J. Villeneuve‘as: atsitrenkęs į V. Botto bolidą K. Raikkonenas būtų gavęs mažesnę baudą (22)

J. Villeneuve‘as: atsitrenkęs į V. Botto bolidą K. Raikkonenas būtų gavęs mažesnę baudą
logo Liepos 11 d. 01:37, Ferrari

Buvęs F-1 pilotas Jacquesas Villeneuve‘as mano, kad Silverstoune sekmadienį vykusiose lenktynėse atsitrenkęs į Valtteri Botto bolidą „Ferrari“ atstovas Kimi Raikkonenas būtų gavęs mažesnę baudą.

Suomis buvo nubaustas 10 sek. bauda už tai, jog po starto trečiame posūkyje atsitrenkė ir apsuko „Mercedes“ piloto Lewiso Hamiltono bolidą. Panašų incidentą turėjo ir K. Raikkoneno komandos draugas Sebastianas Vettelis. Vokietis Prancūzijoje atsitrenkė ir pirmame posūkyje apsuko V. Botto bolidą. Tada sportininkui buvo skirta ne 10 sek., o 5 sek. bauda.

„Nesuprantu, kodėl vieną kartą skiriama 10 sek., kitą kartą 5 sek., o dar kitą kartą neskiriama jokios baudos. Štai kas yra negerai. Tai lenktynės. Man nepatinka kai už lenktyniavimą trasoje yra skiriamos baudos. Jos turėtų būti skiriamos už blogą elgesį ir kvailą vairavimą“, - komentavo J. Villeneuve‘as.

„Teisėjai įvertino tai, kad jie yra Didžiojoje Britanijoje, incidente nukentėjo Lewisas, kuris kovoja dėl titulo, tad Kimi buvo skirta 10 sek. bauda. Jei tai būtų buvęs Bottas, Kimi būtų gavęs 5 sek. baudą.“

J. Villeneuve‘as prisiminė Maxo Verstappeno ir K. Raikkoneno kontaktą Austrijoje vykusiose F-1 lenktynėse.

„Kartais prisimeni tokias situacijas, kaip tada, kai Austrijoje Maxas neišvengė kontakto su Kimi. Kodėl tada nebuvo skirta bauda? Todėl, kad Kimi neatsidūrė už trasos ribų? Jei būtų atsidūręs, tada būtų teisėjai skyrę baudą? Štai kas yra negerai. Svarbu veiksmai, o ne rezultatas po tam tikrų veiksmų.“

J. Villeneuve‘as mano, kad išvengęs kontakto su K. Raikkonenu, L. Hamiltonas būtų atsidūręs prastesnėje situacijoje.

„Jei ne tas incidentas, visų lenktynių metu jis būtų važiavęs trečias. Niekas nebūtų pasitraukęs ir jo taip paprastai praleidęs į priekį, tad jis būtų anksčiau sudėvėjęs padangas.“

„Bet jam viskas baigėsi gana gerai. Jis buvo vienas iš paskutiniųjų, kuris pasikeitė padangas. Štai kodėl jų būklė buvo geresnė nei Botto lenktynių pabaigoje.“

„Po incidento pirmame rate jis vis tiek sugebėjo finišuoti antras. Lewisas turėtų džiaugtis tokiu rezultatu, nes lenktynėse jis tikrai nebūtų nugalėjęs. Tad nėra dėl ko skųstis.“

Komentarai (22)


Larensas
| Liepos 13 d. 11:00
fefelius už botą išvis baudo būt negavęs
mariusis
| Liepos 12 d. 15:35
Arnius
| Liepos 12 d. 00:31

Mariusis apsitrede ir tiek,o siaip matosi,kad asarotas hamis su mersais stumiami ir akivaizdziai(neadekvacios baudos,safety caras,kai butu uzteke ir virtual)

Tau ant galvos ;)
Arnius
| Liepos 12 d. 00:31
Mariusis apsitrede ir tiek,o siaip matosi,kad asarotas hamis su mersais stumiami ir akivaizdziai(neadekvacios baudos,safety caras,kai butu uzteke ir virtual)
Misiulis
| Liepos 11 d. 21:29
kart
| Liepos 11 d. 14:39

10s pridėjo prie galutinio rezultato. Tiesiog įdomu, mūsų baudų eksperto nuomonė, kokie buvo motyvai skirti tokią baudą.

