tuberkolioze
IP: ae918c1 | 07/16 19:55 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
07/16 16:48

aero, kuri neveikia su silpnu varikliu? tai gal aplamai aero neveikia ir dar lievas variklis? jei Ferr negali iveikti to pacio mid ar low speed posukio tuo paciu greiciu, nes pameta sukibima, tai prie ko cia variklio galia? as suprantu, kad praranda laika isibegejime is posukiu ir tiesiojioje top speed mazesnis del variklio, bet nu nereikia tokiu pasaku sneketi :))

Tamstos labai primityvus supratimas apie tai, kaip funkcionuoja F1 bolidas ir komentaruose jums to niekas neišaiškins.
TomTom
IP: 5071dc3 | 07/16 18:44 Atsakyti
kart
07/16 11:44

Arrivabenė buvo tradicinio valdymo šalininkas, o Camilleri atėjęs į Ferrari iš karto pareiškė, kad tradicinį valdymą keis holistiniu. Tam reikalingas figūrų perstumdymas.
Kodėl Binotto, o ne kažkas kitas? Man atrodo, kad Camilleri neturėjo daug kandidatų, kurie būtų dirbę šiame sporte. Kažkas jam pasiūlė Binotto, pakalbėjo, paliko gerą pirmą įspūdį.

Žodžiu, kad ir kaip buvo, man Binotto paskyrimas labiau panašus į situaciją, kai krepšinio komandos vyr. treneris palieka komandą ir į jo vietą paskiriamas asistentas. Daugeliu atveju tas nepasiteisina.

Nebent tas asistentas yra Philas Jacksonas, kuris paskui su ta komanda laimi 6 titulus per 8 metus. Bet tokie aisku vienetai.
Jiems tiktu toks asmuo kaip F. Briatore.
zonker logo rėmėjas
IP: e839631 | 07/16 16:48 Atsakyti
tuberkolioze
07/16 16:09

Pasikartosiu dar kartą: ferarių bolidas kurtas galingesniam varikliui nei šiuo metu turi ferariai. Kalba apie aero, kuri neveikia su silpnu varikliu. O kadangi variklį tobulinti artimiausius keletą metų bus galima labai minimaliai ir FIA uždraudė kažkokias tai machinacijas, tai variklio galios ferariams nėra iš kur pagimdyti ir todėl teks keisti patį bolidą derinant prie silpnesnio variklio.
Taigi, kas jau kas bet Binoto tikrai labai seniai žinojo kokia šikna pareina ir matomai žino Vetelio stilių ir supranta, kad pasilikti jį komandoje tik pinigų švaistymas ir bandys porą metų ištempti su jaunais pigiais pilotais kurie bet kuriuo atveju rizikuos ir galbūt parodys geresnius rezultatus nei tas jaunas pensininkas važiavimo ant bėgių čempionas.
Kai apie tai skaičiau žiemą maniau, kas per kliedesiai, bet pasirodo ir internetuose išlenda informacijos kuri vėliau pasitvirtina.

aero, kuri neveikia su silpnu varikliu? tai gal aplamai aero neveikia ir dar lievas variklis? jei Ferr negali iveikti to pacio mid ar low speed posukio tuo paciu greiciu, nes pameta sukibima, tai prie ko cia variklio galia? as suprantu, kad praranda laika isibegejime is posukiu ir tiesiojioje top speed mazesnis del variklio, bet nu nereikia tokiu pasaku sneketi :))
mantazzo
IP: 357f0f0 | 07/16 16:18 Atsakyti
Ech, Ferrari ir toliau skaldo politika...
Dėl Arrivabenės, kaip suprantu, buvo keli dalykai dėl ko buvo išmestas - pirma, nes reikėjo kažkur Binotto padėti, nes tas grasino išeisiantis iš Ferrari, o buvo geras specialistas savo skyriuj; antra - kažkokios ten vidinės nesantaikos pačioj komandoj; trečia - Maurizio komandos valdymas nepatiko medijai, mat Ferrari dažnai vadovavosi sąlyga "mažiau kalbų, daugiau darbų", o (Italijos) medijai tai netiko. Manau buvo ir daugiau kažkokių problemų, dėl ko buvo jis ir pakeistas.
Kas dėl 2019 rezultatų - manau, vis dar dalis jų buvo Arrivabenės nuopelnas, nes bolidas, mano nuomone, visgi buvo pradėtas ruošti prie jo. Šiemetinis bolidas jau, manau, yra Binotto nuopelnas - skirtumus matom visi...
O apie patį Binotto - manau čia jau ir nebereikia komentuoti, patys matom, kas vyksta. Kad jį atleis, nenustebčiau nė kiek.
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 07/16 16:09 Atsakyti
iXsas
07/16 08:38

Sebą išmetė iš komandos, dar nežinant, kad bolidas blogas. Jei tikėti McLaren, jau žiemą Ferrari buvo susitarę su Sainzu. Matė, kad nesuvaldė dviejų pilotų, pasirinko geresnį. Ferrariui kažko trūksta, gal vokiškos tvarkos?

Pasikartosiu dar kartą: ferarių bolidas kurtas galingesniam varikliui nei šiuo metu turi ferariai. Kalba apie aero, kuri neveikia su silpnu varikliu. O kadangi variklį tobulinti artimiausius keletą metų bus galima labai minimaliai ir FIA uždraudė kažkokias tai machinacijas, tai variklio galios ferariams nėra iš kur pagimdyti ir todėl teks keisti patį bolidą derinant prie silpnesnio variklio.
Taigi, kas jau kas bet Binoto tikrai labai seniai žinojo kokia šikna pareina ir matomai žino Vetelio stilių ir supranta, kad pasilikti jį komandoje tik pinigų švaistymas ir bandys porą metų ištempti su jaunais pigiais pilotais kurie bet kuriuo atveju rizikuos ir galbūt parodys geresnius rezultatus nei tas jaunas pensininkas važiavimo ant bėgių čempionas.
Kai apie tai skaičiau žiemą maniau, kas per kliedesiai, bet pasirodo ir internetuose išlenda informacijos kuri vėliau pasitvirtina.
Tech
IP: bfb2e24 | 07/16 14:28 Atsakyti
kart
07/16 11:44

Arrivabenė buvo tradicinio valdymo šalininkas, o Camilleri atėjęs į Ferrari iš karto pareiškė, kad tradicinį valdymą keis holistiniu. Tam reikalingas figūrų perstumdymas.
Kodėl Binotto, o ne kažkas kitas? Man atrodo, kad Camilleri neturėjo daug kandidatų, kurie būtų dirbę šiame sporte. Kažkas jam pasiūlė Binotto, pakalbėjo, paliko gerą pirmą įspūdį.

Žodžiu, kad ir kaip buvo, man Binotto paskyrimas labiau panašus į situaciją, kai krepšinio komandos vyr. treneris palieka komandą ir į jo vietą paskiriamas asistentas. Daugeliu atveju tas nepasiteisina.

isvis yra keista, kokio velnio ta Maurizzio reikejo ismest? Binotto sau dirbo savo skyriui, viskas ok, ten kazkokie buvo tarp ju nesutarimai, bet rezultatai komandoj buvo, viskas lyg normaliai - snai per galva :))
kart
IP: ff4c1cb | 07/16 11:44 Atsakyti
Tech
07/16 10:15

aisku, kaip vadovas ir man atrode nuo pat pradziu, kad nelabai jis tinkamas. gal kaip inzinerinio skyriaus vadovas, taip, bet cia , kur reikia apjungti visa sistema, silpnokas tikriausiai. bet tik idomu tada kodel jis buvo ten perkeltas> ir dar kaip jie teige - ilgalaikis projektas. ? aisku, lengviausia kritikuot, kai bolidas nurengtas. del pilotu irgi buvo metymasis, bet kita vertus, kaip ir proteguoti reikejo cempiona, bet kitoj vietoj sodint pastoviai jaunesni talenta irgi negalejo.

Arrivabenė buvo tradicinio valdymo šalininkas, o Camilleri atėjęs į Ferrari iš karto pareiškė, kad tradicinį valdymą keis holistiniu. Tam reikalingas figūrų perstumdymas.
Kodėl Binotto, o ne kažkas kitas? Man atrodo, kad Camilleri neturėjo daug kandidatų, kurie būtų dirbę šiame sporte. Kažkas jam pasiūlė Binotto, pakalbėjo, paliko gerą pirmą įspūdį.

Žodžiu, kad ir kaip buvo, man Binotto paskyrimas labiau panašus į situaciją, kai krepšinio komandos vyr. treneris palieka komandą ir į jo vietą paskiriamas asistentas. Daugeliu atveju tas nepasiteisina.
Tech
IP: bfb2e24 | 07/16 10:15 Atsakyti
kart
07/16 03:28

Matau čia vis tuos italus kišat. Tai jeigu Marchionne dar bent teoriškai italas, tai Camilleri neturi nieko bendro su Italija apart darbinių santykių.
Futbole, krepšinyje tas galvų lėkimas dėl nepateisintų lūkesčių irgi įprastas reiškinys, todėl nereikia čia viską suvesti vien į itališką požiūrį.
Jie eidami dirbti tokį darbą žino, kokia atsakomybė gula ant jų pečių. Jeigu nepateisinai lūkesčių, personalas tavimi pradeda abejoti, tai sprendimai neišvengiami.

Tiesiog natūralus procesas. Mums iš šono gal ir paviršutiniškai atrodo, bet viduje jie aiškiai mato, kuri grandis silpna.
Nors, šiuo atveju nereikia matyti vidaus, nes visi mato, kad Binottas neturi visiškai jokio autoriteto. Jo galva gali lėkti vien tik dėl jo viešų pasisakymų, kuriuos išjuokė ne vienas F1 bendruomenės atstovas.

Technikas gal ir geras, nesiginčysiu, bet kaip vadovas net prieš Arrivabene atrodo kaip studentas. Tikrai nesuprantu už kokius nuopelnus jis gavo šitą postą. Vien tik techninių žinių tikrai neužtenka užimti tokius postus. Labai svarbi ir asmenybė.

aisku, kaip vadovas ir man atrode nuo pat pradziu, kad nelabai jis tinkamas. gal kaip inzinerinio skyriaus vadovas, taip, bet cia , kur reikia apjungti visa sistema, silpnokas tikriausiai. bet tik idomu tada kodel jis buvo ten perkeltas> ir dar kaip jie teige - ilgalaikis projektas. ? aisku, lengviausia kritikuot, kai bolidas nurengtas. del pilotu irgi buvo metymasis, bet kita vertus, kaip ir proteguoti reikejo cempiona, bet kitoj vietoj sodint pastoviai jaunesni talenta irgi negalejo.
Tech
IP: bfb2e24 | 07/16 10:09 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/15 23:45

Legalūs tol, kol nepagauna ;) F1 yra ultimate cheaterių sportas. Nors cheaterių, gal neteisingas žodis. Labiau inžinerinės meistrystės išgaudant visas taisyklių skyles sportas. Daug čia tų inovacijų buvo, tik vienas palieka, kitas užbanina.

Ferrari jėgainės atvejis tokia pilka zona, nes panašu Ferrari neįtikino FIA, kad jų požiūris yra 100% legalus, kaip ir FIA neturėjo įrodymų, kad nelegali. O veikiau, čia tik spekuliuoju, kad FIA pamatė, kad nelegali su papildomais sensoriais, t.y. kol buvo pagal taisykles nustatyti matavimo prietaisai, kurie vienodi visiems – jutiklių parodymai tilpo į normas, kai pabandė su papildomais – neatitiko. Ir čia, manau, liečia tik vidaus degimo variklį, tiek hibridinę sistemą. Tai kaip ir baninti negali, nes visi parodymai telpa normose, bet kaip ir negali leisti naudoti toliau – nes pažeidžia taisyklių esmę. Tai tas kompromisas ir buvo rastas. Be to, dar ir politiškai, Ferrari diskvalifikacija nekažką atrodytų.

Dėl pačio italų požiūrio, tai nesiginčysiu. On point.

tai faktas, kad nelegalus tampa, kai isgaudo gudrybes :) Bet visais atvejais, visa komanda zino, kur ir kuo rizikuoja. cia gi ne vienas Binotto sprendzia , "imam ir rizikuojam apeit taisykles" manau tokias inovacijas turi palaiminti ir aukstesni organai, nei Binotto. nezinau , siaip sitoj vietoj, kai FIA visgi rado tuos apejimus, neturetu tai buti TIK vadovo problema. (kai buvo rezltatai tai ok, o davar ziurek prigavo,.. kur kaltininkas?? ) butu nerade - dabar Ferrari turbut butu lipe ant podiumo beveik pastoviai. dabar uzbanino jegaina- vaziuokle nedirba prie nurengtos jegaines. na pakeisk tu ta vadova ir? - visi Binotto vietoj butu dare ta pati,eje ir rizikave ant taisykliu su spragomis. ir dabar ateis naujas ir ka jis padarys?cia dabar techninis skyrius privalo dirbti ir galvoti, ar cia galvoja, - ateis kitaip vadovaujantis, tai sugalvos per nakti kaip issprest problema, ar su botagu stoves ir privesr dirbt. eile metu italams ir nepaeina, nes jie neturi vientisumo, vadova seka kitas, su skiritingais poziurais, bet inzinieriai tie patys is esmes. dirbi galvoji, ateina, braukia nuo nulio - dabar daryk kitaip, galvok, galvok, nes man skris galva po to , - ir skrenda, nes nera nuoseklaus idirbio, kurio jniekas nelaukia- reikia cia ir dabar :D :D kodel Mercedes dirba kaip laikrodis, nes ten branduolys stabilus , o ne kazkoks metymasis. arba RBR? kodel Hornerio galva niekad nerieda, nors jie ir 2-3 buna? Ferrari man toks Lietuvisko seimo filosifijos pagrindo. atleidom vien valdzia, dabar tai padarysim tvarka.
Tiesa2
IP: 226ae98 | 07/16 09:12 Atsakyti
Tai kodel Arivabene ismete jeigu toks geras buvo? Nebuvo rezultatu todel ir ismete ana. Tradicinis italiskas poziuris.
AF1
IP: ddee926 | 07/16 08:56 Atsakyti
Pagaliau. Tik pakeitimas is vidaus nepades. Reik lyerio is isores arba bent susijusio, bet nedirbancio komandoje dabar. Pvz. tokiu buvo Arrivabene. Kiek ir kas ji kritikavo, kaip lyderis buvo puikus. O kai Binotto net zurnalistai vadina Harry Potteriu, tai nera ka kalbet apie visiem objektyviai matomas spragas ir valdyme ir technikoje ir lyderysteje (jos nebuvime).
iXsas
IP: 8dee8c8 | 07/16 08:38 Atsakyti
tuberkolioze
07/15 22:45

Jau kitoj temoj diskutavom, kad bolidas kurtas kur kas galingesniam motorui. O motoro artimiausius kelis metus dėl reglamento praktiškai nebus galima tobulinti. Taigi Binoto sumovė reikalus taip smarkiai, kad ateinančius keletą metų ferariai vilksis peletono viduryje. Todėl ir Vetelį išspyrė, nes nėra prasmės taškytis pinigais brangiam pilotui, kai pergalės net nesišviečia.

Sebą išmetė iš komandos, dar nežinant, kad bolidas blogas. Jei tikėti McLaren, jau žiemą Ferrari buvo susitarę su Sainzu. Matė, kad nesuvaldė dviejų pilotų, pasirinko geresnį. Ferrariui kažko trūksta, gal vokiškos tvarkos?
kart
IP: ff4c1cb | 07/16 03:28 Atsakyti
Tech
07/15 22:13

Toks kvailas italiskas poziuris, kazkas nepaejo, reikia atpirkimo ozio, ir problemos nebera. Cia tokios girto fantazijos isspresti problema. Issiblaivius pamatai, kad problemos tos pacios ir dar galva skauda. Kai buvo nelegalus varikliai, visi buvo laimingi, dabar mat issaiskino - reik Binotto ismest 😀 durniu laivas

Matau čia vis tuos italus kišat. Tai jeigu Marchionne dar bent teoriškai italas, tai Camilleri neturi nieko bendro su Italija apart darbinių santykių.
Futbole, krepšinyje tas galvų lėkimas dėl nepateisintų lūkesčių irgi įprastas reiškinys, todėl nereikia čia viską suvesti vien į itališką požiūrį.
Jie eidami dirbti tokį darbą žino, kokia atsakomybė gula ant jų pečių. Jeigu nepateisinai lūkesčių, personalas tavimi pradeda abejoti, tai sprendimai neišvengiami.

Tiesiog natūralus procesas. Mums iš šono gal ir paviršutiniškai atrodo, bet viduje jie aiškiai mato, kuri grandis silpna.
Nors, šiuo atveju nereikia matyti vidaus, nes visi mato, kad Binottas neturi visiškai jokio autoriteto. Jo galva gali lėkti vien tik dėl jo viešų pasisakymų, kuriuos išjuokė ne vienas F1 bendruomenės atstovas.

Technikas gal ir geras, nesiginčysiu, bet kaip vadovas net prieš Arrivabene atrodo kaip studentas. Tikrai nesuprantu už kokius nuopelnus jis gavo šitą postą. Vien tik techninių žinių tikrai neužtenka užimti tokius postus. Labai svarbi ir asmenybė.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 07/15 23:45 Atsakyti
Tech
07/15 22:13

Toks kvailas italiskas poziuris, kazkas nepaejo, reikia atpirkimo ozio, ir problemos nebera. Cia tokios girto fantazijos isspresti problema. Issiblaivius pamatai, kad problemos tos pacios ir dar galva skauda. Kai buvo nelegalus varikliai, visi buvo laimingi, dabar mat issaiskino - reik Binotto ismest 😀 durniu laivas

Legalūs tol, kol nepagauna ;) F1 yra ultimate cheaterių sportas. Nors cheaterių, gal neteisingas žodis. Labiau inžinerinės meistrystės išgaudant visas taisyklių skyles sportas. Daug čia tų inovacijų buvo, tik vienas palieka, kitas užbanina.

Ferrari jėgainės atvejis tokia pilka zona, nes panašu Ferrari neįtikino FIA, kad jų požiūris yra 100% legalus, kaip ir FIA neturėjo įrodymų, kad nelegali. O veikiau, čia tik spekuliuoju, kad FIA pamatė, kad nelegali su papildomais sensoriais, t.y. kol buvo pagal taisykles nustatyti matavimo prietaisai, kurie vienodi visiems – jutiklių parodymai tilpo į normas, kai pabandė su papildomais – neatitiko. Ir čia, manau, liečia tik vidaus degimo variklį, tiek hibridinę sistemą. Tai kaip ir baninti negali, nes visi parodymai telpa normose, bet kaip ir negali leisti naudoti toliau – nes pažeidžia taisyklių esmę. Tai tas kompromisas ir buvo rastas. Be to, dar ir politiškai, Ferrari diskvalifikacija nekažką atrodytų.

Dėl pačio italų požiūrio, tai nesiginčysiu. On point.
Pergalingas
IP: 882ddc6 | 07/15 23:44 Atsakyti
Tegul meta ... vel chaosas komandoj prasides ... tik leclerc gaila ... toki ilga kontrakta pasirase, o komanda kaip grybauja taip grybauja... visiska nesamone buvo atleisti arivabene, kuris bent su mercedes dar kiek rimciau kovojo ... o db?
bmw v8
IP: 59a066c | 07/15 23:30 Atsakyti
tuberkolioze
07/15 22:45

Jau kitoj temoj diskutavom, kad bolidas kurtas kur kas galingesniam motorui. O motoro artimiausius kelis metus dėl reglamento praktiškai nebus galima tobulinti. Taigi Binoto sumovė reikalus taip smarkiai, kad ateinančius keletą metų ferariai vilksis peletono viduryje. Todėl ir Vetelį išspyrė, nes nėra prasmės taškytis pinigais brangiam pilotui, kai pergalės net nesišviečia.

Tai, kad niekas net nepaklausė ar SV išvis reik pinigų ir kiek? Gal jis būtų už dyką vairavęs? Beje kitas pilotas irgi kainuoja. Čia tokia politika įvyko, kad net pats SV nežino kas čia atsitiko 😂
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 07/15 22:45 Atsakyti
Jau kitoj temoj diskutavom, kad bolidas kurtas kur kas galingesniam motorui. O motoro artimiausius kelis metus dėl reglamento praktiškai nebus galima tobulinti. Taigi Binoto sumovė reikalus taip smarkiai, kad ateinančius keletą metų ferariai vilksis peletono viduryje. Todėl ir Vetelį išspyrė, nes nėra prasmės taškytis pinigais brangiam pilotui, kai pergalės net nesišviečia.
RBR
IP: 5f066f6 | 07/15 22:23 Atsakyti
Neaišku kiek Binoto kaltas dėl šių metų bolido, bet kad pernai nesuvaldė situacijos su pilotais tai yra akivaizdu
Lietuvis1
IP: bbe8df8 | 07/15 22:17 Atsakyti
Mesti lauk toki vadova. Per metus komanda nuvairavo ir lyderiu i ausaiderius. Naujokui skyre daugiau privilegiu nei 4 cemionui.
Tech
IP: c4754c7 | 07/15 22:13 Atsakyti
Toks kvailas italiskas poziuris, kazkas nepaejo, reikia atpirkimo ozio, ir problemos nebera. Cia tokios girto fantazijos isspresti problema. Issiblaivius pamatai, kad problemos tos pacios ir dar galva skauda. Kai buvo nelegalus varikliai, visi buvo laimingi, dabar mat issaiskino - reik Binotto ismest 😀 durniu laivas

TOP naujienos

F-1.lt pulsas