Seniausi komentarai
kart
| Spalio 09 d. 23:10
oferis
| Spalio 09 d. 14:12

Na nevisai, siemet galima sakyt tik su vienu pilotu dali sezono vaziavo. Bet McLaren situacija rodo rysku pagerejima, po issiskirimo su Honda. Taip kad sunku cia nusprest su kuriuo motoru Rbr butu siemet geriau. Faktas tik tas, kad Honda su Rbr labiau patenkinta nei buvo su McLaren.

McLaren situacija yra ta, kad jie siemet visiskai atnaujine bolida ir nuo sezono pradzios neblogai dirba su padangom. RBR, kaip ir Ferrari turejo nemazai problemu su padangomis, ka irodo, kad jie ne visada buvo stiprus net ir ne variklinese trasose.
Senas_Kareivis
| Spalio 09 d. 22:37
Kažkas rašė kad garantuota trečia vieta ir pox tos baudos. O kaip tada kova dėl antros? Pirmos? Kaip bus su tuo pox jei vis tik tikisi kapotis dėl pirmos?
Įsivaizduokim kitais metais kovoja dėl pirmos - tai manai visi tokie “nieko nelemintys eksperimentėliai” plaidoja viltis vis tik laimėti.
Kažkas ten taškus rašė ir pan - tai parašykit ir mclaren taškus su honda ir renault. Esmės nepakeičia - jie kaip buvo treti, taip ir liko, ir greičiausiai taip ir liks kitais metais.
Klepsidra
| Spalio 09 d. 20:24
Dadabong
| Spalio 09 d. 16:40

Ir cia dar neatsizvelgiant i tai, kad puse sezono antra masina vairavo GASLY... Bet plintusui Neisaiskinsi, jis antklode ant galvos uzsimetes, vidurdieni visteik reks, kad dabar naktis.

Ir ka tai, plintuse, keicia? Red Bull auksciau cempionate? Kovoja del titulo?
Dadabong
| Spalio 09 d. 16:40
Jonaitis
| Spalio 09 d. 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Ir cia dar neatsizvelgiant i tai, kad puse sezono antra masina vairavo GASLY... Bet plintusui Neisaiskinsi, jis antklode ant galvos uzsimetes, vidurdieni visteik reks, kad dabar naktis.
Jonaitis
| Spalio 09 d. 15:21
YZF
| Spalio 09 d. 14:22

Ka tu cia parasei, bent pats supranti? #tasku #kaubojus

Ir kas sako kad Honda siemet 'kas antrame etape genda'? Tu ijunk smegenis pries prisilogindamas prie saito. Nes dvelkia rajono IQ.

P.S. Max'as galejo labai lengvai nelaimeti Vokietijos, nes pasiseke. Ir Austrijoje ne Honda laimejo o Verstapenas. O Vengrija isviso net ir neturejo buti jo pergale nes LH buvo greitesnis.

Prasivedink bezdalus jeigu tau kazkas dvelkia
YZF
| Spalio 09 d. 14:22
Jonaitis
| Spalio 09 d. 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Ka tu cia parasei, bent pats supranti? #tasku #kaubojus

Ir kas sako kad Honda siemet 'kas antrame etape genda'? Tu ijunk smegenis pries prisilogindamas prie saito. Nes dvelkia rajono IQ.

P.S. Max'as galejo labai lengvai nelaimeti Vokietijos, nes pasiseke. Ir Austrijoje ne Honda laimejo o Verstapenas. O Vengrija isviso net ir neturejo buti jo pergale nes LH buvo greitesnis.
YZF
| Spalio 09 d. 14:19
OG
| Spalio 09 d. 12:10

Siaip tai gedo atsisuk duomenis ir pasiziurek....

Verstapenas praeitais metais turejo isviso gal 3 DNF, is kuriu vienas tikrai ne del variklio. O kad Rikardas vaziavo su eksperimentiniu motoru tai cia kita kalba. Pagrindine Renault komanda irgi variklio gedimu turejo santykinai nedaug. #duomenu #ziuretojai
oferis
| Spalio 09 d. 14:12
maxpower
| Spalio 09 d. 14:01

Is visa to ka parasei as matau kad jie lygiai ten pat kur ir pernai

Na nevisai, siemet galima sakyt tik su vienu pilotu dali sezono vaziavo. Bet McLaren situacija rodo rysku pagerejima, po issiskirimo su Honda. Taip kad sunku cia nusprest su kuriuo motoru Rbr butu siemet geriau. Faktas tik tas, kad Honda su Rbr labiau patenkinta nei buvo su McLaren.
maxpower
| Spalio 09 d. 14:01
Jonaitis
| Spalio 09 d. 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Is visa to ka parasei as matau kad jie lygiai ten pat kur ir pernai
Jonaitis
| Spalio 09 d. 13:58
YZF
| Spalio 09 d. 11:43

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ
maxpower
| Spalio 09 d. 12:25
adameitas
| Spalio 09 d. 11:56

Nu bet nieko ir nepralošė. Honda kaip ten bebūtų, bet visgi progresuoja ko apie Reno nepasakysi. Dabar net ir pergalių turi apie ka prie Mclaren net ir svajot neišėjo, nors ir pilotai panašaus pajėgumo buvo ir finansinė/intelektinė bazė turbūt irgi.

Kas islose sioje visoje situacijoje tai Honda
OG
| Spalio 09 d. 12:10
YZF
| Spalio 09 d. 11:43

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.

Siaip tai gedo atsisuk duomenis ir pasiziurek....
adameitas
| Spalio 09 d. 11:56
YZF
| Spalio 09 d. 11:43

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.

Nu bet nieko ir nepralošė. Honda kaip ten bebūtų, bet visgi progresuoja ko apie Reno nepasakysi. Dabar net ir pergalių turi apie ka prie Mclaren net ir svajot neišėjo, nors ir pilotai panašaus pajėgumo buvo ir finansinė/intelektinė bazė turbūt irgi.
YZF
| Spalio 09 d. 11:43
Grengas
| Spalio 09 d. 09:25

Na, turint garantuotą trečią vietą, visai verta pažaisti išbandant naujesnes variklio specifikacijas. Vis tik turi sutikti, kad tokių gedimų kaip praeitais metais su Renault, kai vos ne kas antras lenktynes sustodavo šalia trasos, beveik nebuvo.

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.
Stalke
| Spalio 09 d. 10:12
Grengas
| Spalio 09 d. 09:25

Na, turint garantuotą trečią vietą, visai verta pažaisti išbandant naujesnes variklio specifikacijas. Vis tik turi sutikti, kad tokių gedimų kaip praeitais metais su Renault, kai vos ne kas antras lenktynes sustodavo šalia trasos, beveik nebuvo.

Tikrai taip, kad uz Renault geriau, tai cia jau diskusija net nekyla, beda ta, kad Renault visai ne rodiklis
Grengas
| Spalio 09 d. 09:25
YZF
| Spalio 09 d. 09:20

Koks skirtumas ar visas variklis ar jo pagrindiniai elementai. Startai is galo/-5 poz kalba patys uz save

Na, turint garantuotą trečią vietą, visai verta pažaisti išbandant naujesnes variklio specifikacijas. Vis tik turi sutikti, kad tokių gedimų kaip praeitais metais su Renault, kai vos ne kas antras lenktynes sustodavo šalia trasos, beveik nebuvo.
YZF
| Spalio 09 d. 09:20
OG
| Spalio 09 d. 09:06

Nei vienas variklis nebuvo pakeistas del gedimo,taip ,kad nekliedek...

Koks skirtumas ar visas variklis ar jo pagrindiniai elementai. Startai is galo/-5 poz kalba patys uz save
OG
| Spalio 09 d. 09:06
Senas_Kareivis
| Spalio 09 d. 07:25

Neturėjo problemų, bet keitė variklius ne kartą - tai čia kaip nori gali vertinti.

Nei vienas variklis nebuvo pakeistas del gedimo,taip ,kad nekliedek...
Black_Death
| Spalio 09 d. 08:54
Alius Mi1925419320825276
| Spalio 09 d. 08:05

iškaba bare: rytoj alus nemokamas

Kuriam bare cia ta iskaba? :)
Virmantas Laurinavicius
| Spalio 09 d. 08:53
Kad taip ir butu :) butu dar idomiau ziureti lenktynes ;)