Tai vadinasi tokia pat bauda kaip Kimiui.
maxpower
| Liepos 11 d. 19:43
mariusis
| Liepos 11 d. 16:25

Tai ką man dabar daryti, kad teisėjai taip dirba? Baudžia ir kur pasėkmės ir kur kaip sakai vaistų nėra? Visi esat gudrūs, tai ko ne teisėjai, tik tiek galiu pasakyti. Čia sportas ir daug situacijų visiems vienodais teisingas nebūsi, ieškoma čia teisybės, kurios nėra.

Nereikia buti visiems vienodai teisingu. Uztektu vienodu vertininimo kriteriju, kurie nepaliktu vietos interpretacijoms, o ne dabar analogiskose situacijos vieniems duoda bauda kitiems ne ir panasiai.
Haka
| Liepos 11 d. 16:35
Tai būtent, kad motosporte visiems vienodai teisingas gali būti. Čia ne koks krepšinis, kai teisėjas turi per dalį sekundės nuspręsti ar čia bauda/žingsniai ir t.t. Formulėj sėdi dėdės teisėjai su visais pakartojimais prie ekranų ir skirsto nuobaudas pagal patinka/nepatinka
mariusis
| Liepos 11 d. 16:25
Ezo
| Liepos 11 d. 14:20

tai pala pala ankstesniame savo komentare sakei kad teisejai turetu vertinti pasekmes, o dabar jau sakai nesvarbu, jei taisyklese parasyta tai ir baudzia nes vaistu nera. Tuomet gryztam prie Verstapeno smugio i galini Kimio rata Austrijoje. Juk smugis buvo? situacija panasi i Kimio + Ham tik pasekmes skirtingos.

Tai ką man dabar daryti, kad teisėjai taip dirba? Baudžia ir kur pasėkmės ir kur kaip sakai vaistų nėra? Visi esat gudrūs, tai ko ne teisėjai, tik tiek galiu pasakyti. Čia sportas ir daug situacijų visiems vienodais teisingas nebūsi, ieškoma čia teisybės, kurios nėra.
kart
| Liepos 11 d. 14:39
Misiulis
| Liepos 11 d. 14:11

Kart> Gavo tada kokia bauda Maxas? Nepamenu. Anyway, man tada patiko SV ir ferrariu elgesys, nepasake nieko blogo apie maxa, ale tik shit happens, priesingai nei LH, nors tada SV prarado nemazai tasku del to.

10s pridėjo prie galutinio rezultato. Tiesiog įdomu, mūsų baudų eksperto nuomonė, kokie buvo motyvai skirti tokią baudą.
Ezo
| Liepos 11 d. 14:20
mariusis
| Liepos 11 d. 13:18

O ką čia komentuoti, jiems atrodė, kad blogai kažkas, tai ir baudė. Taisyklėse ar parašyta, kad q1, q2 gali maišyti ir negausi baudos, o jau q3 maišydamas gausi. Nėra ligu, tai ir baudžia vienodai nepriklausomai kurioje dalyje kvalos pasimakalavo nors ir praėjo į kitą q dalį. Ar čia pagal tave pofik, q2 makaluojuos nu juk jis praeis vistiek ir viskas ok. Ta bauda, kad ateityje žinotų, kad nei vienoje dalyje nereikia makaluotid ir nesvarbu pilotas turi šansą patekti į kitą dalį ar ne. Mano tokia nuomonė.

tai pala pala ankstesniame savo komentare sakei kad teisejai turetu vertinti pasekmes, o dabar jau sakai nesvarbu, jei taisyklese parasyta tai ir baudzia nes vaistu nera. Tuomet gryztam prie Verstapeno smugio i galini Kimio rata Austrijoje. Juk smugis buvo? situacija panasi i Kimio + Ham tik pasekmes skirtingos.
Misiulis
| Liepos 11 d. 14:11
Kart> Gavo tada kokia bauda Maxas? Nepamenu. Anyway, man tada patiko SV ir ferrariu elgesys, nepasake nieko blogo apie maxa, ale tik shit happens, priesingai nei LH, nors tada SV prarado nemazai tasku del to.