudodamiesi reglamento suteikiama galimybe, paskutiniame etape laikinai pakeiteme Kaili kitu pilotu - Anglosaksu, kurio debiutas buvo visai neblogas.
Antras siurprizas - Gyvate buvo vienintele, kuri nepadare ne vienos didesnes klaidos! Kai kam galejo susidaryti ispudis, kad Gyvate keicia savo stiliu. Anaiptol, stilius islieka tas pats - viska daryti kitaip, negu visi. Kai visi vaziuoja tvarkingai laikydamiesi trasos ribu, Gyvatei butinai reikia skraidyti, o kai visi stengiasi pralenkti vienas kita skraidydami is trasos, darydami saulutes ir kitaip lauzydami kartus (bei pridarydami darbo teisejams), Gyvate vaziuoja cykiai cykiai ir... uzima antra vieta savo vaziavime!
Komandos vadovybe uz toki leta, bet pastovu progresa labai Gyvate giria, per peti tapsnoja, o ir pati Gyvate is laimes savame kailyje (tiksliau, skurkeje) nesitveria. Ir pazada ir tolesni, galbut leta, bet nepermaldaujama progresa.

Beni > to karto stabdziai visai neblogi buvo... Ar tikrai vaziavai tuo be numerio, nes as jokiu problemu neturejau...

2001 Gruodžio 09 d. 10:03

na ka gi...
mano ispudziai tikrai ne kokie...
bent jau is mano vaziavimo...
tikrai dziaugiuos kad Gass atvaziavo pirmas, visgi mano komandos draugas..
taciau labai liudziu...
tikrai galejau pasirodyti geriau per kvalifikacija, na cia dar niekas......
bet kas buvo poto...
startas pavyko, nors Gass ir aplenke mane taciau isleke antrame posukyje...
tapau pirmas
pirmi ratai buvo nuostabus...
net nustebau kad per 3 ratus pavyko pabegti taip toli ( kiek zinau per visa tiesiaja )
taciau netiketas apsisukimas tam paciame antrame posukyje palaidojo mano viltis i pergale:((
Gass mane aplenke:(
na vaziavau antras...
po keliu ratu, vel tam paciam antrame posukyje pamaciau anglosaksa ir Gass...
abu buvo isslyde uz trasos...norejau lenkti Gass bet tas netiketai uzstojo kelia, staigiai stabdziau ir apsisukau...
kol isvaziavau Gass jau buvo toli...
dar ne viskas...
po keliu ratu vel prisivijau anglosaksa, gyvates posukyje jis pradejo slisti, as buvau ties jo pavaru deze...
neturejau kur detis sukkau kiek imanoma i kaire, isvaziavau uz trasos ribu, taciau to buvo negana...pasokau ant anglosakso rato ir reziausi i siena...kartas uzstrigo....
kol issikapanojau mane jau buvo aplenke af1 ir gyvate:(
negana to paskutiniame rate uzgeso variklis!!!!
teiseju pagalba ji uzvedem, bet jau buvo per velu...
( ir lenktyniu metu jauciau kad variklis nori uzgesti kai vaziuoji letesnius posukius )

Nusivyles technika ir savimi aprekiau mechanikus...
sie prase ju neatleisti is darbo...
prisieke kad tokiu lenktyniu daugiau nebus...
paziuresim...

Sveikinu nugaletoja...vaziavimas buvo nuostabus...:)

o ateiciai galiu pasakyti, cia jau garantuoju tikrai, kad kitose lenktynese KSM atstovai tikrai bus pirmi...Na bent jau as tai tikrai...

P.S. V-W --> nemanykit kad esat antra komanda...pagal rezultatus is vieno gp nieko neimanoma spresti...vat paziurejus i visu vaziavimu rezultatus, aisku kas antra komanda, o gal net ir pirma>:

2001 Gruodžio 09 d. 13:55

HaMLeT>
aplenke af1 ir gyvate:( ..

ten buvo bole, o ne as :)

2001 Gruodžio 09 d. 15:15

Sveiki,
as pats esu labiausiai nusivyles , nes pirmavau nuo 2 iki 9 rato, poto sniegai ir ragai tik trecias... :(,
Hamlet>
mes esam 2-tra komanda jau ne pirma Gp, paziurek i statistika, praeita buivom antri si turbut busim pirmi, pabandysiu paskaiciuoti : Year racing 15 tasku + 8 taskai = 23, Wirtgen -vabalai = 12+10= 22 , nu blyn likom antri, bet vos ne pirmi , taigi nemanau kad reikia abejoti musu antros vietos stiprumu :)
Viska parase Benis, mano klaida mate Bassvoice, zodziu pats kaltas kad nelaimejau, nors 5 rate buvau aplenkes AF1 ir Arus ratu, ir maciau sniega kelinciu Beni ir Yes pries save..., sis sportas ziaurus, neaplenkiau ju ratu, o jie eme ir pasivijo mane, maza to nepagarbiai pasielge ir dar aplenke :(
Na iki kito GP

2001 Gruodžio 09 d. 15:22

labash,
Chia tipo tikejausi daugiau ledo.. :), bet pats likau su ledo gabalu po pazaschiu.. :), jauchiu reikes uzpirkt meteriologini biura ,eeee, tipo kad butu minus 60 ,vejas, lijundra,zaibai ir kiti palankus man faktoriai.. :),
Sheip gonkes buvo chiki, tik gaila Vabalu ir ypac to vabalo, kuris susivare paciame gale - Experto, ir shiaip yra priekaistu lenktyniu organizatoriams, kai as taisiausi salma, kodel nebuvo isleista "safety cart" bolidas :), juk salia leke pashelusiu greiciu Gyvate (shaunuole :) ), ir visi kas netingejo, net ir teisejas begom aplenke :(,
Na shiaip viskas cool
Anglosaksas

2001 Gruodžio 09 d. 16:00

Dar karta isitikinau, kad esu TOP-draiveris. Manau ateinanciame sezone KSM sudarys shaunus duetas, Gass- patyres ir piktas, ir HaMLet- perspektyvus, bet dar nepatyres. Ish tokio dueto galima tiketis tik vieno- Pergales.

Shiam GP musu komanda specialiai nebuvo pasiruoshusi, nes ateinanti sezona prades su senu bolidu- letesniu, bet patikimesniu, todel buvo nutarta tiesiog eksperimentuoti su vazhiuokle ir naujomis "najachik"( vienu zho ruskos) padangomis. Be to susidurimo metu su Gyvate buvo ishbandytas bolido kebulo standumas- atlaike, viskas tvarkoj. Deja Gass truputi jauchia sprando skausma, todel kol kas nedalyvaus naujo bolido kurime.

Jausdamas kiu komandu spaudima, Gass ta pachia diena pratese pratybas ledo treke prastesneje lygoje- "Kaisiadoriu Lada klubas". Pratybos pasiteisino, nes i viduri pratybu Gass viename ish vazhiavimu paeme pirma vieta, o kituose vazhiavimuose be keletos suktuku rezultatai taip pat atrode neblogi.

Nors ir brangiai musu komandai kainavo pakeisti susizheidusi Leika i Hamlet, bet dabar jau drasiai tikiu jo galimybemis siekti 2 vietos. Manau ateinanti sezona deretu ivesti nauja skaichiavimo sistema, nes pilotai gales kovoti tik del 2-12 vietu, nes I vieta visada ims Gass.

Beje, nors ant popieriaus ash gavau garbinga 6 vieta, bet neoficialiai pagaliau pirma karta savo vazhiavime laimejau, kas rodo musu seno bolido dideli potenciala. Deja be Hamlet ash didesnio pasiprieshinimo ir nesulaukiau. Aishku tai ishejo i nauda, nes turejau daug laiko eksperimentams. Zhiurovai galejo grozhetis mano naujai atrastomis trajektorijomis, panashiomis i Nascar serijos pasvirusias trasas. Nepaisant diedelesi vibracijos vazhiujant shlaitais, manau tokios trajektorijos pasiteisino. Taipogi teisejas, stovejes prie mishkelio galejo stebeti mano- kaip ledo treko prfesionalo vazhioavima, i posuki ilekiant milzhinishku greichiu ir ciuozhiant shonu.

