Seniausi komentarai
mariusis
| Rugsėjo 14 d. 09:13
SmOg3R
| Rugsėjo 13 d. 22:19

Vettelis panašu kad greitai važiuoja tik su jo vairavimo stiliui tinkančiu bolidu. Siauras spektras bolido charakterio kuris jam tiktų. Bet netgi kai jam bolidas tinka, IMHO jis važiuoja greitai bet ne idealiai ir vis tiek praranda kažkiek laiko ką minėjo Alonso Red Bull dominavimo laiku jog Sebas per kvalifikaciją tam tikrus posūkius įveikia nepravažiuodamas per jų viršūnes t.y. įveikia ratą kuris galėtų būti geresnis bet dėka bolido vis tiek iškovoja pole. Praeitais metais IMHO Ferrari bolidas buvo pats geriausias, bet Sebas čempo neiškovojo. Alonso tuo tarpu, nors jo ir nemėgstu, bet jis nuolat sugebėdavo pritaikyti bolidą prie saves (ar atvirkšiai) ir visada išspausdavo maksimumą. Turėdamas lėtesnį bolidą su Ferrari 2 kartus per plauką neiškovojo WDC. To paties nepasakyčiau apie Hamį. Taip jis buvo greitas su McLaren ir Alonsui nenusileido taškais tuo metu, bet tai buvo lengvai valdomas top bolidas be to komandoje buvo vidinės dramos ir veiksmai įtakojantys pilotų įskaitą. Alonso neturėjo tokio laikotarpio kaip Hamis su Massa ar apskritai apibūdinant viską tame video kur Hamis daužosi pats ir daužo kitus :)

Tai pasižiūrėk Alonso pasidaužymus, nustebsi, duoda ir tas vaizdų. Dėl wdc Alonso, jam per plauką tie čempai neatėjo su galima nemaža Weberio pagalba, rbr nepatikimumu ir taškų vienas iš kito atėmimu ir subliūkšta tas Alonso toks super talentas, ale su gelda vos čempo nepaėmė. Dar prisiminkim Abu Dhabi, Alonso už Petrovo kiek verkė ir net nebuvo bandymų lenkti, tik ašarojo. Tuo tarpu Hamis prieš Rosbergą visus ginklus išbandė 2016 Abu Dabyje, kad sušikti reikalus Rosbergui ir jį kas nors aplenktų. Klaidos klaidomis, bet vienas padarė viską ką gali, kitas tik paverkė į radiją. Su Massa koks ten laikotarpis buvo, kelios lenktynės? Abu yra top driveriai ir abu išspaudžia ką gali.
SmOg3R
| Rugsėjo 13 d. 22:19
mariusis
| Rugsėjo 12 d. 08:05

Nesuprasiu. Tai Vettelis lygiai toks pats greitas tik su top bolidu ir Alonso taip pat ir visi likę čempionai. Kalba prasidėjo ne apie tai, bet jau krypstama nuo pradinės minties kas sugeba važiuoti ką duoda, o kam spineriai išeina trasoje.
Viską suabsoliutini, atrodo tik Hamiltonas tas klaidas darė.

Vettelis panašu kad greitai važiuoja tik su jo vairavimo stiliui tinkančiu bolidu. Siauras spektras bolido charakterio kuris jam tiktų. Bet netgi kai jam bolidas tinka, IMHO jis važiuoja greitai bet ne idealiai ir vis tiek praranda kažkiek laiko ką minėjo Alonso Red Bull dominavimo laiku jog Sebas per kvalifikaciją tam tikrus posūkius įveikia nepravažiuodamas per jų viršūnes t.y. įveikia ratą kuris galėtų būti geresnis bet dėka bolido vis tiek iškovoja pole. Praeitais metais IMHO Ferrari bolidas buvo pats geriausias, bet Sebas čempo neiškovojo. Alonso tuo tarpu, nors jo ir nemėgstu, bet jis nuolat sugebėdavo pritaikyti bolidą prie saves (ar atvirkšiai) ir visada išspausdavo maksimumą. Turėdamas lėtesnį bolidą su Ferrari 2 kartus per plauką neiškovojo WDC. To paties nepasakyčiau apie Hamį. Taip jis buvo greitas su McLaren ir Alonsui nenusileido taškais tuo metu, bet tai buvo lengvai valdomas top bolidas be to komandoje buvo vidinės dramos ir veiksmai įtakojantys pilotų įskaitą. Alonso neturėjo tokio laikotarpio kaip Hamis su Massa ar apskritai apibūdinant viską tame video kur Hamis daužosi pats ir daužo kitus :)
mariusis
| Rugsėjo 12 d. 08:05
SmOg3R
| Rugsėjo 11 d. 23:40

Tu suprask kad Hamiltonas buvo ir yra greitas tik su top bolidu. Kitu atveju sugebėjo nusileisti Buttonui, darė klaidas bei avarijas - faktas.

