H. Marko: „Ferrari“ praktiškai viską daro neteisingai

H. Marko: „Ferrari“ praktiškai viską daro neteisingai
logo 2022 Rugpjūčio 07 d. 12:02, Unsplash

Interviu Austrijos televizijai OE24 „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko kalbėjo apie pirmosios šio sezono dalies rezultatus ir išreiškė apgailestavimą, kad pagrindiniai varžovai iš „Ferrari“ per daug klysta.

  • Anksčiau esate kalbėjęs, kad vasaros atostogų norite išeiti turėdami 50 taškų pranašumą. Dabar Maxo Verstappeno persvara prieš Charlesą Leclercą yra 80 taškų. Ar kova dėl titulo jau baigta?

  • Nekalbėkite taip. Priekyje – dar devyni etapai, kuriuose bus paskirstyti 225 taškai už pergales, be to – dar sprintas ir taškai už geriausius ratus. Ne, mes negalime leisti sau atsipalaiduoti ir sėdėti rankas sudėjus.

  • Bet dar niekada nebuvo tokios didelės persvaros prieš vasaros pertrauką. Tik Niki Lauda perskaičiavus tuometinius taškus į dabartinius turėjo panašų pranašumą 1976 metais iki gaisro Niurburgringe...

  • O kas laimėjo titulą tais metais? Jamesas Huntas. Taip, tai buvo kitokie laikai. Šiuolaikinio saugumo lygio negalima lyginti su tuo, koks buvo anksčiau.

  • Sezono pradžioje buvo įspūdis, kad „Ferrari“ dominuos visus šiuos metus. Kaip jie tiek daug pralaimėjo, turėdami bene patį geriausią bolidą?

  • Praktiškai viską jie daro neteisingai. Pavyzdžiui, Budapešte. Jie pirmą kartą sezone nesugebėjo įvesti padangų į darbinę temperatūrą, o po to pasirinko neteisingą strategiją.

  • Toto Wolffas tikina, kad „Ferrari“ išnaudojo visas padangas treniruotėse ir jie neturėjo kito pasirinkimo...

  • Tokiu atveju nesuprantu, kodėl jie Leclercui neuždėjo panaudotų padangų. Jos vis tiek būtų geresnės už kietąsias. Galiausiai viską laimėjo Toto ir „Mercedes“ - jie antrą ir trečią vietą įvertino kaip didelę pergalę.

  • Ar jus tai jaudina?

  • Aš paprasčiausiai noriu pamatyti, kad Maxo pasirodymai būtų vertinami objektyviai. Po nesėkmės kvalifikacijoje jis startavo dešimtas ir nugalėjo trasoje, kurioje, kaip sakoma, nėra šansų laimėti startavus iš žemų pozicijų. Jei Maxas būtų startavęs priekyje, tai jis paprasčiausiai būtų nuvažiavęs toli nuo kitų.

  • Kur yra Verstappeno sėkmės priežastys?

  • Kai mes pakvietėme Maxą į „Formulę-1“ 17 metų amžiaus, jis turėjo didelį talentą, kokio aš esu anksčiau nematęs, bet jis buvo labai impulsyvus ir karštakošis. Po daugybės pergalių jis tapo kur kas ramesnis. Ar matėme, kaip jis lenkė varžovus po starto Budapešte? Tada pagalvojau: negi Maxas yra prie šio bolido vairo? Savo ramybe jis dabar lengvina visos komandos darbą.

  • Ar jums šis sezonas patinka labiau nei pernykštis?

  • Taip, retai kada būna taip linksma. Beveik kiekvienas savaitgalis teikia malonumą. Šis sezonas smarkiai skiriasi nuo praėjusio, kai teko dirbti nuolatinėje nervų įtampoje. Tiesiog paprasčiausiai truputį liūdna, kad „Ferrari“ daro tiek daug klaidų. Jie važiuoja prasčiau savo galimybių ir mums dėl to nėra gerai. Bet pasikartosiu – jie turi labai greitą mašiną, todėl jie dar gali sugrįžti į kovas.

  • Gerhardas Bergeris teigia, kad „Ferrari“ nesugebėjo susitvarkyti su netikėtu favorito vaidmeniu, todėl ir daro daug klaidų. Ar tai teisinga teorija?

  • Visiškai logiškas paaiškinimas.

  • Taip pat Bergeris sakė, kad be jūsų „Red Bull“ nebūtų pasiekusi tiek daug...

  • Jei Bergeris senais laikais būtų manęs klausęs, jis būtų tapęs pasaulio čempionu.

  • Ko turi klausyti Mickas Schumacheris, jei nori pasilikti „Formulėje-1“?

  • Lyginant su praėjusiu sezonu, jis geriau tvarkosi su darbu. Bet jis visą laiką buvo „Ferrari“ programoje, todėl aš ypatingai jo nestebėjau.

  • Ar suprantate, kodėl Sebastianas Vettelis nutarė pasitraukti iš „Formulės-1“?

  • Vettelis su savo charakteriu idealiai pritapo mūsų komandoje, todėl tokia sąjunga puikiai suveikė. Dabar jis turi kitus prioritetus, o mašina neleidžia kovoti dėl podiumo, todėl visai logiška, kad jis priėmė tokį sprendimą. Jei į darbą neįdėsite visos sielos, tai nieko ir nepasieksite.

  • O Fernando Alonso atveju viskas yra kitaip?

  • Jis yra labai greitas. Tai, kaip jis šiemet važiuoja, man tapo pagrindiniu šio sezono siurprizu. Manau, kad jis dar sugeba nugalėti, klausimas tik tas, ar galės „Aston Martin“ duoti jam greitą bolidą.

  • Ir paskutinis klausimas. Dėl „Red Bull“ ir „Porsche“ bendradarbiavimo. Kodėl iki šiol nėra oficialaus pareiškimo?

  • Iš pradžių turi būti patvirtintas naujas jėgos agregatų reglamentas nuo 2026 metų. Tik po to mes galėsime paskelbti visas naujienas.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 4
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553