Seniausi komentarai
maxpower
| Gegužės 17 d. 00:32
mariusis
| Gegužės 17 d. 00:03

Prisimenant indycar ar kur ten, kur ratas ar kažkokia detalė nukrito ant galvos, šalmo kiaurai neperėjo kaip čia rašinėji, o liaudiškai nusuko sprandą, stuburas subyrėjo į sėdinę ir fsio, ATA. Taip ir čia jei ne halo tas strypas, gal tam lenktyninkui ratas butų galvą nusukęs ją kliudydamas. Bū tu su šalmu, aš tau iš trečio aukšto ratą numesčiau ant galvos, juk kam tas halo, užteks šalmo juk ane, kiaurai nepereis vistiek :)

Vienas dalykas Halo iš viršaus nieko neapsaugo ir antra jei paziuretum kaip atrodo f1 cockpito virsutine dalis kur prie galvos tai pamatymum, kad galvai palikta labai mazai vietos kur judet, is sonu yra gana auksti "borteliai" kurie turetu pasalinti sprando nusukimo galimybe kazkokiam objektui pataikius i salmo sona galva su visu salmu atsiremtu i to "bortelio" sona. Plius dar yra kazkoks dalykas nezinau kaip vadinasi kazkas panasaus i kaklo itvara, kur papildomai prilaiko salma.
mariusis
| Gegužės 17 d. 00:03
SliMMaz
| Gegužės 16 d. 18:10

jau kiek kartu sakyta, kad Bianchiui nebutu padejes joks Halo, jo diagnoze "Diffuse axonal injury" nuo staigios deasekleracijos. Tad as galiu ta pasakyt Bianchi tevams jei nori. Nors jie ta ir patys zino. O del pacio crasho... Nieko ten nesimato, Halo nubrozdintas, bet piloto salmas dar toli. Net nesulankste Halo, o vat piloto salma tai kiaurai butu perejes difuzorius ir perpleses galva ar ne?

Prisimenant indycar ar kur ten, kur ratas ar kažkokia detalė nukrito ant galvos, šalmo kiaurai neperėjo kaip čia rašinėji, o liaudiškai nusuko sprandą, stuburas subyrėjo į sėdinę ir fsio, ATA. Taip ir čia jei ne halo tas strypas, gal tam lenktyninkui ratas butų galvą nusukęs ją kliudydamas. Bū tu su šalmu, aš tau iš trečio aukšto ratą numesčiau ant galvos, juk kam tas halo, užteks šalmo juk ane, kiaurai nepereis vistiek :)
mariusis
| Gegužės 16 d. 23:51
mercedesss
| Gegužės 15 d. 14:46

Netrokštu aš jokios mirties nei sau, nei kitiem...
Tiesiog elgiamės kitaip, kai žinom kokios pasėkmės laukia.
Diskutuojam apie skirtingus dalykus, geriau nebeteskim peace :)
P.S. į žieda įleidžia tik su pilnai sertifikuota ekipiruote ir įranga.

Gal nebenusikalbam kaip įleidžia į NŽ :D taip šalmas privalomas, jokios kitos ekepiruotės nereikalaujama jei atvažiuoji į privačią sesiją prasukti ratų. Jei varžybos, koks fast lap ir pan, tada taip, reikia to kas reikalaujama pagal taisykles ir su paprasta mašina tavęs niekas neleis, turi atititkti visus saugumo standartus ir sėdi su ekipruoti kaip pats išsireiškei.
SliMMaz
| Gegužės 16 d. 18:29
Nors radau geresnes kokybes foto tai kaip ir baisesni tie pazeidimai atrodo nei paziurejus straipsnio nuotrauka, nors velgi nemanau, kad piloto salmas ju neatlaikytu, beto ta Halo manau piloto pozicija iskraipo. Tarkim jei Gutierezas 2014 Bahreine su HALO butu apvirtes tai ji ten "v drebizgi" sulamdyta butu buvus, o kas buvo istikruju? Piloto galva net neliete asfalto. Tai butu galima rasyt, kad "Gueterezo gyvybe isgelbejo HALO"? Ne... Nes jei ir be jos niekas negrese :)
SliMMaz
| Gegužės 16 d. 18:10
Life
| Gegužės 15 d. 12:56

Pasakyk Bianchi tėvams tą irgi.

jau kiek kartu sakyta, kad Bianchiui nebutu padejes joks Halo, jo diagnoze "Diffuse axonal injury" nuo staigios deasekleracijos. Tad as galiu ta pasakyt Bianchi tevams jei nori. Nors jie ta ir patys zino. O del pacio crasho... Nieko ten nesimato, Halo nubrozdintas, bet piloto salmas dar toli. Net nesulankste Halo, o vat piloto salma tai kiaurai butu perejes difuzorius ir perpleses galva ar ne?
A85
| Gegužės 15 d. 21:44
ddt
| Gegužės 15 d. 18:36

A85 > kiek žinau, Sennos galvą sužalojo, manoma, traukės fragmentas, kuri ne per kokpitą pradūrė, ir net nelabai šalmą, o "stiklą" (kaip ten tą "visor" teisingiau išverst?). Ir dar, jei galima, kuri šia avarija buvo stipresnė nei Ratzenbergerio, kuris trenkėsi į sieną, kuri nebuvo apsaugota padangomis? Lygiai kaip ir Sennos atveju, kuris irgi trenkėsi į pliką betono sieną. Gal kažką užmiršau. Bet man atrodo, nereikėtų iškraipyti istorijos ir remtis fake faktais, kad pagrįsti savo teoriją.

Rašiau iš atminties, tai pasirodo mano atmintis pakankamai korėta. Dabar pasižiūrėjau tai taip, abi avarijos pakankamai rimtos. Sennos mirties oficiali priežastis lyg ir buvo traukės atplaiša, o Ratzenbergeriui skilo kaukolė. Na, bet būtent tas juodas Imolos savaitgalis ir pradėjo naują požiūrį į saugumą. Atsiprašau, jei ką suklaidinau.
ArasHamis
| Gegužės 15 d. 21:17
ArasHamis
| Gegužės 15 d. 19:27

tai kokio šūdo yra vaizdo įrašas ,kurio negalima pažiūrėti.........tai nedėkite tada

aš rašiau kokio velnio įdeda įrašą ,kurio negalima pažiūrėti.....(skySport nuosavybė ,negalima peržiūrėti). aš nerašiau ,kad halo negali padėti......ir yra šūdas
maxpower
| Gegužės 15 d. 20:02
Life
| Gegužės 15 d. 13:34

Nei tu žinai, kad čia nepadėjo, nei žinai, kad neva niekam negali padėti, FIA atliko tyrimus ir padarė n bandymų, bet delfi komentatorius aišku geriausiai žino, kad halo šūdas.

It is not feasible to mitigate the injuries Bianchi suffered by either enclosing the driver’s cockpit, or fitting skirts to the crane. Neither approach is practical due to the very large forces involved in the accident between a 700kg car striking a 6500kg crane at a speed of 126kph. There is simply insufficient impact structure on a F1 car to absorb the energy of such an impact without either destroying the driver’s survival cell, or generating non-survivable decelerations.

It is considered fundamentally wrong to try and make an impact between a racing car and a large and heavy vehicle survivable. It is imperative to prevent a car ever hitting the crane and/or the marshals working near it.” Va prašau paskaityk ir spėlioti nereiks.
ArasHamis
| Gegužės 15 d. 19:27
tai kokio šūdo yra vaizdo įrašas ,kurio negalima pažiūrėti.........tai nedėkite tada
ddt
| Gegužės 15 d. 18:36
A85 > kiek žinau, Sennos galvą sužalojo, manoma, traukės fragmentas, kuri ne per kokpitą pradūrė, ir net nelabai šalmą, o "stiklą" (kaip ten tą "visor" teisingiau išverst?). Ir dar, jei galima, kuri šia avarija buvo stipresnė nei Ratzenbergerio, kuris trenkėsi į sieną, kuri nebuvo apsaugota padangomis? Lygiai kaip ir Sennos atveju, kuris irgi trenkėsi į pliką betono sieną. Gal kažką užmiršau. Bet man atrodo, nereikėtų iškraipyti istorijos ir remtis fake faktais, kad pagrįsti savo teoriją.
mercedesss
| Gegužės 15 d. 15:10
A85
| Gegužės 15 d. 15:03

Aš suprantu ką tu nori pasakyt, bet tikiuosi supranti ir mane, kad F1 jau seniai nebėra bebaimių sportas, kuriems adrenalino poreikis buvo didesnis už jų pačių saugumą. Ir tai niekada nebegrįš, nebent, vėl įvyks kažkoks civilizacinis kataklizmas. Plius ir atėjimas į sportą dabar sudėtingesnis, nei tik pinigų ir drąsos turėjimas, tai visokie pavojingi bepročiai ir taip per žemesnes formules atsifiltruoja.

