Na labai negražu , kad neteisingai parašė variklio techninių sąlygų , išbandant tam tikrą partiją variklių duomenų proceso patvirtinimo , o kitaip tariant , Gomologaciją. Jūs čia teisingai tai pastebėjot.
mizhoe: negalima keisti variklio kubatūrą, taip vadinamą metalą, ir nes variklis gamintojo užplombuotas. na o uždegimo kampą ir maitinimo kokybę santikyje su oru , įpurškimo trukmę galima perprogramuoti maitinimo procesorių, tuo pačiu keisis variklio galingumas tam tikram variklio sūkių diapozone. Nors perdaug suliesinus
mišinį gali pradeginti stūmoklius, arba užklynyti cilindruose sulankstant švaistiklius net gali sulaužyti alkūninį veleną. O tai švaistiklis nutrukdamas iškiša kojelę per bloko šoną apipildamas variklio alyva raudonai įkaitusį išmetimą , dūmų uždanga mums pasako šio proceso baigtį.