Ispanijoje - L. Hamiltono pergalė ir penktasis „Mercedes“ dublis (86)

Ispanijoje - L. Hamiltono pergalė ir penktasis „Mercedes“ dublis
logo 2019 Gegužės 12 d. 17:43, Pirelli

Ispanijoje vykusiose F-1 lenktynėse triumfavo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas, už savęs palikęs komandos draugą Valtterį Bottą ir „Red Bull“ atstovą Maxą Verstappeną. Tuo tarpu „Ferrari“ pilotai Sebastianas Vettelis ir Charlesas Leclercas šį kartą turėjo pasitenkinti ketvirta ir penkta vietomis.

Po starto į pirmąją poziciją pakilo L. Hamiltonas, aplenkęs iš „pole“ pozicijos startavusį V. Bottą. Pastarasis galėjo prarasti poziciją ir S. Vetteliui, bet suomiui pavyko išsilaikyti priekyje.

Pasinaudojęs situacija pirmuose dvejuose posūkiuose, abu „Ferrari“ pilotus aplenkė ir į trečią poziciją pakilo M. Verstappenas.

Atsidūręs rikiuotės priekyje, L. Hamiltonas sėkmingai tolo nuo varžovų. Tuo tarpu pirmame posūkyje apgadinęs vieną iš priekinių padangų, S. Vettelis tolo nuo M. Verstappeno. Galų gale vokietis į priekį praleido komandos draugą C. Leclercą.

Priešingai nei pagrindiniai varžovai, „Red Bull“ komanda pasirinko dviejų sustojimų taktiką. Du kartus sustoti bei pasikeisti padangų buvo priverstas ir S. Vettelis.

Kai pirmuosius sustojimus atliko visi sportininkai, „Ferrari“ vėl panaudojo komandinę taktiką ir liepė C. Leclercui, naudojusiam kietesnės sudėties padangas, į priekį praleisti S. Vettelį, kuris tuo metu naudojo vidutinio kietumo padangas.

Po antrojo sustojimo sugrįžęs į trasą M. Verstappenas atsidūrė ketvirtoje vietoje už C. Leclerco. Olandas sėkmingai mažino atsilikimą nuo „Ferrari“ piloto. Bet 46-ame lenktynių rate, po Lance‘o Strollo ir Lando Norriso susidūrimo, trasoje pasirodė saugos automobilis.

Pasinaudoję situacija, papildomą sustojimą atliko abu „Mercedes“ pilotai ir C. Leclercas. Pastarasis po sustojimo grįžo į trasą už M. Verstappeno ir S. Vettelio.

Pratęsus lenktynes L. Hamiltonas be didesnio vargo pabėgo nuo varžovų ir iškovojo pergalę. V. Bottui teko pasitenkinti antra vieta, o ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo M. Verstappenas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai


Komentarai (86)
Life
| 05/13 16:24 Atsakyti
HOX
05/13 16:00

Botas geras pilotas bent siais metais, jus pamirsote kas praeitais metais gale buvo? Botas bendroje iskaitoje 4 ar 5 2018. Taip kad bolido neuztenka.
Jus taip pat pamirsote kad vetelis vos nepralose savo 4 titulo Alonsui, kuris tikrai sudinesni ferrari turejo, o kovojo del titulo.

Būtent, Hamis pernai užtikrinai laimėjo, o Bottas liko tik penktas, šiemet Ferrariai ir Maxas neturi jokių šansų aplenkti Botto, bet dar kažkam kyla klausimas, kad čia ne tik išaugusio mersų pajėgumo, kuris neva nėra dominuoojantis...
Rasak
| 05/13 16:19 Atsakyti
HOX
05/13 16:00

Botas geras pilotas bent siais metais, jus pamirsote kas praeitais metais gale buvo? Botas bendroje iskaitoje 4 ar 5 2018. Taip kad bolido neuztenka.
Jus taip pat pamirsote kad vetelis vos nepralose savo 4 titulo Alonsui, kuris tikrai sudinesni ferrari turejo, o kovojo del titulo.

O dabar, tamsta, įsivaizduok, kai sąlygos ir bolidai tam tikru metu tam tikroje trasos vietoje panašūs ir priešpastatyk BOT tokius kaip VER, LEC, VET? Kaip manote, ar BOT atsilaikys??? Bus padėtas per eilinius S'us...
HOX
| 05/13 16:00 Atsakyti
Botas geras pilotas bent siais metais, jus pamirsote kas praeitais metais gale buvo? Botas bendroje iskaitoje 4 ar 5 2018. Taip kad bolido neuztenka.
Jus taip pat pamirsote kad vetelis vos nepralose savo 4 titulo Alonsui, kuris tikrai sudinesni ferrari turejo, o kovojo del titulo.
Rasak
| 05/13 15:25 Atsakyti
Life
05/13 13:48

Bet Ferrari ar Red Bull dublių neėmė ne dėl to, kad visada sugesdavo Nr. 2, o todėl, kad Barichellui ar Webberiui dažniausiai neužtekdavo bolido pajėgimo, kad visada atvažiuoti bent antriems, o dabar kai mersų pervara tokia kosminė, net toks vidutiniokas kaip Bottas neturi konkurencijos iš tikrai gerų Ferrari ir Red Bull pilotų.

