Seniausi komentarai
Klepsidra
| 10/09 05:49
Situacija aiski, tik terminai vis stumiasi
Senas_Kareivis
| 10/09 07:25
Neturėjo problemų, bet keitė variklius ne kartą - tai čia kaip nori gali vertinti.
MCL-_-fanas
| 10/09 07:39
Esu įsitikinęs, kad bent jau 1 variklį Honda ši savaitgalį keis :)
Alius Mi1925419320825276
| 10/09 08:05
iškaba bare: rytoj alus nemokamas
Virmantas Laurinavicius
| 10/09 08:53
Kad taip ir butu :) butu dar idomiau ziureti lenktynes ;)
Black_Death
| 10/09 08:54
Alius Mi1925419320825276
| 10/09 08:05

iškaba bare: rytoj alus nemokamas

Kuriam bare cia ta iskaba? :)
OG
| 10/09 09:06
Senas_Kareivis
| 10/09 07:25

Neturėjo problemų, bet keitė variklius ne kartą - tai čia kaip nori gali vertinti.

Nei vienas variklis nebuvo pakeistas del gedimo,taip ,kad nekliedek...
YZF
| 10/09 09:20
OG
| 10/09 09:06

Nei vienas variklis nebuvo pakeistas del gedimo,taip ,kad nekliedek...

Koks skirtumas ar visas variklis ar jo pagrindiniai elementai. Startai is galo/-5 poz kalba patys uz save
Grengas
| 10/09 09:25
YZF
| 10/09 09:20

Koks skirtumas ar visas variklis ar jo pagrindiniai elementai. Startai is galo/-5 poz kalba patys uz save

Na, turint garantuotą trečią vietą, visai verta pažaisti išbandant naujesnes variklio specifikacijas. Vis tik turi sutikti, kad tokių gedimų kaip praeitais metais su Renault, kai vos ne kas antras lenktynes sustodavo šalia trasos, beveik nebuvo.
Stalke
| 10/09 10:12
Grengas
| 10/09 09:25

Na, turint garantuotą trečią vietą, visai verta pažaisti išbandant naujesnes variklio specifikacijas. Vis tik turi sutikti, kad tokių gedimų kaip praeitais metais su Renault, kai vos ne kas antras lenktynes sustodavo šalia trasos, beveik nebuvo.

Tikrai taip, kad uz Renault geriau, tai cia jau diskusija net nekyla, beda ta, kad Renault visai ne rodiklis
YZF
| 10/09 11:43
Grengas
| 10/09 09:25

Na, turint garantuotą trečią vietą, visai verta pažaisti išbandant naujesnes variklio specifikacijas. Vis tik turi sutikti, kad tokių gedimų kaip praeitais metais su Renault, kai vos ne kas antras lenktynes sustodavo šalia trasos, beveik nebuvo.

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.
adameitas
| 10/09 11:56
YZF
| 10/09 11:43

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.

Nu bet nieko ir nepralošė. Honda kaip ten bebūtų, bet visgi progresuoja ko apie Reno nepasakysi. Dabar net ir pergalių turi apie ka prie Mclaren net ir svajot neišėjo, nors ir pilotai panašaus pajėgumo buvo ir finansinė/intelektinė bazė turbūt irgi.
OG
| 10/09 12:10
YZF
| 10/09 11:43

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.

Siaip tai gedo atsisuk duomenis ir pasiziurek....
maxpower
| 10/09 12:25
adameitas
| 10/09 11:56

Nu bet nieko ir nepralošė. Honda kaip ten bebūtų, bet visgi progresuoja ko apie Reno nepasakysi. Dabar net ir pergalių turi apie ka prie Mclaren net ir svajot neišėjo, nors ir pilotai panašaus pajėgumo buvo ir finansinė/intelektinė bazė turbūt irgi.

Kas islose sioje visoje situacijoje tai Honda
Jonaitis
| 10/09 13:58
YZF
| 10/09 11:43

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ
maxpower
| 10/09 14:01
Jonaitis
| 10/09 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Is visa to ka parasei as matau kad jie lygiai ten pat kur ir pernai
oferis
| 10/09 14:12
maxpower
| 10/09 14:01

Is visa to ka parasei as matau kad jie lygiai ten pat kur ir pernai

Na nevisai, siemet galima sakyt tik su vienu pilotu dali sezono vaziavo. Bet McLaren situacija rodo rysku pagerejima, po issiskirimo su Honda. Taip kad sunku cia nusprest su kuriuo motoru Rbr butu siemet geriau. Faktas tik tas, kad Honda su Rbr labiau patenkinta nei buvo su McLaren.
YZF
| 10/09 14:19
OG
| 10/09 12:10

Siaip tai gedo atsisuk duomenis ir pasiziurek....

Verstapenas praeitais metais turejo isviso gal 3 DNF, is kuriu vienas tikrai ne del variklio. O kad Rikardas vaziavo su eksperimentiniu motoru tai cia kita kalba. Pagrindine Renault komanda irgi variklio gedimu turejo santykinai nedaug. #duomenu #ziuretojai
YZF
| 10/09 14:22
Jonaitis
| 10/09 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Ka tu cia parasei, bent pats supranti? #tasku #kaubojus

Ir kas sako kad Honda siemet 'kas antrame etape genda'? Tu ijunk smegenis pries prisilogindamas prie saito. Nes dvelkia rajono IQ.

P.S. Max'as galejo labai lengvai nelaimeti Vokietijos, nes pasiseke. Ir Austrijoje ne Honda laimejo o Verstapenas. O Vengrija isviso net ir neturejo buti jo pergale nes LH buvo greitesnis.
Jonaitis
| 10/09 15:21
YZF
| 10/09 14:22

Ka tu cia parasei, bent pats supranti? #tasku #kaubojus

Ir kas sako kad Honda siemet 'kas antrame etape genda'? Tu ijunk smegenis pries prisilogindamas prie saito. Nes dvelkia rajono IQ.

P.S. Max'as galejo labai lengvai nelaimeti Vokietijos, nes pasiseke. Ir Austrijoje ne Honda laimejo o Verstapenas. O Vengrija isviso net ir neturejo buti jo pergale nes LH buvo greitesnis.

Prasivedink bezdalus jeigu tau kazkas dvelkia