Italijos žiniasklaida: M. Binotto dienos suskaičiuotos? (21)

Italijos žiniasklaida: M. Binotto dienos suskaičiuotos?
logo 2020 Liepos 15 d. 20:44, Ferrari

Jei šiemet situacija nepakryps į gerąją pusę, „Ferrari“ ieškos kuo pakeisti dabartinį komandos vadovą Mattią Binotto, skelbia Italijos žiniasklaida.

„Corriere della Sera“ rašo, kad vienas iš galimų kandidatų yra „Ferrari GT“ skyriaus vadovas Antonello Coletta.

Minėtasis M. Binotto vadovo poste pakeitė Maurizio Arrivabenę ir komandai vadovauja nuo 2019 m. Pirmaisiais vadovavimo metais italo ekipa iškovojo devynias „pole“ pozicijas ir tris pergales, o sezoną užbaigė antroje konstruktorių įskaitos vietoje. Tačiau šių metų sezonas komandai prasidėjo itin prastai. Per pirmas dvi lenktynes ekipa surinko vos 19 taškų, užima penktą vietą ir nuo pirmaujančios „Mercedes“ jau atsilieka 61 tašku.

Palyginus su pernai naudotu automobiliu, šių metų bolidui akivaizdžiai trūksta galios. Daugelis mano, kad „Ferrari“ stipriai nukentėjo nuo pernai atlikto FIA tyrimo, susijusio su jėgainėmis. Po susitarimo su federacija ekipa buvo priversta imtis veiksmų, o visa tai privedė prie stipriai kritusio pajėgumo.

„Corriere della Sera“ straipsnyje rašoma, kad „problemų kilo dėl to, jog aerodinamika ir važiuoklė buvo kuriama atsižvelgiant į senojo motoro pajėgumą“. M. Binotto susilaukė kritikos ir už tai, jog žinant visas naujojo automobilio problemas, jis sutiko su bolidų bei variklių tobulinimo procesų apribojimais.

Italas taip pat yra peikiamas kaip prastas komandos lyderis. Teigiama, kad M. Binotto veiksmai „dar labiau slegia“ komandą, o visų specialistų, Enrico Cardilės (aerodinamika), Simone‘o Restos (važiuoklė), Enrico Gualtierės (jėgainė), Matteo Togninallio (inžinerija) ir Laurento Mekieso (sporto direktorius) nuomonės, kuria kryptimi komanda turėtų judėti toliau, stipriai skiriasi.

Manoma, kad šį savaitgalį Vengrijoje vyksiančios F-1 lenktynės „Ferrari“ komandai gali būti lemiamos. Jei nepasiteisins bolido atnaujinimai, kurių dalį ekipa buvo atsivežusi į Austriją, komanda galės nurašyti šių metų sezoną. Tuo tarpu M. Binotto gali būti priverstas ieškotis darbo kitur.


Komentarai (21)
tuberkolioze
| 07/16 19:55 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
07/16 16:48

aero, kuri neveikia su silpnu varikliu? tai gal aplamai aero neveikia ir dar lievas variklis? jei Ferr negali iveikti to pacio mid ar low speed posukio tuo paciu greiciu, nes pameta sukibima, tai prie ko cia variklio galia? as suprantu, kad praranda laika isibegejime is posukiu ir tiesiojioje top speed mazesnis del variklio, bet nu nereikia tokiu pasaku sneketi :))

Tamstos labai primityvus supratimas apie tai, kaip funkcionuoja F1 bolidas ir komentaruose jums to niekas neišaiškins.
TomTom
| 07/16 18:44 Atsakyti
kart
07/16 11:44

Arrivabenė buvo tradicinio valdymo šalininkas, o Camilleri atėjęs į Ferrari iš karto pareiškė, kad tradicinį valdymą keis holistiniu. Tam reikalingas figūrų perstumdymas.
Kodėl Binotto, o ne kažkas kitas? Man atrodo, kad Camilleri neturėjo daug kandidatų, kurie būtų dirbę šiame sporte. Kažkas jam pasiūlė Binotto, pakalbėjo, paliko gerą pirmą įspūdį.

Žodžiu, kad ir kaip buvo, man Binotto paskyrimas labiau panašus į situaciją, kai krepšinio komandos vyr. treneris palieka komandą ir į jo vietą paskiriamas asistentas. Daugeliu atveju tas nepasiteisina.