Nors nuotaika sugadino Hamlet mechaniko grubios klaidos, bet KSM pripazhysta, kad shis Go-1 etapas buvo labai shaunus: visi turejo ka veikt- ir teisejai stumde kartus, ir belaukiantys sportininkai mate grazhia kova.

IKI kitu susitikimu

Gass

2001 Gruodžio 09 d. 16:01

Anglosaksas>
LOL
:D

Gass>
aisku ejai tai neblogai, bet kodel kvalifikavaisi tik 8-as? ;)


btw, visa info jau yra:

http://www.f-1.lt/GO-1

2001 Gruodžio 09 d. 16:17

Na musu komanda patenkinta rezultatais. Juk dar nesykio ant auksciausios garbes pakylos nestojo kitos komandos atstovas. Jei "Year racing" trasoje-visiems kitiems nelaikas galvoti apie pergales.
Dabar apie varzybas. Dar pries varzybas "Year racing" pranese, kad siam GP nepateiks jokiu naujoviu ir vaziuos beviltiskai nusenusiu praeito etapo bolidu.Taip ir buvo. Tai buvo su remejais suderintas protestas del musu komandai nepaskelbtu trasos pakeitimu.Ta puikiai parodo kvalifikaciniai rezultatai. Vietoj iprastos 1ir 2 pozicijos "Year racing" gavo 4 ir 5. Tuomet mechanikai pasinaudoje per kvalifikacinius vaziavimus gautais duomenimis, sureguliavo senuosius bolidus ovalo trasai. Reguliavimas dave puikius rezultatus: Yes vaziavo stabiliai ir viens po kito lenke priesininkus ir baige pirmas. Arus reguliavimai buvo idealus ir jau starte is pirmos vietos isiplese i prieki. Antrame posukyje pirmas, pirma rata baige turedamas pranasuma pries antroje vietoje vaziuojanti vabalu atstova -expert per puse tiesiosios! NEREALUS PRANASUMAS! Taciau pries gyvates posuki luzo difuzorius ir bolidas prarado sukibima su trasa. To pasekoje ivyko viens po kito pasikartojantys suktukai-bolidas buvo praktiskai nevaldomas! Buvo keli pasirinkimai-arba vaziuoti i boksus arba toliau padeti rinkti mechanikams duomenis apie bolido elgsena ovale. Pasitarus su komandos vadovybe buvo nutarta likti trasoje, o pilotas Yes perspetas, kad nespaustu bolido persmarkiai ir kad su jo technika gali pasikartoti toks pat nutikimas. Arus beviltiskai toliau sukinejosi trasoje ir per viena rata atsiliko tiek, kad vaziavo paskutinis, o keli bolidai jau lenke ratu.
Tuomet mechanikai atliko puiku darba - per viena rata radijo rysiu pilnai perreguliavo bolido variklio, pavaru dezes perdavimo kampus, stabdziu balansa. Bolidas tapo siek tiek paklusnesnis. Tada Arus mete visas jegas vytis priesininkus. Buvo atsikovotas prarastas ratas ir net laimeta papildoma pozicija.
Komanda ypatingai dziaugiasi Yes laimejimu, ne jis pasiektas su pasenusia technika ir galejo buti pasiektas tik aukstojo piloto meistriskumo deka, bet tai dar vienas auksas i komandos muzieju.
"Year racing" komanda surinko visus reikiamus duomenis apie ovalo trasa ir jau sekancio GP metu pristarys nauja bolida. Visi gales ir toliau, kaip iprasta stebeti "Year racing" dvigubus triumfus.

Year racing atstovas spaudai.

P.S. Dziugu del visu komandu didziulio progreso, taciau noreciau visus paraginti buti realistais-visa kita sezona dominuos "Year racing".
Benis> "Year racing" tikrai neprisidejo prie jusu bolidu ratu atsukinejimo. Taciau apie difuzoriaus luzi pranese atitinkamiems organams. Juo lab, kad po varzybu Arus paemus atsargini bolida ir sukant testinius ratus-luzo priekinio rato trauke! ir beliko i boksus parvaziuoti su trimis ratais. Sie faktai sukele tam tiktu itarimu, taciau tolimesne tyrimu eiga kontrolius teisesaugos pareigunai.

P.S. Savaitgalis buvo puikus. Dekojame visiems uz dalyvavima. Ypatingas dekui teisejams ir visam VK

2001 Gruodžio 09 d. 18:41

"Team Patrick" press release reg. GP5
Sunday, December of 9-th
Vilnius, Lithuania

Komanda "Team Patrick" buvo nepasiruosusi tokiam staigiam oro salygu, bei trasos konfiguracijos pasikeitmams. Bet kadangi musu komandos biudzetas labai ribotas, nuo pat GP4 nebuvo atliekami jokie gyvi testiniai vaziavimai, apart testu aerodinaminiame tunelyje.
Taciau tai nesutrukde komandai visgi atvykti i GP5 ir parodyt isties neblogu rezultatu. Kadangi naujai pasamdyti mechanikai nezinojo kaip regulioti bolida ledo, ovalo formos trasai, buvo pasirinktas labai rizikingas kelias: 'AF1' ir 'bole' bolidai buvo suregulioti skirtingai - 'bole' bolidas buvo sureguliotas pagal GP3 duomenys, o 'AF1' bolidas - pagal GP4. Skirtumas buvo tik aerodinamikoje. Kadangi komanda nespejo paruosti dvieju bolidu su naujais aerodinaminiais elementais, naujove surizikavo isbandyti 'AF1', jo bolidas kaip tik ir tapo kvalifikacinio vaziavimo 'tamsiuoju arkliuku', kadangi pilotas kvalifikavosi net 3-ioje (komandos rekordas!) vietoje, palikes uz saves tokius GO-1 grandus kaip: arus, Yes, Gass bei progresuojanti naujoka HaMLeT.
Taciau 'bole', pasirinkusiam konservativius bolido nustatymus pasiseke maziau - vos prasidejus kvalifikacinio vaziavimo Out-Lap'ui jis radijorysiu perdave komandos techniniam direktoriui, kad is greiciu dezes sklinda kazkoks keistas garsas, bet tuo nepasibaige bolido problemus... iveikus "Dugno" posuki 'bole' pastebejo, kad desine padanga itartinai vibruoja... professionalo akis jo neapgavo - telemetriniai duomenys parode, kad tai yra pakabos reversines traukes antgalio asigalio gedimas. Tad stabdziu balansas tapo neprognozuojamas - desinys ratas stabde tik 15% pajegumu. Taigi desiniosios puses stabdziu nepakankamumas trasoje, kur visi keturi posukiai yra desini dave savo rezultata...
Per laika, likusi iki vaziavimo gedimas buvo pasalintas, taciau greiciu dezes uzesys liko, tiesiog neliko laiko pakeisti greiciu dezes.
Bet startavus is paskutines pozicijos jau pirmam rate 'bole' parode savo meistriskuma - isiverze i antra pozicija ir pradejo vytis lyderi, po nedidelio incidento nukrito i ketvirta vieta, po to vel vaziavo uztikrintai antroje pozicijoje, bet... staiga greiciu dezes uzesys tapo bildesiu ir 'bole' pranese i pitus, kad uzsikirto ir nebeveikia 1a, 2a, 5a ir 6a pavaros, tad tiesiosiuose jis vaziavo 4a, o posukius iveikinejo 3a pavara, kas aisku buvo labai paranku priesininkams...
'bole' finisavo 4as savo vaziavime ir tik deka 'Anglosakso' isskrydimo is trasos nefinisavo paskutinis...
'AF1' startavo puikiai, islaikydamas savo pozicija, taciau "Misko" posukyje, issipleses i antra pozicija ir jau bandes akcelerutis pajuto duzteljima ir jo bolidas apsisuko... Pirma rata jis baige ketvirtu, po to "Misko" posukyje aplenke 'Yes', taciau sekanciam rate, kai bande iveikti "Dugno" posuky visiskai nuspaudes akceleratoriu ir stabdyti kuo veliau pries "Misko" posuky neapskaiciavo savo jegu ir isleke i zvyro sekcija, ko pasekoje oro angos prisipilde zvyro, smelio ir akmenu, kas neleido pakankamai ausinti variklio sekcija.. Bolidas tapo labai nestabilus ir 'AF1' buvo apsisukes dar keleta kartu. Pries vaziavimo pabaiga, isslydes "Cempionu posukyje" ir jau akceleraves jis staiga pamate is desines atvaziuojanti, ratu ji lenkianti "W-V" atstova 'BENIS'. Jie nestipriai susidure, taciau abu tese lenktynes.
Stai ka apie si incidenta pasake pats AF1: "Pamaciau, kad is desines vezlio greiciu juda volkswagen bolidas, kadangi jis mane turetu lenkti ratu pristabdziau ir vos jis pravaziavo sukryzminau traektorija, kad iseit i tiesiaja pilnu greiciu, taciau ir cia jis staiga pristabde ir as ji siek tiek pastumiau. Laimei abu teseme lenktynes be jokiu pasekmiu. Tikiuosi kita karta jis tiesiog lenktyniaus, o ne atsargiai iveikines posukius, kaip pensininkas."

