Monrealyje abu „Haas“ lenktynininkai startavo iš trečiosios eilės po geriausio kvalifikacinio pasiekimo amerikiečių komandos istorijoje, tačiau Kanadoje vėl nesugebėjo uždirbti taškų – jau penktose lenktynėse paeiliui šį sezoną.
Jau 18-tame rate sugedo Micko Schumacherio bolido jėgos agregatas, tiksliau – konkretus jo elementas – motoras-generatorius MGU-K. Tai buvo ketvirtas atvejis nuo sezono pradžios, kai su MGU-K būna problemų. Galima prisiminti, kad lygiai su tuo pačiu elementu Mickas bėdų turėjo per treniruotę Monake. Kevino Magnusseno MGU-K iš rikiuotės buvo išėjęs per kvalifikaciją Imoloje ir per lenktynes Monake.
O štai Baku dano automobilyje sugedo kitas motoras-generatorius – MGU-H. Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo, tokie dažni šių komponentų gedimai „Haas“ boliduose – tikra mįslė „Ferrari“ jėgainių gamintojams. Bet labiausiai tikėtina priežastis yra ta, kad VF-22 boliduose yra kur kas mažesnė prošvaisa nei „Ferrari“ ir „Alfa Romeo“ automobiliuose ir kai lenktynininkai atakuoja kelkraščius arba važiuoja per trasos nelygumus, tai jėgainė yra veikiama kur kas stipresnių smūgių.
Visi „Haas“ gedimai įvyko gana nelygiose trasoje, todėl išvada peršasi savaime ir surasti problemos sprendimo būdo kol kas nepavyksta. Bet kokiu atveju, jau greitai „Haas“ sportininkų laukia baudos už neplaninius jėgos agregato elementų keitimus – abu pilotai teturi tik po vieną leidžiamą naują MGU-K elementą.
Komanda: | Haas F1 Team | 2024 sezono taškai: | 82 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | VF-21 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |