Automobilių sporto veteranas Jeanas Alesi sutinka su Toto Wolffu bei Danielio Ricciardo pozicija dėl atvirkštinio starto vietoje kvalifikacijos procedūros: jis taip pat mano, kad „Formulei-1“ ji netinka.
„Ši idėja puikiai veikia jaunimo serijose, pavyzdžiui, „Formulėje-3“, F2 ir F4, bet netinka „Formulei-1“, - komentavo J. Alesi neseno balsavimo rezultatus, kai buvo svarstomas kvalifikacijos pakeitimas sprinto lenktynėmis su atvirkštine starto tvarka. – Tais laikais, kai aš dalyvaudavau lenktynėse, inžinieriai ir mes turėdavome kur kas daugiau laisvės.
Lenktynėse dalyvaudavo bolidai su V12, V10 ir V8 varikliais ir kai aš startuodavau iš 5 ar 6 pozicijos su „Tyrrell“ (su „Ford Cosworth“ V8 motoru), mano mašina būdavo 25-30 kg lengvesnė nei pas vaikinus, kurie važiuodavo su „McLaren-Honda“ ar „Ferrari“. Išeitų, kad starte mano bolidas būdavo kur kas konkurencingesnis ir tai veikė bendrąjį jėgų išsidėstymą.
Pirmuose 15 rato aš galėdavau lenkti savo kūmyrus, tokius kaip Ayrtonas Senna ar Nigelas Mansellas, bet visa tai dėl to, kad mano „Tyrrell“ buvo lengvesnė. Bet kai boliduose mažėdavo degalų, jie vėl galėdavo važiuoti greičiau ir prasiverždavo į priekį. Dėl to lenktynės būdavo labai įdomios, trasoje visuomet netrūkdavo įvykių.
Dabar, kai naudojami vienodo pajėgumo jėgainės, tokios pačios padangos ir vienodai nustatinėjama aerodinamika, „top“ komandos visuomet bus priekyje“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |