Seniausi komentarai
oferis
| Lapkričio 20 d. 18:11
dragster
| Lapkričio 20 d. 02:06

Sezona Leclercas pradejo kaip 2 pilotas, komanda pirmuose etapuose ji aukojo kad tik Veteliui geriau butu, bet kai pamate kad tas vel gryba pjauna, ir tas 2 pilotas greitesnis negu pirmas leido kovoti. Atleistu Veteli sutaupytu kruva pinigu , tikrai neatitinka jis gaunamu 45 milijonu, kai Leclercas gauna 3.5 milijono:)) Plius dar greiciau vaziuoja.

Neuztenka tik greit vaziuoti, reikia ir komandai padeti tobulinant bolida. Vet su daugiau patirties manau stipresnis tame reikale uz Lec.
dragster
| Lapkričio 20 d. 02:06
Sezona Leclercas pradejo kaip 2 pilotas, komanda pirmuose etapuose ji aukojo kad tik Veteliui geriau butu, bet kai pamate kad tas vel gryba pjauna, ir tas 2 pilotas greitesnis negu pirmas leido kovoti. Atleistu Veteli sutaupytu kruva pinigu , tikrai neatitinka jis gaunamu 45 milijonu, kai Leclercas gauna 3.5 milijono:)) Plius dar greiciau vaziuoja.
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 19:41
kart
| Lapkričio 19 d. 19:10

O kas jam belieka, kai nei vienas nesiruosia uzimti to nr2 piloto vaidmens? Deklaracijos, kad Vettelis nr1 yra viena, o realybe parode, kad nei vienas neketina nusieisti. Net jei ir Leclercas kita sezona butu pastumtas i nr1 pozicija, Vettelis tikrai vos tik gaves proga bandys igelt.

Teks atkenteti sukandus dantis dar bent sezona ir tiek. Jeigu tures jau ta bolida, kuris pajegus iskovoti titulus, tai WCC jie ir taip turetu iskovoti, bet del WDC bus situacija ta pati, kaip ir 2008m. ar siemet, kai tvirtai kontruktoriu iskaitoje laimeje pries RBR, vis tiek uzleido Max'a i trecia pozicija pilotu iskaitoje.

Na jo, kaip vadovo pareiga ir yra sugalvot, kas jam belieka ir ką jis turi daryt. Aišku, nepavydėtina situacija ir dažniausiai ji sprendžiama labai paprastai - 1 lenktynininkas palieka komandą. Bet kuriuo vadovas privalo įtvirtinti savo autoritetą ir priversti pilotus kausyti jo nurodymų (aišku pirmiausiai būtų gerai tuos nurodymus tinkamus sugalvot), tai yra jo darbas ir mum, fanam, gal ir tinka argumentas "o ką daugiau daryt", bet tik ne jam
kart
| Lapkričio 19 d. 19:10
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 18:36

Šiaip keista, kad gana nedaug kas kalba apie patį Binotto. Daug buvo vilčių dėta į jį, po pirmų kelių lenktynių ir treniruočių buvo daug džiaugsmo, koks protingas, ramus, charizmatiškas vadovas komandos. Bet realiai tai jis feilina komandos valdyme. Viso sezono metu jaučiasi kažkoks nepastovumas, tai jiem abu pilotai vienodi, tai vienas Nr1, tai paskui vėl abu vienodi, galiausiai jau dzin, nes vis vien nebekovoja dėl titulo. Ir jau berods 3 situacija šiemet, kai nukenčia arba kažkuris pilotas, arba visa komanda dėl to neužtikrintumo. Nesuvaldo jis savo lenktyninkų, nors anie net dėl titulo nekovoja, tai kas darysis, jei kitais metais mašina bus greitesnė?

O kas jam belieka, kai nei vienas nesiruosia uzimti to nr2 piloto vaidmens? Deklaracijos, kad Vettelis nr1 yra viena, o realybe parode, kad nei vienas neketina nusieisti. Net jei ir Leclercas kita sezona butu pastumtas i nr1 pozicija, Vettelis tikrai vos tik gaves proga bandys igelt.

