Hulkenbergas apie 2014 bolidus

2014 Vasario 21 d. 09:24

cia pagal jo interviu AMuS:

- no comparison with the old car(s) - it's completely different, no point in comparing with last years car(s)

- when the full ERS comes into play on the straights, then the power is good/impressive, when not all systems are supplying the extra power, then it's a bit underwhelming even with open DRS

- downforce is about 15% less then last year

- which is mostly felt on "power down" at the exit of corners (no EBD)

- last year, with the EBD, they could just go on the power, and had impressive grip/traction, this year they don't have this, and need to feed in the power much more carefully

- he compares it to "driving in the rain" with last years cars

- he is vary, how this will feel in the rain/wet this year, especial in a place like Melbourne with it's slick white lines/markings on the track

- he compares the grip and the traction in the dry (this years cars) with driving on Intermediates on a damp track last year

- he says, that he is quite happy so far with FI's "brake by wire" system and setup, other teams seem to have more issues

- FI has 5 different "brake by wire" mappings, which the driver can select, but then there are options to fine tune each mapping individual

- when the teams are on top of the mappings, and the drivers get used to the new system, it will be a big help, and ensure the optimum brake balance

- but, due to the lack of downforce at the moment, the drivers brake 20-30 m earlier in the heavy braking zones

- he says, that the tyres could still play an important role this year, because of the extra torque from the engines

- out of corners, the car get's sideways, when you start to put the power down, if you are not careful, you can spin the rear wheels up until 4th gear

- at the exit of one corner, he produced 100m long tyre marks on "power down" - it's easy to "smoke" your tyres, you have to be very careful

- it's sad, that so far, the extra "kick" from the higher torque doesn't relate to much improved acceleration for the drivers, because there is just not enough grip, to get the extra power to the ground, at the exit of corners. The power is there, but at the moment not usa*** for the drivers

2014 Vasario 21 d. 10:28

O cia Rosbergo interviu po bandymu.

メルセデスAMGのニコ・ロズベルグが、2日目を迎えたF1バーレーンテストに登場。合計85周を走行し、4番手となるタイムを記録した。テスト2日目の走行を終えたロズベルグは次のようにコメントしている。

「僕たちは今日もまたかなりの周回を行うことができた。それは、信頼性に関してはテストの最初の部分はうまくいっているということを示すものだ。小さな問題はいくつか抱えたけれど、そうした問題の原因を探り、何がまだうまく機能していないのかをつきとめることが重要なんだ。クルマがあらゆる状況においてどう機能するのかを確かめるために、限界まで走らせてみる必要がある」

「パフォーマンスの面で、僕たちがどういう位置にいるのかはまだ分からない。でも、今日は僕個人にとっても素晴らしい日だったよ。初めてこの新車を快適に感じたからね。すべてのセッティングは望むような形になっていたし、ステアリングのボタンにも今では慣れ親しむことができたよ。また土曜日(22日)にクルマに乗るのを楽しみにしている」

2014 Vasario 21 d. 16:54

gerai, kad mokiausi sustiprintoj Japonų kalbos klasėj, o ne anglų tai dabar viską suprantu ką SliMMaz nukopino

2014 Vasario 21 d. 18:02

SliMMaz>>> rasybos klaidu priveliai japonu kalboje

2014 Vasario 21 d. 18:48

Galo slidinejimas tas ko reikia. Puiki ivairove. Visi jie noretu atsisesti ir paspausti knopke (gaza) ir kad butu puikus sukibimas. Figuski. Teks dabar ismokti greitai vaziuoti einant peilio asmenimis. Liuks.

2014 Vasario 21 d. 21:36

Jei jau sausai važiuojant slysta galas, tai spėju, kad tarpinių padangų taip ir nebus panaudota. Raudonas vėliavas matysim lyjant viename posūkyje.

2014 Vasario 21 d. 22:04

Mane labiausiai sokiravo "you can spin the rear wheels up until 4th gear"
wow ;)

2014 Vasario 21 d. 23:34

mazas wow, driftcarai lengvai nusukineja ratus 3 begiu is 5.

2014 Vasario 22 d. 00:11

O man labiausiai patiko si fraze "合計85周を走行し、4番手となるタイムを記録した。"

:Cool

2014 Vasario 22 d. 00:16

gaila negalima kaip nors palaikint arba įvertint kitų postus :D

2014 Vasario 22 d. 00:22

Dar visai neblogai Valtteri Bottas pasake, man patiko. Wow ;


Hyvä testipäivä tänään täälä bahrainissa. 116 kierrosta tuli kierrettyä, auto pelas luotettavasti. Eteenpäin mennään tästä hyvä jatkaa!

2014 Vasario 22 d. 06:25

Tycia ar ne, bet F1 turbut sikart pajudejo ta linkme kur ir reikejo - minus downforce ir plius sukimo momento. :)

2014 Vasario 22 d. 10:45

Astrale> tie driftkarai, kurie lengvai nusukinėja ratus trečiu bėgiu IŠ GAZO, turi po 600+ ag, milijona torko, gatvines padangas, sveria tona ir 0 daunforso. normalus tas wow.

2014 Vasario 22 d. 11:12

mizhoe: as nenoriu svaigt kas butu jeigu driftcaras kainuotu tiek kiek F-1 bolidas, turetu ERS, nebutu konstruojamas 5 zmoniu garaze ir t.t. Taip pat nevisai tikslinga lyginti padangu ploti, pavaru skaiciu dezeje, perdavimo skaiciu ir t.t. Gal tu vazineji su 100AG fwd masina ir tau tai yra WOW. kiekvienam savo. Nesipykstam. Man wow yra http://www.youtube.com/watch?v=xknKy2BJOVQ Aplenkt ir stabdymo zonoje pasistatyt, nice!

2014 Vasario 22 d. 11:29

tai ir nesvaikim tada. driftcarai tam ir daromi, kad veltų ratus, o f1 ieško sukibimo.

2014 Vasario 22 d. 13:11

mizhoe>> esmė, ta, kad dabar F-1 daug labiau priklausys nuo vairuotojo, negu nuo technikos, bolidą suvaldyti daug sunkiau kai jame daug torko ir mažai prispaudžiamos galios, prisimink auksinį F1 laiką su galingais turbo varikliais su +1000AG, be vairo stiprintuvo ir mažai prispaudžiamos jėgos, vat tada tai buvo lenktynės, ir tada tikrai turėjai turėt tvirtus kiaušius važiuot ant galimybių ribos

2014 Vasario 22 d. 13:19

ačiū, kad paaiškinote esmę.

2014 Vasario 22 d. 22:39

Na 8 begiai yra trumpesni negu 7 begiai, beto 'begis' F1 pasaulyje labai kintamas dalykas (nors siame sezone jie jau bus fiksuoti). Bet kuriuo atveju dar nuo 1996m zinome kad per paprasta lietu, 6-tu (paskutiniu) begiu visos F1 prasukdavo ratus labai lengvai tai siuo atveju nieko keisto. Ir praeitu metu V8 ta darydavo turbut kokiu 3 be didesnio vargo

TOP naujienos

F-1.lt pulsas