„Haas“ gali turėti problemų ir Sočyje (6)

„Haas“ gali turėti problemų ir Sočyje
logo 2016 Balandžio 23 d. 06:55, Haas F1
Naujoji „Haas“ komanda tapo sensacija per pirmuosius du šių metų etapus, Australijoje ir Bahreine uždirbusi 18 taškų, tačiau Kinijoje nė vienas iš amerikiečių komandos pilotų nesugebėjo finišuoti pirmajame dešimtuke.
Visai įmanoma, kad Šanchajuje debiutuojanti ekipa susidūrė su naujais jai sunkumais, kadangi tai buvo pirmoji kalendoriaus trasa, kurioje apkrova priekinėms padangoms buvo didesnė nei galinėms.
„Haas“ kol kas neturi jokio duomenų archyvo, kuriais galėtų pasiremti, skirtingai nei kitos komandos, kadangi jai tai pirmasis sezonas „Formulėje-1“. Todėl kiekvienoje trasoje, prieš pradedant ieškoti bolido nustatymo, jai reikia viską daryti nuo nulio. Ir jei Romainui Grosjeanui Melburne pavyko finišuoti 5 vietoje, tai Bahreine komanda jau galėjo panaudoti pirmą sėkmingą patirtį dirbant su bolidu, kuri buvo gauta Australijoje. Tačiau Šanchajuje „Haas“ inžinieriai turėjo spręsti klausimus su daugybe nežinomųjų: buvo labai svarbu pasiekti, kad priekinės padangos kuo ilgiau išsilaikytų geros būklės.
Tačiau darbas su nustatymais buvo apsunkintas kelių faktorių: likus savaitei iki Kinijos GP etapo „Pirelli“ nurodė komandoms padidinti slėgį padangose nuo 22 iki 23 PSI (svarų į kvadratinį colį), dėl to padangų kontaktas su asfaltu drastiškai sumažėjo. Ir jei kitos ekipos jau turėjo panašią patirtį ir galėjo prisitaikyti prie tokios situacijos, tai „Haas“ jokios patirties neturėjo.
Be to, amerikiečių komanda pasirinko labai netinkamą laiką naujam priekiniam sparnui įdiegti: Kinijoje jos inžinieriai negalėjo suprasti, kur yra nustatymų diegimo problema – ar tai susiję su nauju sparnu, ar su važiuoklės konstrukcija apskritai. Galiausiai per lenktynes naujo sparno teko atsisakyti.
Nors, beje, komandos vadovo Guentherio Steinerio žodžiais tariant, visi sunkumai paaiškinami tik neoptimaliais nustatymais, bet apskritai važiuoklei jokių klausimų nėra.
Tačiau kartu galima nuspėti, kad Sočyje „Haas“ vėl turės problemų. Rusijos trasoje labai lygus trasos asfaltas, todėl galima nuspėti, kad ir šiemet, kaip ir per ankstesnius dvejus metus, lenktynės įvyks tik su vienu sustojimu. Dėl labai menko asfalto abrazyvumo įšildyti padangas iki darbinės temperatūros bus be galo sunku – pavyzdžiui, anksčiau tam prireikdavo net 2 ratų, todėl amerikiečių komandos vėl laukia sunki užduotis.

Komentarai (6)


Larensas
| 2016 Balandžio 25 d. 11:30
Ne taip dažnai pamatysi du fjatus aplenktus ratu, bet ruskyne šiemet gali nudžiuginti toks įvykis.
YZF DX
| 2016 Balandžio 23 d. 20:06
Smagu, kad du mcledarai bus aplenkti ratu ir vėl.
Larensas
| 2016 Balandžio 23 d. 17:57
smagu, kad bent du fjatai, tikėtina, turės problemų.
YZF
| 2016 Balandžio 23 d. 12:16
Padidejimas nuo 22 iki 23psi tikrai nera drastiskas :)
Klepsidra
| 2016 Balandžio 23 d. 08:33
26 priekyje ir 23 gale. Cia pries isvaziuojant is pitu - po to kyla dar. Gatvinei masinai tas slegio skirtumas esmes neturetu bet cia F1. Skundziasi tuo netik Haas. Seniau slegis budavo 18-19psi
Rimvydas Rozenas
| 2016 Balandžio 23 d. 07:39
biski nesuprataus slegi padidino 1 psi kas sudaro 0.068947bar.tai ce labai mazas slegis,gal turejo but kad padidintu 22-23 psi ?tada but 1,5baro tai jau tikrai reiksminga butu.kaskas ce nesirisa.
×