Visumoje komandos vadovai patenkinti, kad naujas aerodinaminis paketas taip puikiai pritapo prie bolido ir tikisi, kad artimiausiu metu komandai pavyks pritraukti remeju, kurie galetu finansuoti komandos testines sesijas.

"Team Patrick"

2001 Gruodžio 09 d. 20:10

Visiems > :)))

Beni > Tik dabar supratau, kokia logika vadovavaisi, klausdamas manes, kaip vaziavo mano kartas ir ji pasirinkdamas. Manau, mastei mazdaug taip: "Jeigu Gyvate nedaro klaidu ir atvaziuoja antra, reiskia jos pasirinktas kartas turi buti nerealiai geras!" :)
Deja, kartas buvo normalus. Tiesiog Gyvate sikart gerai vaziavo. Gal jau susidare igudziai, o gal Gyvates globejas sv. Mika pagaliau isklause jos maldu (siaip ar taip, Suomija - sniego salis)... :)

2001 Gruodžio 09 d. 20:54

AF1> del suintensyvejusio musu naujo bolido kurimo, mes tiesiog neturejom laiko pasiruoshimui shio savaitgalio lenktynems, todel kvalifikacines varzhybos tapo kaip treniruotes, o varzhybos kaip kvalifikacija. Ir tik musu lenktyninku profesionalumo deka taip lengvai pavyko perprasti pakitusias bolido valdymo savybes. Kitos varzhybos nusimato beviltishkos kitu komandu atzhvilgiu, nes surinkti duomenys jau panaudoti ieshkant optimalaus bolido balanso.


Gass

2001 Gruodžio 09 d. 21:11

AF1> Kazkas http://www.f-1.lt/GO-1 cia blogai. Siulymas perzhiuret mano tashku kraiti. Perejes per GP-1 - GP-5, ish kuriu 1,3,5 dalyvavau suskaiciavau 20 tashku. Bet gal kartais kazhkas pas mane su matematika blogai..? nezhinau.

2001 Gruodžio 09 d. 22:54

Gass>
su matematika gal ir neblogai, bet kad skaiciuojam TIK NUO GP4, t.y. faktiskai tik dvieju etapu duomenys iskaityti :)

2001 Gruodžio 10 d. 08:33

cia paskaites visus komentarus iskilo labai idomiu minciu:
AF1>tai kokiu greiciu tu vaziuoji, kad tave(tavo paties zodziais) pensininkai ratu lenkia?
Gyvate>turbut tas kartas visas jegas atidave tavo vaziavime, nes as vaziuodamas ten stabdziu neradau.........be to dar ir sparnai buvo sureguliuoti netinkamai ko pasekoje posukiuose jautesi vibracija i padangas
KSM>as nesuprantu biciukai ar jus susalot per daug ar ka?Gal jums akys nuo sniego baltumo apako? Klausimai apie 2 komanda yra aiskus, o jusu nepavadinciau net 3 komanda, nes Patrikai tikrai stipresni........o jusu teamas sudare konkurencija tik 2 vaziavime......

