J. Eggintonas: iš esmės mes kompensavome praradimus

J. Eggintonas: iš esmės mes kompensavome praradimus
logo 2021 Kovo 22 d. 10:03, Pixabay

„AlphaTauri“ technikos direktorius Jody Eggintonas teigia, kad jų komandai pavyko didele dalimi kompensuoti prispaudžiamosios jėgos trūkumą, kuris atsirado Techniniame reglamente įvedus pakeitimus aerodinamikai, bet darbas su automobiliu yra tęsiamas. Kartu „AlhpaTauri“ lygiagrečiai dirba su 2022 m. projektu.

„Galima pasakyti, kad mes iš esmės kompensavome šiuos praradimus, nors viskas iš tiesų yra kur kas sudėtingiau, - J. Eggintonas kalbėjo su „Racefans“. – Yra daugybė parametrų, kurie apsprendžia „Formulės-1“ bolido aerodinaminį efektyvumą ir rodikliai, kuriuos mums pavyko kompensuoti, kartais svyruoja priklausomai nuo mašinos greičio. Tikėtina, kad kai kuriose srityse mes kompensavome absoliučiai viską.

Dabar mums tenka analizuoti informaciją, kurią gavome trasoje per bandymus. Man yra žinomi skaičiavimų rezultatai, padaryti CFD technologijų pagalba, aš žinau, kokius rodiklius mes gavome iš vėjo tunelio. Manau, kad didžiąja dalimi mums pavyko kompensuoti prispaudžiamosios jėgos praradimus, tačiau dabar svarbu tęsti darbus ties atskiromis specifinėmis užduotimis ir atstatyti kai kurias konkrečias bolido technines charakteristikas, kurios galėjo pablogėti.

Tenka užsiimti ne tik elementais, kuriuos konkrečiai palietė reglamento pakeitimai. Reikėjo koreguoti ir kitas bolido sritis. AT02 turi naują nosį, priekinį sparną, naują priekinę pakabą, todėl mes turime viską išanalizuoti ir suprasti, ar įgijome mes pranašumą, kurio tikėjomės.

Todėl mašinos tobulinimas – ilga istorija, bet jei keliais žodžiais, tai galiu patvirtinti: aerodinaminis efektyvumas iš esmės yra atstatytas, bet norint konkrečiai nustatyti, kurioje pozicijoje mes esame, dar kiek reikia padirbėti su surinkta informacija“.

Atsakydamas į klausimą, kada „AlphaTauri“ turi visiškai modernizuoti AT02 ir pereiti prie darbo su 2022 m. mašina, J. Eggintonas sakė: „Mes jau pilnai dirbame su nauju projektu, kaip ir bet kuri kita komanda. Sausio 1 d. mes atnaujinome darbą su aerodinamika ir turime sudarę planą, kaip veiksime toliau, o kol kas tenka manevruoti tarp dviejų projektų ir racionaliai paskirstyti resursus.

Bet gali atsitikti taip, kad darbo procese sužinosime ką nors neįprasto ir tai privers mus nukreipti daugiau resursų viena ar kita kryptimi. Faktiškai jau pirmame etape Bahreine bus aišku, kokias pozicija užimame konkurentų atžvilgiu, atliksime reikiamus skaičiavimus ir pakoreguosime savo planus. Planų korekcija vyksta nuolatos.

Šiuo metu 2022 m. projektui jau nukreipti dideli resursai, nes to reikalauja visiškai naujo bolido kūrimo užduotis. Kartu mes kruopščiai analizuojame naująjį Techninį reglamentą, norėdami išsiaiškinti, kuria kryptimi teisingiausia būtų judėti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983