Kas dėl žiedo, tai privačioj sesijoj (nu, kai pats užsisakai žiedą sau), kiek atsimenu taisykles, tai reikalavimų praktiškai nėra. Šalmai ir tai ne visada privalomi, bet jei dalyvauji ne vienas, tai lyg ir šalmo reikia. Žodžiu, priklauso kokiam tikslui žiedą nuomoji. Lankai ir etc. tik lenktynėms, ne nuo žiedo tai priklauso, o nuo organizatoriaus.

Na aš tik su moto ten važiavęs, bendroj sesijoj, ne lenktynes. Šalmai ir apranga privalėjo būti sertifikuoti, kaip dabar yra nežinau ir nesiginčysiu.
A85
| Gegužės 15 d. 15:03
mercedesss
| Gegužės 15 d. 14:46

Netrokštu aš jokios mirties nei sau, nei kitiem...
Tiesiog elgiamės kitaip, kai žinom kokios pasėkmės laukia.
Diskutuojam apie skirtingus dalykus, geriau nebeteskim peace :)
P.S. į žieda įleidžia tik su pilnai sertifikuota ekipiruote ir įranga.

Aš suprantu ką tu nori pasakyt, bet tikiuosi supranti ir mane, kad F1 jau seniai nebėra bebaimių sportas, kuriems adrenalino poreikis buvo didesnis už jų pačių saugumą. Ir tai niekada nebegrįš, nebent, vėl įvyks kažkoks civilizacinis kataklizmas. Plius ir atėjimas į sportą dabar sudėtingesnis, nei tik pinigų ir drąsos turėjimas, tai visokie pavojingi bepročiai ir taip per žemesnes formules atsifiltruoja.

Kas dėl žiedo, tai privačioj sesijoj (nu, kai pats užsisakai žiedą sau), kiek atsimenu taisykles, tai reikalavimų praktiškai nėra. Šalmai ir tai ne visada privalomi, bet jei dalyvauji ne vienas, tai lyg ir šalmo reikia. Žodžiu, priklauso kokiam tikslui žiedą nuomoji. Lankai ir etc. tik lenktynėms, ne nuo žiedo tai priklauso, o nuo organizatoriaus.
mercedesss
| Gegužės 15 d. 14:46
A85
| Gegužės 15 d. 14:30

Nu, tai yra F1 esports tiems, kurie nemoka barankos sukiot, pat Liberty jų stipriai promina. Nors ten labiau paauglių čempionatas.

FIA negali jokiais būdais atšaukt jokių sprendimų, kas susiję su saugumu. Bet koks saugumo pabloginimas nelaimės atveju grėstų teismais, o blogiausiu atveju ir autosporto uždraudimu. Tai, kad pilotai labiau spaudžia ir yra to saugumo pasėkmė. Klausimas čia kas labiau vertinama ar talentas, ar kiaušiniai? Nes jei kiaušiniai, tai kodėl dėl tų kiaušinių kažkas kitas turėtų nukentėt? Taip, dabar praradimas yra taškai, kurie, imho, ir yra svarbiausia šitam sporte. Už plieninius kiaušus niekas taškų nedalina. Už taškus - taip. Ricciardo sugeba apsilenkt ir apsigint su mažiau incidentų nei MV, nors MV greitis didesnis. Tai kuris iš jų naudinesnis ir geresnis draiveris? Tas pats Grosjeanas? Būtų geriau jei užsimuštų ar kažką kitą užmuštų? Nesuprantu aš šitos logikos.

