Pirmoji Italijos GP diena prabėgo. Abejose sesijose nesulaikomi buvo „Mercedes“ pilotai. Tik šį kartą triumfavo Valtteris Bottas (1:21.406), o jo komandos draugas Lewisas Hamiltonas nuo jo atsiliko tik 0.056 s. Sebastianas Vettelis ir vėl užfiksavo trečią greičiausią ratą (+ 0.140).
Antroje penktadienio treniruotėje pilotai ir vėl rikiavosi pagal komandas, tik šį kartą „Force India“ netikėtai pakeitė „McLaren“ ekipos pilotai.
Nuo pat sesijos pradžios vyko įnirtinga kova. Nico Hulkenbergas buvo pirmasis, kuris įsiveržė į priekį, tačiau toje pozicijoje ilgai neužsibuvo.
Po to vokietį išstūmė Kimi Raikkonenas, vėliau greičiausią ratą užfiksavo Maxas Verstappenas, o po kelių minučių L. Hamiltonas pasirodė lentelės viršūnėje. Įdomu, kad L. Hamiltonas greičiausią ratą užfiksavo jau pirmu bandymu.
Kovą dėl greičiausio rato pristabdė Lance‘as Strollas. Pilotas apsisuko trasoje ir greitai į viršų buvo iškeltos geltonos vėliavos. Po kelių minučių su super minkštomis padangomis S. Vettelis užfiksavo greičiausią ratą, bet po kelių akimirkų V. Bottas vokiečio laiką įveikė. Likus mažiau nei valandai suomis šiltai įsitaisė pirmoje vietoje ir iš ten nebuvo judinamas.
Likus pusvalandžiui iki sesijos pabaigos Carlosas Sainzas sustojo trasoje. Iš piloto bolido pradėjo rūkti dūmai, o trasoje matėsi išbėgusi alyva. C. Sainzas ir taip turi 10 pozicijų nuobaudą dėl MGU-H keitimo, kol kas neaišku ar ispano bolide reikės keisti dar ką nors. C. Sainzui kaip tik šiandien suėjo 23-eji – penktadienio sesijos tikrai nebuvo pati geriausia dovana.
Pradėjus pilotams ir vėl važiuoti, likus kiek daugiau nei 10 minučių ir vėl buvo iškeltos geltonos vėliavos. Šį kartą Kevino Magnusseno bolidas sustojo. Dano bolidas „Ascari“ dalyje posūkyje pakilo į orą. Kaip skelbiama dano bolide sugedo stabdžiai. Tuo tarpu K. Raikkonenas skundėsi dėl bolido balanso po to, kai buvo pastebėta, kad jis labai plačiai važiavo tame pačiame posūkyje, kur sugedo K. Magnusseno stabdžiai.
Na, o Estebanas Oconas sau ramiai įveikė 43 ratus, kai lenktynėse reikia važiuoti 53.
Pilotams antroje dienos sesijoje nereikėjo jaudintis dėl lietaus. Nors buvo debesuota, trasos nepasiekė jokie lašai.
Vt. | Lenktynininkas | Komanda | Laikas | Atsilikimas | Ratai |
1. | V. Bottas | Mercedes | 1:21.406 | - | 25 |
2. | L. Hamiltonas | Mercedes | 1:21.462 | + 0.056 | 24 |
3. | S. Vettelis | Ferrari | 1:21.546 | + 0.140 | 33 |
4. | K. Raikkonenas | Ferrari | 1:21.804 | + 0.398 | 34 |
5. | M. Verstappenas | Red Bull | 1:22.409 | + 1.003 | 34 |
6. | D. Ricciardo | Red Bull | 1:22.752 | + 1.346 | 22 |
7. | S. Vandoorne'as | McLaren | 1:22.947 | + 1.541 | 31 |
8. | F. Alonso | McLaren | 1:22.968 | + 1.562 | 31 |
9. | E. Oconas | Force India | 1:22.977 | + 1.571 | 43 |
10. | F. Massa | Williams | 1:22.985 | + 1.579 | 42 |
11. | C. Sainzas | Toro Rosso | 1:23.150 | + 1.744 | 21 |
12. | N. Hulkenbergas | Renault | 1:23.272 | + 1.866 | 14 |
13. | J. Palmeris | Renault | 1:23.317 | + 1.911 | 34 |
14. | S. Perezas | Force India | 1:23.352 | + 1.946 | 43 |
15. | L. Strollas | Williams | 1:23.403 | + 1.997 | 36 |
16. | R. Grosjeanas | Haas | 1:23.567 | + 2.161 | 31 |
17. | K. Magnussenas | Haas | 1:23.650 | + 2.244 | 20 |
18. | D. Kvyatas | Toro Rosso | 1:24.253 | + 2.847 | 28 |
19. | M. Ericssonas | Sauber | 1:24.894 | + 3.488 | 39 |
20. | P. Wehrleinas | Sauber | 1:25.295 | + 4.150 | 25 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |