Straipsnis pakoreguotas. Ateini už dienos ir pradedi komentuoti nesup...skaityti daugiauStraipsnis pakoreguotas. Ateini už dienos ir pradedi komentuoti nesuprasdamas kas vyksta. Kaip visada xD
P.S. Galima kokį šaltinį apie EV pardavimų kritimus?
ACEA statistika abejoti nėra prasmės, plius kiek aš su (top-middle) VW vadais kalbėjau, jie jau pernai minėjo, kad "ir ES rinkoje bus reikalų".
Tau buvo be abejo sunku susirast pačiam, nes Kreivys neseniai prisvaigo priešrinkiminių svaičiojimų apie EV skaičiaus augimą Lietuvoje ir ultra rožines svajones - kurias turbūt ir Kart palaikytų nežiūrėdamas kas parašyta, bele paminėta BEV https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-4-3-in-june-2024-battery-electric-14-4-market-share/
Kad 1400 atleidžia IR 1400 permeta į pigesnes šalis - parašyta tei...skaityti daugiauKad 1400 atleidžia IR 1400 permeta į pigesnes šalis - parašyta teisingai o tu suklydai. Kad Infineon fokusas nėra full time EV klausimai, o labiau mikro EV mobilumas - straipsnis suinterpretavo neteisingai, tu teisus. Kad EV ir PHEV pardavimai krenta dabar jau ir Europoje (ne tik JAV) - tai tiesa. Ir ką dabar?
Straipsnis pakoreguotas. Ateini už dienos ir pradedi komentuoti nesuprasdamas kas vyksta. Kaip visada xD
P.S. Galima kokį šaltinį apie EV pardavimų kritimus?
Darbuotojai atleidžiami Vokietijoje, kad nusamdyti tokius pat darbuotojus iš pigesnių šalių. Ir kaltinama ekonomika, bet ne elektromobiliai. Nes Infeon tai buvęs Siemens padalinys užsiimantis mikročipų gamyba, o tie mikročipai naudojami ir įprastuose automobiliuose.
Žodžiu trinkit šį straipsnį, nes jis neturi nieko bendro su automobiliais, nei su elektriniais, nei su kokiais kitais. Ir atsargiau nusirašinėkit.
Kad 1400 atleidžia IR 1400 permeta į pigesnes šalis - parašyta teisingai o tu suklydai. Kad Infineon fokusas nėra full time EV klausimai, o labiau mikro EV mobilumas - straipsnis suinterpretavo neteisingai, tu teisus. Kad EV ir PHEV pardavimai krenta dabar jau ir Europoje (ne tik JAV) - tai tiesa. Ir ką dabar?
Darbuotojai atleidžiami Vokietijoje, kad nusamdyti tokius pat darbuotojus iš pigesnių šalių. Ir kaltinama ekonomika, bet ne elektromobiliai. Nes Infeon tai buvęs Siemens padalinys užsiimantis mikročipų gamyba, o tie mikročipai naudojami ir įprastuose automobiliuose.
Žodžiu trinkit šį straipsnį, nes jis neturi nieko bendro su automobiliais, nei su elektriniais, nei su kokiais kitais. Ir atsargiau nusirašinėkit.
„Infineon“ atleidžia 1,4 tūkst. darbuotojų: trūksta elektromobilių pirkėjų (4)
Straipsnis pakoreguotas. Ateini už dienos ir pradedi komentuoti nesup... skaityti daugiau
Tau buvo be abejo sunku susirast pačiam, nes Kreivys neseniai prisvaigo priešrinkiminių svaičiojimų apie EV skaičiaus augimą Lietuvoje ir ultra rožines svajones - kurias turbūt ir Kart palaikytų nežiūrėdamas kas parašyta, bele paminėta BEV
https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-4-3-in-june-2024-battery-electric-14-4-market-share/
Kad 1400 atleidžia IR 1400 permeta į pigesnes šalis - parašyta tei... skaityti daugiau
P.S. Galima kokį šaltinį apie EV pardavimų kritimus?
Suprantu, kad mėgstat nusirašyti, bet gal prieš nusirašinėjant re... skaityti daugiau
Darbuotojai atleidžiami Vokietijoje, kad nusamdyti tokius pat darbuotojus iš pigesnių šalių. Ir kaltinama ekonomika, bet ne elektromobiliai. Nes Infeon tai buvęs Siemens padalinys užsiimantis mikročipų gamyba, o tie mikročipai naudojami ir įprastuose automobiliuose.
Žodžiu trinkit šį straipsnį, nes jis neturi nieko bendro su automobiliais, nei su elektriniais, nei su kokiais kitais. Ir atsargiau nusirašinėkit.