Aš nelabai suprantu to mirties troškimo, nu, jei taip nori, kad kažkas žūtų, taigi niekas netrukdo į Nemuno žiedą be diržų, be šalmo išvažiuot per privačią sesiją ir išbandyt savo kietumą. Nors, ir tai, man rodos, dabar net ir privačiuose renginiuose šalmas ir diržai privalomi. Nemuno žiede greičiau nevaikiški, o pasekmės irgi atitinkamos būtų.

Netrokštu aš jokios mirties nei sau, nei kitiem...
Tiesiog elgiamės kitaip, kai žinom kokios pasėkmės laukia.
Diskutuojam apie skirtingus dalykus, geriau nebeteskim peace :)
P.S. į žieda įleidžia tik su pilnai sertifikuota ekipiruote ir įranga.
A85
| Gegužės 15 d. 14:30
mercedesss
| Gegužės 15 d. 13:39

Saugiausia būtų per ps4 visiem lenktyniat, max nuostuoliai, sudaužytas monitorius iš nervų...
Nemanai, kad šio sporto genetika ir visą ko šaknys baimė ir greitis? Nes dabar, kai apkarstlioja visokiais Halo, tada atsiranda, banzai, Verstapenai ir Grožanai...
Tikiuosi supratai apie ką aš. Nesu prieš saugumą, ber jie žino kur ir ko eina, ir kokia to kaina.

Nu, tai yra F1 esports tiems, kurie nemoka barankos sukiot, pat Liberty jų stipriai promina. Nors ten labiau paauglių čempionatas.

FIA negali jokiais būdais atšaukt jokių sprendimų, kas susiję su saugumu. Bet koks saugumo pabloginimas nelaimės atveju grėstų teismais, o blogiausiu atveju ir autosporto uždraudimu. Tai, kad pilotai labiau spaudžia ir yra to saugumo pasėkmė. Klausimas čia kas labiau vertinama ar talentas, ar kiaušiniai? Nes jei kiaušiniai, tai kodėl dėl tų kiaušinių kažkas kitas turėtų nukentėt? Taip, dabar praradimas yra taškai, kurie, imho, ir yra svarbiausia šitam sporte. Už plieninius kiaušus niekas taškų nedalina. Už taškus - taip. Ricciardo sugeba apsilenkt ir apsigint su mažiau incidentų nei MV, nors MV greitis didesnis. Tai kuris iš jų naudinesnis ir geresnis draiveris? Tas pats Grosjeanas? Būtų geriau jei užsimuštų ar kažką kitą užmuštų? Nesuprantu aš šitos logikos.

Aš nelabai suprantu to mirties troškimo, nu, jei taip nori, kad kažkas žūtų, taigi niekas netrukdo į Nemuno žiedą be diržų, be šalmo išvažiuot per privačią sesiją ir išbandyt savo kietumą. Nors, ir tai, man rodos, dabar net ir privačiuose renginiuose šalmas ir diržai privalomi. Nemuno žiede greičiau nevaikiški, o pasekmės irgi atitinkamos būtų.
mercedesss
| Gegužės 15 d. 13:41
Life
| Gegužės 15 d. 13:34

Nei tu žinai, kad čia nepadėjo, nei žinai, kad neva niekam negali padėti, FIA atliko tyrimus ir padarė n bandymų, bet delfi komentatorius aišku geriausiai žino, kad halo šūdas.

Nebijai išeiti iš namų? Gi pasaulis toks nesaugus :)
mercedesss
| Gegužės 15 d. 13:39
A85
| Gegužės 15 d. 13:05

Ai, nesvaikit čia su tuo Halo. Yra ir bus jis, kol neras geresnės apsaugos priemonės.

Jeigu jums sveikata ir gyvybė nesvarbi, nereiškia, kad kitiems taip pat.

Rubensas irgi verkė dėl HANS, kol būtent dėl HANS naudojimo išsaugojo galvą nenusuktą. Nors vis tiek zirzė, kad jo veiksmus ribojo. Dar ir daugiau ten prieš HANS pasisaknčių buvo. Dabar jau kai daugiau nei dešimtmetį naudoja, HANS pasidarė lengvas, mažas ir niekam netrukdo ir diskusijų dėl jo naudojimo nėra. Kaip ir dėl anglies pluošto monokoko, kuris turi atlaikyt tam tikras apkrovas. Ir šalmai dabar tvirtesni turi būt. Ir ratai nebelaksto kaip ankščiau.

