H. Marko: tokių kvailų klaidų C. Leclercas neturėtų daryti (13)

H. Marko: tokių kvailų klaidų C. Leclercas neturėtų daryti
logo Spalio 15 d. 22:55, Ferrari

„Red Bull“ patarėjo Helmuto Marko teigimu, „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas Japonijoje vykusių lenktynių metu padarė kvailą klaidą ir už tai buvo pelnytai nubaustas.

Minėtasis sportininkas po starto antrame trasos posūkyje neišvengė kontakto su „Red Bull“ pilotu Maxu Verstappenu. Susidūrimo metu buvo apgadintas „Ferrari“ bolido priekinis sparnas. Tuo tarpu M. Verstappeno automobilis atsidūrė už trasos ribų. Olandas nebaigė lenktynių, o C. Leclercas finišavo šeštas, bet pritaikius teisėjų skirtą laiko baudą nukrito į septintą vietą.

„Bolidas buvo stipriai pažeistas, praradome daug prispaudžiamosios jėgos. Tad Maxui nebuvo prasmės ilgai važiuoti trasoje“, - pasakojo H. Marko.

„Ironiška, tai buvo geriausias jo startas šiemet. Jis buvo visu bolidu priekyje, o Leclercas akivaizdžiai į jį atsitrenkė. Tokių kvailų klaidų neturėtų daryti tokio lygio pilotas.“

„Situacija aiški. Leclercas būtų nuvažiavęs tiesiai jei nebūtų pasinaudojęs Maxo bolidu kaip buferiu. Jei teisėjai nebūtų jo nubaudę, būčiau nieko nesupratęs. Deja, bet iš tos baudos mums nebuvo jokios naudos.“

Komentarai (13)


Tech
| Spalio 16 d. 16:21
EičJey
| Spalio 16 d. 11:53

Team radio skambėjo maždaug taip:
-we have damage, box this lap
-will do, but pace feels good
-stay out then.

Bent jau aš taip prisimenu, tai kaip ir ne leclerco kalte. Plius, kažin kiek jiems dar reikėjo stot kai nulūžo ta detale? Saugumo pavojaus kaip ir nebebuvo.

tai jau kai gabalas isitaske, matomai nenorejo rizikuot, kad parodytu juoda veliava. nes kaip bebutu sparnas jau buvo netvarkingas ir rizika didesne, kad dar kokia detale atsilups
EičJey
| Spalio 16 d. 11:53
Team radio skambėjo maždaug taip:
-we have damage, box this lap
-will do, but pace feels good
-stay out then.

Bent jau aš taip prisimenu, tai kaip ir ne leclerco kalte. Plius, kažin kiek jiems dar reikėjo stot kai nulūžo ta detale? Saugumo pavojaus kaip ir nebebuvo.
Tech
| Spalio 16 d. 10:51
AF1
| Spalio 16 d. 10:39

Charles iskart po lenktyniu pripazino, kad tai buvo jo klaida.
Laukiam Maxo (arba Helmuto :) ) prisipazinimo apie bent viena jo epizodu per pastaruosius 4 metus.

geras pastebejimas. siaip po keikvienos klaidos Leclerc kaltina visu pirma save. Olandas savo ruoztu, kaltina visus kitus tik ne save.
Tech
| Spalio 16 d. 10:47
ddt
| Spalio 16 d. 05:56

Leclerc'as ateina į tą pačią situaciją, kurioje buvo Max'as. Ego pradeda darytis toks didelis, kad nebetelpa kambaryje lyg didelis dramblys (kaip galima a) neklausyti nurodymo važiuoti į boksus b) kaip galima važiuoti su sulaužytu bolidu ir vos nenukalt paties Lewiso su nuolaužom). Jis net nesuprato kad ištaranavo Max'ą, jam tuo metu tai atrodė norm. Bet jis suaugs, ir man šioje situacijoje dabar net smagu žiūrėti, kaip Max'ui karma išmoka dividendus jo paties stilium

cia aisku, buvo klaida Leclerc, bet tai nebuvo pozicijos gynimas. Vaziuodamas vidineje puseje neturejo tiek prispaudziamos jegos, kad islaikyt neissinesant i kaire, nes ir pradejo sukti ne pagal idealia trajektorija budamas labai arti desines. o ten jau kaireje buvo visa bolida ikises Verstapenas., nors jis g ir turejo vietos dar trauktis kuo kairiau. gera metra. ne esme, matomai nesitikejo. o kas lieciacia priekio dalis nutrukusias, realu, kad jam paciam is bolido nesimato realus snapo vaizdas. greitis nenukentejo labai, tad bande buti trasoj, aisku, is salies ziurint, tai matosi, kad privalejo is kart i boksus nert. ir nezinau, ar cia komanda laiku nekviete ar jis pats bande laikytis ilgiau. anyway, baudos siuo atveju yra pelnytos
AF1
| Spalio 16 d. 10:39
Charles iskart po lenktyniu pripazino, kad tai buvo jo klaida.
Laukiam Maxo (arba Helmuto :) ) prisipazinimo apie bent viena jo epizodu per pastaruosius 4 metus.
egiduxx
| Spalio 16 d. 08:42
Misiulis
| Spalio 16 d. 02:07

Nereik maisyt septyniolkmecio maxo (kai jos toks buvo ir pjove gryba) su dabartiniu leclercu. Maxas jau gana rimtai subrendes, siemet panasu tik virna klaida padare - belgijoj.

Kodėl nereik maišyt verstapeno su leclerku? Jeigu gavo licenciją važiuoti f1 reiškia buvo pasiruošęs ir paruoštas maxas tam ar ne? Leclerkui f1 irgi tik antras sezonas nu ir ka? Ne bendras metų skaičius lenktyninko daro jį profesionalesniu, o laikas praleistas su baranka rankoj, kiataip sakant stažas.
Zdarovas
| Spalio 16 d. 08:31
ddt
| Spalio 16 d. 05:56

Leclerc'as ateina į tą pačią situaciją, kurioje buvo Max'as. Ego pradeda darytis toks didelis, kad nebetelpa kambaryje lyg didelis dramblys (kaip galima a) neklausyti nurodymo važiuoti į boksus b) kaip galima važiuoti su sulaužytu bolidu ir vos nenukalt paties Lewiso su nuolaužom). Jis net nesuprato kad ištaranavo Max'ą, jam tuo metu tai atrodė norm. Bet jis suaugs, ir man šioje situacijoje dabar net smagu žiūrėti, kaip Max'ui karma išmoka dividendus jo paties stilium

juk rase straipsni jog pati komanda ji paliko trasoj, ir nekviete i boksus nes rato iveikimo laikui itakos neturejo.
Zdarovas
| Spalio 16 d. 08:29
visu bolidu priekyje buvo :DDD uz trasos ribu :DDD
ddt
| Spalio 16 d. 05:56
Leclerc'as ateina į tą pačią situaciją, kurioje buvo Max'as. Ego pradeda darytis toks didelis, kad nebetelpa kambaryje lyg didelis dramblys (kaip galima a) neklausyti nurodymo važiuoti į boksus b) kaip galima važiuoti su sulaužytu bolidu ir vos nenukalt paties Lewiso su nuolaužom). Jis net nesuprato kad ištaranavo Max'ą, jam tuo metu tai atrodė norm. Bet jis suaugs, ir man šioje situacijoje dabar net smagu žiūrėti, kaip Max'ui karma išmoka dividendus jo paties stilium
tribeca
| Spalio 16 d. 05:54
Aiwux
| Spalio 16 d. 01:13

O Maxas tai jau niekada klaidų nedaro ir netgi nėra niekada nieko išstūmęs iš trasos :D

Isstumti is trasos irgi reikia moketi ir tai daroma ratas i rata. Siuo atveju Leclerkas priekiniu ratu pataike i Maxo automobilio sona. Be to tai kad Maxas anksciau vaziuodavo be galvos niekaip nepateisina Leclerko pasikarsciavimo ir nesusitaikymo su tuo kad starto metu buvo aplenktas pagrindinio nekenciamiausio varzovo.
×

F-1.lt pulsas