Teks atkenteti sukandus dantis dar bent sezona ir tiek. Jeigu tures jau ta bolida, kuris pajegus iskovoti titulus, tai WCC jie ir taip turetu iskovoti, bet del WDC bus situacija ta pati, kaip ir 2008m. ar siemet, kai tvirtai kontruktoriu iskaitoje laimeje pries RBR, vis tiek uzleido Max'a i trecia pozicija pilotu iskaitoje.
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 18:43
mariusis
| Lapkričio 19 d. 18:41

Vienas iš tokių stumimų buvo Shumacherio po sugrįžimo, kai tiesiojoje tik nepamenu dabar greit ką vos į sieną nesumūrijo.

Rubensas berods buvo ten, ir po lenktynių sakė, kad už tokius veiksmus dsq turėtų būt. Šumis tada, savaime aišku, kaltės savo nematė, nes kol nėra avarijos tol nėra ir kaltės
mariusis
| Lapkričio 19 d. 18:41
YZF
| Lapkričio 19 d. 15:02

Tokiu bajeriu kaip padare Vettelis, yra vienetai (ir kalbu ne apie geresne trajektorija pries posuki bet nagla stumima viduryje tiesiosios iki kontakto). Vienetai. Ne dauguma, ne visi. Dauguma vaziuoja arsiai bet neperzengia ribos. Laikas ta suvokti. P.S. Nekisk cia kartingu, as kalbu apie F1.

Vienas iš tokių stumimų buvo Shumacherio po sugrįžimo, kai tiesiojoje tik nepamenu dabar greit ką vos į sieną nesumūrijo.
Rokas1
| Lapkričio 19 d. 18:36
Šiaip keista, kad gana nedaug kas kalba apie patį Binotto. Daug buvo vilčių dėta į jį, po pirmų kelių lenktynių ir treniruočių buvo daug džiaugsmo, koks protingas, ramus, charizmatiškas vadovas komandos. Bet realiai tai jis feilina komandos valdyme. Viso sezono metu jaučiasi kažkoks nepastovumas, tai jiem abu pilotai vienodi, tai vienas Nr1, tai paskui vėl abu vienodi, galiausiai jau dzin, nes vis vien nebekovoja dėl titulo. Ir jau berods 3 situacija šiemet, kai nukenčia arba kažkuris pilotas, arba visa komanda dėl to neužtikrintumo. Nesuvaldo jis savo lenktyninkų, nors anie net dėl titulo nekovoja, tai kas darysis, jei kitais metais mašina bus greitesnė?
fasten
| Lapkričio 19 d. 18:32
Veni, Vidi, Vici
| Lapkričio 19 d. 18:24

Kalbu itališkai ir seku naujienas Italų kalba. Nu, bet atsiprašau, ką čia kliedi šitas pamazgų tinklaraštukas, pilnas internetas foto kaip Leclarkas žiūri į dėšinę ir vairas pasuktas dešinėn, kai du trečdaliai SV bolido jau priekyje. Kaip tik didžioji dauguma stumia ant Leclarko, visas feisbukas ūžia, kad Binotto užaugino jam sparnus, o realiai jis dar nieko neįrodė.

