Jei aš būčiau atsakingas už f-1 tech. reglamentą...
Mano reglamentas:
pono Moslio sukurtas nesąmones tiesiog panaikinčiau.
Išskyrus:
* Plokščią dugną, jokio žemės efekto.
* Išties, varikliai turi atidirbti porą lenktynių.
* Priekinių sparnų aukštis būtų ribojamas, kad nebūtų išsipisinėjama su aerodinamika.(visokie sparneliai)
* Negalimi dvigubi, trigubi ir etc. difusoriai.
* Galinio sparno ilgis būtų apibrėštas.
* KERS galia ribojama, bet naudojimas ne.
* DRS naudojimas neribojamas, skylės dydis apribotas tik.
* Jokių TCS'u
* Žodžiu būtų iš principo panaikinamas 1998m. 2009m. raglamantai.
* Mažinčiau aerodinamikos reikšmę.
// Varikliai
* Grąžinčiau atmosferikus, ir priešpastatyčiau prieš turbininius.
Siekiant išvengti dominacijos:
* Atmosferiniai varikliai ne daugiau kaip 3l ir 12 cilindrų, V ar W forma(nu čia nk naujo)
Pliusai:
1. Patikimumas, matyt. Nes iš litro spaudžiama mažiau galios.
* Turbiniai ne daugiau kaip 1,5l.
/Jei turbininio variklio forma V, tai variklis negali turėti daugiau nei 4 cilindrus.(Man atrodo kad V6 pranašesni už V4)
Pliusai:
1. Velniškai kompaktiškas. :)
/Jei turbininio variklio forma I, tai cilindrų skaičius ribojamas iki 6.
Pliusai:
1. Kompaktiškas, tam tikri pranašumai prieš V. :)
* Varikliai turėtų atlaikyti 3-4 lenktynes(Kaip suprantu, turbininiams variliams tai būtų peilis)
//PADANGOS
Iš tekėjo pareikalaučiau pagaminti padangas atlaikančias visas lenktynes, nu ir žinoma, kitus rušis. Jos iš principo turūtų būti paprastos
//Kuras ir ekologija
* Kuro kiekis būtų ribojamas(žmogiškai ir logiškai žinoma)
* Mažinamas oktanas(ne dyzeliai)
Nu žodžiu, varikliai ekologijos vardan būtų dusinami biški, bet jų tobulinimas visiškai neribojamas.
//Išlaidos
* įvedu lubas, ir jus pasikarkit po to... :D
Jokie variklių setup'ai, sūkiai nebūtų ribojami.
P.s Tikiuosi jūsų neprajuokinau, geros dienos.
P.p.s Parašykite ir savo nuomonę. Įdomu ką pakomentuotų dr. lauda ar zeto