H. Marko: nesėkmingas S. Perezo restartas buvo mums naudingas

H. Marko: nesėkmingas S. Perezo restartas buvo mums naudingas
logo 2021 Birželio 10 d. 11:39, Pexels

Red Bull“ konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko interviu „Auto Motor und Sport“ suvedė Azerbaidžano GP rezultatus ir atmetė gandus apie galimą Pierre'o Gasly išėjimą...

  • Ar jau išsiuntėte sąskaitą „Pirelli“ dėl Maxo Verstappeno avarijos?

  • Ne. Gaila, kad tai net teoriškai neįmanoma.

  • Kiek nemaloni buvo tokia avarija apribotų komandų biudžetų sąlygomis, kai tenka taupyti kiekvieną eurą?

  • Gerai, kad automobilio pažeidimai nėra tokie dideli, Maxas atsitrenkė į tarpą ir pagrindinis smūgis teko bolido nosiai. Tačiau pagrindinė problema yra ne tame. Tuo metu mes užėmėme pirmą ir antrą vietas ir Maxo atotrūkis nuo Hamiltono galėjo būti net 15 taškų.

  • Maxui neuždirbti taškai atsiliepė kur kas skausmingiau nei Hamiltonui?

  • Man paprasčiausiai skaudu dėl tokio pasitraukimo. Mes turime greičiausio bolido ir lenktynininko kombinaciją, bet pirmaujame tik 4 taškais ir tai neatitinka realios situacijos. Kai kova vyksta su „Mercedes“, svarbu išnaudoti kiekvieną pasitaikantį šansą.

  • Kiek jūsų baiminotės, kad nugalės Hamiltonas po Verstappeno pasitraukimo?

  • Tokia tikimybė buvo gana didelė. Laimei, restarto metu Sergio Perezui prasisuko ratai ir Lewisas pradėjo jį atakuoti. Jei Sergio būtų startavęs švariau, Lewisas paprasčiausiai važiuotų paskui jį ir nebandytų atakuoti. Nesėkmingas Perezo restartas iš tiesų buvo labai naudingas mums.

  • Ar buvote įsitikinę, kad Cheko susitvarkys su hidraulikos problemomis?

  • Šansai buvo 50 su 50. Jo automobilyje prasidėjo hidraulinio skysčio nutekėjimas ir tai atsitiko anksčiau lenktynėse. Serviso zonoje per raudonas vėliavas skystis tekėjo toliau.

  • Kiek arti Perezas buvo nuo pasitraukimo iš varžybų? Juk jis sustojo trasoje iš karto po finišo.

  • Mes sustabdėme jį saugumo sumetimais. Sunku pasakyti, kokiu metu jis būtų pasitraukęs. Galėjo nustoti veikęs vairo stiprintuvas, o tai iššauktų grandininę reakciją.

  • Ar galvojate, kad Perezas jau priprato naujoje komandoje?

  • Visą savaitgalį jis vadino svarbiausius vaidmenis, taip buvo ir Monake. Trasoje Baku, kai jis važiavo laisva trasa, jis buvo greitesnis net už Verstappeną. Tai ir leido atlikti „pakirtimą“.

  • Kiek užtikrintai Verstappenas kontroliavo lenktynių eigą iki pasitraukimo? Ar jam teko demonstruoti savo įgimtą aukštą tempą?

  • Pasakyčiau, kad Maxas kontroliavo lenktynes be ypatingų problemų. Esant reikalui jis dar galėjo pagreitėti.

  • Ar galima pasakyti, kad „Red Bull“ turi universalesnį bolidą nei „Mercedes“?

  • Baku ir Monake mes turėjome pačią greičiausią mašiną, bet taip buvo ir kitose trasose. Gali būti, kad nebuvome tiek greiti Barselonoje, bet tai buvo susiję su padidintu padangų dėvėjimusi. Įprastai turime patį greičiausią bolidą, bet nekalbame apie padarytas klaidas ir panašius dalykus. Klaidų mes taip pat darome.

  • Ar planuojate dar modernizuoti automobilius konkrečioms trasoms?

  • Apskritai, mes visur esame greiti. Tektų ruošti atskirus aerodinaminius sprendimus Singapūrui, bet, ačiū Dievui, šis etapas jau atšauktas. Tvarkaraštyje yra dar viena lėta trasa – Budapeštas, bet ji nėra tokia lėta kaip Singapūre.

  • Ko jūs laukiate iš „Honda“ motoristų?

  • Stengiamės nuvažiuoti kuo daugiau etapų su pirmu varikliu. Kol kas nėra susidėvėjimo ir galios praradimo požymių, mes ir toliau jį naudojame. Bazėje Japonijos Sakuroje dabar yra tiriamas Pierre'o Gasly variklis, nes reikia suprasti, kodėl dingo galia. Jei kas ir pakeis mūsų planus naudojant jėgaines, tai jų atnaujinimo laikas.