Nesuprasiu. Tai Vettelis lygiai toks pats greitas tik su top bolidu ir Alonso taip pat ir visi likę čempionai. Kalba prasidėjo ne apie tai, bet jau krypstama nuo pradinės minties kas sugeba važiuoti ką duoda, o kam spineriai išeina trasoje.
Viską suabsoliutini, atrodo tik Hamiltonas tas klaidas darė.
SmOg3R
| Rugsėjo 11 d. 23:40
mariusis
| Rugsėjo 11 d. 18:27

Ir koks trečdalis treniruotėse :D Taip, begalybė klaidų :D tai gal vettelio video įmesk su treniruočių crash’ais, paskaičiuosi kas daugiau :)
O tai pirmus du metus mclarene, vienus su Alonso gan lygiai kapodamasis, kitais išpešęs čempą, tai čia kas pagal tave ne top? Kitus metus su besiridenančiu mclaren sukrpaštydavęs bent po pergalę,tai čia kas, vidutinybė?
Dėl išvažiavimo iš pitlaino, tai ir Rosbergą turėjo išmesti, tas ir juk nesuspėjo. Su Massa ten buvo liūdna, bet ten buvo ligu po 2008 čempo prakišimo, ir ten jau reiktų giliau dar pasikapstyti kaip ten buvo. Massa galimai nuoskaudėlė turėjo, o Hamis čempionas, tai ir dusinosi abu. Vienas, nes čempionas, kuris pravirkdė ant apdovanojimų po Brazilijos, o kitas dėl tų ašarų matyt nuoskaudas išliedavo kontaktuose.

Tu suprask kad Hamiltonas buvo ir yra greitas tik su top bolidu. Kitu atveju sugebėjo nusileisti Buttonui, darė klaidas bei avarijas - faktas.
SmOg3R
| Rugsėjo 11 d. 23:35
Klepsidra
| Rugsėjo 11 d. 18:49

logikos levelis 9000. kas trukde Vetteliui 2014 tapti cempionu? kas trukdo Leclerk siemet laimeti cempionata pries kazkoki Hamiltona?

Leclercui trukdo bolidas kuris yra greitas tik greitose trasose ir turi nepakankamai prispaudžiamosios jėgos dėl ko yra tiesiog nestabilus posūkiose. Tuo tarpu Hamio bolidas važiuoja kaip ant bėgių. Viskas net per TV matosi kai Ferrari bolido galas yra nervingas.
Klepsidra
| Rugsėjo 11 d. 18:49
kralikas
| Rugsėjo 11 d. 04:40

Alonsui nieks netinka. Uztai ir važiuoja neaisku kur ir net lenktynėm kvalifikuotis nesugeba. F1 Laimėjo lygiai taip PAT kaip ir visi kiti būdamas laiku reikiamoje vietoj ir su vienareikšmiu, visapusišku komandos palaikymu.
Kas Hamiltonui netiko mclaren, kad nesugebejo laimėti prieš netikusi Raikonena ir dar kelis metus iki Mersedes?

logikos levelis 9000. kas trukde Vetteliui 2014 tapti cempionu? kas trukdo Leclerk siemet laimeti cempionata pries kazkoki Hamiltona?
Klepsidra
| Rugsėjo 11 d. 18:48
SmOg3R
| Rugsėjo 11 d. 13:14

Dėl Hamiltono dalinai sutinku - važiuodamas McLaren visiškai neatrodė kaip top pilotas - būdamas jaunas F1 komandos galėjo jo atsikratyti po tokių šposų kaip avarija pačiame pitlane, avarija įvažiuojant į pitlane, avarijos trasoje, paskui pastovus grybo pjovimas kovojant "wheel to wheel" su Massa bei kitais lenktynininkais. Ir žiūrint apskritai jis padarė žymiai daugiau klaidų nei Vettelis kol pagaliau išmoko (ar "išmoko"?) vairuoti normaliai tik kai isėdo į top bolidą (tas galioja ne tik Mercedes bet ir McLaren top bolidui savo laiku). Bet dabar visi pamiršo apie tai ir kalbos eina tik apie Vettelį kuriam ryškiai netinka esamo bolido filosofija.

Pirmiausia skirkim zioplas klaidas - HAM avarija pitlane, ALO cempionu siena, VET ivaziavimas i WEB Fuji ir pan nuo amzinu dejoniu apie filosifijas, galus ir priekius. Dar karta pasikartosiu - HAM ir ALO vaziavo su tuo, ka jiems dave. Vaziavo gerai, o ne apsisukinedami ar atsilikinedami per puse rato, kaip vienas toks svelnaus priekio specialistas. Top pilotas prisitaiko prie bolido ir privercia ji dirbti sau - yra n+k analiziu apie tai ir kaip kuri pilota tai itakoja.
mariusis
| Rugsėjo 11 d. 18:27
SmOg3R
| Rugsėjo 11 d. 13:15

Hamiltono, hm... begalybė klaidų: https://www.youtube.com/watch?v=KR48Q5U0AGA

Ir koks trečdalis treniruotėse :D Taip, begalybė klaidų :D tai gal vettelio video įmesk su treniruočių crash’ais, paskaičiuosi kas daugiau :)
O tai pirmus du metus mclarene, vienus su Alonso gan lygiai kapodamasis, kitais išpešęs čempą, tai čia kas pagal tave ne top? Kitus metus su besiridenančiu mclaren sukrpaštydavęs bent po pergalę,tai čia kas, vidutinybė?
Dėl išvažiavimo iš pitlaino, tai ir Rosbergą turėjo išmesti, tas ir juk nesuspėjo. Su Massa ten buvo liūdna, bet ten buvo ligu po 2008 čempo prakišimo, ir ten jau reiktų giliau dar pasikapstyti kaip ten buvo. Massa galimai nuoskaudėlė turėjo, o Hamis čempionas, tai ir dusinosi abu. Vienas, nes čempionas, kuris pravirkdė ant apdovanojimų po Brazilijos, o kitas dėl tų ašarų matyt nuoskaudas išliedavo kontaktuose.
olympes
| Rugsėjo 11 d. 14:14
Alonsito 2020 lyg su Toyota Gazoo racing theam bandys Dakarą įveikt.......(užsikas smėlyje), gales pasiim S.V sturmanu - tai ju tose kopose nieks neras ....
SmOg3R
| Rugsėjo 11 d. 13:15
Hamiltono, hm... begalybė klaidų: https://www.youtube.com/watch?v=KR48Q5U0AGA
SmOg3R
| Rugsėjo 11 d. 13:14
kralikas
| Rugsėjo 11 d. 04:40

Alonsui nieks netinka. Uztai ir važiuoja neaisku kur ir net lenktynėm kvalifikuotis nesugeba. F1 Laimėjo lygiai taip PAT kaip ir visi kiti būdamas laiku reikiamoje vietoj ir su vienareikšmiu, visapusišku komandos palaikymu.
Kas Hamiltonui netiko mclaren, kad nesugebejo laimėti prieš netikusi Raikonena ir dar kelis metus iki Mersedes?

Dėl Hamiltono dalinai sutinku - važiuodamas McLaren visiškai neatrodė kaip top pilotas - būdamas jaunas F1 komandos galėjo jo atsikratyti po tokių šposų kaip avarija pačiame pitlane, avarija įvažiuojant į pitlane, avarijos trasoje, paskui pastovus grybo pjovimas kovojant "wheel to wheel" su Massa bei kitais lenktynininkais. Ir žiūrint apskritai jis padarė žymiai daugiau klaidų nei Vettelis kol pagaliau išmoko (ar "išmoko"?) vairuoti normaliai tik kai isėdo į top bolidą (tas galioja ne tik Mercedes bet ir McLaren top bolidui savo laiku). Bet dabar visi pamiršo apie tai ir kalbos eina tik apie Vettelį kuriam ryškiai netinka esamo bolido filosofija.
mariusis
| Rugsėjo 11 d. 12:24
kralikas
| Rugsėjo 11 d. 04:40

Alonsui nieks netinka. Uztai ir važiuoja neaisku kur ir net lenktynėm kvalifikuotis nesugeba. F1 Laimėjo lygiai taip PAT kaip ir visi kiti būdamas laiku reikiamoje vietoj ir su vienareikšmiu, visapusišku komandos palaikymu.
Kas Hamiltonui netiko mclaren, kad nesugebejo laimėti prieš netikusi Raikonena ir dar kelis metus iki Mersedes?

O tu labiau įsiskaityk kas norima pasakyti. Padėsiu. Trumpai. Tiek Ham tiek Alonso važiavo su tuo ką duodavo-nesvarbu ar dominuojantis ar gelda bolidas ir tokių spinerių ir nesąmonių nedarydavo. O ką matom su Sebastianu, ką jam ferrari davė su tuo jis š malė ir dar atrodo neketina sustoti. Ir tie galai ar priekiai, čia tik pasiteisinimai. Ir kai Alonso su Hamiu neėmė titulų, jokių skundimosi anei am nebuvo, kad kažkuriam galas netinka ar priekis. Ką davė su tuo ir važiavo ir nebuvo eskalavimo man galas/priekis slysta.
deivec
| Rugsėjo 11 d. 07:32
AF1
| Rugsėjo 10 d. 11:54