Krč, čia tas saugumas buvo, yra ir bus didinamas. Kaip ir su lengvais automobiliais, taip ir sporte.

Senoj legendinėj Senna laikų formulėj šiandien skaitytume straipsnius apie Grosjeano laidotuves, ir dar bala žino kiek kitų pilotų, nes avarijų būta daug didesnių, nei Ratzenbergerio, nekalbant apie Senna, kur perdūrė traukė dėl skysto kokpito. O jei žiūrėt į formulės genezę tai iš viso retas kuris į tokius karstus liptų. Bet tada buvo tik ką po WW2, žmonės į mirtį irgi biškį papraščiau žiūrėjo. Na, kol ne jų pačių.

Saugiausia būtų per ps4 visiem lenktyniat, max nuostuoliai, sudaužytas monitorius iš nervų...
Nemanai, kad šio sporto genetika ir visą ko šaknys baimė ir greitis? Nes dabar, kai apkarstlioja visokiais Halo, tada atsiranda, banzai, Verstapenai ir Grožanai...
Tikiuosi supratai apie ką aš. Nesu prieš saugumą, ber jie žino kur ir ko eina, ir kokia to kaina.
Life
| Gegužės 15 d. 13:34
mercedesss
| Gegužės 15 d. 13:29

Nei tu žinai ar būtų padėjusi Halo, nei žinai ar padės kam ateityje... gal kam sutrukdys išlipti iš bolido, gal medikam nepavyks ištraukti ar panašiai... o tas straipsnis, kaip nevykęs FIA pasiteisinimas...

Nei tu žinai, kad čia nepadėjo, nei žinai, kad neva niekam negali padėti, FIA atliko tyrimus ir padarė n bandymų, bet delfi komentatorius aišku geriausiai žino, kad halo šūdas.
mercedesss
| Gegužės 15 d. 13:29
Life
| Gegužės 15 d. 12:56

Pasakyk Bianchi tėvams tą irgi.

Nei tu žinai ar būtų padėjusi Halo, nei žinai ar padės kam ateityje... gal kam sutrukdys išlipti iš bolido, gal medikam nepavyks ištraukti ar panašiai... o tas straipsnis, kaip nevykęs FIA pasiteisinimas...
EičJey
| Gegužės 15 d. 13:23
Life
| Gegužės 15 d. 12:56

Pasakyk Bianchi tėvams tą irgi.

O šita.. Bianchi butų padėjęs halas?
A85
| Gegužės 15 d. 13:05
Ai, nesvaikit čia su tuo Halo. Yra ir bus jis, kol neras geresnės apsaugos priemonės.

Jeigu jums sveikata ir gyvybė nesvarbi, nereiškia, kad kitiems taip pat.

Rubensas irgi verkė dėl HANS, kol būtent dėl HANS naudojimo išsaugojo galvą nenusuktą. Nors vis tiek zirzė, kad jo veiksmus ribojo. Dar ir daugiau ten prieš HANS pasisaknčių buvo. Dabar jau kai daugiau nei dešimtmetį naudoja, HANS pasidarė lengvas, mažas ir niekam netrukdo ir diskusijų dėl jo naudojimo nėra. Kaip ir dėl anglies pluošto monokoko, kuris turi atlaikyt tam tikras apkrovas. Ir šalmai dabar tvirtesni turi būt. Ir ratai nebelaksto kaip ankščiau.

Krč, čia tas saugumas buvo, yra ir bus didinamas. Kaip ir su lengvais automobiliais, taip ir sporte.

Senoj legendinėj Senna laikų formulėj šiandien skaitytume straipsnius apie Grosjeano laidotuves, ir dar bala žino kiek kitų pilotų, nes avarijų būta daug didesnių, nei Ratzenbergerio, nekalbant apie Senna, kur perdūrė traukė dėl skysto kokpito. O jei žiūrėt į formulės genezę tai iš viso retas kuris į tokius karstus liptų. Bet tada buvo tik ką po WW2, žmonės į mirtį irgi biškį papraščiau žiūrėjo. Na, kol ne jų pačių.

F-1.lt pulsas