„Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko kalbėjo apie Vengrijos GP etapo rezultatus...
- Kodėl Vengrijoje Maxas Verstappenas ir „Red Bull“ komanda lenktynių pabaigoje prarado greitį?
- Aukštas lenktynių tempas ir mūsų pasirinkti nustatymai kur kas rimčiau nudėvėjo padangas nei planavome. Mes skaičiavome, jog kietosios padangos, kurias užsidėjome 7 ratais anksčiau nei Hamiltonas, išlaikys iki pat finišo. Gaila, bet likus 6-7 ratams iki finišo mūsų tempas nukrito. Be kokiu atveju, po to, kai „Mercedes“ atliko antrą sustojimą, mums jau buvo per vėlu į tai reaguoti.
- Penktadienį dėl lietaus jums nepavyko padirbėti ilgoje distancijoje, o tai irgi atsiliepė?
- Taip, mes negalėjome iš anksto nustatyti padangų dėvėjimosi lygio, todėl per lenktynes nebuvome savo įprastos sportinės formos. Bet mes buvome labai greiti, „Ferrari“ aplenkėme beveik ratu. Dabar reikia padirbėti dar daugiau.
- Ar džiaugiatės, kad kontrakto sąlygos, kurios galėjo leisti Verstappenui išeiti iš komandos, dabar jau nebesuveiks?
- Taip, tai šaunu, bet mes ir komandos viduje dar anksčiau buvome susitarę, jog tęsime veiklą.
- Pierre‘as Gasly finišavo atsilikdamas visu ratu...
- Šioje trasoje yra be galo suku aplenkti. Jis prarado pozicijas starte, po to negalėjo atsikovoti. Gasly – ne pats geriausias lenkimų specialistas, bet mes matėme, kad ir kitiems buvo sudėtinga. Savo lenktynes jis pralaimėjo dar starte.
- Ar jis turėtų baimintis jūsų skambučių vasaros pertraukos metu?
- Praleiskime vasaros atostogas, o tada pradėsime galvoti apie ateitį.
- Kokios pažangos jūs laukiate iš „Honda“ po vasaros pertraukos?
- Galios padidėjimo. Tiesiosiose mes pralaimime iki keturių dešimtųjų, todėl turime būti arčiau lyderių.
- Jacquesas Villeneuve‘as pareiškė, kad „Honda“ jėgos agregatas duoda tokią galią dėl to, jog jis yra apskaičiuotas tik keturiomis lenktynėms?
- Tai visiška nesąmonė.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).