„Red Bull“ patarėjas Helmutas Marko mano, kad techninė direktyva, kurią FIA inicijavo prieš Kanados GP, nebuvo tinkamai apgalvota.
Nuo pat sezono pradžios dalis F-1 automobilių tiesiojoje smarkiai šokinėja - tai yra šalutinis „žemės efekto“ sukeliamas poveikis.
Kai kurie paragino FIA imtis veiksmų, kurie padėtų išspręsti minėtą problemą, nerimaujant dėl ilgalaikės sportininkų sveikatos ir saugumo. Tačiau dalis dalyvių teigė, kad tai jiems nėra didelė problema.
Prieš lenktynių savaitgalį Monrealyje FIA, siekdama užtikrinti saugumą, išleido direktyvą, kurią komandos vertino skirtingai. Viena iš jų - „Red Bull“, kuri nenori, kad federacija imtųsi permainų sezono viduryje.
„Nemanau, kad FIA sprendimai yra teisingi. Viena komanda, „Mercedes“, turi daugiausiai problemų, o federacija staiga nusprendžia imtis veiksmų sezono viduryje“, - sakė H. Marko.
„Yra paprastas sprendimas. Reikia tiesiog pakelti automobilį. Tada nebelieka to šokinėjimo, bet prarandamas greitis. Dabar tai, ką daro FIA, yra greitas sprendimas, kuris tikrai nebuvo tinkamai apgalvotas.“
Kanados GP buvo pirmasis savaitgalis, kai FIA pradėjo taikyti savo direktyvą ir rinkti jai svarbius duomenis, kurie bus panaudoti problemai spręsti.
H. Marko pridūrė, kad dabartinė direktyvos forma yra per daug neapibrėžta ir teigė, kad „Mercedes“ bus ta komanda, kuri gali prarasti daugiausiai, kai direktyva bus pradėta taikyti praktikoje.
„Vis dar yra dalykų, kuriuos reikia pakoreguoti, nes parametrai yra pernelyg migloti. Manau, kad tai labiausiai paveiks dėl to daugiausiai besiskundžiančią komandą.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |