„Hungaroring", Budapeštas

Vengrijos GP
FAKTAI
Trasos ilgis
4,381 km
Ratų skaičius
70
Lenktynių distancija
306,630 km
TRASA
Vengrijos GP „Hungaroring", Budapeštas

Trasos rato įveikimas su Olivier Panis:

„Po neilgos starto tiesiosios į pirmą posūkį įvažiuojama šeštąja pavara. Stabdymas posūkyje labai vėlus, po stabdymo važiuojama trečiąja pavara. Tai posūkis, kuriame dažnai slysta bolidas, tačiau tai vienintelė palankesnė lenkimams trasos vieta. Antrasis ištęstas kairys posūkis yra įveikiamas antrąją pavara."

„Po to seka trečiasis trasos posūkis, kuris įveikiamas dažniausiai ketvirtąja pavara neatleidus akceleratoriaus. Dar labiau įsibėgėjama prieš ketvirtąjį trasos posūkį. Jame irgi beveik nestabdoma. Išvažiavimas iš šio posūkio nėra lengvas, nes trasa šioje vietoje eina kiek žemyn ir yra pakankamai slidu. Toliau važiuojama ketvirtąja pavara iki penktojo dešinio kilpos formos posūkio. Trasa šioje vietoje yra labai nelygi ir čia labai lengva padaryti klaidą. Po neilgos tiesiosios seka S-formos posūkis, įveikiamas antrąja pavara. Norint laimėto kuo daugiau laiko dažnai važiuojama per aukštus trasos kraštus."

„Įveikiant septintojo ir aštuntojo posūkių kombinaciją taip pat galima laimėti porą dešimtųjų sekundės jei pavyksta rasti optimalią trajektoriją. Po to seka penktąja pavara ir neatleidžiant akceleratoriaus įveikiamas devintasis trasos posūkis. Tada neilga tiesioji, jos gale jungiama ketvirtoji pavara ir įveikiamas įdomus ir tikrai geras dešimtasis posūkis. Vienuoliktas posūkis įveikiamas antrąja pavara, išvažiuojant iš jo vėl lipama ant aukšto trasos krašto ar net keletą akimirkų dviem ratais važiuojama žole."

„Išvažiavus iš jo jungiama ketvirtoji pavara, neilga tiesi atkarpa, kurios pabaiga yra nuožulni. Stabdymas prieš dvyliktą posūkį dėl šios priežasties yra nelengvas, būtina yra rasti optimalų stabdymo tašką. Trečia pavara įveikiamo ištęsto dešiniojo paskutiniojo Hungaroringo posūkio vidurinė dalis labai nelygi ir slidi, tad čia dažnai pagelbėti turi traukos kontrolė. Apskritai, šioje trasoje traukos kontrolė yra labai svarbus elementas, ypač padedantis vietose, kuriose trasos paviršius yra labai nelygus.“

Nugalėtojai:

1990: T. Boutsen „Williams”

1991: A. Senna „McLaren”

1992: A. Senna „McLaren”

1993: D. Hillas „Williams”

1994: M. Schumacheris „Benetton”

1995: D. Hillas „Williams”

1996: J. Villeneuve’as „Williams”

1997: J. Villeneuve’as „Williams”

1998: M. Schumacheris „Ferrari”

1999: M. Hakkinenas „McLaren”

2000: M. Hakkinenas „McLaren”

2001: M. Schumacheris „Ferrari”

2002: R. Barrichello „Ferrari”

2003: F. Alonso „Renault"

2004: M. Schumacheris „Ferrari”

2005: K. Raikkonenas „McLaren"

2006: J. Buttonas „Honda"

2007: L. Hamiltonas „McLaren"

2008: H. Kovalainenas „McLaren"

2009: L. Hamiltonas „McLaren"

2010: M. Webberis „Red Bull"

2011: J. Buttonas „McLaren"

2012: L. Hamiltonas „McLaren"

2013: L. Hamiltonas „Mercedes"

2014: D. Ricciardo „Red Bull"

2015: S. Vettelis „Ferrari"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: 1

Daugiausia lenkimų užfiksuota: 1

TOP naujienos

F-1.lt pulsas