C. Horneris: dėl „Mercedes“ problemų kalta koncepcija, ne taisyklės

C. Horneris: dėl „Mercedes“ problemų kalta koncepcija, ne taisyklės
logo 2022 Birželio 20 d. 19:48, Unsplash

Red Bull“ vadovas Christianas Horneris mano, kad dėl „Mercedes“ problemų yra kalta pasirinkta koncepcija, o ne naujos F-1 taisyklės, pagal kurias buvo sukurti automobiliai.

Po savaitgalį Kanadoje vykusios įtemptos politinės dramos dėl FIA įsikišimo bandant sumažinti automobilių šokinėjimo problemą, kelios komandos liko nepatenkintos susidariusia padėtimi.

Šeštadienį vykusiame komandų vadovų susitikime reikalai pasiekė apogėjų, kai „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto ir C. Horneris papriekaištavo „Mercedes“ vadovui Toto Wolffui, kad šis pernelyg dramatizuoja apie savo komandos problemas ir siekia, kad FIA labiau įsitrauktų. Tuo tarpu T. Wolffas apkaltino varžovus politiniais žaidimais.

C. Horneris tvirtai laikosi nuomonės, kad „Mercedes“ problemos nesusijusios su 2022 m. F-1 taisyklėmis, kuriomis vadovaujantis buvo sukurti automobiliai, sukuriantys „žemės efektą“ ir turintys kietą pakabą. Britas mano, kad problema paprasčiausiai susijusi su tuo, kad „Mercedes“ tiesiog pasirinko netinkamą bolido koncepciją, nes ji maksimaliai išnaudojama tik tada, kai automobilis yra nuleistas labai arti žemės.

„Bent jau iki etapo Kanadoje, „Mercedes“ su savo bolidu turėjo daugiau problemų nei kiti. Bet tai būtent jų problema. Nuo jų pačių priklauso, ar jie su ta problema susitvarkys ir kaip tai padarys“, - kalbėjo C. Horneris.

„Žinau, buvo kalbama, kad kiti sportininkai taip pat dėl to skundėsi. Bet mūsų sportininkai niekada nesiskundė dėl bolido šokinėjimo. Jie yra pasakę, kad tam tikrose trasose galbūt derėtų pakeisti asfalto dangą. Tačiau mes niekada neturėjome problemų su bolido šokinėjimu. Problema ta, kad jie naudoja labai kietą pakabą. Manau, kad būtent jų pasirinka koncepcija, o ne taisyklės, yra tikroji problemos priežastis.“

C. Horneris nemano, kad reikia imtis drastiškų veiksmų problemai spręsti, nes anot jo, iki kitų metų komandos savaime išspręs problemas.

„Šiame sporte turime talentingiausius inžinierius. Labai abejoju, kad po metų sėdėsime čia ir kalbėsime apie bolidų šokinėjimo problemą, net jei ir taisyklės liks nepakitusios.“

„Šie automobiliai vis dar yra gana nauji. Juos toliau tobulinant, dalis problemų išnyks. Tad nereiktų sezono viduryje imti koreguoti techninio reglamento. Jei su bolidu važiuoti pavojinga, komanda neturėtų su juo lenktyniauti. Ji turi tokią teisę. O jei FIA mano, kad kuris nors automobilis galbūt kelia pavojų, jie gali pasinaudoti juoda vėliava.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553