„Interlagos", San Paulo

Brazilijos GP
FAKTAI
Trasos ilgis
4,309 km
Ratų skaičius
71
Lenktynių distancija
305,909 km
TRASA
Brazilijos GP „Interlagos", San Paulo

Trasos rato įveikimas su Giancarlo Fisichella:

„Starto finišo tiesiosios pabaigoje pasiekiu 310 km/h greitį ir labai staigiai stabdau pirmam kairiajam posūkiui, kuris įveikiamas 2-u bėgiu maždaug 105 km/h greičiu.

Iškart po jo seka dešinysis posūkis. Aš jungiu 3-ą pavarą ir jį įveikiu 155 km/h greičiu kartais naudojant akceleratoriaus pedalą, kad išsaugočiau bolido balansą.

Ilgas kairysis posūkis įveikiamas pereinant nuo 3-os iki 5-os pavaros, o tiesiojoje vėl pasiekiu 310 km/h greitį, kol tenka stabdyti ketvirtajam posūkiui, kuris įveikiamas 135 km/h greičiu įjungus 3-ą bėgį.

Šį kairįjį posūkį seka kitas, kurį įveikiu jau 4-a pavara, 240 km/h greičiu. Vėliau tiesiojoje pasiekiu apie 285 km/h greitį ir trasa pasuka dešiniau, šioje vietoje bolido balansas turi būti labai geras. Sekantis dešinysis posūkis yra labai status, jis įveikiamas 1-a pavara 70 km/h greičiu, kitas posūkis, jau į kairę įveikiamas 100 km/h greičiu. Po jo sekanti tiesioji yra labai trumpa ir spėju įsibėgėti vos iki 210 km/h, kai tenka stabdyti prieš lėčiausiai įveikiamą posūkį. Jį įveikiu 1-u bėgiu maždaug 70 km/h greičiu.

Nuo čia seka ilgas kairysis posūkis, įveikiamas 4-a pavara 205 km/h greičiu ir aš vėl turiu būti atsargus dėl bolido balanso šioje vietoje.
Prieš paskutinį posūkį mano greitis siekia 255 km/h ir aš įvažiuoju į jį, žinodamas, kad jo įveikimas labai svarbus, įjungęs 2-ą pavarą. Vėliau seka maždaug 650 metrų ilgio sekcija, kurią įveikiu spausdamas akceleratorių iki dugno.

Geras posūkio įveikimas sąlygoja pakankamą greitį starto finišo tiesiojoje ir pateikia puikią galimybę lenkimui prieš pat 1-ą posūkį.”

Nugalėtojai:

1990: A. Prostas „Ferrari”

1991: A. Senna „McLaren”

1992: N. Mansellas „Williams”

1993: A. Senna „McLaren”

1994: M. Schumacheris „Benetton”

1995: M. Schumacheris „Benetton”

1996: D. Hillas „Williams”

1997: J. Villeneuve’as „Williams”

1998: M. Hakkinenas „McLaren”

1999: M. Hakkinenas „McLaren”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: D. Coulthardas „McLaren”

2002: M. Schumacheris „Ferrari”

2003: G. Fisichella „Jordan"

2004: J. P. Montoya „Williams"

2005: J. P. Montoya „McLaren"

2006: F. Massa „Ferrari"

2007: K. Raikkonenas „Ferrari"

2008: F. Massa „Ferrari"

2009: M. Webberis „Red Bull"

2010: S. Vettelis „Red Bull"

2011: M. Webberis „Red Bull"

2012: J. Buttonas „McLaren"

2013: S. Vettelis „Red Bull"

2014: N. Rosbergas „Mercedes"

2015: N. Rosbergas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Descida do Sol, Subida do Logo, Bico de Pato

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Descida do Sol

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553