Įvardyta priežastis, kodėl atsisakė „Red Bull“ degalų siurblys

Įvardyta priežastis, kodėl atsisakė „Red Bull“ degalų siurblys
logo 2022 Kovo 21 d. 19:23, Pixabay

Red Bull“ komandai pirmasis šio sezono etapas užsibaigė abiejų pilotų pasitraukimu. Iškart po lenktynių paaiškėjo, kad Maxo Verstappeno ir Sergio Perezo boliduose iškilo problemų su degalų siurbliu.

Leidinys „The Race“ tvirtina, kad staiga sumažėjusios galios „Red Bull“ boliduose priežastimi tapo degalų kavitacija. Degalų kavitacijos procesas įprastai kyla tada, kai paskutiniai degalų likučiai siurbiami iš bako. Dėl apkrovų, kurios veikia bolidą, degalai dėl smarkios vibracijos taškosi ir trankosi į bako sieneles, dėl to didėja degalų temperatūra.

Pasiekus tam tikrą temperatūros lygį, degalai pradeda garuoti, degalų siurblyje susidaro oro kamštis ir siurblys pradeda pumpuoti ne degalus, o orą. Todėl siurblys yra veikiamas didėjančio ir mažėjančio slėgio, o sistemoje garuojant degalams, siurblys sugenda ir negali tiekti kuro iš bako į variklį.

E10 degalai, kurie šiemet tapo privalomi, dirba prie aukštesnės temperatūros nei ankstesniais metais, todėl kavitacijos lygis pasikeitė. Tačiau apie tai žinojo tik tos komandos, kurios bandymų metu atliko lenktynių imitaciją važiuojant paskutinius ratus su beveik tuščiu baku.

Tai padarė dauguma komandų, bet „Red Bull“ nebuvo jų tarpe. Kita vertus, detalių sąraše, kurias „Red Bull“ komanda pakeitė po kvalifikacijos, buvo ir degalų siurbliai, tačiau, kaip vėliau paaiškėjo, tai nepadėjo išvengti problemos.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794