J. Allenas: Barselonoje išvysime nemažai naujienų

J. Allenas: Barselonoje išvysime nemažai naujienų
logo 2017 Gegužės 11 d. 06:00, Red Bull/Getty Images

Britų žurnalistas ir komentatorius Jamesas Allenas svarsto apie galimas komandų strategijas Ispanijos GP lenktynėse.

Mūsų laukia vienas iš įdomiausių savaitgalių „Formulės-1“ čempionate – į pirmąjį etapą Europoje komandos atveš rimtai modernizuotus bolidus. Šįkart pažanga gali būti labai didelė, kadangi pagal naująjį Techninį reglamentą „Formulė-1“ gyvena tik kelis mėnesius ir jo galimybės nėra pilnai išsemtos. Labai tikėtina, kad mes pamatysime permainas pasiskirstant jėgoms ne tik vidurinėje grupėje, bet ir tarp lyderių.

Sebastians Vettelis pirmauja asmeninėje įskaitoje, 13 taškų lenkdamas Lewisą Hamiltoną ir 23 taškais -  Valtteri Bottą. Visi jie jau yra laimėję lenktynes šiais metais – tik Kimis Raikkonenas iš dviejų stipriausių komandų dar nėra laimėjęs šiais metais.

Naujoji „Ferrari“ mašina buvo labai konkurencinga oer žiemos bandymus Barselonoje, bet tada buvo gerokai vėsiau. Bet ir kur kas šiltesnis oras gali šį savaitgalį padėti „Ferrari“. Jiems sukliudyti gali minkštosios padangos – su jomis „Mercedes“ praleido labai didelę žiemos bandymų dalį ir buvo labai pajėgūs per lenktynes. Šiais metais „Ferrari“ turi pranašumų su ultra ir superminkštosiomis, bet Barselonoje šių mišinių nebus.

Bendras dėmesys bus prikaustytas naujovėms, bet abu „Mercedes“ esminiai patobulinimai yra paslėpti nuo akių – tai atnajinta jėgainė, jei jie ryšis ją uždėti Barselonoje ir sumažintas važiuoklės svoris, kuris leistų gerokai pagerinti rato įveikimo laiką. Antrosios penktadienio treniruotės rezultatai leis padaryti išvadas, o štai jėgainės galią galima bus įvertinti tik per kvalifikaciją.

Red Bull“ irgi atveš modernizuotą mašiną, tačiau naujos jėgainės kol kas dar negaus. Įdomu bus pažiūrėti, ar važiuoklės optimizavimas leis sumažinti atsilikimą nuo lyderių. Prieš metus Barselonoje  jie atsikovojo vieną sekundę rate lyginant su praeitu etapu Sočyje.

Ispanų trasa paskutiniais metais tiko „Force India“ mašinoms, o šiame sezone ši komanda visose lenktynėse uždirbo taškus dviem mašinomis. Verta bus stebėti ir „Renault“ – šį savaitgalį jie gali rimtai pasipriešinti „Force India“ ekipai.

Ispanijos GP – paskutinis etapas šiame sezone, kur skirtingų padangų komplekų skaičių nustato „Pirelli“ – jau lenktynėse Monake jau patys pilotai spręs, kiek kokių konkrečiai padangų komplektų rinktis – taip bus ir toliau ir tai leis gerokai paįvairinti komandų strategijas.

Pirmą kartą 2017 metais pilotais galės rinktis ir kietąsias padangas. Praėjusiuose etapuose pačios kiečiausios padangos nebuvo naudojamos – pilotai kombinuodavo tarp dviejų kur kas minkštesnių. „Pirelli“ kietųjų padangų pasirinkimą laiko tinkamu dėl didelės apkrovos padangoms, bet šios padangos yra žymiai lėtesnės už minkštesnes.

Aerodinaminiai patobulinimai dar labiau padidins prispaudžiamąją jėgą, o tai padidins padangų dėvėjimąsi – penktadienio treniruotės taip pat tai leis įvertinti...

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983