Foto, nuorodos? Judėtų jis į dešinę, būtų jaunuolis suvalgytas. Aišku, gal pamatysime ką nors papildomo ir kalbėsime kitaip.
Veni, Vidi, Vici
| Lapkričio 19 d. 18:24
Kalbu itališkai ir seku naujienas Italų kalba. Nu, bet atsiprašau, ką čia kliedi šitas pamazgų tinklaraštukas, pilnas internetas foto kaip Leclarkas žiūri į dėšinę ir vairas pasuktas dešinėn, kai du trečdaliai SV bolido jau priekyje. Kaip tik didžioji dauguma stumia ant Leclarko, visas feisbukas ūžia, kad Binotto užaugino jam sparnus, o realiai jis dar nieko neįrodė.
kart
| Lapkričio 19 d. 17:57
YZF
| Lapkričio 19 d. 17:54

Rosbergas tegu sneka ka tik nori, o tu interpretuok Rosberga kaip tik nori, esmes tai nekeicia. Ir ne as vienas sita dalyka susigalvojau. Galiu tau pateikti visa eile "ekspertu" kurie sako kad SV kaltas. Belieka tik ijungti savo smegenis o ne aklai klausyti kitu pasisakymu.

Panasaus atsakymo, kad Rosbergas tauskia niekus, uzlaides ekspertai supranta geriau ir tikejausi is taves. Ok :D
YZF
| Lapkričio 19 d. 17:54
kart
| Lapkričio 19 d. 17:50

Na, Rosbergas sako, kad Vettelis igijo dominuojancia pozicija. Bet tu geriau zinai.

Rosbergas tegu sneka ka tik nori, o tu interpretuok Rosberga kaip tik nori, esmes tai nekeicia. Ir ne as vienas sita dalyka susigalvojau. Galiu tau pateikti visa eile "ekspertu" kurie sako kad SV kaltas. Belieka tik ijungti savo smegenis o ne aklai klausyti kitu pasisakymu.
kart
| Lapkričio 19 d. 17:50
YZF
| Lapkričio 19 d. 16:26

Kokias tu cia nesamones rasineji? Tipo as aplenkiu kazka ant puses bolido ir tada ji nustumiu nuo trasos, ir viskas tvarkoje? Pats perskaityk ka parasei. Tegu pirma pilnai aplenkia, tada uzlenda priekyje. Ir niekas neprivalo numetineti gazo tiesiojoje, kai kitas tave apsilenke 90%. Tiesiojoje, o ne pries posuki. Nefantazuok tik.

Na, Rosbergas sako, kad Vettelis igijo dominuojancia pozicija. Bet tu geriau zinai.
fasten
| Lapkričio 19 d. 16:45
Tech
| Lapkričio 19 d. 16:37

Geras paaiskinimas, suprancio sia situacija. https://youtu.be/61h03_1L2QE

Taip, jo analizė buvo greitesnė nei Williams tempas lenktynių metu. :D
fasten
| Lapkričio 19 d. 16:43
YZF
| Lapkričio 19 d. 16:28

Net jeigu Lec vaziuotu tiesiai (o ne i Vettelio puse), jis lygiai taip pat butu nekaltas. Neprivalo jis numetineti viduryje tiesiosios gazo, tam kad kitam butu lengviau pries ji uzlysti. Niekas taip nedaro.

Mano mėgėjiškas pasvarstymas būtų toks: Lec gražiai apsilenke ir net interve minėjo, kad žinojo, kad bus bandymas susigrąžinti pozicija, todėl buvo gana pasyvus. Kodėl Vet nebaigė lenkimo tvarkingai, neįsivaizduoju.
Tech
| Lapkričio 19 d. 16:37
fasten
| Lapkričio 19 d. 16:08

Sutikciau, jei Lec važiuotų kaip įkaltas tiesiai, bet jis aiškiai judėjo į kairę, todėl Vet privalo prisiimti didesnę dalį kaltės.

Geras paaiskinimas, suprancio sia situacija. https://youtu.be/61h03_1L2QE
YZF
| Lapkričio 19 d. 16:28
fasten
| Lapkričio 19 d. 16:08

Sutikciau, jei Lec važiuotų kaip įkaltas tiesiai, bet jis aiškiai judėjo į kairę, todėl Vet privalo prisiimti didesnę dalį kaltės.

Net jeigu Lec vaziuotu tiesiai (o ne i Vettelio puse), jis lygiai taip pat butu nekaltas. Neprivalo jis numetineti viduryje tiesiosios gazo, tam kad kitam butu lengviau pries ji uzlysti. Niekas taip nedaro.
YZF
| Lapkričio 19 d. 16:26
kart
| Lapkričio 19 d. 15:36

Net megejai Kacergoje supranta, kad jei tave pusina bolidas, kuriam esi prarades pozicija, tu negali vaziuoti kaip ikaltas tiesiai. Ir kol taves neisstumia is trasos, kas yra nelegalu, tu prisiimi visa atsakomybe del galimo incidento.

Galima gincytis nebent del to, kad Leclercas dar nesiskaite prarades pozicijos ir Vettelis stume nelegaliai, uz ka turetu buti nubaustas, nes tai reglamentuota.

Kokias tu cia nesamones rasineji? Tipo as aplenkiu kazka ant puses bolido ir tada ji nustumiu nuo trasos, ir viskas tvarkoje? Pats perskaityk ka parasei. Tegu pirma pilnai aplenkia, tada uzlenda priekyje. Ir niekas neprivalo numetineti gazo tiesiojoje, kai kitas tave apsilenke 90%. Tiesiojoje, o ne pries posuki. Nefantazuok tik.
kart
| Lapkričio 19 d. 16:19
fasten
| Lapkričio 19 d. 16:08

Sutikciau, jei Lec važiuotų kaip įkaltas tiesiai, bet jis aiškiai judėjo į kairę, todėl Vet privalo prisiimti didesnę dalį kaltės.

Ne mum sprest, kas turi prisiimti didesnes dali kaltes. As pvz. tikrai neismanau viso reglamento, kad galeciau 100% buti uztikrintas situacija. Tiesiog nematau nei vieno simtaprocentines kaltes, nes tokie pasibuciavimai ivyksta nuolatos ir jei taip tragiskai nebutu pabire bolidai, visi jau seniai butu sita pamirse.
fasten
| Lapkričio 19 d. 16:08
kart
| Lapkričio 19 d. 15:36

Net megejai Kacergoje supranta, kad jei tave pusina bolidas, kuriam esi prarades pozicija, tu negali vaziuoti kaip ikaltas tiesiai. Ir kol taves neisstumia is trasos, kas yra nelegalu, tu prisiimi visa atsakomybe del galimo incidento.

Galima gincytis nebent del to, kad Leclercas dar nesiskaite prarades pozicijos ir Vettelis stume nelegaliai, uz ka turetu buti nubaustas, nes tai reglamentuota.

Sutikciau, jei Lec važiuotų kaip įkaltas tiesiai, bet jis aiškiai judėjo į kairę, todėl Vet privalo prisiimti didesnę dalį kaltės.
zonker
| Lapkričio 19 d. 15:55
Tech
| Lapkričio 19 d. 15:30

Tai Fetelis irgi kol su Kimi vare, buvo nr1. Kimis ten retai kada rimciau parodes ragus buvo. Leclerc irgi atejo kaip Nr2. Gi Binotto aiskiai sezono pradziai pasake - duosim pirmenybe Feteliui. Nepaisant to, jau beveik aiskus rezultatai. Tai jeigu Fetelis 4 metus komandoj be spaudimo vaziavo ir visvien grybavo, tai turedamas stipru priesininka dar galop pradejo tokius triukus rodyt. Sezono metu , ne viena karta buvo starte stiprai blokaves, Bet kazkaip isvengdavo dar crashu, bet aisku cia, seniui laikas ieskotis kitu namu ir perleist jaunesniam ir greitesniam pirma vaira!

Sutinku. Gal Veteliui reiketu biskeli praleisti laiko su Raikiu? papasakotu jis, kad lenktyniavimu gali megautis ir nebunant top komandoje. Jei iseini is Formules, nes ego neleidzia eiti i prastesne komanda, tada as tik uzjauciau zmogu, nes nu sunku gyventi kai ego per krastus lipa.

F-1.lt pulsas