H. Marko: “Red Bull” sportinė forma yra pusėtina

H. Marko: “Red Bull” sportinė forma yra pusėtina
logo 2017 Kovo 13 d. 06:50, Red Bull/Getty Images
„Ferrari“ bolido greičio ir „Mercedes“ mašinos patikimumo fone „Red Bull“ komandos bolidas per bandymus Barselonoje pasirodė ęsąs pusėtinos sportinės formos.
VIsų pirma, jam trūksta stabilumo ir „Red Bull“ konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko yra linkęs tai pripažinti.
„Kai kada mums nepavykdavo įšildyti padangų iki darbinių temperatūrų, o tai neleido pasiekti optimalių rezultatų”,– sakė jis, komentuodamas antrosios bandymų savaitės rezultatus.
Antra, su „Renault“ jėgainėmis kartais išlikdavo problemų, o tai privesdavo prie didelių laiko praradimų, kadangi tekdavo keisti jėgos agregatus ne tik „Red Bull“, bei ir „Toro Rosso“ mašinose.
„Keletą kartų pasikartojo gedimai MGU-K generatoriaus jutikliuose, – konstatavo Marko. – Tai prasidėjo jau pirmą bandymų savaitę ir „Renault“ mums pasakė, kad per antrą savaitę viskas bus ištaisyta, tačiau problema pasikartojo.
Atrodo, kad variklių specialistams pavyko išsiaiškinti, kad su defektu buvo visa partija jutiklių, gauta iš pašalinio tiekėjo ir dabar „Red Bull“ laukia, kol „Renault“ priims sprendimą.
Trečia, kol kas neaišku, ar kas nors iš komandų Melburne paduos protestą FIA dėl inovatyvios „Red Bull“ pakabos legalumo. Panašus sprendimas yra naudojamas ir „Mercedes“ bolide, tačiau šios komandos nevykdomasis direktorius Niki Lauda „100 proc. įsitikinęs“, kad jų naudojama pakaba atitinka Techninį reglamentą. Tačiau H. Marko yra linkęs pripažinti: “Žinoma, mes veikiame reglamento rėmuose, nors pakabos konstrukcija yra labai sudėtinga, tereikia pažiūrėti į atskirus jos komponentus“.
Sprendžiant iš visko, FIA pareikalavo iš „Red Bull“ įrodymų, kad jų naudojami techniniai sprendimai yra legalūs.
„Dabar mes turime įrodyti, kad viskas atitinka reglamentą, – komentavo austras. – Bet pilkosios zonos taisyklėse yra visuomet. Juk FIA dirba tik keli techniniai ekspertai, tuo tarpu kai kiekvienoje didelėje „Formulės-1“ komandoje jų yra šimtai“.
Tačiau ties tuo sunkumai neužsibaigia. H. Marko žodžiais, komandai kol kas nepavyko iki galo išsiaiškinti ir su RB13 važiuokle: „Mes kol kas ne iki galo supratome jos ypatumus, bet darbas yra tęsiamas. Ne visos balanso problemos yra išspręstos ir „Toro Rosso“ komandoje, nes ten irgi buvo sunkumų įšildant padangas“.
Kalbant apie gerą formą, kurią per bandymus parodė „Ferrari“ komanda, H. Marko pareiškė: „Ferrari“ pasiekė stebėtino stabilumo tokioje ankstyvoje sezono fazėje ir tai yra didelis progresas lyginant su praėjusiais metais. Todėl „Ferrari“ žada būti labai rimtu pretendentu kovoje dėl lyderio pozicijų. „Mercedes“, atrodo, kol kas turi kai kurių problemų su mašinos dugnu ir ši komanda jau neturės tokios ryškios persvaros kaip tai būdavo ankstesniais metais“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Valode 3483
2. Tadas Misevičius 3442
3. 147 3436
4. fandom 3433
5. D27 3425