2001 Gruodžio 10 d. 08:39

BENIS>
ce gi reklaminis triukas :)
o vaziavau as tikrai greitai, tik suktukus dariau del mineto bolido nestabilumo...
man vis dar peiliu yra Misko posukis... blin... bent 4 kartus ten apsisukes sustojau :(

2001 Gruodžio 10 d. 09:19

JEEEGEEELEEE !!!

2001 Gruodžio 10 d. 10:15

PIRMIAUSIA DIDELIS A C I U LEIKAI, KURIS, NORS DEL OBJEKTYVIU PRIEZASCIU IR NEGALEJO BUTI VARZYBOSE, RADO GALIMYBE ATVAZIUOTI IR ISTEIGE APDOVANOJIMUS ETAPO NUGALETOJAMS !!!!!!!!!!!!!!!!!
Teisejai, prarade viena labai svarbu savo komandos nari, sukosi kiek imanydami. Nebuvo apsieita be mazyciu nesusipratimu, taciau galiausiai pasikalbejus su pilotais teisybe buvo atstatyta. Beje, kvalifikacijoje vel uzvire arsi kova. Si syki del patekimo i B pogrupi ligsiolinis GO-1 varzybu lyderis Arus tik 0.03 s aplenke labai perspektyvu naujoka Hamlet.
Varzybu metu vyko labai arsi kova visose trasos vietose, taciau nepaisant trasoje dominavusio agresyvaus pilotu vaziavimo stiliaus kova buvo korektiska ir teisejai oficialu ispejima pareiske tik AF1, kuris chempionu posukyje uzkirto kelia ratu ji lenkianciam Beniui. Tikimes, kad AF1 uz savo manevra atsiprasys nuskriausto piloto (o ne izeidines vadindamas pensininku) ir tuo sis incidentas bus uzbaigtas:)

VT Teisutis

2001 Gruodžio 10 d. 11:08

Leika>
Sorry, kad iskarto taves asmeniskai nepadekojau, bo dingai man kvalifikuojantis (lygtai ?), tad tau BIG, HUGE, ENORMOUS THANKS!

Teisutis>
Ispejima priimu, kalte pripazistu, BENIO atsipraseu iskart po finiso.
Bet savo zodziu del pensininko neatsiemu :) ir kelio as jam neuzkirtau, o stumtelejau i galine desini desiny aerodinamini oro srautu nukreipikli :)

AF1

2001 Gruodžio 10 d. 12:56

AF1> kai sakant is salies geriau matyti. O as tuo metu kai tik stovejau ant kalniuko uz keliu metru . Todel tau ir nepavyko praslysti pro viska matancias grieztu teiseju akis:)))

2001 Gruodžio 10 d. 13:03

Teisutis>
OK, as gi nepiktybiskas pazeidejas :)

2001 Gruodžio 10 d. 14:17

AF1 > Visi pazeidejai taip sako... :)

2001 Gruodžio 10 d. 14:54

Gyvate> tu ce 'nevoznikai', bo kita karta gausi DQ.. uz superstabilu ir leta vaziavima :)))

2001 Gruodžio 10 d. 15:04

beni> kita kart priesh sesdamas i karta pasiklausk kur gazas ir kur stabdzhiai.

AF1> nuo ketvirto GP? Hmmm... kazhka jau ryshkiai preleidau, bet anyway...

Leika> Kita kart del prizu isteigimu ish anksto perspek, nes dabar nei shiaip nei taip, KSM buves atsovas isteigia priza, o ji pasiima kazhkoks tai Yes. Kita kart labiau stengciaus:) Bet shiaip labai didelis dekui.

Gass

2001 Gruodžio 10 d. 15:28

Sveiki, viskas buvo jau geriau. Gal ateityje placiau galesime taikyti toki reglamento punkta kaip 'pagalba is salies'. Nes esant ypac tokioms salygoms vienu metu viska matyti ir buti ta pagalba, siekiant isvengti kai kuriu velesniu nesusipratimu, yra, svelniai tariant, gana problematiska. Kaip manot?