Nebent tas asistentas yra Philas Jacksonas, kuris paskui su ta komanda laimi 6 titulus per 8 metus. Bet tokie aisku vienetai.
Jiems tiktu toks asmuo kaip F. Briatore.
zonker logo rėmėjas
| 07/16 16:48 Atsakyti
tuberkolioze
07/16 16:09

Pasikartosiu dar kartą: ferarių bolidas kurtas galingesniam varikliui nei šiuo metu turi ferariai. Kalba apie aero, kuri neveikia su silpnu varikliu. O kadangi variklį tobulinti artimiausius keletą metų bus galima labai minimaliai ir FIA uždraudė kažkokias tai machinacijas, tai variklio galios ferariams nėra iš kur pagimdyti ir todėl teks keisti patį bolidą derinant prie silpnesnio variklio.
Taigi, kas jau kas bet Binoto tikrai labai seniai žinojo kokia šikna pareina ir matomai žino Vetelio stilių ir supranta, kad pasilikti jį komandoje tik pinigų švaistymas ir bandys porą metų ištempti su jaunais pigiais pilotais kurie bet kuriuo atveju rizikuos ir galbūt parodys geresnius rezultatus nei tas jaunas pensininkas važiavimo ant bėgių čempionas.
Kai apie tai skaičiau žiemą maniau, kas per kliedesiai, bet pasirodo ir internetuose išlenda informacijos kuri vėliau pasitvirtina.

aero, kuri neveikia su silpnu varikliu? tai gal aplamai aero neveikia ir dar lievas variklis? jei Ferr negali iveikti to pacio mid ar low speed posukio tuo paciu greiciu, nes pameta sukibima, tai prie ko cia variklio galia? as suprantu, kad praranda laika isibegejime is posukiu ir tiesiojioje top speed mazesnis del variklio, bet nu nereikia tokiu pasaku sneketi :))
mantazzo
| 07/16 16:18 Atsakyti
Ech, Ferrari ir toliau skaldo politika...
Dėl Arrivabenės, kaip suprantu, buvo keli dalykai dėl ko buvo išmestas - pirma, nes reikėjo kažkur Binotto padėti, nes tas grasino išeisiantis iš Ferrari, o buvo geras specialistas savo skyriuj; antra - kažkokios ten vidinės nesantaikos pačioj komandoj; trečia - Maurizio komandos valdymas nepatiko medijai, mat Ferrari dažnai vadovavosi sąlyga "mažiau kalbų, daugiau darbų", o (Italijos) medijai tai netiko. Manau buvo ir daugiau kažkokių problemų, dėl ko buvo jis ir pakeistas.
Kas dėl 2019 rezultatų - manau, vis dar dalis jų buvo Arrivabenės nuopelnas, nes bolidas, mano nuomone, visgi buvo pradėtas ruošti prie jo. Šiemetinis bolidas jau, manau, yra Binotto nuopelnas - skirtumus matom visi...
O apie patį Binotto - manau čia jau ir nebereikia komentuoti, patys matom, kas vyksta. Kad jį atleis, nenustebčiau nė kiek.
tuberkolioze
| 07/16 16:09 Atsakyti
iXsas
07/16 08:38

Sebą išmetė iš komandos, dar nežinant, kad bolidas blogas. Jei tikėti McLaren, jau žiemą Ferrari buvo susitarę su Sainzu. Matė, kad nesuvaldė dviejų pilotų, pasirinko geresnį. Ferrariui kažko trūksta, gal vokiškos tvarkos?

Pasikartosiu dar kartą: ferarių bolidas kurtas galingesniam varikliui nei šiuo metu turi ferariai. Kalba apie aero, kuri neveikia su silpnu varikliu. O kadangi variklį tobulinti artimiausius keletą metų bus galima labai minimaliai ir FIA uždraudė kažkokias tai machinacijas, tai variklio galios ferariams nėra iš kur pagimdyti ir todėl teks keisti patį bolidą derinant prie silpnesnio variklio.
Taigi, kas jau kas bet Binoto tikrai labai seniai žinojo kokia šikna pareina ir matomai žino Vetelio stilių ir supranta, kad pasilikti jį komandoje tik pinigų švaistymas ir bandys porą metų ištempti su jaunais pigiais pilotais kurie bet kuriuo atveju rizikuos ir galbūt parodys geresnius rezultatus nei tas jaunas pensininkas važiavimo ant bėgių čempionas.
Kai apie tai skaičiau žiemą maniau, kas per kliedesiai, bet pasirodo ir internetuose išlenda informacijos kuri vėliau pasitvirtina.
Tech
| 07/16 14:28 Atsakyti
kart
07/16 11:44

Arrivabenė buvo tradicinio valdymo šalininkas, o Camilleri atėjęs į Ferrari iš karto pareiškė, kad tradicinį valdymą keis holistiniu. Tam reikalingas figūrų perstumdymas.
Kodėl Binotto, o ne kažkas kitas? Man atrodo, kad Camilleri neturėjo daug kandidatų, kurie būtų dirbę šiame sporte. Kažkas jam pasiūlė Binotto, pakalbėjo, paliko gerą pirmą įspūdį.

Žodžiu, kad ir kaip buvo, man Binotto paskyrimas labiau panašus į situaciją, kai krepšinio komandos vyr. treneris palieka komandą ir į jo vietą paskiriamas asistentas. Daugeliu atveju tas nepasiteisina.

isvis yra keista, kokio velnio ta Maurizzio reikejo ismest? Binotto sau dirbo savo skyriui, viskas ok, ten kazkokie buvo tarp ju nesutarimai, bet rezultatai komandoj buvo, viskas lyg normaliai - snai per galva :))
kart
| 07/16 11:44 Atsakyti
Tech
07/16 10:15

aisku, kaip vadovas ir man atrode nuo pat pradziu, kad nelabai jis tinkamas. gal kaip inzinerinio skyriaus vadovas, taip, bet cia , kur reikia apjungti visa sistema, silpnokas tikriausiai. bet tik idomu tada kodel jis buvo ten perkeltas> ir dar kaip jie teige - ilgalaikis projektas. ? aisku, lengviausia kritikuot, kai bolidas nurengtas. del pilotu irgi buvo metymasis, bet kita vertus, kaip ir proteguoti reikejo cempiona, bet kitoj vietoj sodint pastoviai jaunesni talenta irgi negalejo.

Arrivabenė buvo tradicinio valdymo šalininkas, o Camilleri atėjęs į Ferrari iš karto pareiškė, kad tradicinį valdymą keis holistiniu. Tam reikalingas figūrų perstumdymas.
Kodėl Binotto, o ne kažkas kitas? Man atrodo, kad Camilleri neturėjo daug kandidatų, kurie būtų dirbę šiame sporte. Kažkas jam pasiūlė Binotto, pakalbėjo, paliko gerą pirmą įspūdį.

Žodžiu, kad ir kaip buvo, man Binotto paskyrimas labiau panašus į situaciją, kai krepšinio komandos vyr. treneris palieka komandą ir į jo vietą paskiriamas asistentas. Daugeliu atveju tas nepasiteisina.
Tech
| 07/16 10:15 Atsakyti
kart
07/16 03:28

Matau čia vis tuos italus kišat. Tai jeigu Marchionne dar bent teoriškai italas, tai Camilleri neturi nieko bendro su Italija apart darbinių santykių.
Futbole, krepšinyje tas galvų lėkimas dėl nepateisintų lūkesčių irgi įprastas reiškinys, todėl nereikia čia viską suvesti vien į itališką požiūrį.
Jie eidami dirbti tokį darbą žino, kokia atsakomybė gula ant jų pečių. Jeigu nepateisinai lūkesčių, personalas tavimi pradeda abejoti, tai sprendimai neišvengiami.

Tiesiog natūralus procesas. Mums iš šono gal ir paviršutiniškai atrodo, bet viduje jie aiškiai mato, kuri grandis silpna.
Nors, šiuo atveju nereikia matyti vidaus, nes visi mato, kad Binottas neturi visiškai jokio autoriteto. Jo galva gali lėkti vien tik dėl jo viešų pasisakymų, kuriuos išjuokė ne vienas F1 bendruomenės atstovas.

Technikas gal ir geras, nesiginčysiu, bet kaip vadovas net prieš Arrivabene atrodo kaip studentas. Tikrai nesuprantu už kokius nuopelnus jis gavo šitą postą. Vien tik techninių žinių tikrai neužtenka užimti tokius postus. Labai svarbi ir asmenybė.

aisku, kaip vadovas ir man atrode nuo pat pradziu, kad nelabai jis tinkamas. gal kaip inzinerinio skyriaus vadovas, taip, bet cia , kur reikia apjungti visa sistema, silpnokas tikriausiai. bet tik idomu tada kodel jis buvo ten perkeltas> ir dar kaip jie teige - ilgalaikis projektas. ? aisku, lengviausia kritikuot, kai bolidas nurengtas. del pilotu irgi buvo metymasis, bet kita vertus, kaip ir proteguoti reikejo cempiona, bet kitoj vietoj sodint pastoviai jaunesni talenta irgi negalejo.
Tech
| 07/16 10:09 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/15 23:45

Legalūs tol, kol nepagauna ;) F1 yra ultimate cheaterių sportas. Nors cheaterių, gal neteisingas žodis. Labiau inžinerinės meistrystės išgaudant visas taisyklių skyles sportas. Daug čia tų inovacijų buvo, tik vienas palieka, kitas užbanina.

Ferrari jėgainės atvejis tokia pilka zona, nes panašu Ferrari neįtikino FIA, kad jų požiūris yra 100% legalus, kaip ir FIA neturėjo įrodymų, kad nelegali. O veikiau, čia tik spekuliuoju, kad FIA pamatė, kad nelegali su papildomais sensoriais, t.y. kol buvo pagal taisykles nustatyti matavimo prietaisai, kurie vienodi visiems – jutiklių parodymai tilpo į normas, kai pabandė su papildomais – neatitiko. Ir čia, manau, liečia tik vidaus degimo variklį, tiek hibridinę sistemą. Tai kaip ir baninti negali, nes visi parodymai telpa normose, bet kaip ir negali leisti naudoti toliau – nes pažeidžia taisyklių esmę. Tai tas kompromisas ir buvo rastas. Be to, dar ir politiškai, Ferrari diskvalifikacija nekažką atrodytų.

Dėl pačio italų požiūrio, tai nesiginčysiu. On point.

tai faktas, kad nelegalus tampa, kai isgaudo gudrybes :) Bet visais atvejais, visa komanda zino, kur ir kuo rizikuoja. cia gi ne vienas Binotto sprendzia , "imam ir rizikuojam apeit taisykles" manau tokias inovacijas turi palaiminti ir aukstesni organai, nei Binotto. nezinau , siaip sitoj vietoj, kai FIA visgi rado tuos apejimus, neturetu tai buti TIK vadovo problema. (kai buvo rezltatai tai ok, o davar ziurek prigavo,.. kur kaltininkas?? ) butu nerade - dabar Ferrari turbut butu lipe ant podiumo beveik pastoviai. dabar uzbanino jegaina- vaziuokle nedirba prie nurengtos jegaines. na pakeisk tu ta vadova ir? - visi Binotto vietoj butu dare ta pati,eje ir rizikave ant taisykliu su spragomis. ir dabar ateis naujas ir ka jis padarys?cia dabar techninis skyrius privalo dirbti ir galvoti, ar cia galvoja, - ateis kitaip vadovaujantis, tai sugalvos per nakti kaip issprest problema, ar su botagu stoves ir privesr dirbt. eile metu italams ir nepaeina, nes jie neturi vientisumo, vadova seka kitas, su skiritingais poziurais, bet inzinieriai tie patys is esmes. dirbi galvoji, ateina, braukia nuo nulio - dabar daryk kitaip, galvok, galvok, nes man skris galva po to , - ir skrenda, nes nera nuoseklaus idirbio, kurio jniekas nelaukia- reikia cia ir dabar :D :D kodel Mercedes dirba kaip laikrodis, nes ten branduolys stabilus , o ne kazkoks metymasis. arba RBR? kodel Hornerio galva niekad nerieda, nors jie ir 2-3 buna? Ferrari man toks Lietuvisko seimo filosifijos pagrindo. atleidom vien valdzia, dabar tai padarysim tvarka.
Tiesa2
| 07/16 09:12 Atsakyti
Tai kodel Arivabene ismete jeigu toks geras buvo? Nebuvo rezultatu todel ir ismete ana. Tradicinis italiskas poziuris.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas