„Honda“ atstovai prasitarė, kad sprendžiant ar ateityje likti „Formulėje-1“, galutini sprendimą gali nulemti išlaidos.
Šiemet japonai, tiekdami variklius „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ komandoms, gali pasidžiaugti geriausiu sezonu nuo sugrįžimo į sportą 2015 metais. Kartu su minėtomis ekipomis motorų gamintojas iškovojo tris pergales ir dvi „pole“ pozicijas.
Nepaisant progreso ir pasiektų gerų rezultatų, „Honda“ iki šių metų galo turi apsispręsti ar liks F-1 nuo 2021 m.
„Mes pradėjome skaičiuoti kiek viskas mums kainuos įsigaliojus naujoms taisyklėms. Pastebėjome, kad šiuo metu yra sunku visiems gamintojams. Tad viduje vyksta skaičiavimai ir diskusijos“, - kalbėjo „Honda F1“ vykdantysis direktorius Masashi Yamamoto.
„Tiesa, jog išlaidos yra didžiausia problema. Pergalės mums yra prioritetas. Jei nusprendžiame dalyvauti, siekiame tik nugalėti.“
„Teigiamai vertiname tai, jog šiemet pasiekėme tokių gerų rezultatų. Tačiau svarbiau yra balansas tarp rezultatų ir išlaidų. Turėjome padidinti investicijas, kad pavytume lyderius. O dabar svarstome kaip išlaikyti dabartinę situaciją ir sumažinti išlaidas.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |