Italijos žiniasklaida: M. Binotto dienos suskaičiuotos? (21)

Italijos žiniasklaida: M. Binotto dienos suskaičiuotos?
logo Liepos 15 d. 20:44, Ferrari

Jei šiemet situacija nepakryps į gerąją pusę, „Ferrari“ ieškos kuo pakeisti dabartinį komandos vadovą Mattią Binotto, skelbia Italijos žiniasklaida.

„Corriere della Sera“ rašo, kad vienas iš galimų kandidatų yra „Ferrari GT“ skyriaus vadovas Antonello Coletta.

Minėtasis M. Binotto vadovo poste pakeitė Maurizio Arrivabenę ir komandai vadovauja nuo 2019 m. Pirmaisiais vadovavimo metais italo ekipa iškovojo devynias „pole“ pozicijas ir tris pergales, o sezoną užbaigė antroje konstruktorių įskaitos vietoje. Tačiau šių metų sezonas komandai prasidėjo itin prastai. Per pirmas dvi lenktynes ekipa surinko vos 19 taškų, užima penktą vietą ir nuo pirmaujančios „Mercedes“ jau atsilieka 61 tašku.

Palyginus su pernai naudotu automobiliu, šių metų bolidui akivaizdžiai trūksta galios. Daugelis mano, kad „Ferrari“ stipriai nukentėjo nuo pernai atlikto FIA tyrimo, susijusio su jėgainėmis. Po susitarimo su federacija ekipa buvo priversta imtis veiksmų, o visa tai privedė prie stipriai kritusio pajėgumo.

„Corriere della Sera“ straipsnyje rašoma, kad „problemų kilo dėl to, jog aerodinamika ir važiuoklė buvo kuriama atsižvelgiant į senojo motoro pajėgumą“. M. Binotto susilaukė kritikos ir už tai, jog žinant visas naujojo automobilio problemas, jis sutiko su bolidų bei variklių tobulinimo procesų apribojimais.

Italas taip pat yra peikiamas kaip prastas komandos lyderis. Teigiama, kad M. Binotto veiksmai „dar labiau slegia“ komandą, o visų specialistų, Enrico Cardilės (aerodinamika), Simone‘o Restos (važiuoklė), Enrico Gualtierės (jėgainė), Matteo Togninallio (inžinerija) ir Laurento Mekieso (sporto direktorius) nuomonės, kuria kryptimi komanda turėtų judėti toliau, stipriai skiriasi.

Manoma, kad šį savaitgalį Vengrijoje vyksiančios F-1 lenktynės „Ferrari“ komandai gali būti lemiamos. Jei nepasiteisins bolido atnaujinimai, kurių dalį ekipa buvo atsivežusi į Austriją, komanda galės nurašyti šių metų sezoną. Tuo tarpu M. Binotto gali būti priverstas ieškotis darbo kitur.


Komentarai (21)
kart
IP: ff4c1cb | 07/16 03:28 Atsakyti
Tech
07/15 22:13

Toks kvailas italiskas poziuris, kazkas nepaejo, reikia atpirkimo ozio, ir problemos nebera. Cia tokios girto fantazijos isspresti problema. Issiblaivius pamatai, kad problemos tos pacios ir dar galva skauda. Kai buvo nelegalus varikliai, visi buvo laimingi, dabar mat issaiskino - reik Binotto ismest 😀 durniu laivas

Matau čia vis tuos italus kišat. Tai jeigu Marchionne dar bent teoriškai italas, tai Camilleri neturi nieko bendro su Italija apart darbinių santykių.
Futbole, krepšinyje tas galvų lėkimas dėl nepateisintų lūkesčių irgi įprastas reiškinys, todėl nereikia čia viską suvesti vien į itališką požiūrį.
Jie eidami dirbti tokį darbą žino, kokia atsakomybė gula ant jų pečių. Jeigu nepateisinai lūkesčių, personalas tavimi pradeda abejoti, tai sprendimai neišvengiami.

Tiesiog natūralus procesas. Mums iš šono gal ir paviršutiniškai atrodo, bet viduje jie aiškiai mato, kuri grandis silpna.
Nors, šiuo atveju nereikia matyti vidaus, nes visi mato, kad Binottas neturi visiškai jokio autoriteto. Jo galva gali lėkti vien tik dėl jo viešų pasisakymų, kuriuos išjuokė ne vienas F1 bendruomenės atstovas.

Technikas gal ir geras, nesiginčysiu, bet kaip vadovas net prieš Arrivabene atrodo kaip studentas. Tikrai nesuprantu už kokius nuopelnus jis gavo šitą postą. Vien tik techninių žinių tikrai neužtenka užimti tokius postus. Labai svarbi ir asmenybė.
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 07/15 22:45 Atsakyti
Jau kitoj temoj diskutavom, kad bolidas kurtas kur kas galingesniam motorui. O motoro artimiausius kelis metus dėl reglamento praktiškai nebus galima tobulinti. Taigi Binoto sumovė reikalus taip smarkiai, kad ateinančius keletą metų ferariai vilksis peletono viduryje. Todėl ir Vetelį išspyrė, nes nėra prasmės taškytis pinigais brangiam pilotui, kai pergalės net nesišviečia.
Lietuvis1
IP: bbe8df8 | 07/15 22:17 Atsakyti
Mesti lauk toki vadova. Per metus komanda nuvairavo ir lyderiu i ausaiderius. Naujokui skyre daugiau privilegiu nei 4 cemionui.
RBR
IP: 5f066f6 | 07/15 22:23 Atsakyti
Neaišku kiek Binoto kaltas dėl šių metų bolido, bet kad pernai nesuvaldė situacijos su pilotais tai yra akivaizdu
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 07/15 23:45 Atsakyti
Tech
07/15 22:13

Toks kvailas italiskas poziuris, kazkas nepaejo, reikia atpirkimo ozio, ir problemos nebera. Cia tokios girto fantazijos isspresti problema. Issiblaivius pamatai, kad problemos tos pacios ir dar galva skauda. Kai buvo nelegalus varikliai, visi buvo laimingi, dabar mat issaiskino - reik Binotto ismest 😀 durniu laivas

Legalūs tol, kol nepagauna ;) F1 yra ultimate cheaterių sportas. Nors cheaterių, gal neteisingas žodis. Labiau inžinerinės meistrystės išgaudant visas taisyklių skyles sportas. Daug čia tų inovacijų buvo, tik vienas palieka, kitas užbanina.

Ferrari jėgainės atvejis tokia pilka zona, nes panašu Ferrari neįtikino FIA, kad jų požiūris yra 100% legalus, kaip ir FIA neturėjo įrodymų, kad nelegali. O veikiau, čia tik spekuliuoju, kad FIA pamatė, kad nelegali su papildomais sensoriais, t.y. kol buvo pagal taisykles nustatyti matavimo prietaisai, kurie vienodi visiems – jutiklių parodymai tilpo į normas, kai pabandė su papildomais – neatitiko. Ir čia, manau, liečia tik vidaus degimo variklį, tiek hibridinę sistemą. Tai kaip ir baninti negali, nes visi parodymai telpa normose, bet kaip ir negali leisti naudoti toliau – nes pažeidžia taisyklių esmę. Tai tas kompromisas ir buvo rastas. Be to, dar ir politiškai, Ferrari diskvalifikacija nekažką atrodytų.

Dėl pačio italų požiūrio, tai nesiginčysiu. On point.
bmw v8
IP: 59a066c | 07/15 23:30 Atsakyti
tuberkolioze
07/15 22:45

Jau kitoj temoj diskutavom, kad bolidas kurtas kur kas galingesniam motorui. O motoro artimiausius kelis metus dėl reglamento praktiškai nebus galima tobulinti. Taigi Binoto sumovė reikalus taip smarkiai, kad ateinančius keletą metų ferariai vilksis peletono viduryje. Todėl ir Vetelį išspyrė, nes nėra prasmės taškytis pinigais brangiam pilotui, kai pergalės net nesišviečia.

Tai, kad niekas net nepaklausė ar SV išvis reik pinigų ir kiek? Gal jis būtų už dyką vairavęs? Beje kitas pilotas irgi kainuoja. Čia tokia politika įvyko, kad net pats SV nežino kas čia atsitiko 😂
AF1
IP: ddee926 | 07/16 08:56 Atsakyti
Pagaliau. Tik pakeitimas is vidaus nepades. Reik lyerio is isores arba bent susijusio, bet nedirbancio komandoje dabar. Pvz. tokiu buvo Arrivabene. Kiek ir kas ji kritikavo, kaip lyderis buvo puikus. O kai Binotto net zurnalistai vadina Harry Potteriu, tai nera ka kalbet apie visiem objektyviai matomas spragas ir valdyme ir technikoje ir lyderysteje (jos nebuvime).
Camicasee
IP: aeae968 | 07/15 22:00 Atsakyti
Nėr naudos kai pagrindinį vadovą keiti kas sezoną ar du, pakeitus skaityk iš karto sezonas iškrenta kol įvyksta restruktūrizacija, projektų peržiūra... O dar dėl šitos vietos Arivabene išmetė :D:D
Tech
IP: c4754c7 | 07/15 22:13 Atsakyti
Toks kvailas italiskas poziuris, kazkas nepaejo, reikia atpirkimo ozio, ir problemos nebera. Cia tokios girto fantazijos isspresti problema. Issiblaivius pamatai, kad problemos tos pacios ir dar galva skauda. Kai buvo nelegalus varikliai, visi buvo laimingi, dabar mat issaiskino - reik Binotto ismest 😀 durniu laivas
Pergalingas
IP: 882ddc6 | 07/15 23:44 Atsakyti
Tegul meta ... vel chaosas komandoj prasides ... tik leclerc gaila ... toki ilga kontrakta pasirase, o komanda kaip grybauja taip grybauja... visiska nesamone buvo atleisti arivabene, kuris bent su mercedes dar kiek rimciau kovojo ... o db?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas