2005 m. K. Kobayashi tapo Italijos „Formulės-Renault“ čempionu, o 2007 m. Europos „Formulės-3“ serijoje užėmė ketvirtąją vietą.
2008-2009 m. japonas laimėjo GP2 Azijos čempionatą, o įprastose 2009 m. GP2 pirmenybėse liko 16-tas.
2009
K. Kobayashi debiutuoja „Formulėje-1“ sezono pabaigoje, kai 2-ose paskutinėse čempionato lenktynėse „Toyota“ bolide pakeičia traumuotą Timo Glocką. Brazilijos GP etape jis finišavo devintas, o Abu Dabio GP lenktynes baigė šeštas ir pelnė 3 taškus.
2010
„Toyota“ nusprendus pasitraukti iš „Formulės-1“, K. Kobayashi į savo gretas pakviečia „Sauber“ komanda. Ir, panašu, nesuklysta – japonas pasiekia neblogų rezultatų ir, dar svarbiau, savo puikiais lenkimo manevrais pritraukia nemažai gerbėjų.
2011
K. Kobayashi aukščiausią rezultatą pasiekia Monako trasoje finišuodamas 5-tas. Bendroje čempionato įskaitoje, surinkęs 30 taškų, japonas užima 12-tą vietą.
2012
Lenktyninkas pirmą kartą savo „Formulės-1“ karjeroje užlipa ant apdovanojimų pakylos – Japonijos GP užima 3-iąją vietą. K. Kobayashi čempionate surenka 60 taškų, tačiau aukščiau 12-tos pozicijos galutinėje rikiuotėje nepakyla.
2014
Pilotas po metų pertraukos grįžta į „Formulės-1“ varžybas atstovaudamas „Caterham“ ekipą.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |