H. Marko: Verstappeno sutartyje nėra „Honda“ sąlygos

H. Marko: Verstappeno sutartyje nėra „Honda“ sąlygos
logo 2020 Lapkričio 04 d. 16:25, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd nuotr.

„Red Bull“ komanda susiduria su nauju iššūkiu. Jie turi kuo greičiau susirasti naują variklių tiekėją arba perimti šioje vietoje „Honda“ estafetę, kai koncernas paliks F-1 2021-ųjų metų pabaigoje. Kurį laiką F-1 pasaulyje sklandė kalbos apie tai, kad Maxo Verstappeno sutartyje yra sąlyga, susijusi su tuo, ar komanda turės konkurencingą jėgos agregatą, ir spekuliacijos, ar ši sąlyga būtų taikoma koncernui „Honda“ pasitraukus iš F-1. 

„Red Bull“ konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko paaiškino, kad Maxo sutartyje tokios nuostatos nėra:

„Situacija yra tokia, kad mes norime ir mums reikia konkurencingo variklio. Aišku, to paties nori ir Maxas Verstappenas, tačiau jo sutartyje nėra konkrečios išėjimo sąlygos, susijusios su tuo, turėsime „Honda“ variklius ar ne.“

Taigi iš esmės Verstappeno sutartis su „Red Bull“ liks galioti ir po 2021-ųjų metų, tačiau Marko pabrėžia tai, ką buvo ne kartą sakęs ir anksčiau: „Liksime F-1 šeimoje 2022-iais tik tokiu atveju, jeigu turėsime konkurencingą variklį, leisiantį mums varžytis dėl pergalės.“

Marko tiksliai paaiškino ir tai, ką reiškia tas konkurencingas variklis: „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Honda“ generuojamos arklio galios svyruoja nuo 15 iki 20.“ Taigi, to paties siekti turėtų ir „Red Bull“ norėdama likti sporte ir išlaikyti savo lenktynininką. 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553