  • Honda“ neskuba su atnaujinimais, kad pasiektų dar didesnės galios ir patikimumo?

  • Visiškai teisingai.

  • O kokios „Red Bull“ komandos perspektyvos Prancūzijoje?

  • Paul Ricarde trasa su netipišku asfaltu, kurio nėra kituose autodromuose ir su ypatinga posūkių kombinacija. Antra vertus, važiuosime ten su mintimi, kad esame patys greičiausi.

  • Kas atsitiko, kad ir „AlphaTauri“ Baku buvo labai greiti?

  • Jų bolidas buvo greitas ne tik Baku ir Monake, bet ir Imoloje. Pasilieka tam tikrų problemų, dėl kurių nepavyksta parodyti labai gero greičio visose trasose. Žodžiu, tikimės, kad „AlphaTauri“ šiemet sugebės užimti 5 vietą Konstruktorių įskaitoje. Yuki Tsunodai patinka gyventi Italijoje ir tai jau matyti pagal rezultatus.

  • Ar buvo įmanoma pasiekti pažangos per tokį trumpą laiką pervažiavus gyventi iš Anglijos į Italiją?

  • Patys matote. Taip, jis sudaužė mašiną kvalifikacijoje, bet Yuki – vienintelis iš peletono, kuris anksčiau nebuvo lenktyniavęs šioje trasoje. Ir lenktynėse jis nesuklydo.

  • Didėjant patirčiai, jis galės važiuoti vis greičiau ir greičiau...

  • Antroje sezono pusėje tikiuosi, kad jis reguliariai uždirbs taškus.

  • Ar jus stebina Pierre'o Gasly sportinė forma?

  • Ne. Jis važiuoja vis geriau ir geriau ir „AlphaTauri“ komanda jam idealiai tinka. Mes su juo turime kontraktą dar dviem metams į priekį. Nežinau, iš kur pasklido gandai apie jo perėjimą į „Alpine“. Pierre'as – jaunas prancūzas, labai madingas, todėl labai tinkantis „AlphaTauri“ prekės ženklui. Kita vertus, jis turi labai greitą bolidą ir Baku jis pasiekė puikaus rezultato. Buvo malonu matyti, kaip jis lenkia Charlesą Leclercą.

  • Ar Pierre'as neprašo jūsų jo pasodinti prie antrojo „Red Bull“ automobilio vairo?

  • Dabar toks klausimas apskritai nėra keliamas. Mes visur turime puikias pilotų sudėtis. Kai kurie žurnalistai rašo, kad mes neturime potencialių F-1 jaunuolių savo jaunimo programoje, bet Juri Vipsas laimi „Formulėje-2“, Liamas Lawsonas irgi važiuoja pirmose eilėse. Mes turime daug talentų, kurie nori lenktyniauti „Red Bull“ sudėtyje.

  • Ar Perezas padarys viską, kad išsaugotų savo vietą?

  • Taip. Bet pirmiausiai reikia pažymėti, kad jis puikiai pritapo komandoje, Perezas yra labai geras komandinis žaidėjas.

  • Ar jo pasirodymai atitinka jūsų lūkesčius?

  • Jo lenktynių tempas yra toks, kokio mes ir tikėjomės, bet kvalifikacijose jis kol kas silpnokas. Bet palaipsniui jis ir čia greitėja. Pavyzdžiui, Monake greitąjį ratą buvo galima nuvažiuoti geriau, bet ir komandos požiūris buvo neteisingas. Mes norėjome apsisaugoti su pirmu padangų komplektu ir atakuoti su antru, bet Monake ir Baku tam sutrukdė raudonos vėliavos. Reikia daryti atvirkščiai: iš pradžių įveikti „super“ ratą, o po to veikti priklausomai nuo situacijos. Avarijų kvalifikacijų finaluose vis daugėja ir tai yra ryški tendencija.

  • Kaip vertinate savo buvusio lenktynininko Sebastiano Vettelio pasirodymą?

  • Mes pamatėme Vettelį, kurį visi žinome. Podiumas – puikus pasiekimas, kaip ir jo lenkimai, kova su Gasly. Malonu matyti, kad jis atgavo formą per gana trumpą laiką. Tikiuosi, kad Vettelis taip gerai važiuos ir kitose trasose. Jis yra „numeris vienas“ Lawrence'o Strollo komandoje ir Lance'o tėvui vargu ar tai patinka.

Scuderia AlphaTauri
Komanda: Scuderia AlphaTauri 2024 sezono taškai: 7
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: AT03
Plačiau
Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983