Pries lenktynes visi bukiai dave 35-45% tikimybe, kad i top6 pateks Leclercas tai kaip ir above expectations pasirodymas buvo.
Nepavydetina situacija kai bolidas tiesiosiuose nespaudzia, uzdejo minimalius sparnus, kad istaisytu tai, bet del to prarasdavo laika leciausiame T10 ir pasivyti tiesiosios neuzteko. Beveik visus lenkimus atliko vietuose kur siaip nelabai kas kitas ir lenkia.
Manau galejo Ferrari tiesiog duoti optimalu setupa ir leisti Leclercui lenkti stabdymo zonuose, ne karta jau irode, jog tai sugeba kone geriausiai is viso peletono. Bet po lenktyniu lengva kalbeti
Kodel tunklausai tu buku juk as esu jusu bukas ir as daviau 90%, tam juk ir esu cia kad rasciau buku klaidas ir jum pranesciau
Pagal jo palyginima, gautusi, kad Leclerc reguliuoja Labiau Q setupa, del ko sugrauzia padangas varzybose. Bet sitas nelimpa, nes tiek Q, o varzybose netgi dar stipriau atrodo uz Sainza. Overall RBr turi siemete stipresni bolida lenktynese. Q siemet Leclerc pats atrrodo tikrai stipresnis, nes praktiskai stampuoja nerealius pole ratus. Tuo tarpu Verstapeno Q siemet tikrai ne idealios, net lyginant kaip salia atrodo Perez. Race, aisku Verstapenas siemet vaziuoja kol kas beveik geriausia savo sezona, pazymimt tai, kad nei 1 incidento kol kas nebuvo
Genijus Vilenvas. "Beje, tai dar kartą patvirtina, kad Lewisas Hamiltonas Kanadoje važiavo tiesiog puikiai, nes sugebėjo įveikti vieną iš „Ferrari“ mašinų". Jo, viena masina nukisi i gala ir tada gali sakyti, kad aplenkei ja :)
Nu :) Čia grynai faktas tiek pat vertas, kiek "šiandien nelyja, nes giedra" :)))
Pries lenktynes visi bukiai dave 35-45% tikimybe, kad i top6 pateks Leclercas tai kaip ir above expectations pasirodymas buvo.
Nepavydetina situacija kai bolidas tiesiosiuose nespaudzia, uzdejo minimalius sparnus, kad istaisytu tai, bet del to prarasdavo laika leciausiame T10 ir pasivyti tiesiosios neuzteko. Beveik visus lenkimus atliko vietuose kur siaip nelabai kas kitas ir lenkia.
Manau galejo Ferrari tiesiog duoti optimalu setupa ir leisti Leclercui lenkti stabdymo zonuose, ne karta jau irode, jog tai sugeba kone geriausiai is viso peletono. Bet po lenktyniu lengva kalbeti
Genijus Vilenvas. "Beje, tai dar kartą patvirtina, kad Lewisas Hamiltonas Kanadoje važiavo tiesiog puikiai, nes sugebėjo įveikti vieną iš „Ferrari“ mašinų". Jo, viena masina nukisi i gala ir tada gali sakyti, kad aplenkei ja :)
J. Villeneuve'as: C. Leclerco rezultatas nėra pakankamai geras (13)
Kodel tunklausai tu buku juk as esu jusu bukas ir as daviau 90%, tam juk ir esu cia kad rasciau buku klaidas ir jum pranesciau
Pries lenktynes visi bukiai dave 35-45% tikimybe, kad i top6 pateks Leclercas tai kaip ir above expectations pasirodymas buvo.
Nepavydetina situacija kai bolidas tiesiosiuose nespaudzia, uzdejo minimalius sparnus, kad istaisytu tai, bet del to prarasdavo laika leciausiame T10 ir pasivyti tiesiosios neuzteko. Beveik visus lenkimus atliko vietuose kur siaip nelabai kas kitas ir lenkia.
Manau galejo Ferrari tiesiog duoti optimalu setupa ir leisti Leclercui lenkti stabdymo zonuose, ne karta jau irode, jog tai sugeba kone geriausiai is viso peletono. Bet po lenktyniu lengva kalbeti
Kaskart perskaites zodi "pavede", atpilu pusrycius.
Genijus Vilenvas. "Beje, tai dar kartą patvirtina, kad Lewisas Hamiltonas Kanadoje važiavo tiesiog puikiai, nes sugebėjo įveikti vieną iš „Ferrari“ mašinų". Jo, viena masina nukisi i gala ir tada gali sakyti, kad aplenkei ja :)
Nepavydetina situacija kai bolidas tiesiosiuose nespaudzia, uzdejo minimalius sparnus, kad istaisytu tai, bet del to prarasdavo laika leciausiame T10 ir pasivyti tiesiosios neuzteko. Beveik visus lenkimus atliko vietuose kur siaip nelabai kas kitas ir lenkia.
Manau galejo Ferrari tiesiog duoti optimalu setupa ir leisti Leclercui lenkti stabdymo zonuose, ne karta jau irode, jog tai sugeba kone geriausiai is viso peletono. Bet po lenktyniu lengva kalbeti
Emmm... What?