„Williams“ pristatė FW43 bolidą

„Williams“ pristatė FW43 bolidą
logo 2020 Vasario 17 d. 13:36, Williams

Vasario 17 d. ryte „Williams“  komanda pristatė naująjį bolidą, paskelbdama mašinos nuotraukas ir komandos vadovybės komentarus savo oficialiame puslapyje.

Naujasis „Williams“ tapo FW42 bolido tąsa, ekipa pasistengė ištaisyti jo klaidas ir yra įsitikinę, jog pasieks pažangos šiais metais.

Claire Williams, komandos vadovė: „Šie metai – naujas startas mums.  Mes pasistengėme ištaisyti silpnas vietas komandoje, pasamdėme visus reikiamus specialistus, patobulinome procedūras ir resursus konkrečių lenktyninių automobilių gamybai.

Mūsų tikslas yra pertvarkyti komandą, sugrąžinti „Williams“ į kovą ir pasiekti progreso 2020 metais. Kovinė dvasia iki šiol yra gyva, mes tęsime kovą, kad sugrįžtumėm į tas pozicijas, kurių esame nusipelnę“.

Dougas McKiernanas, vyriausiasis konstruktorius: „Visa komanda bazėje rimtai dirbo ties FW43. Ypatingą dėmesį skyrėme pernykštės FW42 mašinos silpnų vietų išsiaiškinimui ir tų komponentų bei mazgų pasirinkimui, kurie užtikrintų didžiausią našumą turint galvoje mūsų ekipos turimus resursus.

FW43 koncepcijoje įdiegti pernai metų mašinos pagrindai be fundamentalių FW42 bolido pakeitimų. Svarbiu mūsų teisingo pasirinkimo kelio rodikliu turėtų būti  instrumentų koreliacija, kuriuos mes naudojome kurdami naują bolidą ir realiais duomenimis, kuriuos mes gausime lenktynių trasoje.

Darbas vėjo tunelyje yra dar tęsiamas. Mes pasiekėme nemenkos pažangos didindami aušinimo sistemos efektyvumą. Komanda išsiaiškino mechanines problemas, kurios mums trukdė 2019 metais, tame tarpe stabdžių darbą bei per didelį mašinos svorį. Mes pasiekėme progreso šiose srityse ir tam skirsime didelį dėmesį sezono metu“.

Adamas Carteris, vyriausiasis inžinierius: „Mūsų įdiegtos iniciatyvos leido padidinti visų techninių komandos padalinių darbo efektyvumą ir padėjo geriau suprojektuoti FW43. Malonu matyti, kad įtemptas darbas atneša vaisių.

Sprendimas palikti FW42 bazinę architektūrą leido sutaupyti daug resursų kuriant naują koncepciją, leido konstruktoriams susikoncentruoti optimizuojant mašinos  ir atskirų mazgų komponuotę. Kai kurių esminių parametrų išsaugojimas leido toliau tęsti aerodinamikos efektyvumo didinimo programą.

Per žiemos bandymus ir sezono eigoje svarbiausiu vertinimu turėtų būti mūsų bolido progresas lyginant su mūsų pagrindiniais konkurentais išsaugant rekordinį mūsų mašinų patikimumą.

Kiek vėliau šią savaitę mes įvertinsime mašinos greitį viename greitame rate ir ilgoje distancijoje, gausime lenktynininkų komentarus, kurie leis mums suprasti, kur mes esame lyginant su varžovais ir ką būtina daryti toliau“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794