Iki maloniu susitikimu

2001 Gruodžio 10 d. 15:36

bass>
gerai pastebejei, bo vienintelis tu padedinejai isslydusiems "Misko" posukyje, man kitoj vietoje padejo "bole"...

Manau jau galima susitarti, kad nedalyvaujantys vaziavime ne tik stebi kitu pasirodymus, o pamacius 'uzkibusi' kolega - skuba jam i pagalba...

2001 Gruodžio 10 d. 15:38

Sveiki visi,
Is jusu komentaru supratau kad lenktynes buvo fantastiskos. Sveikinu visus nugaletojus ir tuos kuriems koja pakiso ledas. Labai gaila, kad ne nuo manes priklausanciu aplinkybiu atvykti nagalejau. DAR KARTA SVEIKINU NUGALETOJUS.

2001 Gruodžio 10 d. 16:28

Kaili> kita kart noretume, kad pasveikintum trasoje arba, kad mes turetumem sia galimybe

2001 Gruodžio 10 d. 21:51

Sveiki, visi :-)
Lenktynės buvo nerealiai smagios - pačios šauniausios iš iki šiol buvusių. Sveikinu nugalėtoją Yes ir, be abejo, šaunųjį "Vabalų" duetą - niu vyrai, jūs pavarėte :-)
Dėl savo rezultatų jaučiuosi kaltas prieš komandą ir pažadu, kad kitąsyk pasistengsiu pasirodyti nors šiek tiek geriau :-)
Prie "Patrick Team pressoffice" pranešimo neturiu nieko bepridėti, gal tik tiek, kad komandos pilotas parodė, jog jis yra tikrų tikriausias top-driveris ir šios kvalifikacijos rezultatas - tik pradžia didžiojo progreso.

P.S. blyn barakai rulina : kai yra elektra, nėra interneto; kai yra internetas - nėra elektros.

2001 Gruodžio 10 d. 22:00

bole>
New York.. New York...
:D :D :D

2001 Gruodžio 11 d. 12:16

Malonu, kad apturėjote nerealų savaitgalį, spiginant tokiam šalčiui. Deja negalėjau pabūti su jumis iki galo... Džiugu, kad patiko apdovanojimai, nuo naujo sezono pasistengsime kiekvienam GP sugalvot po kokį apdovanojimą. Tada ir azartas lenktiniaut visai kitas. Sveikinu lenktynių ir toto nugalėtojus.Linkėjimai visiems :-))
PS Esu užsivertęs darbais ir rast laisvą minutę vis sunkiau, bet aš su jumis...

2001 Gruodžio 11 d. 14:03

Leika>
btw, tavo mailas man grazina laiskus :(((

2001 Gruodžio 11 d. 15:51

AF1 > Norint pritaikyti DQ uz per daug stabilu vaziavima, teks keisti SR. Nors, kai musu mielajame GO-1 klesti toks protekcionizmas (kai as netycia is trasos islekiau ir nepiktybiskai sutrumpinau distancija - is karto DQ, o kai tu nepiktybiskai prisidirbai - tik ispejimas), visko galima tiketis... :)))

2001 Gruodžio 11 d. 18:28

O shiap tai DQ turejo buti pritaikytas shiems pilotams:

Arus, Yes, Expertas ir AF1(galiu ir del kaikuriu klysti) uzh saugumo taisykliu nesilaikyma saugos zonoje. Tie suktukai man nepatiko, ash jums sakau, tikiuosi teisejai i tai sureaguos.

2001 Gruodžio 11 d. 18:54

Turiu sutikti su Gass - boksuose neturi būti jokių pokštų.

2001 Gruodžio 11 d. 22:51

jo... Gass.. sorry - kita karta laikysimes tvarkos...

2001 Gruodžio 12 d. 08:30

Suktuku nemaciau .... Bet del viso pikto ateiciai ispeju :-I

2001 Gruodžio 12 d. 09:00

Ups

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794