H. Marko: mes „Ferrari“ aplenkėme beveik ratu (13)

H. Marko: mes „Ferrari“ aplenkėme beveik ratu
logo Rugpjūčio 08 d. 15:00, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko kalbėjo apie Vengrijos GP etapo rezultatus...

  • Kodėl Vengrijoje Maxas Verstappenas ir „Red Bull“ komanda lenktynių pabaigoje prarado greitį?
  • Aukštas lenktynių tempas ir mūsų pasirinkti nustatymai kur kas rimčiau nudėvėjo padangas nei planavome. Mes skaičiavome, jog kietosios padangos, kurias užsidėjome 7 ratais anksčiau nei Hamiltonas, išlaikys iki pat finišo. Gaila, bet likus 6-7 ratams iki finišo mūsų tempas nukrito. Be kokiu atveju, po to, kai „Mercedes“ atliko antrą sustojimą, mums jau buvo per vėlu į tai reaguoti.
  • Penktadienį dėl lietaus jums nepavyko padirbėti ilgoje distancijoje, o tai irgi atsiliepė?
  • Taip, mes negalėjome iš anksto nustatyti padangų dėvėjimosi lygio, todėl per lenktynes nebuvome savo įprastos sportinės formos. Bet mes buvome labai greiti, „Ferrari“ aplenkėme beveik ratu. Dabar reikia padirbėti dar daugiau.
  • Ar džiaugiatės, kad kontrakto sąlygos, kurios galėjo leisti Verstappenui išeiti iš komandos, dabar jau nebesuveiks?
  • Taip, tai šaunu, bet mes ir komandos viduje dar anksčiau buvome susitarę, jog tęsime veiklą.
  • Pierre‘as Gasly finišavo atsilikdamas visu ratu...
  • Šioje trasoje yra be galo suku aplenkti. Jis prarado pozicijas starte, po to negalėjo atsikovoti. Gasly – ne pats geriausias lenkimų specialistas, bet mes matėme, kad ir kitiems buvo sudėtinga. Savo lenktynes jis pralaimėjo dar starte.
  • Ar jis turėtų baimintis jūsų skambučių vasaros pertraukos metu?
  • Praleiskime vasaros atostogas, o tada pradėsime galvoti apie ateitį.
  • Kokios pažangos jūs laukiate iš „Honda“ po vasaros pertraukos?
  • Galios padidėjimo. Tiesiosiose mes pralaimime iki keturių dešimtųjų, todėl turime būti arčiau lyderių.
  • Jacquesas Villeneuve‘as pareiškė, kad „Honda“ jėgos agregatas duoda tokią galią dėl to, jog jis yra apskaičiuotas tik keturiomis lenktynėms?
  • Tai visiška nesąmonė.

Komentarai (13)


YZF
| Rugpjūčio 09 d. 09:20
maxpower
| Rugpjūčio 08 d. 21:34

Labai apie Alonso tiktų tavo komentaras :)

Yep, kitiems reiktu juo pasivadovauti. O tai is inercijos net patys pradeda kalbeti apie Alonsa kai as jau jo neminiu xz kiek laiko :)
CBRV
| Rugpjūčio 08 d. 22:37
fasten
| Rugpjūčio 08 d. 18:48

Ne i tema, bet ferma atsilieka, todėl, kad Italijoje policininkai per pietus sėdi bare ir gurkšnoja alų, tik italas gali iš turisto nuplėšti 80 EUR už du burgerius ir kava. Italams geriau likti su motociklais, nes kas penktas italas vaikšto nubrozdintom galunem...

na ir italu motociklai ne kazka....;ir apskritai ka jie pagamina.... **** kruva
maxpower
| Rugpjūčio 08 d. 21:34
YZF
| Rugpjūčio 08 d. 18:58

O kodel ja reiktu palikti ramybeje? Vaziuoja F1, tai ir komentuojam kaip sekasi. Kai nustos vaziuoti, nustosim ir komentuoti.

Labai apie Alonso tiktų tavo komentaras :)
YZF
| Rugpjūčio 08 d. 18:58
adameitas
| Rugpjūčio 08 d. 18:54

tai jei viskas tvarkoje kodėl nepalieki Hondos ramybėje?:)

O kodel ja reiktu palikti ramybeje? Vaziuoja F1, tai ir komentuojam kaip sekasi. Kai nustos vaziuoti, nustosim ir komentuoti.
adameitas
| Rugpjūčio 08 d. 18:54
YZF
| Rugpjūčio 08 d. 16:32

Tai kad rezultatas buvo. Jis iveike komandos drauga santykiu: "daug : 0"

Viskas tvarkoje.

tai jei viskas tvarkoje kodėl nepalieki Hondos ramybėje?:)
fasten
| Rugpjūčio 08 d. 18:48
Ne i tema, bet ferma atsilieka, todėl, kad Italijoje policininkai per pietus sėdi bare ir gurkšnoja alų, tik italas gali iš turisto nuplėšti 80 EUR už du burgerius ir kava. Italams geriau likti su motociklais, nes kas penktas italas vaikšto nubrozdintom galunem...
deivec
| Rugpjūčio 08 d. 18:05
nu tikrai...va ta F1 tapo tokia sudetinga...kad manau daugelis ziurovu nesuprato...kad Ferrari buvo atsilike tiek
paulius773
| Rugpjūčio 08 d. 17:20
Paskutiniu metu (tiksliau gal net dešimtmetį) Ferrari dirba kažkaip chaotiškai F-1. Kai pasikeis tas reglamentas kažin ar kažkas pasikeis jų naudai. Turiu tokia nuojauta, kad Mercedes niekur savo persvaros per daug nepraras kuomet keisis reglamentas, priedu dadėkime galimai ir Red Bull sustiprinti gali savo pozicijas, Renault susiimti ir patobulėti. Iš dalies Ferrari ir Renault gali būti galinga jėga, ką jiems reikia padaryti, kad tobulėti ? aukštesnės klasės specialistų, nes būtent strategiškai jie ir pralaimi šį karą.
YZF
| Rugpjūčio 08 d. 16:32
Jonaitis
| Rugpjūčio 08 d. 15:31

Ah tai va, aciu kad paaiskinai pagaliau :) Supratom kad kai Alfonsas vairavo Honda tai rezultato nebuvo ne del Hondos, o del Alfonso.

Tai kad rezultatas buvo. Jis iveike komandos drauga santykiu: "daug : 0"

Viskas tvarkoje.
Jonaitis
| Rugpjūčio 08 d. 15:31
YZF
| Rugpjūčio 08 d. 15:20

Lygiai taip pat kaip Hondos pirma vieta skaitosi o Hondos sesta vieta jau nesiskaito. O gal cia del Max'o o ne del Hondos toks rezultatas?

Ah tai va, aciu kad paaiskinai pagaliau :) Supratom kad kai Alfonsas vairavo Honda tai rezultato nebuvo ne del Hondos, o del Alfonso.
×

F-1.lt pulsas