H. Marko: aš paaiškinau S. Perezui, kad kitos išeities nebuvo

H. Marko: aš paaiškinau S. Perezui, kad kitos išeities nebuvo
logo 2022 Gegužės 23 d. 21:01, pexels

Red Bull“ komanda Barselonoje iškovojo pergalingą dublį, tačiau varžybų metu Maxas Verstappenas ir Sergio Perezas turėjo pagrindo piktintis, nors tai buvo ir skirtingos priežastys. Ekipos konsultantas Helmutas Marko sako, kad jis supranta lenktynininkus.

Verstappenui, žinoma, pasisekė, kad Charlesui Leclercui, pirmavusiam nuo starto iki 26 rato, sugedo jėgos agregatas. Jei ne tai, pasaulio čempionas vargu ar galėjo pretenduoti į pergalę, kadangi: visų pirma, „Red Bull“ automobilis Katalonijos žiede buvo kiek lėtesnis už „Ferrari“, antra, Maxo bolide iškilo problemų su DRS ir savo susierzinimą ekipos darbu jis garsiai išsakė radijo ryšiu.

„Mes pasakėme Maxui, kad jis nusiramintų, - komentavo „Red Bull“ autosporto konsultantas. - Jam patarėme spausti DRS mygtuką tik vieną kartą ir tik tuo metu, kai bolidas nevažiuoja kelkraščiu. Jis pyko, mygtuką spaudė daug kartų, todėl DRS tai atsidarydavo, tai užsidarydavo. Tokioje situacijoje jo emocinė būsena buvo visiems aiški“.

Kai dėl Sergio Perezo, tai meksikietis neturėjo problemų su mašina, jis manė, kad gali važiuoti greičiau už partnerį, tačiau komandai buvo naudingiau, kad laimėtų Verstappenas ir tai buvo padaryta imantis tam tikrų taktinių manevrų“.

Sergio buvo labai nepatenkintas, ir šiuo klausimu štai ką pasakė H. Marko: „Jis buvo visai kitoje taktikoje ir buvo aišku, jog jis nesugebės nuvažiuoti iki finišo su antru vidutinių padangų komplektu. Todėl mes neabejojome, kad Maxas visą distanciją sugebės nuvažiuoti greičiau.

Jei Sergio kreipsis į mane asmeniškai, aš jam paaiškinsiu, kad kito varianto paprasčiausiai nebuvo. Nors, žinoma, lenktynių metu jis nusivylė ir dėl to smarkiai karščiavosi. Absoliučiai aišku, kad jis niekada nepasakys: „Aš esu pasirengęs praleisti komandos partnerį“. Tuomet jis nebūtų tikras lenktynininkas“.

Komandos vadovas Christianas Horneris po lenktynių kalbėjosi su Perezu ir apie tai užsiminė žurnalistams: „Aš kalbėjau su juo, kai tik jis išlipo iš bolido. Problema ta, kad sportininkas varžybų eigoje ne visiškai tiksliai supranta, kaip klostosi įvykiai trasoje ir ne viską žino apie komandos strategiją.

Kai jam tenka prarasti pirmąją vietą, tai visada būna nepasitenkinimo priežastimi, bet Sergio gerai susitvarkė su savo vaidmeniu komandiniame žaidime.

Manau, jog jis suprato, kad jis ir Maxas turėjo nevienodus šansus, kadangi greičio skirtumas tarp dviejų mūsų taktikos variantų buvo akivaizdus.

Turint galvoje labai aukštą oro temperatūrą, trasos dangą, aušinimo skysčio ir alyvos temperatūrą variklyje, o taip pat nestabilų DRS darbą Maxo automobilyje, nebuvo jokios prasmės leisti jiems kovoti tarpusavyje trasoje, kadangi tai taptų nesąžininga situacija.

Bet pasirodė, kad prieš lenktynių pabaigą mums vėl teko pakviesti Sergio į boksus pasikeisti naujų padangų. Abu mūsų sportininkai dirbo kaip vieninga komanda ir uždirbo maksimalų skaičių taškų, o tai mums buvo labai svarbu Barselonoje, ypač tokią dieną, kai konkurentai iš „Ferrari“ turėjo problemų.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983