Didele tikimybe kitamet pakeisti Gasly turi Juri Vips (jei F3 uzbaigs Top3, tures pakankamai superlicence points). Helmutas apie ji jau netiesiogiai yra uzsimines.

tai ka estai net sitoj vietoje lietuvius apdes :D WRC - estas, F1 - estas :)
kralikas
| Rugsėjo 11 d. 04:40
Klepsidra
| Rugsėjo 10 d. 19:42

O koks galas ar priekis tinka Alonso? Koks Hamiltonui? Kada rupejo kam? Su kuo gauna/gaudavo, su tuo ir vaziuoja/vaziuodavo. Tuo ir skiriasi top nuo vidutinybiu, atsidurusiu reikiamu laiku, reikiamoje vietoje. Dar parasykit, kad Sebui netinka ne is P1 startuoti

Alonsui nieks netinka. Uztai ir važiuoja neaisku kur ir net lenktynėm kvalifikuotis nesugeba. F1 Laimėjo lygiai taip PAT kaip ir visi kiti būdamas laiku reikiamoje vietoj ir su vienareikšmiu, visapusišku komandos palaikymu.
Kas Hamiltonui netiko mclaren, kad nesugebejo laimėti prieš netikusi Raikonena ir dar kelis metus iki Mersedes?
mariusis
| Rugsėjo 10 d. 20:42
Su tais Vetelio slydimais vos ne kai paprastam civiliui vairuotojui įsėdus iš rwd į fwd ar atvirkščiai, su vienu nepavažiuoja ir stoteles su grioviais maišo, su kitu pasirodo dar kažkas išeina. Su gerais lenktyninkais taip nebūna, o šitas matom koks geras :)
Ragaisis
| Rugsėjo 10 d. 19:55
Bet galo slydimas nera pasiteisinimas. Gal uztenka pezeti, kad del to jisai letesnis. Patyres zmogus visokiu bolidu vairaves ir cia prie galo kabinetis nebera prasmes. Gal tai ir yra silpnoji jo vieta, bet tai neturi buti taip pastebima. Bet jisai gal jau 2015 mexico gryba pjove:)) Speju, kad jisai technikos visiskai nekerta, o ferrari ji kvailina. Ir antroji versija - reikia issiaiskinti kas toks leclerc yra. Kas per zmogus tas 20metis, kad del eilinio gaidzio pinigu veltui neisleistu. Daug cia tokiu kur entuziazmas uzsibaigia pinigus pamacius ar pergaliu pasiekus:) ir tas helmut veidas per rimtas tokiuose juokinguose dalykuose. Jo veidas turetu buti pats draugiskiausias lenktynininku atzvilgiu, nes jisai tas bankas daugeliui. Jis turi buti ne kritikas ir spaudejas, o jaunimo draugas ir kalbetis su jais, o ne rodyti savo patirti slaptais sau budais. Riiciardo pasakojo kas yra helmut. Su rosbergubyra interviu:)))
Klepsidra
| Rugsėjo 10 d. 19:42
O koks galas ar priekis tinka Alonso? Koks Hamiltonui? Kada rupejo kam? Su kuo gauna/gaudavo, su tuo ir vaziuoja/vaziuodavo. Tuo ir skiriasi top nuo vidutinybiu, atsidurusiu reikiamu laiku, reikiamoje vietoje. Dar parasykit, kad Sebui netinka ne is P1 startuoti
Martynas Viederis
| Rugsėjo 10 d. 19:00
kamasolis
| Rugsėjo 10 d. 18:05

Mano nuomone Veteliui netinka slystantis bolido galas. Kaip tik tikdavo Sumacheriui, ir tinka Leclercui. Kitokio paaiskinimo nerandu, apie jo taip kritusia forma.

Netinka Sebui visiskai kai galas slysta, Red Bull kai vaziavo jam konstravo bolida, kad kuo maziau slystu galas
YZF
| Rugsėjo 10 d. 18:34
kamasolis
| Rugsėjo 10 d. 18:05

Mano nuomone Veteliui netinka slystantis bolido galas. Kaip tik tikdavo Sumacheriui, ir tinka Leclercui. Kitokio paaiskinimo nerandu, apie jo taip kritusia forma.

Ir amzini suktukai gali buti viso to pasekmes. Kai 'nepagauna galo' tai ir spinerinasi
kamasolis
| Rugsėjo 10 d. 18:05
Mano nuomone Veteliui netinka slystantis bolido galas. Kaip tik tikdavo Sumacheriui, ir tinka Leclercui. Kitokio paaiskinimo nerandu, apie jo taip kritusia forma.

F-1.lt pulsas