Sutinku. Bet įvertinkime, kad yra eros, kai kažkuri komanda kažką gero sukonstruoja + turi gerą pilotą tai įgyvendinti (mažiausiai vieną). 2016 m. matėm ROS laimėjimą, bet HAM tada blogiau startuodavo + tech. gedimai. Bet ROS "sudegė" psichologiškai ir pasitraukė. Bet, kaip rašiau, visi gali konstruoti. Šiuo metu BOT, išnagrinėjęs HAM telemetriją, tikrai varo gerai. HAM suras kitus nustatymus ir "drive style", kaip komentavo, ir vėl BOT bus tik vidutiniokas. Komandos tikrai nemoka mln., jei nemato, kad tai atsipirks.
Life
| 05/13 13:50 Atsakyti
kart
05/13 13:00

Kaip jie gali atvaziuoti antri, jeigu jie yra perlaikomi del taktiku ir panasiai? Cia juos ir sudegina komanda.

Na taip, dabar mersų pervara tokia didžiulė, kad nereikia jokių taktinių gudrybių.
Life
| 05/13 13:48 Atsakyti
Rasak
05/13 12:43

Technikos patikimumas tada buvo labai lemiantis, juk Šumis dėl to ir nepaėmė 8-ojo titulo paskutiniame etape, jei neklystu... O šiais laikais, kada paskutinį kartą matėte užsidegant bolidą važiuojantį trasoje (gal kai kas prisimenat degančius McLaren'us...)

Bet Ferrari ar Red Bull dublių neėmė ne dėl to, kad visada sugesdavo Nr. 2, o todėl, kad Barichellui ar Webberiui dažniausiai neužtekdavo bolido pajėgimo, kad visada atvažiuoti bent antriems, o dabar kai mersų pervara tokia kosminė, net toks vidutiniokas kaip Bottas neturi konkurencijos iš tikrai gerų Ferrari ir Red Bull pilotų.
kart
| 05/13 13:00 Atsakyti
Life
05/13 12:24

Kas trukdė tiems Nr. 2 atvažiuoti bent antriems? Beto ar Bottas geresnis už abu Ferrario draiverius ar Maxą? Faktas toks, kad Mercedes šį sezoną dominuoja labiau nei Ferrari ar Red bull savo geriausiais sezonais.

Kaip jie gali atvaziuoti antri, jeigu jie yra perlaikomi del taktiku ir panasiai? Cia juos ir sudegina komanda.
Rasak
| 05/13 12:45 Atsakyti
Rasak
05/13 12:43

Technikos patikimumas tada buvo labai lemiantis, juk Šumis dėl to ir nepaėmė 8-ojo titulo paskutiniame etape, jei neklystu... O šiais laikais, kada paskutinį kartą matėte užsidegant bolidą važiuojantį trasoje (gal kai kas prisimenat degančius McLaren'us...)

Ir jau rašiau, konstruot niekam neuždrausta... Kol kas sekasi mersams :)
Rasak
| 05/13 12:43 Atsakyti
Life
05/13 12:26

Tai prašom parašykit, kurį sezoną Ferrari ar Red Bull emė visus pirmus 5 dublius? Aš tokių neatsimenu, neatsimenu net tokių, kad būtų ėmė bent 4 iš 5 dublių. Taip, kad mercedes dabar dominavimas stipriai lenkia net anų laikų ferrario ar red bullio, faktų nepaneigsit.

Technikos patikimumas tada buvo labai lemiantis, juk Šumis dėl to ir nepaėmė 8-ojo titulo paskutiniame etape, jei neklystu... O šiais laikais, kada paskutinį kartą matėte užsidegant bolidą važiuojantį trasoje (gal kai kas prisimenat degančius McLaren'us...)
Rasak
| 05/13 12:40 Atsakyti
Life
05/13 12:24

Kas trukdė tiems Nr. 2 atvažiuoti bent antriems? Beto ar Bottas geresnis už abu Ferrario draiverius ar Maxą? Faktas toks, kad Mercedes šį sezoną dominuoja labiau nei Ferrari ar Red bull savo geriausiais sezonais.

Sutinku dėl driver'ių :)
×

TOP naujienos